Ez akkor lehetne jó, hogyha a valós életben az autók mozgása kb 10cm szakaszonként frissítené magát a számítógéppel, hogy mégis hol halad!
És még akkor is lenne csúszás!
Mivel az autó leadja a jelet, ott a vevõ fogadja és továbbítja! És ezt annyiszor ahány kocsi van!
Szerintem sose lesz tökéletes, mindegy milyen grafikával szenvednek vele!
És egyébként is, mi értelme van?
Akkor inkább legyen egy olyan lehetõség, hogy a versenyzõk köridejét lehessen lementeni és betõlteni a játékba és a számítógépen nem mehet jobb idõt mint élõbe, persze a baleset és egyébb hibát is vegye számításba! Így ha nem tud tiszta kört menni a játékban, akkor lehet nem is tudja elérni azt az idõt, mint amit a valóságban. De legalább már ezzel is élethûbb lehetne és egyszerûbb lenne a kivitelezése! Mert így is legyõzheted úgymond a valós pilótákat.
Az meg úgy elég fura, hogy játszol real-time ban és a számítógépen kilököd az egyik emberkét, aki a valós idõben meg lazán ott van még mindig elõtted! Akkor a gép olyankor mit fog tenni? Vissza dobja eléd vagy szólnak a valós versenyzõnek, hogy most kikéne pördûlnöd? Ez így marhaság!
Én merem állítani, hogy ez így kivitelezhetetlen! Legalábbis az én logikám szerint! :)