Far Cry 3 - Lendületben a fejlesztés! Jó ütemben haladnak a Far Cry 3 munkálatai, a PC Gamer szerint Kémjelentést tett közzé oldalain a PC Gamer , ami szerint teljes lendületet vett a Far Cry 3 fejlesztése.
Akit ez a hír meglep, az jobban teszi havisszaolvas Far Cry 3 témában , hiszen tavaly novemberben már hallhattunk egy véletlen elszólást az Ubisoft forgatókönyvírójától, hogy készül a népszerû FPS harmadik felvonása. De visszatérve a PC Gamer friss jelentésére abból megtudhatjuk, hogy állítólag az Ubisoft Montreal falain belül folyik a fejlesztõmunka, amit az a Josh Mosqueira irányít, aki korábban a Relic Entertainment munkatársaként a Company of Heroes kiválóságát hozta össze. A hivatalos Far Cry 3 bejelentés viszont még mindig várat magára. Reméljük nem sokáig!
Kérdés, hogy az elsõ, vagy a második rész sztorijához áll-e közelebb. A második nekem szimpibb volt, kicsit reálisabb, mint az elsõ. (saját vélemény, mégcsak véletlenül sem Egyetlen Szentigazság)
A PC Gamer úgy tudja, hogy a harmadik rész továbbra is Afrikában fog játszódni. Megjelenés? Egyelõre semmi kézzel fogható, de ha már "javában dolgoznak rajta", akkor 2011 õsze tûnik valószínûnek.
Csak ne legyen olyan fícsör ebben a részben is, mint a 2-ben, hogy leszabályoztuk egy falu teljes lakosságát, és mikor pár perc múlva visszaértünk ugyanoda, a kedves barátaink úgy mászkáltak az utcán mintha mi sem történt volna. Utálom a respawnokat a single játékmenetben!!! Olyan érzésem van tõle mintha nem csináltam volna semmit. Másrészt az a dolog, hogy bevágnak egy hatalmas mapra, ahol "nesze teljesítsd a küldetéseket" ...hát v.hogy nem jött be. Az 1. részben legalább lineárisan kellett végigmenni a játékon nem pedig ingázni 1 db nagy mapon (jó a játék másik részében kaptunk még egy ugyanilyen nagy mapot de ez mit se segít az egészen) Mikor már 100-adjára mentem végig ugyanazon az úton...kicsit kiakasztó volt. Van akinek ez felel meg, nekem nem. Ez inkább olyan GTA stílus volt ez a 2. rész.
Ja és miért fog Afrikában játszódni megint? Ez már biztos? Tudom hogy a Holdon nem játszódhat, de vannak még szép helyek Afrikán kívül is.
Nekem eszméletlen bejönne afrika. 2es is bejött volna ha nem 1 spawn tenger lenne az egész. Gears of War grub hole-jait megszégyenítõen jelennek meg újra a harcibantuk :D
Mondj még egy olyan helyet ahol sivatagot,esõerdõt,várost,savannát, vagy csak sima erdõs pusztást ilyen szépen és jól lehet ábrázolni. Karöltve a millió egyéb gyönyörû hellyel karöltve.
Az...de nem mondta el mi a definition of insanity számára. :( :D Szépen PS-elt kép, de a videó alapján - ha nem is HD, de amennyire látható - nagyon meggyõzõen néz ki. A lopakodást egészen eltalálták, remélem a gyakorlatban is ilyen pörgõsen, jól fog mûködni. :)
- Indiai-óceán szigetein fog játszódni - nyílt világ lesz, amilyen helyeket látsz oda el is mehetsz - az elsõ rész élményét próbálják újra megalkotni - nagy látótávolság - dúrva játék lesz - az õrült csávó csak az egyik kis fönök a szigeteken - a fõhõs, Jason, ottragadt a szigeten, próbál megszökni - felfedezésre is helyezték a hangsúlyt - a rosszfiúk mind õrült köcsögök - 2012-ben jön PC/xbox360/ps3-ra
Jó lesz ez. Remélem okosabb lesz az AI mint a másodikban és nem lesz annyira uncsi.
a dzsungel sokkal jobb helyszín, mint a szavanna remélem lesznek tényleg festõi helyszínek remélem leszoknak errõl az idõbeli ugrálósdiról remélem lesz a lopakodásnak értelme (ala Far Cry 1) remélem tesznek bele szokásostól eltérõ gameplay elemeket pl. ruhacsere jelentõsége rejtõzködés, beépülés során ; adott ellenséget csak bizonyos fegyverrel/ lõszerrel lehet kiiktatni ; a szörnyesdit/ mutánsosdit nem viszik túlzásba
q.va jó lenne, ha UBI végre összeszedné magát kezdhetné mondjuk a Future Soldier-rel :)
Nekem a 2 is tetszett, csak az volt a nagy gondom, hogy mikor kiléptem a játékból a mentésem eltûnt. Nem tudom, hogy miért.
Milyen szörny???? qu.vára remélem hogy nem lesznek ebben is ilyen buzi zombik szörnyek. Am hogy adott ellenséget adott golyóval lehet megölni az hülyeség, mert (ha csak emberek lesznek az ellenségek) akkor mind1 mivel lõjük meg õket az fáj
Nem lesznek szörnyek meg élijenek... az a Crytek szokása, hogy emberek mellett idegen fajokat vagy mutánsokat is belepakol a játékmenetbe. Ezt a Far Cry-t viszont nem a Crytek csinálja.
Hál istennek, crysis is csak addig volt jó, amíg csak koreaiakat kellett ölni, alienekkel elcseszték az egészet, idióta crytek. De a far cry 2 megjelenése elõtt le is szögezték az ubisoftosok, hogy a far cry realisztikus irányvonalát követik, és a szörnyes részét egy baromságnak tartották.
Két dolog. Ölésnél mindig kiír valami pontszámot +5 +10 stb. lehet hogy lesz valami fejlõdési rendszer, esetleg fegyvernél tapasztalatpont...? Illetve, érdekes hogy "misztikus" sziget, de amikor az elsõ embert megöli, elveszi a cuccait, kijelzi hogy pénzt is vett fel... kitõl vásárólnánk, egy ilyen helyen...? Remélem hogy játékmenete olyan lesz a 2. résznek, szabadon mászkálhatunk, jó lenne sok sok mellékküldi... rengeteg felszerelés... fegyó fejlesztés esetleg. :)
Szerintem Faxa lesz! Fedezékbõl lövés,becsúszás,úszás fegyver nélkül!!stb..de viszont már megint villog az elejtett fegyver,ezt neee plsss!!!amúgy állat nagyon
A hozzáértõ szemekkel és fülekkel rendelkezõ kritikusok az idei E3-as felhozatalt átvizsgálva arra jutottak, hogy a Far Cry 3 kiemelkedõen jónak tûnik! Ezt jelezvén kerülhetett pár elismerés a(z) Ubisoft egyik irodai ajtajára! Errõl a nagy méretû kép megtekinthetõ itt.
én rohadtul sajnálom h nem olyan lesz mint anno a far cry volt. az volt az igazi az tény h a szörnyek kicsit elviselhetetlenek voltak,de nem volt ez az open world meg fejlõdés meg minden szar. A FC 2 egyenesen borzalomas nagy csalódás volt az elsõ rész után. Remélem 1X csinálnak egy olyan FC-t is mint az elsõ rész volt. Ez a felfedezõsdi ez nem far cry!!
Ne aggódj, egyvalamiben hasonlítani fog az 1-re... a vga-dat úgy meg fogja izzasztani hogy télen gémelés után beszerelheted a radiátor helyére.
Az elsõ rész is hasonló tüneteket produkált az akkori kártyáknál.
Hát szerintem pont hogy nem.FC2 is jól futott.Ez meg nem néz ki olyan szépnek.Látszik valamit szépítettek rajta de vajmi keveset.Nem lesz gond vele.Ha FC2 ment szépen ezzel sem lesz gond!
Mostanában nagyon divatos lett ezzel promózni a játékokat. Ha jól emlékszem már legalább 10 éve benne van a játékokban ilyen-olyan formában, csak az utóbbi néhány évben jól csengõ névvel látták el.
az nem old meg semmit hogy hibás irányítással alacsony felbontáson élsimítás nélkül egy méteres tv-re széthúzott képet bámulsz vagy ha felettébb igénytelen vagy, akkor lehet
Ja... megy a rinya a gép miatt. Neked tuti nem lenne ilyen gondod, mivel te pluszban fizetsz, hogy online lehess, meg az sem gond, ha több mint másfélszeres árat kell kifizetni ugyanazért a játékért...
FPSt játszani konzolon olyan, mint repülõgép szimulátort játszani billentyûvel... lehet, de minek.
Most olvastam ,hogy 10x akkora területet ígérnek ,mint a FC2-ben volt. Reméljük az 50m után újraéledõ és 2 percenként felbukkanó ellenségeket elfelejtik végre!
thx 4 da scan :) a játékidõre leszek még kíváncsi a fõgenya fizimiskája meg csak engem emlékeztet a Bulletstorm kezdõpályáin lévõ ellenségekre? ill. hajrá Mirror's Edge 2
A grafika tûéles, a 2-höz képest sokkal tisztább, de villogó fegyvereket neeeeeeeeeeeeee. Ezzel a feature-el majdhogynem hülyének nézik a játékost, mintha nem lenne képes észrevenni egy puskát a fûben. Az a sárgás villogás annyira nem illik bele abba a környezetbe amúgy sem, mintha egy hatalmas pixelhibát bámulnék. Aki nem látja a fegyót az tudjon rá, az õ baja. Maradjunk inkább a realisztikus képhatásoknál.
A villogó fegyverek mellett engem nagyon zavart a sok "+10" felvillanás is, ahogy egy-egy ellenfélnek annyi, aztán a helikopternék a másik értelmes felvillanás hogy "1 új skill pontot kaptál, irány a menü". Mellesleg az "onnan lõnek rád" piros képernyõ közepén villogó irányzék is mehetne... Magyarul: HUD off és jó lesz ez... :)
Ha már reális, akkor nem kéne lenni célkeresztnek se és a fegyver is rúgjon vissza akkorát hogy alig lehessen vele lõni.
Bár az élvezhetõség miatt szükséges ez kis segítség, de ha full reál lenne a gém mindenki otthagyná aki nem elég elszánt. Pl. legtöbbször mi vesszük észre elõször a bámészkodó vagy járkáló ellenséget, egyszer viszont valamelyik játéknál úgy jártam hogy megyek a terepen és egyszer csak fejbe lövik a karakterem, viszont még nem is láttam senkit (valahonnan fedezékbõl kiszúrtak). Na és persze valódi realizmusnál mentésnek sem kellene lenni hogy mindenkinek egy esélye legyen, mint a real life-ban és ha elrontja akkor az egészet elõröl kellene kezdeni... vagy kilépne a játék és automatikusan uninstallálná magát.
A többség azért játszani akar nem önmagát szívatni :)