Én a Resi 0-ból elõvenném Billy Coen-t, aki még elvinné a resi-t a hátán. És remélem megtartják ezt a tradiciót, hogy legalább 2 karakter lesz.
És amit én a helyükben tennék, hogy visszatérnék a resi 2-höz, és 2 külön story-t csinálnék amit 2 karakterrel végig lehetne nyomni, ugyanúgy A-B story-t, és kereszteznék egymás útjait, mégis csak kevés hasonló terület lenne, és sok titokkal titkos szobákkal helyekkel.
vagyis majdnem hogy egy resident evil 2-õt, de nem egészen Remake-t, vagyis lehetne, csak a rejtvényeket kellene lecserélni. és ne legyenek Chapterek. minden tiszteletem a resi 5-é, de ez a világ legundorítobb dolga, mikor egy story közben kibassza a képernyõre, hogy chapter 1-1 complete, és osztályozgat. oks késõbb a menüben lehetnek chapterek, de végigjátszáa alatt ultragáz.
Jó szinész, a predatorban szedett egy minimális izmot magára.
és nõ ne legyen, a filmekben is meg a játékokban is, nem azert mert buzi vagyok, és férfi fõszereplõ tetszik, de könyörgöm egy ien durva játékban ne legyenek nõk, filmebn sem.
soha, se a texasi láncfûrészesben se, meg a hasonló klónokban sem, és lehetne hasomló témában 300 címet írni.
oké a játékban még nem volt akkora trauma, de ott legalább lehetett választani karaktert, ha nem is minnyár az elején.
amúgy kössz hogy nem írtál a d betû helyett r betût. :)
jah de kezd a Leon-ról belinkelt képem emlékeztetni a Sorvadj el! címû filmre. :)
szerintem egyszerûbb lenne, ha Wesker lenne a fõszereplõ. 1x kipróbálnám a szuper képességeit, és ugy ölni a zombikat, meg kicsit lepofozni a STARS-os kommandósokat. mekkora lene, nem kell mindig a jó oldal.
jah most nem az 5.részre értem, amiben egy felpumpált gorillát öltöztettek be, hanem a régi részekben, csak nekem unszimpatikus leon buzis haja, de lehet csak részemrõl gáz, amúgy a Degenerationban nem túl zavaró.
fenetudja szerintem is a filmek nem annyira jók, de soha nem is lesznek hiszen ezt a resi légkört nem fogják tudni visszaadni filmben, amíg nõi fõszereplõ lesz, és a melleirõl meg a seggérõl szól a film.
ott van a Resident Evil Degeneration nah az igen.
amíg a filmes szakma arról szól hogy tegyünk bele egy dögös mila-t, addig itt nem lesz szuper mozi.
ahhoz képest okés, bár a 2.rész inkább volt jó, legalább a nemesis végett az elsõ részben a nyalóka, a 3.ban az a szörny a végén, ami a profból lett itt meg a baltás faszi, meg veszker. de inkább mila-t beöltöztetik latexbe, hogy gömböjûbb legyen minthogy egy hiteles mozit csináljanak, sebaj majd a 3d eladja. :)
ha nme resident evil lenne, megse néném, de legalább van benne 1-2 fesorolt ütõs karakter, amit akit megnéznék szívesen.
A Capcom egyik embere, Keiji Inafune egy spanyolországi interjúban kijelentette, hogy sokkal hamarabb fog megjelenni a Resident Evil 6. Hónapokkal ezelõtt a fejlesztõk pontosan az ellenkezõjét állították, mely szerint nagyon sokat (kb 8-10 évet) kell majd várnunk a folytatásra. Keiji megnyugtatta az Resi fanokat, hogy nem kell aggódni, további információkat majd a hamarosan megrendezendõ tokiói bemutatókról várhatunk tõlük. Érthetõ is, hiszen ez az a város, ahol a Capcom otthonosabban mozog.
Az úriember a játék hamarabbi megjelenését a Resident Evil 5 sikerére fogta rá, ezért a lehetõ legrövidebb idõn belül akarják a piacra dobni a Resident Evil 6 termékét, amely elõször PS3-on és Xbox360-on lesz elérhetõ, késõbb pedig természetesen PC-n is kapható lesz. Remélhetõleg.
A játékról sajnos még semmit sem tudunk hivatalosan, de annyi kiderült, hogy Takeuchi már nem vesz rész a sikerjáték folytatásán a gyors átépítés miatt többek között.
A legutóbbi Resident Evil egyébként 2009 márciusában jelent meg konzolokra, s azóta több, mint 5.3 millió eladott példányszámot értékesítettek a kiskereskedõk."
4. része nagyon bejött igaz nem nyomtam végig, csak a kastélyig toltam, a falu igencsak jó volt benne:D kastély már nehezebb eresztés volt ameddig vittem...
Ha a héten megnézted, megkérlek írd le az összefoglalt véleményed a látottakról. A múlt heti Predators élményei miatt asszem hallgatok az elõzetes véleményekre :)
jah tisztelem a multadat, és okés így ahogy most leírtad, a pénz beszél (sokszor sajnos) de a régi street fighter-ben, valamint a Golden Axe-ban emlékeim szerint verekedni kellett, de nem verekedõs vagyis nem VS játékok voltak, mint a Mortal Kombat-Tekken-DoA-Soul Calibur-Bloody Roar...stb :)
Fogja-e nézni vki a filmet 3D-ben még ezen a héten?
Figyelj, nem vagyunk ellentmondásban, én csak arról beszélek, hogy mivel a PC a teljes játékpiac alig néhány százaléka, és a MicroSoft, a Sony, a Nintendo érdekeltek a konzol-exkluzív játékok megjelentetésében, ezért semmi csodálkoznivaló nincs abban, ha a PC-sek sok esetben portot, vagy párhuzamosan fejlesztett játékot kapnak.
Nekem közel 30 éves játéktapasztalatom van, még ZX Spectrumon kezdtem, végigjártam a C-64, Amiga, Pc szamárlétrát és természetesen láttam, hogy mindig arra fejlesztenek, amiben a nagy pénz van. A kilencvenes évek elején még futottak háziszámítógépen is a verekedõs játékok, akár a Renegade-szériára gondolok (ez a Golden Axe-vonal), akár a Body Blows-ra (Street Fighter klónok). Akkoriban a tágabb értelemben vett PC "riválisa" a játéktermi automata volt. A játékipart azonban néhány cím valóban jelentõsen befolyásolta, elég, ha csak a DOOM-ra gondolunk, vagy a Dune II - C&C - WarCraft vonalra gondolunk. Arra megy a fejlesztés, ahol a kereslet van, így egy-egy sztárjáték meghatározó a játékpiac fejlõdése szempontjából.
De amíg pl. egy Tekken vagy DoA konzol-exkluzív, addig hiába várjuk, hogy valaki csak azért óriási piaci kockázatot vállal és beleöl egy csomó pénzt, hogy ilyen a PC-seknek is legyen. Ebbõl a szempontból a port sokkal biztonságosabb, hiszen jelentõsen olcsóbb.
nemigaz. lehet rosszul szürtem le a gyenge 13-15éves játékos multamból, de nem ment el más irányba egyikse. kijött ez-az amaz, ide vagy oda, de nem befolyásolták egymást, a konzolra sincs extra stratégiai cucc, vagy rpg. pc-re se bodultak meg ezek a tps-ek, meg platformjátékok, próbálkoznak mindkét oldalon, de én úgy látom mindenhol a saját stílus a mérvadó még mindig.
jó most a sok warez miatt nehezebb eldönteni, mert monnyák valóban hogy x-re is van warez, viszont ott nagyobb veszteség, mint pc-n, míg pc--n nem veszít semmit az ember x-en még mindig sokaknak visszatartó a bannolás.
pc-re nem tudsz felsorolni verekedõs játékot, csak portokat sajna (legalábbis nem emlékszem verekedõsbõl pc-re, portot is csak a Street Fighter-t tudnám hirtelen megemlíteni), x-re stratégia ellenben van, csak a hozáértõk szerint valszeg nem olyan mélységû, mint egy Starcraft. gondolok itt a Halo-ból készült stratégiai cucc-ra, a Halo Wars-ra.
Hát, tény, hogy a játékok fejlõdése más-más irányba ment el PC-n és konzolon. De nincs is értelme ilyesmin rágódni, mert ugyanígy lehetne felsorolást kérni PC-n a jó verekedõs játékokról, amik mostanában jelentek meg, vagy a konzolra fejlesztett jó körökre osztott stratégiákról. :-D
lófaszt. ne kombinálj, ha tps-nek indul valami akkor tps lesz, ha rpg-nek akkor rpg. az rpg legfõbb jellegzetessége hogy lehet fejlõdni szinteket, és képességpontok vannak, valamint HP MP ienek. és van ahol ötvözik a 2 dolgot, azok se véletlen lesznek azok amik, ezt elõre eldöntik a fejlesztõl.
amúgy a resident evil-bõl indult ki a DMC sorozat. de az megint más dolog.
amúgy énis ezt mondom, fps meg stratéga a pc-n inkább, a tps meg konzolon, csak sokan nem hiszik el. ezt jól irtad le. fps-t könnyebb bill+egérrel.
van konzolhoz is bill+egér meg pc-re is joy, mégis a játékonál megjelenés meg fejlesztés alapján más a tendencia.
Hagyományos TPS-nek PC-n azért kisebb a létjogosultsága szerintem (ha már a Tomb Raider- és társai vonalat nem erõltetjük), mert FPS nézetben egyszerûen sokkal nagyobb a beleélés. Márpedig FPS-re a PC nagyon jó, a billentyûzet/egér kombó miatt. A konzolos középkoros fantasy TPS hack & slash- nek is megvan a maga helye, de PC-n arra már csak kicsit kell tenni, hogy RPG legyen belõle. Ugyanakkor pl. a Mass Effect (és fõleg a II.) nem RPG, bárki bármit mond, hanem egy rendkívül ügyesen felépített akciójáték.
Szóval PC-n, ha fantasy TPS-nek indul egy játék, akkor tuti, hogy egy Spellforce lesz végül belõle.
így hirtelen:
Tomb kihúzva POP kihúzva Overlord is konzolról ment pc-re, kihúzva...talán az elsõ része jött elõbb pc-re Dead Space naná hogy konzolra jött elõbb, kihúzva
GTA: az monnyuk megint egy cseppet másabb, mint amire én gondolok stílus, de ám legyen viszont konzolra jött elõször az is. KIHÚZVA
maffia 1-2: ebben nem vagyok otthon nem tudom mien kategória ez meg a GTA de nem ien stílusra gondoltam, lehet PC-re jött ez a 2 játék elsõnek.
Harry Potter is tudtommal konzolos, de ha pc-s is, írtam a jobb kategóriából írjatok, ne ien silány gyerekeknek készült szart, énse jöttem a Crash-el, a Ratchet és Jak játékokkal...meg stb.
Hidden & Dangerius: te kapcsolhatsz, de az nem TPS, de mivel eddig max a Maffia 1-2 ami nem egészen szokványos TPS hanem egy sandbox játék, egye fene akkor max eddig 3 amit írtál, és abból a mafia 1-2 még függõben van. nem néztem utánuk.
eddig nem volt meggyõzõ. :)
Bocsi, hogy beleszólok... néhány TPS a közelmúltból:
Tomb Raider összes része Prince of Persia összes része Overlord I-II Dead Space GTA 3 és összes folytatása Mafia I-II Harry Potter összes része Hidden & Dangerous részek (átkapcsolható FPS/TPS)
Heavy Metal: FAKK-t nem ismerem majd utána nézek, de a címe alapján c kategória rémlik, de oké belefér. Max Payne 1-2 oké.... Jedi Knight...oké Kane and Lynch 1 az meg nemtuom biztosra, de szerintem az is konzolos volt elõször, de ha nem akkor oks. bár ezek azért tegyük hozzá jó öreg játékok, sõt vannak amik még a konzolok elõtti idõkbõl vannak...:)
sorolhatod tovább mert ez picurkát nyúlfarknyi. de majd egy összefoglalt privát üziben lennék esetleg rá kíváncsi, lehetõleg ne 1996 (1994-1996 ps1 megjelenése) elõtti játékokat írj majd. :) meg 1-2 5 évesnél nem öregebbre is kíváncsi lennék azért. :) ha majd küldesz címeket.