Üdv Bátor Harcosok! Az UBI támogatásával hamarosan meghírdetésre kerül az 1. MAGYAR HEROES 6. DUEL BAJNOKSÁGOT. Részletek a versenyrõl a Heroes Magyarország oldalán lesz olvasható a jövõ hét folyamán. Addig is lehet jelentkezni a [email protected] e-mail címemen. Remélem az új kiegészítõ megjelenéséig kellemes idõtöltés lesz a torna. A legjobbak tárgynyeremény(ek)ben fognak részesülni. Várom a jelentkezéseiteket. Baráti üdv!
Köszönöm megpróbálom
A gold kifejezetten stabil, tegyél egy régebbi nVidia-s driver-t. Nálam a 290.36 van fent és meg se rezzen, pedig tálcázok mellette, meg dolgozom..stb. újabb verziójú driver-rel voltak problémáim csataképernyõ betöltésekor, illetve a városképnél.
Régi hereos fan vagyok az elmúlt idõszakban hozzájutottam egy kalóz verzióhoz a heroes 6-bol. ki akartam próbálni mert 3. rész ótanem találtam igazán jótt. a 6. -at kipróbálva rögtön láttam ez kell nekem. meg is vettem egy gold elitiont. viszont az a bajom hogy a játék megáll, lefagy játék közben. amikor bemegyek az épületekbe az épületnél a kép kimerevedik. a zene szol tovább a kattintás hangját is kiadja de nem történik semmi még az esc-re sem reagál. tudnátok segíteni mi lehet a baj? 64 bites win7 van fent. nod virusirtóval.
Pontosan, pont írni akartam, hogy nagyon hasonlít rá, ami szerintem nem is baj, mert nekem nagyon tetszik. Fõleg, hogy nagy Forgotten Realms rajongó vagyok.
H5-ben is lila volt, ugye a hõsök alatti aurában látni lehetett, már ott elkezdõdött. Én se értem. Miért nem lehet természetes színekbe látni a dolgokat. Olyan mintha a kisgyerekeknek akarják megmutatni, hogy melyik lény hova tartozik. "Látod fiam, lila aura veszi körül, tehát melyik várból való?...- Dungeon! Úgyvan.."
sehogy, valamiért kimaradt belõle, talán a Shades of Darkness kiegben megnyílik a 4.
Épp ezen gondolkoztam tegnap én is. Tegnap értem el a platina szintet, de én se jöttem rá, hogy hogyan tudnék 4. és 5. bónuszt berakni.
Sziasztok, Heroes6ban hogy az isten csudájában lehet kilockolni a 4. és az 5. dinasztia jellemzõ kiválasztási lehetõséget?
ugye a 2. és a 3. at, meg lehetett venni, a újabb dinasztia szinteken, azt gondoltam hogy a 4.et és az 5. et is igy lehet, de hiába jutottam el platina szintre, nem találok ilyen jellemzõt ami kioldaná ezt.
Lehet banális a válasz de nagyon megköszönöm ha valaki megosztaná ezen tudását velem.
Nagyon szépen köszönöm szépen elõre is!
Sziasztok! Van egy Heroes VI pálya amivel nem boldogulok. Ez pedig az Egyéni játékok között, a Hadjáratok alatt található Két Õrzõ Regéje térkép. Ezt a hadjárat, hivatalosan benne van a programban. Ha valaki esetleg már végigjátszotta ezt, az segíthetne egy kicsit. A végén, a XEEN Sötét Oldala küldetésben Sheltemet kell megölni, aki Almar várában van, ami egy kapu mögött található. Én mindent bejártam a pályán, mindent megszereztem, mindent elfoglaltam, mindenkit megöltem, és minden küldetést teljesítettem, de az ajtó mégsem nyílik ki. Mit kell csinálni hogy kinyíljon?
Valahogy semmit sem tettek érthetõvé...
Nézegettem steamen hogy ott már elõ lehet rendelni a kiegre és jár mellé egy kis plusz is. Cdgalaxis vagy 576 oldalán még nem látom, hogy elõrendelhetõ lenne. Akkor ez most steam exkluzív lesz vagy még ubishopon érhetõ el?
Ez jó kérdés, azt írja hogy ubi oldalán elõ lehet rendelni és annak jutalmaként kapod ezeket a bonusokat, viszont a Complete edition nincs ott csak a kiegészítõ. Heroes oldalán a Complete-re azt írja, hogy minden benne lesz, bár az nincs feltûntve, hogy a preorderes dolgok is, amiknek ugye alapbol az lenne az értelme, hogy csak akkor kapnád meg ha elõrendeled a kieget, de idõvel csak meglehet venni sima uton is õket.
Amúgy ennek az Undead Naga-nak mi a neve?? (gondolom hero õ is)
De én konkrétan ezekre a csomagokra gondoltam: The Angel of Death pack – an exclusive hero and his weapon: - The exclusive hero: Belketh - His unique weapon: the Dragonbone staff The Dynasty Armory pack – two dynasty weapons: - the Dragon Flametongue - the Perfect Silksword An Exclusive Dynasty Weapon: - The Staff of Sar Aggreth
H ezeket is tartalmizni fogja vajon a Complete kiadás??!
Igen a Complete Editionben bent van minden. Az alap játék, dlc-k, bonus itemek,térképek, soundtrack és a kiegészítõ is! Majd nekem is ez kéne, bár jó drága lesz biztos:)
Arról tudni vmit h a H6 Complete-ben benne lesznek-e azok a bónuszok amiket most láttam itt: http://might-and-magic.ubi.com/universe/en-GB/news/news/details-news.aspx?c=tcm:21-79182&ct=tcm:6-231-32 ??!
Nem vagyok túl jó angolból sajnos azért kérdezem, hátha van ebben a hírben vmi konkrét.:/
A fejlesztett verzió nagyon jól néz ki, bár az összes dungeon lény a lila színûk ellenére fantasztikusak!
The Faceless are the children of the Malassa. Masters of infiltration, spying, and stealth. The Faceless are the most mysterious and unknown of all the followers of the Dragon Gods. What little can be said of them is that they are clothed in shadow and mystery; if they are perceived at all it is a fleeting image from the corner of the eye, an odd moment of déjà vu, a strange sense that one is being watched... The Faceless move in the shadows. They enter one shadow and leave from another. The Faceless don't need to speak, they can communicate by telepathy, from mind to mind. They are poorly trusted by their allies and greatly feared by their enemies.
The Faceless Puppeteers own their name to their dreadful ability to penetrate one's mind and take control of the victim's body. The Puppeteer's will imposes itself into its host and bends it to its new master's every whims...
A dobozos heroes 6-al nem mennek a steames kiegek,de ha az alapjátékot és a steames alapot is egy uplay fiókra telepíted akkor már akár dobozos vagy steames kiegeket veszel menni fog.
Azon gondolkozom, hogy a dobozos Might & Magic Heroes VI (nem steames) játékkal mûködhet-e a steames kieg. illetve a steames dlc-k. Tud valaki errõl valami infót?
Értem, köszi. Gondolom elérhetõ lesz valami nagy csomag is,amiben bent lesz minden, tehát az alap, a dlck és a kieg. Majd ha ez lesz leárazva Steamen, akkor lecsapok rá:) Persze, ha lesz ilyen csomag.
Engem a kampány kicsit sem érdekel. Már a H6 kampányt sem bírtam végig csinálni, de nem azért mert nehéz pont ellenkezõleg. Nagyon unalmas és nincs benne kihívás. Csak a multi érdekel és persze minél több pályával, amin a ki vannak egyenlítve az esélyek. Pl. Ugyan azon a napon megszerezhetõ minden hasonló bánya stb... Sajnos viszont ilyen kevés van. Szinte minden pályán létezik könnyebb kezdõ pozíció...
Nem hiszem, hogy benne lenne. Hisz az azt jelentené, hogy megveszed a kieget, és ingyen hozzádobják a teljes alap H6-ot.
Amit írtak, az azt jelenti, hogy ha a kieggel játszol, abban elérhetõek lesznek az alap játék várai, lényei, artifactjai. De gondolom az alap kampányok nem! A custom single pályák pedig a patch-ekkel jöttek, szóval valószínûleg az is elérhetõ lesz. Esetleg még kapunk pár újat. De a kampányok tuti nem!
Csak így akkor akiknek már megvan a Heroes VI (fõleg ha gyûjtõ stb) szívnak azoknak akkor olcsóbban adhatnák ennyi erõvel.
Visszavonom amit az elõbb írtam. :D Itt ezt írják:
"Standalone Expansion and Ideal Initiation: an ideal way to discover the critically acclaimed gameplay of Might & Magic Heroes VI. Shades of Darkness is a standalone expansion and ideal epic initiation for first time players."
A legutolsó cikkben, ami pár napja került ki ezt írták: "Ha vannak extra pecsetjeim /seals/ az eredeti jatekbol, hasznalhatom oket arra, hogy uj dolgokat valthassak ki veluk a kiegeszitoben?
Shades of Darkness teljes egeszeben az alapjatekhoz lesz kotve, ami azt jelenti hogy hozzaferhettek az eredeti jatek tartalmahoz es az uj tartalomhoz is ugyanazt a futtathato file-t hasznalva. Ez azt is jelenti, hogy a dinasztia pecseteket hasznalhatjatok arra hogy kivalthassatok dolgokat az eredeti jatekban es a kiegeszitoben is."
Én ebbõl azt veszem ki, hogy nem lehet majd külön játszani vele.
Legalábbis vmiféle átokra tippelek ami ahogy mennek feljebb a szintek egyre keményebb ellenfelekre is hathat, míg végül tömeges lesz. Ilyesmit képzelek el. Vagy mivel az eddigi 5 népnek is támogató spec.képessége van ezetleg még olyat tudok elképzelni h megbûvõli a lényei fegyverét és páncálját, tehát ha támad és támadják megátkozódik a támadó/támadott.
Valahol olvastam am ,hogy ez egy alapjátéktól függetlenül is mûködõ játék,de lehet,hogy ez is hülyeség.
Nem, sajnos az alapára drága minden új STEAM-es játéknak. Az elõrendelt még olcsóbb is kb 5-10%-al.
Azért drága steamen mert ha elõrendeled több dolgot kapsz még hozzá...és mivel ,hogy még nem jelent meg csak a "tartalmasabb" csomagot tudod megvenni. ...szerintem
Elõrekerülnek a körökre osztott és nem körökre osztott stratégiák is.
STEAM-en minden sokkal drágább kezdéskor. Pl máshol 6500 ft Amerikában vagy Angliában de STEAM-en szépen átváltják az eurót egybõl dollárra 30=30 dollár szép mondhatom. Ezért kell szinte csakis akciókkor vásárolni STEAM-en kivéve ha az ember fia nem milliárdos persze.
Akkor mégis csak az Arctalan lesz a 3. elit (csak mert eddig 6-ról tudok h meg lett volna erõsítve, a Faceless-rõl csak 1 szimpla kép volt bejelentéskor).
Sziasztok tudna valaki segiteni nekem a jatekot elorendelni? Magyar nyelven van meg az eredeti, de itt Lengyelorszagban az ip cimem miatt az ubishop csak lengyelul jon be. Probaltam a teruleti beallitasokat is atallitani magyarra de nem segitett. A jatekot magyarul szeretnem jatszani. Nagyon halas lennek erte, ha valaki tudna segiteni. elozoleg Vologya mester segitett nekem a jatekor megvenni, de tudom hogy nagyon elfoglalt, most nem akarom ot zavarni. Ha valaki tudna segiteni, kerem irjon PM-et. Koszonom elore is.
Összeszedtem az eddigi infókat és sok-sok képet , videót stb a kiegészítõrõl.
Két kampány lesz. Egy a Dungeonrõl és egy a Nekrókkal. Akik a 2. Danse Macabre c. DLC-bõl következõen jönnek ide a történetbe összetûzésbe kerülnek a Dungeon-el. Egy elfedõ álarc okán amit szerzett Sandro a Nekrók hõse. Amivel trükközik.
http://img1.liveinternet.ru/images/foto/c/1/807/2695807/f_21332924.jpg A 2 féle sárkány azaz a 7. lény a Dungeonból.
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/46116_10151341043899588_1813623758_n.jpg A Dungeon nép lova
http://www.youtube.com/watch?v=G_dwuVw_KX8 Történeti háttér videó a kiegrõl. Dungeon keletkezése és felemelkedése, hõse és vezetõje stb.
http://drh1.img.digitalriver.com/DRHM/Storefront/Company/ubi/images/screenshots/MM6_Screenshot4.jpg A Dungeon vár kívülrõl kalandtérképrõl.
http://drh1.img.digitalriver.com/DRHM/Storefront/Company/ubi/images/screenshots/MM6_Screenshot2.jpg A Fekete sárkány (ez a fejlesztett sárkány) kívülrõl kalandtérképrõl.
http://drh2.img.digitalriver.com/DRHM/Storefront/Company/ubi/images/screenshots/MM6_Screenshot3.jpg A szemes és polipos kinézetû Dungeon lény harcban egy vámpírral.
http://drh2.img.digitalriver.com/DRHM/Storefront/Company/ubi/images/screenshots/MM6_Screenshot1.jpg Egy mantikóra és egy nekrós Lamasu a harcban.
http://www.shop.buka.ru/data/img_files/QE2FrvWumj.jpg Egy újféle kristályos, havas kalandtérkép táj.
http://www.shop.buka.ru/data/img_files/9A2t8E83rU.jpg A Dungeon fõhöse Raelag, aki volt ugye az 5. részben kívülrõl a kalandtérképen látható.
http://www.shop.buka.ru/data/img_files/eKSzgkbf3i.jpg Egy földalatti tájas kép a Dungeonnel.
http://www.shop.buka.ru/data/img_files/FtmqCisQeO.jpg Az egyik Dungeon elit egység, az Arctalan varázsol a vámpírra a harc közben.
http://www.shop.buka.ru/data/img_files/in4cIQtZwh.jpg Nagy harc Fényhozók ellen 4-5 féle Dungeon egységgel (Minótaurusz, Sárkány stb) egy hídon.
Megjelent egy videó az új kiegészítõrõl.
Nem eresztették el a készítõk a fantáziájukat hogy mi legyen a lény neve amire lehet szavazni.
-Folytatjatok majd a Danse Macabre-ben elkezdett tortenetszalat? Vegul majd egy bizonyos ponton visszatertek majd a regi univerzumhoz (Axeoth and Enroth)? A regi univerzum tobb retro/klasszikus fantazia elemet tartalmazott, amelyeket tobben is meltanyolunk. Ha visszatertek hozza, ugyanabban a “kontosben” lesz majd mint a M&M es HoMM 1-4?
Ahogy tudjatok a Heroes VI kiadasa a Might&Magic marka 25.evfordulojaval esett egybe. Szoval ugy szerettuk volna unnepelni ezt a specialis esemenyt, hogy letrehoztuk osi vilaggal kapcsolatos palyakat . Varn-t a Pirates of the Savage Sea-ben, Xeen-t a Danse Macabre-ben es Enroth-t a Gold Edition-ben. Kulon ettol a Might & Magic marka fele nyujtott sarc-tol, nem tervezzuk, hogy aktivan visszaterjunk az osi vilagokba es fo beallitasa tegyuk oket. Habar, talan megis lesz par utalas es kapcsolat itt – es ott , ugyanolyan modon mint az “Osok hete” a Heroes VI-ban, amely utal az Osokre akik bizonyos ponton meglatogattak Ashan-t. Igy tehat amigh Ashan a sajat laban all, es valoban jelentosen kulonbozik az elozo Migth and Magic sorozat beallitasaitol, meglehetosen lehetseges hogy mindezek a vilagok egyszerre letezzenek ugyanabban a kozmoszban. Mindezek utan, ki tudna megmondani, hogy mi talalhato az Ur masik vegen? -Van valamilyen tervetek hogy fejlesszetek/kibovitsetek a kepesseg rendszert? Jelenleg tobben is gyenge pontnak tartjak. Van ra tervetek, hogy a frakciok magiajat kulonbozove tegyetek vagy uj varazslatokat adjatok? A kepesseg rendszer kiterjesztese a Shades of Darkness resze, ahogy az uj frakciot is bemutattuk.Ez azt jelenti, hogy a Dungeon-hoz tartozo kepesseget beintegraljuk. Nehez, bar nem fogjuk atalakitani a kepesseg rendszert mint amilyen most, ez azt jelentene, hogy alapjaban kene megvaltoztatnunk az eredeti jatek nagy reszet es ez remalom lenne a tobb mint 120 oras jatekra nezve.Szoval itt-ott belejavitunk, belecsipunk, es uj tartalmat adunk a jelenlegi rendszerhez, de nem fogjuk megvaltoztatni az “egeszet”.
-Osszefoglalva, fogtok valamit fejleszteni az aktualis jatekon vagy csak tartalmat adtok hozza?
Fo celunk, hogy tartalmat adjunk hozza, ez 2 uj hadjaratot es egy uj frakciot /Dungeon-t/ jelent. Ezen kivul meg, kijavitjuk a jelenlegi, bugokat es hibakat is, de nem fogjuk fejleszteni vagy ujakat adni a meglevo funkciokhoz. Tudjuk, hogy sok jatekos kert meg tobb fejlesztest, de nem tudjuk megoldani, mivel a jelenlegi motor nem rugalmas elegge ahhoz, hogy megvaltoztassuk a tulajdonsagokat es ujakat adjunk hozza /kulonosen a szimultan korok es a harc visszanezes funkciokat/. Valoban, meg kellene valtoztatnunk a motor felepiteset, hogy eloterjeszthessunk hasonlo funkciokat.
-Kapunk ujabb kiegeszitot? Mivan a rajongok altal kedvelt frakciokkal, mint academy vagy sylvan? Jelenleg nem tervezunk masodik kiegeszito csomagot a Heroes VI-hoz, De termeszetesen, ez idovel kiderul.
-Danse Macabre /Halaltanc/ jo volt, mert verge felnott osszeeskuvest adtatok nekunk, joval kifinomultabbat es kevesbe gyerekest. Ez uj vagy elszigetelt tendencia? Ez a fejlodes valoban szandekos volt a Heroes sorozatban. Joval felnottebb es kifinomultabb tortenet meseles, moralisan ketertelmu, tortenelmi dramak altal inspiralva, amelyekben a hosok ferfiak, es a noknek hatalma van, seregek es nemzetek vezerei. Danse Macabre /Halaltanc/ is ezt a peldat mutatja, mese a manipulaciorol, megtevesztessel es arulassal es egy gazemberrel aki a fohos. Ez azt mondja, hogy a Might & Magic-el megvan a lehetosegunk arra, hogy kulonbozo torteneteket meseljunk el, es az egyjatekos palyak vagy mini-hadjaratok /mint a kaland csomagokban/ idealis lehetosegek arra, hogy kulonbozo tonusokat probaljunk ki. Pirates of the Savage Sea /A vad tenger kalozai/ peldaul remek utanzata volt a kard-es boszorkany mufajnak, a maga barbaraval es orult kultuszaval. -Miert lettek uj zeneszerzok bemutatva King es Romero mellett? Amig Rob King es Paul Romero valoban erosen osszekapcsolhato a Might & Magic-el az elso Heroes ota, ne felejtsuk el, hogy nem ok az egyetlen zeneszerzok akik az elmult idoben a sorozaton dolgoztak. Elottuk, nagy zeneszerzok, mint Tim Tully, Masaharu Iwata vagy Joe Hisaishi /aki az elso Might & Magic jatek PC-engine portjanak zenejet is szerzte/ vettek reszt a franchise-ban.
Es meg azutan hogy Rob es Paul a fedelzetre jott volna, mas zeneszerzok, mint Jennifer Wang vagy Steve Bacca And even after Rob and Paul came onboard, other composers like Jennifer Wang or Steve Bacca idokent hozzajarultak zeneszamok elkeszitesehez. Erdemes meg megemliteni Cris Velasco-t esSascha Dikiciyan-t, akik a Dark Messiah zenejet szereztek, es Sean Lorhish-t, aki tobb nagyszeru melodiat szerzett a Clash of Heroes szamara.
A heroes VI-al kapcsolatban, mindig is az volt a tervunk, hogy tisztelegjunk a kulonbozo zeneszerzoknek, akik az elmult evekben a sorozaton dolgoztak, mindezzel egyutt a Dark Messiah es a Clash of Heroes temaival. De a Heroes Vi fejlesztese kozben kiderult, hogy szemelyes ugyek es konfliktusban levo szemelyes tervek miatt Rob es Paul nem tud annyi zenet szerzni, mint amennyit a kezdetekben terveztunk. Igy elbeszelgettunk veluk es talatunk ra megoldast: szabadalmaztattuk toluk a jogokat, hogy beletehessuk nehany elozo Might & Magic zeneszam remixet a Heroes VI-ba, es a tobbi zeneszam elkeszitesehez uj zeneszerzot Jason Graves-t hoztuk a fedelzetre. Jason szerezte a kaland csomagok /Andvanture Pack/ es a kiegeszito /stand –alona add-on/ uj temait is. Ez nem jelenti azt, hogy nem fogunk a jovoben ujra Rob-al es Paul-al dolgozni, mint ahogy a Might and Magic erzes -Beleintegraljatok az uj tartalmat a regi hadjaratokba is? Fogok tudni a Haven /Menedek/ hadjaratban tobb varazstargy egyuttesel jatszani, es fogok tudni harcolni a sotet elfekkel es a semleges lenyekkel is? Jelenleg a Shades of Darkness a Heroes VI alapjatek design-jan fog alapulni. Ez azt jelenti, hogy a hadjaratban megszerzett varazstargy-egyuttesek nem lesznek hasznalhatoak mas hadjaratokban. Habar, minden dinasztiahoz kotheto elemet /fegyverek es kedvencek/ lehet hasznalni az osszes hadjaratban.
-Lesz “Shades of Darkness” nyilt beta teszt?
Nyilt-beta teszt szervezese a jatekhoz igazan bonyolult folyamat, ami sok idot es eroforrast igenyel. Tobbek kozott beta igazan erdekes tud lenni, amikor egy uj jatekon dolgozunk /uj motort hasznalunk/ , ahogy a fejleszto csapatnak segit , hogy megtalaljak a nagyobb hibakat es ugyeket. A Shades of darkness egy onallo kiegieszito es nem valtoztat nagyban a jatek design-jan, igy azt gondoltuk, hogy a jatek beta tesztelese nem szukseges. Habar kerlek vegyetek figyelembe hogy jelenleg a VIP-kal egyutt a jatek egyensulyan dolgozunk,- olyan jol mint amennyire lehetseges – meg mielott kiadnank mindenki szamara a jatekot.
-Kapunk majd egy fejlesztett palya szerkesztot /a palyakon valo fonok/dinasztia fegyverek hozzaadasanak lehetosegevel?
Sajnalatos modon, haogy Limbic es Ubisoft is allitotta a Heroes VI tamogatasa soran, nincs lehetoseg a palya-szerkeszto fejlesztesere. Valojaban uj palya-szerkesztot kellene a semmibol letrehoznunk, hogy felhasznalobarat es elerheto eszkozt adhassunk nektek, ami sok eroforrast es idot igenyelne. Szoval mi a kiegeszito tartalmara fokuszaltunk, mint ahogy a mi celunk is az, hogy uj frakciot / uj kepeseggel es egysegekkel/ es minosegi tartalmat adhassunk nektek a Dungeon –hoz.
-Ha vannak extra pecsetjeim /seals/ az eredeti jatekbol, hasznalhatom oket arra, hogy uj dolgokat valthassak ki veluk a kiegeszitoben?
Shades of Darkness teljes egeszeben az alapjatekhoz lesz kotve, ami azt jelenti hogy hozzaferhettek az eredeti jatek tartalmahoz es az uj tartalomhoz is ugyanazt a futtathato file-t hasznalva. Ez azt is jelenti, hogy a dinasztia pecseteket hasznalhatjatok arra hogy kivalthassatok dolgokat az eredeti jatekban es a kiegeszitoben is.
Es nehany tan-t, tudomanyt erinto kerdes:
-Tudjuk hogy tobb sotet elf klan is letezik. Es azt is tudjuk hogy mindegyiket Tuidhana gyermekei vezetik. Ismerjuk a Soulscar, a Nightshard es a Shadowbrand klanokat es azt is tudjuk hogy Raelag a Soulscar klan feje es elso a Shadowbrand klanban miutan megtisztult a demoni romlottsagtol. Mely klanok szerepelnek meg es ki a vezeruk?
Shadowbrand, Nightshard es Soulscar a fo klanok es rendszerint szerepelnek a nagy sztori-vonalban. Raelag es fiverei, Menan es Sylsai ikrek vezetik oket, ahogy majd a Shades of Darknessben is jobban megismered oket. De meg letezik par kisebb klan is. Peldaul Raelag feltestvere Eurina /aki szinten megjelent a Heroes V-ben/ is sajat klant vezet tavol a fiverei udvaratol.
-A jatek soha nem fedte le a hat demon fokormanyzo es azok Szuveren altali kesobbi veresegenek tortenetet. Ezt a tortenetet is meg fogjuk vizsgalni a jovoben?
Ez az a tortenet amit mindig is szerettunk volna elmeselni, a demonok fordulopontjatol. Ezt azonban tovabbra is az ido homalya fedi.
COMMUNITY Q&A 03.01.2013
- Will you continue the side story started in Danse Macabre? Will you eventually return to the old universe at some point (Axeoth and Enroth)? This old universe had a more retro/classical fantasy that many of us appreciate. If you revisit it, will it be in the same vein as in M&M and HoMM 1-4?
As you know, the release of Heroes VI coincided with the 25th anniversary of the Might & Magic brand. So we wanted to celebrate that special event by making maps recreating the ancient worlds. There was VARN in Pirates of the Savage Sea, XEEN in Danse Macabre and Enroth in the Gold Edition. Apart from this kind of tributes to the rich history of the Might & Magic brand, there is no plan to actively return to the ancient worlds and make them the main setting again. However, there might be some nods and connections here and there, in the same vein as the “Week of the Ancients” in Heroes VI, which hinted that the Ancients may have visited Ashan at some point. So while Ashan stands on its own and is indeed quite different from the previous settings of the Might & Magic series, its quite possible all the worlds of Might & Magic co-exist in the same cosmos... After all, who can say what lies on the other end of the Void?
- Any plan on improving/extending the skill system? It is considered by many to be the weak point right now. Any plans for more magic diversity between factions or addition of new spells?
Extending the skill system is part of Shades of Darkness, as a new faction is being introduced. Then it means skills related to the Dungeon faction are implemented. Though, we wont revamp the Skill System as it is right now as it would mean changing basically a large part of the original game and that would be a nightmare to do for a 120+ hours game. So we tweak and fix here and there and add new content to the current system, but we wont change the whole she-bang.
- Overall, will you improve anything from the actual game? Or just add content?
Our main goal is to add content for sure, meaning 2 new campaigns but also 1 new faction (Dungeon). Other than that, were also fixing issues and bugs still present in the game, but wont improve existing features or add new ones. We know that many players asked us for more improvements but we couldnt do it for a reason that the current engine is not flexible enough to let us changing features, or add new ones (especially Sim Turns and Battle Replays). Indeed, we would have to change the engine architecture to implement such features.
- Will we get a second expansion? What about fan favorite factions like academy or sylvan?
There are currently no plans for a second expansion pack for Heroes VI. But of course, only time will tell.
- Danse Macabre was good because for once you gave us a more mature plot, more sophisticated and less childish. Is this the new tendency or will this stay isolated?
This evolution is indeed intended for the Heroes series. A more mature and sophisticated storytelling, morally ambivalent, inspired by the historical dramas, in which the heroes are men and women of power, leaders of armies and nations. Danse Macabre is a perfect illustration of this trend, a tale of manipulation, deceit and betrayal with a villain as the main protagonist. That said, with Might & Magic we also have the opportunity to tell different kinds of story, and the Single Player maps or mini-campaigns (like in the Adventure Packs) are ideal occasions to try different tones. Pirates of the Savage Sea, for instance, was a loving pastiche of the sword-and-sorcery genre, with its barbarian hero and crazy cult.
- Why did you introduce new composers alongside King and Romero?
While Rob King and Paul Romero are indeed strongly associated with Might & Magic since the first Heroes, lets not forget there are not the only composers to have worked on the series through time. Before them, great composers like Tim Tully, Masaharu Iwata or Joe Hisaishi (who composed the music for the PC-Engine port of the first Might & Magic) were involved with the franchise. And even after Rob and Paul came onboard, other composers like Jennifer Wang or Steve Bacca contributed to the soundtracks from time to time Also worth mentioning are Cris Velasco and Sascha Dikiciyan, who composed the soundtrack for Dark Messiah, and Sean Lorhish, who created a lot of great melodies for Clash of Heroes.
On Heroes VI, our plan was always to pay tribute to the various composers who worked on the series in recent years, hence the inclusion of themes from Dark Messiah and Clash of Heroes. But during the production of Heroes VI, it also became apparent that conflicting schedules and personal issues would prevent Rob and Paul to compose as much music as was initially planned. So we discussed with them and found a solution: we licensed from them the rights to include some remixes of their previous Might & Magic soundtracks in Heroes VI, and for the rest of the tracks we brought another composer, Jason Graves, on board. Jason also composed the new themes for the Adventure Packs and the Stand-alone add-on.
That doesnt mean we wont work with Rob and Paul again in the future as we truly consider them to be an essential part of the Might & Magic feel.
- Will the new content be implemented into the old campaigns? Will I be able to play haven campaign with more artifact sets and fight against the dark elves as neutrals?
Actually, Shades of Darkness will be based on the design of Heroes VI Vanilla. So it means that artifact sets collected in a campaign cannot be used in other campaigns. Though, all the elements related to your Dynasty (weapons & pets) can be used in all campaigns.
- Will there be an open beta-testing for "Shades of Darkness"?
Organizing an Open Beta-Testing for a game is really a complex process, which requires a lot of time and resources. Moreover, it is really interesting when working on a brand new game (using a new engine) as it helps the dev team to find major issues but also major flaws. As Shades of Darkness is a Standalone Add-On with no major change to the game design, we thought that an open beta testing of the game was not necessary. However, please note were currently working with VIPs to start balancing the game as good as possible before releasing it to everybody.
- Will we get an improved map editor (with possibilities to put bosses/Dynasty weapons on our map)?
Unfortunately, as stated by Limbic and Ubisoft during Heroes VI Support, it is not possible to improve the Map Editor. Indeed, we would have to create a new Map Editor from scratch in order to provide you an user friendly and accessible tool, which would take a lot of time and resources. We then decided to focus on the expansion content, as our goal is to provide you a brand new faction (with new skills and units) and quality content for the Dungeon faction.
- If I have extra seals from the original game, can I use them to unlock new stuff from the expansion?
Shades of Darkness will be entirely tied to Heroes VI Vanilla, meaning you can access the original content and the new content using the same Executable file. So, it also means that the Dynasty Seals can be used to unlock stuff from the original game and from the expansion.
And a few lore related questions:
- We know that there are multiple Dark Elf Clans. And we know that each one in headed by one of Tuidhana's Children. We know of the Soulscar, the Nightshard and the Shadowbrand clans and we also know that Realag is the head of the Soulscar at first and of the Shadowbrand after he is purified of his demonic taint. Which other clans are there and who lead them?
Shadowbrand, Nightshard and Soulscar are the main clans, and they are usually the ones involved in the big storylines. They are led by Raelag and his brothers, the twins Menan and Sylsai, that youll get to know better in Shades of Darkness. But there are also several smaller clans. For instance, Raelags half-sister Eruina (who also appeared in Heroes V) leads her own clan, far from her brothers courts.
- The game never covered the story of the six demon overlords and their subsequent defeat by the Sovereign. Will this storyline be explored in the future?
This is a story wed love to tell since it is a major turning point for the Demons. It will, however, remains shrouded in mystery for the time being
Bár elég erõs név, fõleg úgy, hogy nagyon nem is kapnak nagy szerepet, mármint a nevüket ugyse látjuk nagyon sokszor, kíváncsi leszek milyen neve lesz majd.
Oha, egy mount,vagyis gondolom a dungeon hõsök ilyenen fognak ülni:
Szerintem is elég erõs a szentély, fõleg mágikus hõssel (3 mágikus sebzésû lény + a kirin spec. támadása is mágikus). De lehet, hogy csak azért mondom mert, a szentély mágikus hõssel elég jól meg lehet fogni az orkjaim totális lerohanás taktikáját.A hõsök között nem tudnék erõsorrendet felállítani, helyzet, pálya, ... függõ. A démonok pedig szerintem a patch után elég kemények lettek, a spec. épületeikkel (kapu) okosan taktikázva komoly meglepetéseket lehet okozni az ellenfélnek.
Köszi a hozzászólásokat. Én sokat játszok emberek ellen, mert a gép az elég gyenge még nehéz fokozaton is egy multi mappon. Persze viccelt már meg, de általában véve nem ellenfél. Akivel játszok az viszont egy elég skilles játékos komoly Heroes múltal. Szóval mi azon a véleményen vagyunk, hogy az erõ hõsök általában véve erõsebbek a mágikus hõsöknél. Persze tudom, hogy sokat számít a pálya mérete és, hogy kinek milyen artifactokat sikerül megszereznie, de így érzem/érezzük. A fajok közül pedig váron kívül valóban az Inferno tûnik a leggyengébbnek. Viszont váron belül ha spec épület is fel van húzva, nos akkor sok sikert... :)
Igen az Inferno sajnos mindig gyengébbre sikerül mint a többi.:// OP-nek énis a Sanctuary-t mondanám, a Necropolis mellett. De igazából mindegyikkel csupán tudni kell játszani, taktikázni, jó képességeket, varázslatokat kell adni a hõsnek és akkor nem lehet baj. Ugyanez a hõsöknél is: kinek a Vér, kinek a Könny a nyerõ. Vagy van akinél a Mágus a nyerõ, míg másnál a Harcos. Mind2nek meg van az elõnye és hátránya (nagy sereg és kevés varázslat - kis sereg és sok brutál varázslat).