Fos cikk, fingom nincs mirõl írjak de kéne már pénz, SG. fizetett randomszargenerátor
te amúgy mirõl beszélsz? Egyrészt az arma2 az arma1 egyenes ági fejlesztése, új lehetõségekkel, jobb grafikával, de 0 játék filozófiai változással.
Konzolra NEM jött ki arma2. A checkpoint rendszer pedig nem tudom feltûnt-e, de az ofp1- óta olyan, 1 szabad mentéssel (bár asszem az arma2-ben már akárhányszor menthetsz). Grafikája átlagos? Hát lol, te nem nagyon nézted meg, mert bizony gyönyörû, bár atomerõmû kell hozzá. Scriptes kampányról meg... Amúgy is multis játék, sõt már az ofp 1 is multiban ment a legdurvábban.
Sajnos nagyon szar lett az új OFP. Kénytelen vagyok a régivel játszani :-D Az elsõ ArmA (ami akkor készült, mikor a Codemastert elhagyták a cseh fiúk) ugyan az, mint az elsõ OFP csak ajánlani tudom. Bár bug-osabb. Az új ArmA meg a Drgon Rising-hoz hasonlóan túl nagy falatnak bizonyult fejlesztési szempontból. Csupa scriptes bug, átlagos grafika nagy gépigénnyel. És mindkettõ esetében undorító volt a konzolos check point rendszer. h amár egyszer õrül nehéz egy játék legalább anyi szánalomból odalökött mentési lehetõség lett volna, mint a 2001-es OFP-ben (azaz 1 slot)...
Nekem is voltak vele problémáim. Számomra úgy tûnt hogy nehezíteni csak úgy tudták a játékot hogy nem megfelelõ fegyvert adtak pár misszióhoz. Emlékszem arra pályára amikor csak egy sima m4-et adtak optika meg minden nélkül és a felénél már a pisztolyommal lövöldöztem mert nem volt lehetõség az ellentõl elvenni a famas-át és kifogytam a lõszerbõl. Ha én választok fegyvert nem lett volna nehéz a pálya egyáltalán. Utálom amikor ilyenekkel szórakoznak a fejlesztõk. Engem ami különösen kiakasztott az a stinger (lehet h más a neve) használata volt. Ki kellett lõni valamit erre volt vagy 1 perc mire tüzelésre képes állapotba rakta az általad irányított karakter de ha mégse használtad aztán késõbb újra elõvetted tölthetted meg újra. Szóval voltak benne bõven bakik ha hasonlítanom kellene akkor azt mondom az Arma magasan veri ezt a gammát minden tekintetben!
"A Red River - ahogy elõdei is - a nem túl távoli jövõben játszódik..." Honnan a rákból szalasztották ezt a cikkírót?! Az OFP 1986-ban játszódott, nem a jövõben!!!
Annyira imádom ezeket a statisztikákat :D Az a 90 százalék, akit egy kibaszott fanfórumon találtak meg :D Gondolom volt vagy 50-100 fõ az egész bagázs :D
Amúgy igen, teljesen csõd volt az egész, egy szutyok. Stratégia-FPS akart lenni, vagy nemis tudom, de valami nagyon hanyag szimuláció volt az egész, amiben SEMMI élveznivalót nem találtam.... Na jó... Tetszett a narancsos napfény :) FPSekben ez qrva fontos! :D
A cikkírók pedig EPIC FAIL kategóriások :D El kellene kezdenünk értelmes cikkeket olvasni :).
"Távoli célzásnál például lelassul a célkereszt, ha ellenfélhez ér (vagyis kicsit rajta marad és nem fordul velünk), míg középtávon a Call of Dutyból ismert módszert használják. "
OMG, esetleg auto fire, auto move, meg mátrixos lövedékelhajlás? Ennyire ki kell nyalni a hülyegyerekek seggét?
"A visszajelzések szerint a Dragon Rising játékosok 90 százaléka imádta a programot és csak 10 százalék talált benne kifogást" Ekkora kibaszott hazugságot, a dragon rising egy csõd. Senki sem játszik vele.
Cikkíró valóban nincs tisztában az FPS-ek ezen szegmensével (ami tán érthetõ is, mert az Arma mûfaja az átlagos FPS játékosok 1%-át ha érdekli),de azzal sincs tisztában, hogy a kilométer a távolság mérésére szolgáló mértékegység, nem pedig a területé.
Attól a neve még Operation Flashpoint:Dragon rising, pont. Az hogy az eredeti koncepciótól elkanyarodtak, számomra annyira nem gond, az új forma jobban bejönne, ha normálisan megcsinálják és nem az lenne a problémám hogy egy normális gépen az az egyetlen egy tökéletes és megbízható tulajdonsága, hogy 5 perc után szarráfagyasztja a gépet.
A cikkírónak fingja sincs ezekrõl a játékokról. "Az Operation Flashpoint 2001-es megjelenése óta" "A tavaly megjelent Dragon Rising" Nos a kettõnek a nevén kívül az égvilágon semmi köze egymáshoz. Ugyanis a Dragon Rising nem egy valódi folytatás, hiszen az eredeti cseh fejlesztõk Armed Assault (vagy röviden ArmA) néven folytatták a projektet. Azonban a Codemasters kiadó – birtokában a jól csengõ névvel – egy teljesen új játékot készített, teljesen új koncepció alapján, teljesen új csapattal.
Vagy is csak a névhasználat jogát vették meg... Ennyit errõl.