Engem is sokkolt!!!! Szétloptál ezt a céget is? Nem azért de a call of pripyaton is lehetett érezni hogy tök lapos lett, béna animációk, átvezetõ "képregények", de remélem azért ezzel nincs vége! Az elsõ játékkal szemben lenne kicseszés, nem folytatni a sztorit. Szerintem újdonsült franchise-ként van akkora hírneve(én is meg akartam venni) hogy támogatót találjon, illetve egy másik fejlesztõ átvegye az egészet. Ez történt a Mortal Kombattal is: A midway csõdbe ment de mivel volt akkora franchise azóta már 2 mk-t hoztak ki.
Ukrán fiúk inkább a játékot gyúrják és ne újabb bughalmazt hozzanak ki újra. "Felesleges" dologba feccölnek energiát.
Felfogtam és rájöttem, hogy igazat kell adjak magamnak. Azokat a hurka játékokat kb. 1000x könnyebb feltörni, mint a hawx2-t. Ha érdekelne valakit, tehát lenne presztízse, hogy melyik csapat töri fel elõbb már rég kész lenne a warez.
De dolgozzad már fel ilyen nincs hogy nem érdekel senkit. A hackerek leszarják kit érdekel.Nekik ez preztizs kérdés.Hány olyan hurka game jön ki amivel kb kutya nem játszik mert okádék fos szar amihez a hawx 2 az évezred játéka mégis feltörik.
Egyáltalán nem hülyeség, csak nincsen presztízsértéke a feltörésének, kutyát nem érdekli a játék. Ha egy Mass Effect szintû játék jött volna ki azzal a védelemmel már régen fel lenne törve.
Ez nagy hülyeség ilyen nincs és soha nem is lesz.Minden szart feltörnek.
Ubisoft kezében ott volt a megoldás (HAWX 2 ami máig nincs feltörve).Csak azon finomítani kéne hogy aki megvette az is tudjon játszani :D és nincs warez! Ennyi.
Sajnos az is igaz, hogy ha nem találnak hatékony másolásvédelmet a PC-játékokhoz, elõbb-utóbb senki nem fog játékot PC-re fejleszteni.
Legutobbi fejlemeny:
Following yesterday’s DRM-alarm going off, GSC have now said that using an always-on solution is for them “a possibility, not a choice.” We also received this statement:
“The idea of implementing DRM came in as a possible anti-piracy solution. You know the severe level of commercial piracy we have here in ex-USSR region. This said however, there is no firm decision to go for DRM with S.T.A.L.K.E.R. 2 as of now. Be assured, we do realize how uncomfortable this solution is for the players, so we’ll continue looking for most effective, yet acceptable for all, way of protecting the game by the time of its release.”
Szerintem az Assassins Creednek is hasonló védelme volt. Majd végigviszik összes küldit akkor meglesz az összes fájljuk összebuherálnak egy telepitét azt kész a warez ennyi. Max nem a megjelenés elõtt hanem utána pár nappal,de lesz.
Már ha egyáltalán megoldató lesz a fordítás,lehet az a fájl nem is lesz a gépen amibe a szövegek vannak.
Sztem ez nemhgy antwarez, de egyenesen pr warez megldás. Minek megvenni sk pénzért a szopatós verziót, ha a netrõl ingyen is le lehet rántani a prblémamenteset? Maguknak keresk már megint a bajt.
"The idea of implementing DRM came in as a possible anti-piracy solution. That said, there is no firm decision to go for DRM with S.T.A.L.K.E.R. 2. We do realize how uncomfortable this solution is for the players, so we'll continue looking for most effective, yet acceptable (for everyone) way of protecting the game by the time of its release."
Amúgy a Stalker filmrõl/sorozatról van valami új hír? Vagy az befuccsolt?
A legfrissebb hirek a S.T.A.L.K.E.R 2-rol a facebook-on:
"There was some confusion created in the community when a video was posted with some Stalker 2 news and you (the community) not knowing if it was real. Stalker 2's protagonist will indeed be Strelok. It will be taking place in a large-single-area game world. A Stalker movie is currently being filmed along side the game development with a budget of 3 Million USD due to increase in the future. More Stalker 2 news soon!"
Nem biztos, hogy év elején. Ha év vége felé akarnak vele elõrukkolni, akkor még bõven ráérnek költeni a marketingre.
De asszem stalker 2 nem 2012-ben jön ki. Még egy kockát sem mutattak belõle. Semmi marketing. Pedig király lenne mondjuk 2012 május elsejei megjelenés:-)
Engem nem igazán érdekel a grafika. Szerintem a shadow of chernobyl volt eddig a legjobb (persze, mivel a többi csak kiegészítõ)hiába lett szebb a többi. Azt hiszem hogy az új is hozni fogja a színvonalat mivel teljesen új játék lesz nem úgy mint a clear sky. Megint a történethez készítik majd a pályákat nem lesz sok üresjárat. Szerintem a fegyverjavítás sem hiányozna belõle, szerintem úgy izgalmasabb a játék ha az istentudjahonnan kell elõrángatni puskát mert az elõzõ elromlott. Ja és remélem nem valami noname sztalkert tesznek bele hanem a rendes játék a rendes fõszereplõvel (Megjelölt) foljtatódik.
A többihez volt csak rövüd a pripyat, de nagyon tetszett. Minden mellék küldetést megcsinálltam, és amikor végigvittem, utánna elkezdtem megint másik szálon, és azt is végigvittem. Plusz még sokat bolyongtam, meg gyülytögettem az artifactokat is.
a CoP egy fos mai szemmel nézve szabályosan CSÚÚÚÚÚNYA, rövid és pont a címérõl szól alig, Pripyatról majd talán ArtistPavel kezelésbe veszi és akkor lesz olyan zsír, mint a Complete 2009 1.4.4 :)
Ez kb. olyan lesz, mint amit a Krájzisz 2-nél is ígérnek. A fõ különbség a látvány effektekben lesz. Ez vmi olyasmi lesz, hogy míg Box-on robbanáskor pl. 4 felé törik vmi, ellenben PC-n majd a többszöröse. És ez lesz az összes effektnél.
Ez mondjuk pöppet sántít, mert már COP is megkapta a DX11 támogatást. Sõt! Az elsõ DX11 támogatással megjelent game volt. Az már más kérdés, hogy nem sokat hoztak ki belõle, de talán még így is megjelenésekor a legjobban optimalizált STALKER lett. Azonban a legkisebb is. :)
A külsõn igazság szerint amit a leginkább pofozni kellene azok a 4; 6; 8 ágú bokrok textúra megoldás. Ez már nagyon gáz és ciki dolog. Far Cry 2-ben meg lehet nézni egy bokor ill. a COP-ban egy bokor megvalósítást. Ez szerintem már szánalmas. Ugyanez mondható el a fû textúrázásáról és megvalósításáról is.
Én a DX11-tõl inkább sebesség növekedést várnék. Remélem már jobban tudják majd implementálni a játékba, mivel már elõzõleg belekóstoltak a DX11-be. Igaz, csak a COP 1.6.02-es frissítésével vált nagyjából élvezhetõvé is.
A bug-okat sorolni lehetne, de arra ott vannak a különféle reklamációs project néven létrejött mod-ok. Bízom benne, hogy sok okosságot vesznek majd át a mod-erektõl. Nagyon bízom benne, hogy nem egy még kevesebb map-el és bejárható területtel rendelkezõ folytatásról lesz szó. A sok bug-ból az 1ik legidegesítõbb a buta AI. A kitólnak fedezékbõl, odébb tolják egymást a karakterek, párbeszéd közben is, stb... De ezeket mindenki ismeri és a könyökén jönnek ki. :)
Összegezve Én remélem, hogy nem csak a grafra mennek rá, hanem hasonló hibajavításokra is. Epic Fail lenne, ha a STALKER 2 is a megjelenésekor már árnyék bug-al jelentkezne. Ahogy ez sokaknál még a COP-nál is megvolt. Ezt is pl. keggyetlen mód el tudják qrni. Talán már a napsugarak sem fogják felezni az FPS értékeket, ...
Inkább javítsák ki a 3 részben fellelhetõ összes bug-ot, dobják meg jóóóóó sok map-el, sok jó küldivel, és történettel.
A mod-erek úgyis hozzápatkolják majd a hiányosságokat. De remélem ne erre alapoznak majd.
nem jó a hír fordítása, csak a legszembetûnõbb eltérés lesz a grafikában, de nem az egyetlen
"The key difference between the PC and console versions will be the beauty of graphics (meaning PC will offer more of visual effects)." GSC also insisted that the user interface on PC won't be harmed by multiplatform development.
"Az egyetlen eltérés a grafikában fedezhetõ majd fel, mivel a csapat a DirectX 11 miatt szebb külsõt ígér az egeret rángató játékosoknak."
úgy legyen telibe kakkantom a DX11-et, mert a Metro 2033 is gyönyörû volt KexBoxon és röccenésmentesen futott, míg PC-n lagolt ezerrel akinek meg az, hogy "PC-n szebb lesz" meglepi, az HOL VÓÓÓT az elmúlt 5 évben? a lényeg, hogy CSAK GRAFban legyen más a különbözõ platformokon, meeee
mert amit konzolról írnak át... ,nincs azzal sem semmi gond ha értelmes hozzáértõ nem direkt kibaszunk a pc-sekkel team csinálja. Erre jó példa a Dark Sector!
Az jó ha a pc az elsõ, mert amit konzolról írnak át... Az is jó ha több hangsulyt fektetnek a multira, és a több mutans is tetszik! Várom már nagyon, csak még kicsit odébbvan!
"Még tavaly jelentette be az ukrán GSC, hogy készül a S.T.A.L.K.E.R. második része, amely ezúttal multiplatform fejlesztés lesz, tehát konzolokra is megjelenik. Utóbbi hírtõl pedig sokan összerázkódtak, hiszen több PC-s játék kapcsán megtörtént már az, hogy a multiplatform státusz után a konzolos darab kapott elsõbbséget, míg személyi számítógépre csak egy jobb/rosszabb port jelent meg. A Stalker folytatásnál azonban szó sincs errõl, mivel az ukrán csapat közölte, hogy számukra a PC-s verzió az elsõ és "semmilyen kompromisszumra nem kell felkészülnie a rajongótábornak a konzolos kiadások miatt". Az egyetlen eltérés a grafikában fedezhetõ majd fel, mivel a csapat a DirectX 11 miatt szebb külsõt ígér az egeret rángató játékosoknak. A Stalker 2 a tervek szerint 2012-ben jelenik meg, s az új történet mellett több mutáns és fegyver is bekerül a folytatásba. "
Amég kijön a game, addig végigviszem párszor az elõzõ részeket
Kiváncsi leszek milyen ujitás lessz a multijában, remélem olyan lessz mint a singleplayer
Falloutban és a Mass effectben is jó volt a nõi karakter bár én nem vagyok a nöi karakterrel való játéknak ..... Kardánt meg azért mutatják mert a Stalk2-höz még nincs kép gondolom xD
De miért Kardánt mutogatják ha már egyszer nõkrõl van szó?