"nagy vízi kigyószerûség 2*8 négyzetnyi nagyságú boss lesz...." NYOLC szor KETTÕ, te jó ég! Nem lesz semmi ez a játék, hát még ha most a Multi is fog mûködni:):P
Mivel az 5. rész elõzménye ez rész, ezért valamennyire hasonlít de azért nem ugyanaz. Sok új lény is van azért.
Újabb infók:
- Az Ubisoft dolgozik a mesterséges intelligencia különbözõ féle viselkedésén. Az helyes és jó AI a toplista elején van, a mit is kell legjobban megcsinálni listájukon.
- A frakciókénti fõ skilleknek 4 egyre magasabb erõsségû szintje lesz. A nekrók faji képessége a masszív hatású és erejû halottak felélesztése lesz.
- A Gamescomos videóban látható nagy vízi kigyószerûség 2*8 négyzetnyi nagyságú boss lesz.
- A nem kötelezõ bevezetõ, tutorial pálya Pavellel lesz végigjátszható, az 5 trónörökös s egyben frakció nagyapja õ, fiatal korában láthatjuk õt e pályán.
- A tutorial pálya után egy prológus térkép következik melyben még egyszer Pavellel játszhatunk, a halála elõtti utolsó kalandjában. Ez a térkép felvezeti mind az 5 frakció kampányát. 2 és 5 óra között lesz végigjátszható kb. Míg néhány késõbbi kampányos pályatérkép akár 5-6 órát is igénybe vehet majd.
- Kampányonként 2 Boss-al kell majd harcolnunk.
Nemtudom, de ezek még mindig ugyanazok az angyalok mint az 5-ben. Lehettek volna egy kicsit kreatívabbak :S
sztem bármelyik utca sarki heroes játékos, sõt bárki aki tisztába van egy kicsit is a fantasy játékok/könyvek/akármik-bw elõforduló teremtmények,birodalmak,fajokkal,frakciókkal,akármikkel, az értelmesebb végeredményre jutna, de az h pont a készítõk ennyire analfabéták hozzá az elég durva.
More infos about the fight against Mother Namtaru - still from French PC Games
Mother Namtaru is the incarnation of Asha and controls Death, Time and Space (hence the 3 faces). She's a 4x4 square boss and is followed by hordes of specters that will attack the player's army. These specters are corrupted (plagued ?) by her aura
Each turn, she'll shoot 3 rays of Primordial Magic in 3 directions. She can also jump from one side of the battlefield to the other
She has 2 offensive abilities and 2 defensive ones : - Her retaliations are poisoned and she has unlimited retaliations - She can cast a "temporal" web on the battlefield that will block any unit caught in its area (3x3 squares) - She has an Invulnerability Shield that absorbs 80% of the damage - She can eat her specter minions to heal up when her health reaches a critical level
When the player will fight her, he will have an artifact that will cancel the Shield for 1 turn every 3 turns.
Az egyik Nekró-szerû Boss-ról infók. Érdekes Boss harcoknak nézünk elébe.
Ja a 4. nép bejelentése vagy november 15.-ére várható vagy decemberre.
Kisebb korrigálás szóval a Lich összes okozott sebzése átadható életerõként a társainkra. A szellemek most már nem rendelkeznek a Heroes V féle képességgel hogy néha nem találják el õket, valami mást kaptak tehát. Minden lénynek lesz extra képessége ugye. 10 féle artifact szett lesz, és 10 féle harci olyan terep típus, amik erõsítik az egyes egységek értékeit vagy képességeit. (ala King's Bounty-Disciples III)
A sima és a fejlesztet angyal. Habár új névvel rendelkezik Szeráf és Celestial.
Lények tulajdonságairól új infók:
- A csontvázak el tudják hajítani a lándzsáikat. - A szellemek pár támogató varázslatot tudnak rávarázsolni a szövetségeseikre. - A lichek pár támogató varázslatot tudnak rávarázsolni a szövetségeseikre és a bekapott sérüléseket át tudják adni életerõ pontokként a kiválasztott egységnek. - A sima, nem fejlesztett Vámpír is tud már teleportálni. - Erwan, a producer szerint a nekrók 7. legerõsebb egysége egy féli ember félig pók lesz. Nem teljesen volt tiszta a fordítóknak, de úgy tûnik, hogy 2 féle külön lénnyé tud válni vagy két teljesen különbözõ egységgé. A 6. valószínûleg Khiméra lényrõl még nincs infó. - A Griffek harci lesújtása, (5. részben is volt) picit máshogy mûködik, azaz mostantól lényegtelen, hogy az, akire ezt a képességet használja hol áll, a képesség támadása úgyis a kiválasztott lény éri majd el akárhova lépett is. - 10 nagy fõellenség lény (Bossok) már készen vannak. (nagyobbak, mint 2*2 négyzetnyi hely)
Újabb Hírek: Néhányat lefordítok: Sárkányok nem lesznek 7. lényként sehol sem viszont berakják Bossoknak fõnököknek õket, a játékba a térképeken. A Wow talent rendszeréhez fog hasonlítani Ability pontokat kel elosztani a skill fán a hõsöknél szint lépés után, a varázslatok is itt lesznek ha Magic Hõst választottunk elvileg és így lehet hogy nem lesz MAge Guild sem nem lesz rá szükség. 2 alap kaszt fajta lesz ugye Migth vagy Magic mindegiyknek lesz 3-3- féle advanced classa magas szinten. A mágusos Hõsöket annyira azért legyengítik hogy ne szerezzenek túl nagy elõnyt a z ERÕ fajta Hõsökkel szemben mivel pl röhejesen lenne ha az egész sereget 1 varázslattal kinyirná ezért csak mellékes segítõ szerepe lesz persze lesznek szivatós varázslatok is de sok healinges meg felélesztõs , legyengítõs is.
A 4. népet mostanság ne mfogják még bejelenteni állítólag pedig novemberre ígérték. A játék még mindig alpha változatban van de lesz majd béta teszt pl Franciaországban Romániában, Magyarországon! még szép ha már magyarok fejlesztik.
I write without delay that was brightly postponed from the 3-sentry of "a torment of the producer":
1) The system of heroes abilities is completely reprocessed. Now there are no primary and secondary skills or abilities, aren't present perks, there are no separate spells. All abilities which hero can receive, now earning by "ability points". This system is similar to system World of Warcraft.
2) About magic I wasn't described: now magic is ability too, so magic spells are added as ability, instead of are learned in Magic guild or somewhere. (Accordingly, the Magic guild is eliminated).
3) Depending on reputation the hero can choose one of three directions: Life, Death and Neutral and to receive corresponding Advanced class. Initially in each fraction two classes of heroes: Might and Magic, then occurs a branching on Advanced class (3 possibilities), total it turns out on 6 various types of heroes Advanced classes in each race. These types are really unique, as besides racial abilities there are also �class abilities�.
4) The Beta test will be obligatory, and �extending circles�, gradually covering all most part of "fans". And these "circles" will start with offices Ubisoft to France and the USA, and also from Hungary (where Heroes are developed) and Romania (where they are "plentifully tested). At present still it is considered that game is at an alpha version stage as not still placeholders are replaced with real elements.
5) The Fourth race won't be divulged yet.
6) Dragons will disappear in Heroes VI as units of 7th level, but will appear in it as "bosses". It is made intend: too strong units dragons turn out but if absolutely to clean them from game � it turns out boringly (and doesn't match the game Universe).
7) The Damage magic will be strongly weakened, that the Magic-hero couldn't take out the whole army of Might-hero almost alone. The magic will play "a support" role along with another traditional abilities.
ALL WRITTEN ABOVE SHOULDN'T BE UNDERSTOOD AS TRUE IN LAST POINT. I HAVE WRITTEN THAT AS I HAVE UNDERSTOOD.
Mától van a Igromir játékkiállítás nem? Akkor már igazán jöhetne új infó pl a 4. néprõl amit novemberre ígértek , meg új képek és skill rendszerfáról is némi finomság.
Amit linkeltél 3 kép sajna már 1-2 hónapos kb. :)
Félig-meddig OFF, de úgysincs sok hír, úgyhogy elfér ide.
Revennaras, aki egyike a kedvenc zenemix-készítõimnek a legújabb Legend mixében felhasználta az MMH6 trailerét. Aki szereti az epikus zenéket, annak érdemes 720p-re állítás után végignézni/hallgatni a mixet.
Pio nagyon foglakozik a játékkal, megérdemelne egy HG jogot sztem :) 500+ hsz már meg van... jöhet a hg.
hát nem erõltetik meg a fejlesztésekkel kapcsolatba amgukat:/
Tormentor a következõ teljesen úúj picit scifi beütést is adó félelmetes Inferno lény. Elite lehet vagy a Core alap egységek harmadikja.
Vannak új lények is. Pl Embereknél lesz valami lélek/jó szellemféle, meg a lándzsás ember, A démonoknál a Juggernaut is új de lesz még új azt mondták, a Halottaknál új a Zombi helyetti ghoul apókés embertestû lény, a Khiméra is új lesz.
Remélem bejelentik már a héten a 4. frakciót. mi elf vagy Academy lesz tuti aztán az 5. a Nagák az meg teljesen új lesz szóval miért van itt rinya. Népenként 3-4 lény új lesz azt mondták a fejlesztõk.
de a játékba ezek kerülnek majd be és ezeken látstzik h csak át textúrázzák õket majd. egy bolygónn, de mivel korábban játszódik, vagy akár ha késõbb játszódnak akkor is lehetne újfajta lény ként beálítani.
Mivel egy bolygón játszódik a két játék még jó, hogy igen jelentõs hasonlóság van a lények között. Ugyan az készíti a concept-eket. Amúgy ezek rajzok, nem textúrákból állnak, úgyhogy szó se lehet "átskinelésrõl".
Kérdés/kérés elején egy mondatban aztán annak, akit érdekel részletesebben kifejtve:
Ellenezné/támogatná-e valaki azt, hogy írjak házigazda jogért?
Idézet a moderálási elvekbõl: "az elbíráláshoz feltétlenül szükséges, hogy a felhasználó az adott témában is felvesse a dolgot, és ezáltal a moderátorok megismerhessék az igénylõ támogatottságát, esetleges negatív kritikákat "
Elsõdleges célom az lenne, hogy naprakész fejlécünk legyen, ha van valami fontos új infó az kikerülhessen oda. Esetleg 1-2 friss hírre is tennék bele linket, amit rendszeresen frissítgetnék. Referenciámnak tekinthetõ a Majesty 2 topik, bár ott házigazdaság ügyében nem intézkedtem, mert sajnos pont 500 hozzászólás után nem sokkal kifújt a téma, így nem lett volna értelme. Rendszeresen frissülõ banner helyett pedig csináltunk egy külön BLOGOT egy barátommal, szóval erre se lett volna szükség. Itt viszont csak a bejelentés és az elsõ infók eredményeztek 500+ hozzászólást, szóval szerintem lenne értelme a dolognak.
Moderátorság: Moderátor vagyok néhány fórumon, ~100ezer hozzászólást "ellenõriztem" már, szóval nem a "hatalom" miatt csinálnám, hanem azért, hogy ne tudjanak elfajulni az esetleges parázs-viták. Elveim: - aki híreket akar olvasni, az nem egy fórumot fog olvasni, hanem egy hírportált, ezért egyrészt a fõ hírek ki lesznek emelve a fejlécbe 1-2 hétig, hogy ezt a funkciót is ellássuk, másrészt nem fogok közbeavatkozni, ha csacsogás, offolás megy, legfeljebb ha nagyon hosszan és nagyon messzire távolodunk az eredeti témától. - nem szoktam sûrûn moderálni, csak ha feltétlenül szükséges. Ezt fõleg akkor érzem, ha valaki személyeskedni kezd. Remélem ilyen nem fog megtörténni. De csak azért, mert valaki nem ért egyet a többséggel/velem és ezt értelmes, kulturált keretek között megvitatná nem kezdek el hozzászólásokat gyalulni. - nem célom elkergetni innen a warezosokat (ha csak nem jönnek aggasztó hírek és az elsõ tesztek nem húzzák le nagyon a játékot, akkor biztos vevõje vagyok, szóval nem emiatt), amíg õk is a játékról beszélgetnek és nem egy warez kontra nemwarez flame-be csap át a topik. Úgy gondolom, hogy az elsõdleges cél egy MM:H6-os közösség kialakítása. Ki tudja, talán még kedvet is kapnak majd páran az eredetihez, ha jó lesz a multi... :) Sajnos szerintem sok kevésbé népszerû játék topikjánál követik el itt az SG-n azt a hibát, hogy külön OFFtopikot csinálnak, aztán az eredeti témában marad körülbelül 3-4 ember pár hétig és igazából csak az OFFtopik él tovább vagy az se.
Azt is eléggé rühellem, amikor valaki megnyit egy topikot, hogy övé legyen a "feat", aztán nem foglalkozik vele. Hát még ha házigazda tesz így. Szóval erre ügyelni fogok. Ha bármi miatt nem lesz idõm/kedvem foglalkozni a topikkal azt mindenképp jelezni fogom és segítek megoldást találni (már ha szükséges lesz egyáltalán).
Hogy a játék megjelenése után mi lesz az nagyon sokban függ a játék (közösségi szempontból nyilván elsõsorban a multiplayer) minõségétõl, a sg-s közösség méretétõl és még sok minden mástól is, szóval ezzel kapcsolatosan nem merek semmit ígérni.
a felsõ varázsló is faxásan néz ki sztem. a vámpírok viszont gagyik... bár a 2. az nem rossz, de az elsõ.
az összes kép közül csak a 2 csontvázharcos tetszik meg a sisak nélküli vámpír(már ha vámpír az), a sisakos verzió nagyon hûjén néz ki azzal a milliónyi bizbaz bökõvel a karján fején mindenhol... tisztára mint egy rossz divat rocker vagy mi.... az 5 részben sokkal jobbra sikerült megcsinálniuk a vámpírokat fõleg a fejlesztet verziónak a kardja nagyon jól nézet ki.
viszont a szellemeket végre sikerül jól eltalálni az elõzõ 3 homm rész mindegyikében idiótán néztek ki, igen nekem még a kultikus 3 részben sem tetszetek.
a legfölsõ 2 képen mit lehet látni? ezek lichek lenének? ha igen akkor aj jaj
Elképzelgetõ hogy bejelentik a 4. népet mivel novemberre ígérték annó. :)
Bocsánat, csak jövõ héten lesz az Igromir. Egészen pontosan november 3-tól 6-ig.
Elég gyakran van új hír a facebookon, szóval folyamatosan jön az anyag, csak azért nem fordítgatom mindet, mert alapvetõen a már ismert infók szerepelnek bennük. Nyilván aki nem bújta a bejelentéskor az összes fansite-ot és nem olvasott el minden apró interjút annak ezek új hírek, nekünk annyira nem. Ez viszont érthetõ, gondolom pontosan be van lõve, hogy milyen infót mikor tárnak a közönség elé, hogy a megjelenésig folyamatosan legyen mit csepegtetniük.
Pár napja volt egy interjú Jeff Spock-kal a játék történetérõl, azért nem fordítottam le, mert fõleg az 5. részhez van köze. ITT elolvashatjátok.
A héten viszont Igromir játékshow van Oroszországban, ahol kint vannak az MMH6-tal, szóval elképzelhetõ, hogy jön majd némi új infó a napokban, igyekszem figyelni.
jó nagy csend van itt... úgy látszik Sandro nekromanta élõhalott serege erre járt egy kis seregbõvítés céljából... a fórum kihalt... (nyugodjatok békében?? vagy inkább ne?? )
Az egyik nép történetében múltkor láttam Jade tavat is eléggé kínai jelre utal tehát talán lesznek Nagak mint nép?
Bizonyíték: Looking at the Q&A with Archangel fansite I see this about the campaign: "She traveled with her master to the Naga islands of the Jade Sea in order to free the Mother Namtaru, a powerful aspect of the Spider Goddess."
A facebookon van írás a pokolkutyákról. Úgy tûnik 2 feje lesz csak a fejlesztettnél páncélban és picit még tüzesebben. :) A fórumokon is sokan ezen vitatkoznak.
Éedekesség hogy hasonlítgatják õket a kardfogú tigrishez és a farkasokhoz tehát vagy ezek neutrál lények lesznek vagy a tündékhez tartoznak majd?
Az egész egy hatalmas "errõl majd késõbb nyilatkozunk" massza, lényi új infó gyakorlatilag annyi van, hogy 7 mágiatípus lesz: Levegõ, víz, föld, tûz, fény, sötétség és õsi (primordial).
elõször azthittem, hogy a 6-nak a kampányait kérdezed.már irni akartam..de inkább nemakartam belefolyni a vitába:))