Az ötlet nem rossz, csak kíváncsi lennék hogy az ütközéseket vajon hogy oldják meg?
Az hagyján... de az sokkal fontosabb, hogy az a pilóta aki tényleg ott van a pályán, hogyan fog reagálni azokra a manõverekre amelyeket a gép elõtt ülõ játékos hajt végre? ... Az ütközés is csak egy ezek közül...
a következõ majd az lesz erre, hogy még a visszapillantóban is a szimulátorban ülõ lökhárítóját fogja látni a valódi pilóta :)
látom gondolkodni luxus... arra gondol h elég kiábrándító hogy ha pl. F1-zek és a VALÓS pilótákat "szimbolizáló" autók nem reagálnak semmit arra hogy megpróbálom, vagy meg is elõzöm õket. Továbbá számomra az is érdekes h pl. a rajtsorrendet hogy oldják meg. Ezt egyelõre csak "Time-trial"-ként tudnám elképzelni.
Gondold csak át mégegyszer, amit írt. Idézem: "az a pilóta aki TÉNYLEG ott van a pályán, hogyan fog reagálni azokra a manõverekre amelyeket a gép elõtt ülõ játékos hajt végre?" - érted már?
Az a pilóta aki FIA bajnokságban versenyez sehogy nem fog reagálni az otthon ülõkre. Az elõzést megoldják majd úgy hogy nincs ütközés. Igazából inkább a szimuláció fogyatékosságait kellene megoldani, például hogy a pálya ívein ne pattogjon az autó. Amíg nem egyenlõek a feltételek legalább szimuláció terén addig ennek nem sok értelmét látom. F1 rõl meg ne is beszéljünk mert SimBin játékoknál a modok távol maradnak a valóságtól. Bizonyíték erre hogy ahány mod, annyi féle fizika... A britek grafikai megvalósítását nem értem. Hasonló mint a Megarace2-ben volt? Minden m2-en csinálnak 100 fényképet vagy mi? Majd meglátjuk. :)
értem én de szerintem elég valószínû hogy õ nem arra gondolt hogy majd a valóságban fognak cikázni a versenyzõk emiatt, inkább csak a fogalmazási problémája volt.
legalább is játéknak, mert milyen játék az ahol a többi versenyzõ nem reagál rád?
Viszont szabadon kapcsolgatható valós idejû virtuális verseny nézõkének egész jó lenne.
A leglogikusabb lépés, ha az igazi versenyzõ mint minta/követendõ etelon pont szerepel, de ha ütköznek vele, akkor visszakapcsol MI vezérlésüre. Persze az sem korrekt dolog, hogy otthon fotelbõl 0 G hatással jobb esetben FF-es kormánnyal versenyez valaki olyan pilótákkal, akiknek kõkeményen meg kell küzdeni a pálya nehézségeivel( a gyorsulás/lassulás hatásaival, a nappal és egyébb más nehezítõ körülménnyel.
Nem lenne egyszerûbb videókról megállapítani, hogy az adott pilóta az adott pálya mely jellegzetes pontjait szokta érinteni (hú, ez olyan lett mintha fizika könyv lenne)? Szóval minden pilótától megvan, hogy hol szokott elkezdeni fékezni, melyik íveket használja. Ezeket az adatokat használja az MI, és olyan stílusban versenyez, mint az a pilóta.
Nem egyszerübb a videot elemezni, mert nincs két egyforma verseny, s pont ez a lényege!
Sajnos a cikk itt-ott felreertheto;) Az iOpener cucc (SimBin, RealTime-Racing) mar mukodik egy ideje. Az otlet jo, de valahogy nem az igazi. Meg mindig a regi engine-t hasznalja (ISI - GTR2, RACE stb.), kicsit verszegeny a dolog. Mar 2-3x feltelepitettem, de valahogy nem jott be a buli:/
elõször egy f1 játék kéne kérem szépen.
Szerintem ez az egész hülyeség.
Ez a cikk egyszer már volt szerintem
Benne vagyok az RTR bétatesztjében, de nagyon nem meggyõzõ a dolog. Több versenyen is próbálkoztam már. Az elsõ meglepetés az volt, hogy a WTCC népes mezõnyébõl mindösszesen a Seat-ok voltak láthatóak, mivel csak azok modellje van a programban benne (gondolom, remélem csak ezért). Közben néztem TV-n is a futamot, és rettenetes késés volt a versenyhez képest. Ami viszont a legzavaróbb volt, az az, hogy az ellenfelek kocsija elõre-hátra ugrált a pályán, nem ritkán akár 100-200 métert is. Hozzáteszem: a szerver elérési ideje mindvégig "tökéletes" volt, a netem is gyorsnak mondható. Szóval egyelõre meglehetõsen katasztrofális, grafikailag is gyenge, sokéves grafikai motor hajtja. Aki az ütközésekre kíváncsi: nemes egyszerûséggel át lehet hajtani az ellenfeleken, mintha szellemek lennének, de ezt nyilván csak így lehet megoldani, ez nem hiba. :)
Ez akkor lehetne jó, hogyha a valós életben az autók mozgása kb 10cm szakaszonként frissítené magát a számítógéppel, hogy mégis hol halad! És még akkor is lenne csúszás! Mivel az autó leadja a jelet, ott a vevõ fogadja és továbbítja! És ezt annyiszor ahány kocsi van! Szerintem sose lesz tökéletes, mindegy milyen grafikával szenvednek vele! És egyébként is, mi értelme van? Akkor inkább legyen egy olyan lehetõség, hogy a versenyzõk köridejét lehessen lementeni és betõlteni a játékba és a számítógépen nem mehet jobb idõt mint élõbe, persze a baleset és egyébb hibát is vegye számításba! Így ha nem tud tiszta kört menni a játékban, akkor lehet nem is tudja elérni azt az idõt, mint amit a valóságban. De legalább már ezzel is élethûbb lehetne és egyszerûbb lenne a kivitelezése! Mert így is legyõzheted úgymond a valós pilótákat. Az meg úgy elég fura, hogy játszol real-time ban és a számítógépen kilököd az egyik emberkét, aki a valós idõben meg lazán ott van még mindig elõtted! Akkor a gép olyankor mit fog tenni? Vissza dobja eléd vagy szólnak a valós versenyzõnek, hogy most kikéne pördûlnöd? Ez így marhaság!
Én merem állítani, hogy ez így kivitelezhetetlen! Legalábbis az én logikám szerint! :)
Szerintem az a legnagyobb baja az autószimulátoroknak, hogy nincs térlátás, egész más érzés játékban vezetni mint a valóságban. Hogyha néhány éven belül kiforrottabbá válnak 3D megjelenítõk akkor sokat fejlõdhet a dolog.
Az utkozesre az lenne a megoldas szerintem hogy a te autod osszetorik az ellenfele nem ha direkt belemesz.