A képek alapján sajnos nagyon úgy fest, hogy inkább egy "kiegészítõt" kapunk az 5-höz, mint egy új, jobb epizódot, én legalábbis ugyanazt azt az igénytelenséget látom, mint az 5-ben, beállítva egy újabb Heroes-részt a csak grafikára építõ, kreativitástól mentes, agyatlan játékok közé. Ettõl függetlenül szerintem túl lehetett volna szárnyalni az eddigi bármelyik epizódot, csak akarat kérdése. Íme a minimum, amit én elvártam volna, néhány talán sikerülhet is közülük: - hexarácsot vissza, a csatatér, és a lények normális méretét is - látom ez már alapból nem jött össze :( - normális harci köröket vissza (mindenki csak egyszer gyühessen má'), és a hõsök automatikusan kezdhessenek - arányos, nem eltúlzott grafika, itt elsõsorban a 3-mal példálózhatnék - legalább 8 vár már az alap verzióban, késõbb jöhet több is - minden lényt vissza a 3-ból - kevésbé faj-orientált várak, sokkal inkább típus, vagy területi összefüggés szerint, szintén, mint a 3-ban (a Gyûrûk urás/Warcraft-os vonás nem áll jól a heroes-nak, jó lesz az minden faj egy bizonyos szörnynek). - 3 szintes szörnyek (nem választható, hanem 2x-es upgrade) - 5 szintes skillek, csak hogy legyen hová fejlõdni, de egymástól függetlenek. - 5 szintes mage-guildek és kikötõ lehetõség minden várba
vicces hogy egyesek hogy bele tudják lovallni magukat saját kis szubjektív véleményükbe
Az 5-ös hol volt jó? Komolyan? "Kellemes volt", mirõl beszélsz? Játszottál egyáltalán vele? Rakás lósz4r az egész, élvezhetetlen pályák, hót gyenge küldetés sorozat, semmi újítás, mindemellet a sima játék patch és kiegészítõk nélkül kb játszhatatlan. Az elõzõ kommentelõ beszólása is kib4ssza a biztosítékot, a kettõ után az 5 képviselte a csúcsot? D::D:D:D:D:D hát itt már csak röhögök. Annyira látszik, hogy amerikaiaknak csinálták, nehogy egy kicsit is gondolkodni kelljen. Heroes 5 = 0 élvezet, köszönjük Nival.
Nekem a 2 után az 5 képviselte a csúcsot, bár képzettségrendszere érdekes volt, ahogy a lények is igazán csak a kiegek után lettek jók, gondolok itt az alfajokra. Bár az a megoldás jobban tetszett a 4. ben hogy ha felépítetted az egyiket akkor a másikat már buktad, max egy másik városban azt húztad fel. Több volt a lehetõség a taktikára.
Az 5 jó volt?? Ne szórakozzatok már!! Egy totál lebutított 3-as volt, óriási csalódás volt. Az alapjáték meg kimagaslóan csapnivaló volt, annyit kellett pecselni, a kiegészítõkkel viszont már tényleg elment. A 4 minden hibája ellenére élvezetes volt, fõleg a campaign rész, ami köröket ver az 5re. Sajnos a Heroes 3 (mestermû) óta eléggé döglõdik a sorozat, nagyon remélem a Blach Hole-s fiúk kijavítják ezt az egész elrontott 5ös részt és visszatérnek az õsökhöz, és végre legyenek normális NAGY pályák, legyen normális skillrendszer, legyenek új egységek, és ami a legnehezebb legyen jó hangulata!
remek, ebben is akkora a vár hogy elfoglalja a fél pályát
a 4 gáz volt, az 5 jó. most ez? háát... tök jó hogy magyarok fejlesztik (ha tényleg a Black Hole), de én inkább egy nagyon jó HoMM-ot szeretnék mint adóbevételt ...
A 4 nem volt nagy etvasz, de az 5 egész kellemes lett szvsz.
Szerintem nem kellene a Heroest rúgdosni, csak egyre lentebb süllyed tõle. A Might & Magicben lenne potenciál, azt kellene _jól_ folytatni inkább. Szerintem.
"Remélhetõleg valami trailert is hoznak a Ubisoft illetékesei." Van trailer.
A cikk egy fontos dolgot nem említ. Még pedig azt, hogy magyarok fejlesztik, a Blackhole (AoE,WH:Mark of Chaos). Ez igen nagy szó, hogy az ubi nekünk adta a jogot.
Az elmúlt évek, és a kiadott részek fényében, 3. résznél kellett volna abbahagyni a sorozatot. A csúcson...
ez így küllemre gagyibb mint az 5 :0 bár egy képünk van még csak ok, kinézet nekem tökmindegy, heroes fílinget adja, az a lényeg én az 5öt is imádom