hát igen, ezeket én észre sem vettem amikor játszottam, de rögtön feltûnt, hogy az ak-n baloldalt van a felhúzókar. azonnal abba is hagytam (sazrkasztikus smile)
Tûzváltókar sincs animálva, de attól még fasza játék. Itt lehet a legtöbb a fegyverek variálhatóságának lehetõségei, mint tûzmód, lõszertípus, kiegészítõk csatolása.
Talán a történelem ismétli magát: A Stalker ezidáig a Half Life-os sémát követi. Úgy értem hogy van egy nagy durranás játék, amilyet eddig még nem láttunk aztán a rákövetkezõ években kiadnak 2 gyors kieget ami más emberek szemszögébõl meséli el az eseményeket: Clear skyban ottvan Heg aki ugye ugyanúgy a Zónában él mint Megjelölt(hl- Blue shiftben Barney Calhoun), illetve a Call of Pripyatban Gyigtyarov, egy külsõs katona akit úgy küldenek be a helyszínre(hl- Opposing forceban Adrian Shephard). Namármost,ezek után reméljük hogy a Stalker 2 is a világ legjobb játékává válik majd, mint ahogy azt rengetegen a HL2 rõl állítják. Akárhogyis, én várom..
gen de aztán a kiegekkel elkészültek hamar.remélem ütni fog de nem veszt belõle ha esetleg multiplatform lenne belõle.ha az 1-nek annak idején brutális grafikája volt akkor ennek... ?
De blizzard üzleti okokból halaszt ennyit.Ha egyszerre kijönne a diablo,starcraft 2 kieg.,wow kieg. akkor gyakorlatilag szembe állítanák õket egymással...
Bár a Syberia 3 is ilyen pontos és gyors lenne:D:D
Multiplatform lesz!Remélem ezáltal már nem lesz olyan telibevert fos optimalizációja! Bár kérdés port lesz-e vagy külön-külön csinálják majd! Mert egy elcseszett port az még rosszabb lenne!