Kingdoms of Amalur: Reckoning GamesCom 2011 Trailer.
Megjelenés: EU 2012 Február 10 US 2012 Február 07
Box art.
Nagyon jónak tûnik! Ami engem igazán megfogott az az ellenfél mögé lopakodás után kivitelezhetõ ellenféltípusonként eltérõ kivégzõ mozdulatok! Harcrendszer, Grafika, Fejlesztési lehetõségek, Ellenfelek elsõ látásra szupernek tûnnek. Eddigi videók közül ez az egyik legmeggyõzõbb!
Összességében a játék kicsit a Fable-re emlékeztet, de jó értelemben!
Nem igazán értem, hogy mi volt a baj a trailerrel, és hogy te ez alapján hogy a fenébe tudtál BÁRMIT leszûrni a játékról. Azt értem, hogy Blizzard az Isten és WoW az õ prófétája, de akkor is...elfogultan és minden alapot nélkülözve kritizálz valamit, amirõl még semmit nem tudni. Tény, hogy Blizzard jobb videókat csinál, de ha az alapján kezdtem volna wowozni, akkor telepítés után uninstallálom.
A Stalker elsõ része viszont nagyon nagy telitalálat volt. Nem szeretem az FPS-eket, de amíg játszottam vele inkább éreztem magam egy történetben, egy másik világban, mint a legtöbb rpg alatt. Pedig tulajdonképpen csak pár átkötõ elem volt, ami sztorinak nevezhetõ lenne.
Witcher nagy csalódás volt. Az idézõjelek közti részt valamiért nem engedi elküldeni az sg, kb. fél órája akartam pont említeni.
"Egyébként tudom, hogy ezek ilyen szent tehenek, de az Oblivion és az a lengyel farkasos csoda is dögunalmas volt. Fel nem tudom fogni, mitõl lettek sikerjátékok, amikor szinte bármely európai típusú mmorpg-ben különb sztorline-ok vannak.
Elvileg egy offline rpg-nek pont ezen a téren kéne messze lemosnia az mmo-kat.. És mielõtt ráfogná valaki a fordításra, stb. mindegyiket angolul játszottam végig, a sztorit nem átugorva, minden szart elolvasva. Egy Stalvan, vagy Defias Brotherhood questchain a WoWban magában nagyobb élmény volt, mint azzal fehér hajú lengyel kurvapecérrel végigszenvedni az unalmasabbnál unalmasabb pályákat.
Nekem egy látványos, modern grafikával biztosan nem tudnak elsózni egy újabb offline rpg-t, kidolgozott, minden ízében érdekes sztori, változatos/kihívást jelentõ játékmenet nélkül szimpla idõpocsékolás az egész."
Írok valamit az aljára is, mert ez a szar megint duplikált üzenetnek fogja érzékelni.
Egyébként tudom, hogy ezek ilyen szent tehenek, de az Oblivion és az a lengyel farkasos csoda is dögunalmas volt. Fel nem tudom fogni, mitõl lettek sikerjátékok, amikor szinte bármely európai típusú mmorpg-ben különb sztorline-ok vannak. Elvileg egy offline rpg-nek pont ezen a téren kéne messze lemosnia az mmo-kat.. És mielõtt ráfogná valaki a fordításra, stb. mindegyiket angolul játszottam végig, a sztorit nem átugorva, minden szart elolvasva. Egy Stalvan, vagy Defias Brotherhood questchain a WoWban magában nagyobb élmény volt, mint azzal fehér hajú lengyel kurvapecérrel végigszenvedni az unalmasabbnál unalmasabb pályákat. Nekem egy látványos, modern grafikával biztosan nem tudnak elsózni egy újabb offline rpg-t, kidolgozott, minden ízében érdekes sztori, változatos/kihívást jelentõ játékmenet nélkül szimpla idõpocsékolás az egész, aminél még akár egy bugyuta film is jobb választás.
Nyilván mindenki örülne egy jóra sikerült játéknak, én már jó 5 éve nem találkoztam az igényeimnek megfelelõvel.
Ez csak egy cinematik trailer ugy is kell nézni a gameplayhez semmi köze.
Én csak a készitök miatt vagyok bizakodó. Salvatore, Gemmel melett a kedvenc fantasy iróm. Rolston gyenge játékot még nem csinált. Mcfarlen meg a Kravens last hunt óta kedvenc nálam.
Ez a trailer akkor is gusztustalanul színvonaltalan. Ronda grafika, borzalmas mozgások, idétlenül kinézõ karakterek, szar zene, gyakorlatilag minden rossz benne. Ettõl függetlenül maga a játék még akármilyen lehet, de egy ennyire agyatlan, ordítóan "csak legyünk túl rajta" alapon összetákolt ajánló nem jót sejtet.
Salvatore jó történeteket írt már a forgotten realms világban is, ezért szerintem a sztorival nem lesz probléma
Elég gáz:( Sajnos az igénytelen ázsiai játékok sikerén felbuzdulva csak szart készít már mindenki. Talán a Blizzard kivételével, bár most éppen a WoW is romokban hever...
Remélem ez nem ilyen felülnézetes szar lesz, és nem kell egyszerre hatvan embert irányítani benne. Hagyjuk már meg a Diablónak azt a nézetet, azóta úgy se tudott senki olyan játékot csinálni, ami élvezhetõ lett volna abban a nézetben. Megint sok sok hype, ígérgetés, kíváncsi vagyok mi lesz ebbõl (semmi)
" A kiadó végre hivatalosan is lerántotta a leplet a 38 Studios új, nyitott világú fantasy szerepjátékáról, amely korábban a Project Mercury néven volt ismert. Kingdoms of Amalur: Reckoning varázslatos és titokzatos világát a híres bestseller író, hazánkban is népszerû Drizzt Do'Urden sötételf-trilógiával népszerûvé vált R.A. Salvatore teremtette meg, S dacára annak, hogy open-world játékkal van dolgunk, az összefüggõ történeti szálon kívül, a mellékküldetések témája sem lesz sablonos.
"A Reckoning megalkotására embereink hihetetlenül tehetséges és kreatív szakértelmére támaszkodhatunk a különbözõ területeken, jól kiegészítik egymást." - mondta Jen MacLean a 38 Studios vezérigazgatója. "Örömmel vettük az akadályt, hogy létrehozzuk a nyitott-világú RPG-k legjobbját, az iparág legprofibb fejlesztõi segítségével."
Az elhangzottak alapján igazi AAA kategóriás szerepjáték van kilátásban, amely tényleg térdre kényszerítheti a mára filmszerûségre törekvõ és fix fõhõssel megáldott RPG-et. Szükség van arra, hogy a játékos belefeledkezhessen karakterével a világba, bárhova ellátogathat, megoldja a kisebb-nagyobb problémákat, elmélázik, együtt él a kontinenssel. A Kingdoms of Amalur: Reckoning brigádja ehhez tökéletesnek ígérkezik, elvégre Ken Rolston szárnyai alatt készül, aki a The Elder Scrolls 3: Morrowind és a The Elder Scrolls 4: Oblivion vezetõ tervezõje volt. Úgy érzem ennél sokatmondóbb referencia nem is kell.
Az EA új szerepjátékából származó képekre és videókra még várnunk kell, a cucc megjelenése egyébként 2011 õszén esedékes. " - GK