Az miért lehet, hogy a Mafia 2 szaggat? Fõleg akkor, amikor rendõr jön, vagy villogó alagútban kéne menni. A gépem nem hiszem, hogy túl kevés hozzá; minden "low" beállításon van ehhez a konfighoz: proci:AMD 8450X3, vga: Asus EAH 4670 ram: 4gb DDR2/800Hz Kingston.
Nem adtak ki valami grafikus optimalizáló patchet? Vagy másik crack-kel ? (Unleashed)
Hogy merték ennek a játéknak a Mafia 2 címet adni azt nem értem.... Az elsõ rész nagyon hangulatos jó történettel bíró játék volt, ez meg.... hihetetlenül unalmas, rövid, a sztory meg se közelíti az elsõ részben látottat. Ez egy vicc
Szerinted 'kb. 10 féle ember mászkál az utakon (klónok)', a cikk szerint meg 'a járókelõk egytõl egyig különböznek egymástól'
Skynet szerint 'Se idõ se napszakváltás', de a cikk meg azt mondja, h 'a dinamikus idõjárás- és napszakváltás pedig önmagáért beszél.'
Most akkor miva'? Elég elvakult lehet a cikkíró. :D
baszki... ezt nagyon meg akartam venni, de így hogy kihagyták belõle a manuális váltó lehetõségét (+ sztem élvezhetõ belsõnézet sem lesz megolható), ezzel kilõve a városban való gurulgatás lehetõségét, asszem ez mellõzve lesz:/// tetszik a játék, de pont emiatt az "apróság" miatt tologattam az elõzõ részt is még 7-8 év után is. nem kell még egy gta asszem:c
szerk.: ez a jimmys dlc egy vicc. amúgy is, de rendesen pontozza a driftet meg ilyenek??? mi ez?? ebbõl is proligyerek játékot csinálnak?:/
Miért nem lehet ott próbálkozni ilyenekkel ahonnan letöltötted a játékot? 50% hogy ott crack is van hozzá.
Hogy 3/5, vagy 5/3 számomra teljesen mindegy. Mind a két esetben értem hogy mire gondolt az aki írta. Mi értelme ezen okoskodni?
A 10-11 óra játékidõ szerintem akkor lenne elég, ha abból 8 óra nem azzal telne el, hogy elmegyünk A-ból B-be. FC 2-t pont ezért nem bírtam kettõnél többször végigjátszani. STALKER-okba viszont a fejlesztgetések és fegyverkereskedelem miatt több száz játékórát beleraktam. Persze ezeket a játékokat nem igazán lehet a Mafia-val összehasonlítani. A történet nem rossz, viszont a játékmenet (pont a sok kocsikázás és rettentõen kevés akció miatt) siralmas. Valaki (máshol) felhozott (szerinte) pozitívumokat is. Egy csomó mindent lehet kapcsolgatni. - Ezreket fizettél azért, hogy egy játékban le illetve fel tudd kapcsolni a villanyt. Teljesen értelmetlenül, mivel semmi hasznod vagy károd nem származik belõle. Meg lehet nyitni a csapot. -De a kezed már nem tudod megmosni. A csomagtartót is ki lehet nyitni. -És be is tudod csukni, de ezen kívül szintén semmi értelme. Lehet tankolni. -Egyszer ki akartam üríteni egy autó tankját, de elõbb meguntam az egészet. Kajálni is lehet, bár egyszer sem volt szükségem rá a játék során.
Ezzel Én nem fikázni akarom a játékot, de ilyen fölösleges hülyeségek helyett izgalmasabbá tehették volna a játék menetét.
Örülök, hogy nem vagyok az a fajta aki kipróbálás nélkül (fõleg elõre) megvennék egy játékot. Akkor most nagyon csalódott lennék. Még mielõtt lehurrognának az antiwarez lovagjai, megsúgom hogy amiket érdemesnek tartok azokat mindig megveszem, hiába játszottam ki õket "ingyen". Csak épp zsákbamacskát nem veszek :)
Hangot miért húzták le 4/5-re? Véleményem szerint a zenék fantasztikusak alatta, a kocsik hangjai jók, még a gumik hangjai is. Nálam ez 5/5 volt.
Ellenben én a grafikára nem adtam 5/5-öt, mivel számomra kicsit frusztráló volt, hogy még 2010ben is látok ugráló és ronda árnyékokat. Továbbá van ahol van árnyék, van ahol nincs. Ilyen volt például a játék elején, mikor Joe és Vito ültek az étteremben az asztalnál és a whiskeys üveg alatt/ körül nem volt árnyék, de az üvegtõl 30cm-re lévõ Vito keze már vetett árnyékot.
Valamint azzal sem értek egyet, hogy a város élettel teli. Hiszen csak az emberek úgy vannak. Sétálnak és ennyi.
A kocsi fizikája is hagy kívánni valót maga után, nem a legtökéletesebb. Egyszer a játék elején még kizuhantam az autópályáról és leestem a mélybe. Elég bénán zuhant :S
Továbbá a rendõrök kicselezése a ruha cserével elég nagy hülyeség. Ezt nem tudom honnan szülték, de sztem ha vkit köröznek akkor arc alapján körözik és nem ruha alapján.
Fegyvert vásárolt vki a játék során? Mert én nem. Ellenben a lockpickes dolog az tetszett.
Összességében azt mondom, hogy ennyi negatívum ellenére is tetszett a játék, mert van egy feeling-je, ami kárpótolt. De ha tudom, hogy ennyire rövid és ilyen lesz amilyen lett, akkor nem veszem meg a gyûjtõi kiadást (X360). Tele van bugokkal a játék. Jobbnak kellett volna lennie, de hát a folytatások már csak ilyenek. Sokszor nehéz ûberelni egy jó elõdöt.
Látod érted a "porblémát" (direkt porbléma, nem probléma). Egy alkotás, mû or something lehet 100%-os. A százalékot ki lehet törtként is fejezni, értékeléskor ez történik - ahogy gondolom itt sokan jártak azért suliba és a tanár is százalékozta a dolgozataikat.
Gépen a törtet meglehetõsen nehéz emeletesként kezelni, vagy inlább mondjuk úgy - nehéz lenne kezelni, épp ezért gyakran a slash jellel (és itt most nem a gitárosra gondolok) fejezzük ki.
És ha 5/3-mat írsz, akkor történetesen azt írod le, hogy elosztod az ötöt hárommal. Okay?
Az meg hogy a könyvtár szerkezeteket valaki el akarja osztani az nagyon cool, de valahogy jelölni kellet gondolom a hierarchiát vagy nem is tom, rendszert. És valaki kitalálta, hogy legyen ez a slash jel (lehet szerette a gitárost!).
Hát ezen el lehet vitatkozni szerintem egy darabig, mert sok féle képpen lehet értelmezni. Törtként is értelmezhetõ, 3/5 az 5/5 -bõl (tehát háromötödöt kap az öt ötödbõl), de a nevezõbõl tudod, hogy 5 az egész (max pontszám), ezért lehet így felírni ahelyett, hogy 3 pont az 5-bõl. Ha elosztod megkapod, hogy ha 1 a max, akkor 0,6 (0,6/1 , vagy 6/10, stb.). Tehát valóban ha 3/5 -öt írunk az is hiányos, mert ki kéne írni, hogy 3/5 az 5/5 -bõl, csak fölösleges. Mindenesetre ez is matek, törtel fejezzük ki, és aki járatosabb matekban, az elsõre is úgy próbálja értelmezni, hogy a nevezõ az egész, és hogy abból hány pontot kapott. (és ha elosztod, akkor is megkapod, csak úgy hogy 1 a max).
winnie: A 11 óra így tényleg nem rövid, de ebbõl 9-10 óra tényleg semmibõl nem áll, csak hogy menj ide-oda, kövesd azt, vezess oda, stb.. Hogyha az akciókból, üldözésekbõl, kihívásokból lenne 11 óra szerintem összetennék az emberek a kezüket, pláne ha azt egészítené illetve töltené ki még 8-10 óra ilyen lazább semmitnemkellcsinálni rész.
Pedig ez qrvarövid. Ne más stílusú játékokat vegyünk alapul,hanem azt a tényt hogy SANDBOX cím, ahoz képest pedig qrvarövid.
Egyébiránt ITT van miket is vágtak ki a játékból SZÁNDÉKOSAN hogy DLC formájában nyomassák majd. Pénzéhes faxszopó banda....
Írtam egy szóval azt, hogy rövid? Azt írtam, hogy a mai átlagos (Pl: COD: MW 2) játékidõkhöz képest annyira nem vészes. Az a 11 óra játékidõ nekem így is bõ 1 hetem volt. Lehetett volna ezt is nyújtani, mint az SC 2-õt, ami szvsz, egyszemélyes kampányát tekintve jóval hosszabb, mint amilyen jó. Ha több száz órát akarok foglalkozni hosszú hónapok alatt egy játékkal, arra ott vannak az MMO-k. 20-30 órás elfoglaltságra meg például Mass Effect 1-2, Stalker, Fallout 3, stb.
Amúgy a mai trendeket ismerve, úgyis hosszabb volt, csak bunkó módon kivették, hogy majd DLC-ként megvegyék az emberek.
A game erõs 6/10 (pc -n). Physx nevû parasztvakítás,--> sokkal brutálisabb gépigény physx-el jóval gagyibb fizika mellett mint bármely más hasonló játékbanjátékban. Steam only. Freeride nincs. Se idõ se napszakváltás. Csak küldetésenként. Autóból kilõni nem lehet,ha valaki ül mellettünk az sem lõ ki csak ha a misszió úgy kívánja amúgy leszarja ha halomra lõnek minket. Pénznek semmi értelme,még ha milliomosok leszünk akkor is kötelezõ minden szart megcsinálni. Költeni pedig nagyon nem lehet,a legnagyobb tétel az autótuning,amire abszolút semmi szükség,mert az autókat maximum arra használjuk hogy elmenjünk vele küldetés részhez. Számtalan kisebb nagyobb butítás a Mafia elsõ részéhez képest. Sehol egy mentõ vagy tûzoltó. Sokszor nagyon buta mesterséges intelligencia (igaz még így is túlmutat a GTA-n). Úszás hiánya 2010-ben egy sandbox címnél erõsen szánalmas, elindultunk vissza a GTA3 idejébe? Rövid. Baromi rövid. Lehet hogy 6-8 óra szokott mostanság számtalan játék lenni,de ezek nem SANDBOX címek. Ez a játék sandbox címhez mérve qrva rövid. Végigcsinálod a sztorit,és kész. Nincs értelme tovább elidõzni a városkában. 2 küldetés között 1-2 óra mászkálással megunható az egész város.
A pc modolásnál elõkerült küldetésnevekbõl és egyéb nyalánkságokból (nomeg a játék hirtelen gagyi módon történõ lezárásából) következik hogy a játékot szándékosan szétkúrták, és DLC formájában kívánják teljessé formálni. Szánalmas. Csak sajnálni tudom azokat akik megvették.
lol. arra kb 1-est illik adni esetleg 2-est ha billentyûzettel valamennyire irányítható...
"Nem értem miért jön mindenki a rövidséggel. Közel 11 óra alatt játszottam végig. A mai átlag inkáb 6-8 óra szokott lenni egy játéknál."
na ez az, ami WTF! hogyhogy rövid a 11 óra? eleve ki az a barom, aki olyan játékokat vesz/fecsérli az idejét, amiket pár óra/nap alatt végig lehet játszani? egy játék minimum tartson ki hónapokig vagy évekig.
tudom, gyorskaja, mcdonalds generáció, de ott, ahol valaki egy 11 órás játékot nem tart rövidnek, komoly problémák vannak.
Hogy adhattatok 4est az irányíthatóságra amikor autós program létére NEM támogatja a kormányokat???
Ott bukik a logikád, hogy akkor aki 4/5-öt kap, az ugyanolyan, mintha 4-est kapna. És ott nem azt jelenti a dolog, hogy 3-ból 2 pontot ért el, hanem 2-es és 3-as között van. A probléma itt szerintem az, hogy az átlag magyar úgy gondolkodik, hogy "5-bõl 4", míg angolul "4 out of 5", ezért elterjedt nálunk a 5/4, máshol meg fordítva.
Bazz, menjetek be a suliba (egyszer az életben), írjtok egy dolgozatot és nézzétek meg, hogy a tanár hogyan osztályoz. Ott nem láttok 3/2-et, hanem 2/3-adot és stb. Ergo amit Balumann írt, meg akik osztották a véleményét, azoknak van igazuk. A többiek olvassanak is, ne csak gépezzenek.
Off vége.
A játék pedig nálam 5/5. Százas skálán természetesen nem 100 pont, de az utolsó ötödben van (amit lentebb is írtam, 80%-95%).
"itt nem arról van szó, hogy a tökéletes játék értéke 1 az adott játék pedig csak 4/5 (értsd "négy-ötöd"-ét) éri el." Én sem így értettem. De leírom most már, mert sok a félreértés. a #39es példát azért hoztam, mert matekban úgy van. Hogy jön akkor ez ide, hiszen itt nem matekról beszélünk, még csak nem is alap mûveletekrõl? Úgy, hogy OTT a nevezõ jelöli a legmagasabb értéket, és a számláló azt, hogy ebbõl mennyit ért el. Itt pedig, értékeléskor x/y tehát nem azt jelöli hogy iksz-ipszilonod, hanem x pont a (lehetséges maximum) yból --> 4/5 = 4 pont az 5bõl. Hmm... dejó, hogy 3kor nincs jobb dolgom :D
Hát ez elég érdekes meglátás...mind az #54-es mind pedig a #39-es...ugyanis itt nem arról van szó, hogy a tökéletes játék értéke 1 az adott játék pedig csak 4/5 (értsd "négy-ötöd"-ét) éri el. Mert a #39-es alapján errõl van szó. Ti írtátok Akkor egész egyszerûen azt írnák, hogy 0,8 nem? Itt ugyanis pont az a logikus, hogy mondjuk 5 pontból 4-et ér el, tehát 5/4...Sztem így logikus és általában így jelölik, de nem kötekedni akarok. Egyébként is mindkét jelölés elfogadott, ugyanis ahogy már elõttem írták logikus, hogy a nagyobb érték jelöli a max pontot, a másik pedig, hogy mennyit ért el...
Egyébként sztem jó a játék, bár tényleg nagyon rövidre sikeredett. És nagyon hiányoznak a mellékküldetések...Üzletek szétzúzása->védelmi pénz szedés...stb. Attól még, hogy a Godfatherben volt ilyen, ebbõl sem kellett volna kihagyni az ilyen és hasonló dolgokat... Én inkább úgy írom, hogy 85% a grafika és a jó sztori miatt.
Rájöttem mi a gond: Ez olyan dolog, mint "azzal" vagy "avval" (ezzel-evvel) kinek mi kényelmes, szimpatikus. Én amiatt választottam a '3/5' formátumot, mert számomra logikusabb - a lentebb említett, #39es példából adódóan -.
Nnnna, hogy mégjobban offolva legyen ez a hír/topic: Nem tudja valaki mennyi a nintendo ds utánzatok kilója a józsefvárosi piacon? :P
nem én szépen magyarul az 5/4-et meglátva arra gondolok: 5-bõl 4 pont... ötnegyedre matekfeladatnál gondolok... Tudod, programozó vagyok, de ettõl ha egy angol szöveget olvasok, az if után nem várok logikai kifejezést és then-t :D
"Nem fogod fel? Itt NEM matematikai mûveletrõl van szó!" Nagyon is értem, hogy nem matek mûvelet, imdbn sem úgy van h pl 7.3/10 (hétegészháromtized-tized..lol) De az ember automatán arra asszociál 5/4nél, hogy 4 pontból 5 pont - fontoskodás/trollkodás/egyéb ide vagy oda, legtöbben -talán Te is- elõször erre gondoltak, majd "kristálytiszta logikával" helyretették, hogy jaaa, az valójában "4/5" - De ajh, minek megyek bele ilyenekbe; igaz öltek már embert kevesebbért is :/
"Bazze ennyi fontoskodó grammarnazit, de látom gondolkodni azért luxus. :)" aláírásod: "Antifaszista vagyok, le a bérrettegõ kukikkal :D Grammarnazik grammarnazija" + Ezzel a mondatoddal magad is minõsítetted. Nembaj, ez legyen a legnagyobb bajunk az életben, azt kívánom :) Részemrõl ezt a vitát lezártam ^^ "Ott kezdõdött, hogy a másik visszaütött"
Érti mindenki, hogy az 5/3 mit jelent, de megmondom õszintén nekem is szúrja a szemem. Nem zavar irdatlanul nagyon, de valóban kényelmesebb 3/5-ként látni.
Mivel pontozásnál nyilván a nagyobb adja meg a maximumot, így érthetõ akárhogy írjuk le, és nyilván ezért nem is figyelnek oda néhányan erre, de mi az hogy nincs köze a matekhoz meg osztáshoz omg??!! :D
Pontozásnál is ugyan úgy törtrõl van szó, 5-bõl 3-at adok neki = 3/5 -öt (három ötödöt) adok neki (5 adja ki a "teljest", ebbõl 3 -at kap). 5/3 -meg háromból ötöt jelent optimális esetben. Mindig a nevezõ (vagy 2. érték) adja meg az egészet! Teljes egészében osztásról és matekról van szó! :D
te agyhalott semmi köze sincs az ösztáshoz az 5/3 nak mivel írhatná úgy is hogy ÖTBÕL HÁROM PONTOT ADOK NEKi.... Tudod mit? Takarodj vissza matekozni.
Ha semmi köze az aritmetika rejtelmeihez, szerint miért épp számokkal operálnak? Ha pedig mégis a matekon vagyunk felakadva, akkor miért leszünk nyelvtan-nácik?
van igazság a mondandódban de mennyire lett volna jobb megoldás hogy vége a küldinek megdícsérnek, majd mégsem tartja be az öreg a szavát, vagy mikor megtudod hogy társadnak vége, próbálnád elõrántani a stukkert és valaki lelõ. nah akkor vége a sztorinak de semmivel sem vagyunk elõrébb :D így esetleg van mafia 3 ra még valami :D bár egyetértek én is egy fokkal többet vártam a sztoritól a végén.
An example is 3/4, in which the numerator, 3, tells us that the fraction represents 3 equal parts, and the denominator, 4, tells us that 4 parts make up a whole. "Egy példa erre a 3/4, melyben a 3-as a számláló, és 4-es a nevezõ. Mely megmutatja, hogy 4 rész tesz ki egy egészet."
Annyira a pénz szülte a Mafia 2 -õt , hogy még a történetet se voltak képesek befejezni! Kiadsz érte 13k-t és nincs vége a történetnek. Hát mi ez ha nem lehúzás? Fizetsz ennyi pénzt, hogy kapj egy jó történetet ha már multi nincs ugye. Erre végzel az utolsó küldetéssel és mikor várnád, hogy történjen még valami akkor vége, ennyi. Te meg nézel, hogy most akkor ez mi volt?
Miért kell hozzá hasonlítani? Mert össze lehet õket hasonlítani! És nem azért mert TPS-ek, hanem mert totál hasonló a játékszisztémájuk. Annyi eltérés van, hogy a Mafia egy sztoriközpontú lineárisabb játék míg a GTA egy szabadabb játék. Ennek ellenére a GTA IV igyekezett sztoriban újítani, míg a Mafia 2 meg próbált bevinni szabadabb elemeket, pl. vásárlás. Tehát a két csapat figyeli egymás játékát. A két játék pedig simán összemérhetõ bizonyos szempontok szerint.
Csak azt ne felejtsd el, hogy a GTA IV egy közel 3 éves játék!!! A karakterek szerintem egyedibbek ott mint a Mafia-ban. A 13 óra meg máris nem 10 és még utána is lehet gyûjtögetni. És akkor ott a multi ami még + 2-300 óra akár. Ennyi. Közelharci fegyok meg a kés és a bseball ütõ ugye. Az optimalizáció gyenge de hát ez van volt már pár gépfaló játék a történelem során.
A free rideról meg annyit, hogy persze modokkal van de az nem a teljes játék része. GTAIVhez is vannak modok...
Naná, hiszen több pénz van benne. Nem az a szomorú, hogy sok cég áll át erre, hanem hogy VAN RÁ IGÉNY: Lásd MW2, elsõ dlc nem volt más csak 5 map, amibõl 2 feldolgozás, csak át kellett ültetni; 13 euróért volt steamen EUban... mégis, több mint 1 millióan vették meg. Hülyék lennének nem erre rátérni, ha a sok birka megveszi azt külön, amit alapból "kellett volna" adni hozzá. -----
De hogy a játékhoz is hozzászóljak: A város hangulata megvan, viszont történetre már...ehh...Az utolsó küldetés pl kifejezetten csalódás volt számomra.
amúgy freeride van... fogod azt az autókázós résznél nem odamész ahova mondják :) ennyi.
"se multi se free ride"
Úgy tudom, hogy DLCnek szánják a free rideot... :/ Ettõl függetlenül már van -nem hivatalos- free ride mod, kicsit bugos, de a célnak bõõõõõõven megfelel. ;)
AZ a baj, hogy a gta sem más... 13 óra alatt meg van az(mellékküldetésekkel, csak a gyüjtögetõsek maradnak) is. Karakterek igazából nem is nagyon vannak, ott is rambozni kell, nincs közelharc egyáltalán. Tehát kb leírtad a gta4-et, ami jobb értékelést kapott, holott sem hangulatban sem grafikában, sem optimalizációban nincs ott. GTA4-et élveztem pár küldetést leszámítva, de ettõl függetlenül az az elsõ gta amit 4 hónap után nem játszottam újra, és nem is valószínû hogy fogom... Tehát legalább olyan értékelés járna neki mint a gta4-nek, de inkább jobb.
az a szomorú hogy egyre többen állnak rá erre a DLC-zõs majomkodásra
De miért kell a GTA-hoz hasonlítani? Ennyi erõvel hasonlíthatod a Tomb Raiderhez is, mert az is TPS. Szeritnem a Mafia 2 jó játék, piszok hangulatos, a videók is jók.
A tipikus "hétésfélpontos" játék. Egy jó és semmi több, az árát nem igen éri meg az újrajátszási faktora kb. a zéró fele konvergál, se multi se free ride, és az elsõ DLC máris PS3 exkluzív. Mellékküldetések szintúgy nincsenek, közelharci fegyók sem. A karakterek nem elég egyediek Vitot, Joe-t, Leo-t kivéve, mind csak egy szürke figura. Nincs egy tisztességes utca család vs család harc állandóan Rambot kell játszanunk. A sztori vége nincs lezárva és 10 óra alatt röhögve kipörgethetõ. A kocsikat a SAJÁT garázsunkban pénzért kell javítani. Tuning felesleges, tankolás jó de nem fogy elég gyorsan a benzin, verekedés unalmas túl sablonos. Nálam kb. ezek a negatívumok. Pozitívumok:
HANGULAT ZENÉK AUTÓK IRÁNYÍTÁS GRAFIKA RENDÕRÖK (körözés is ideértve)
Szóval év játéka címre esélytelen, egyik ma modern TPS-t se nyomja le. Ma már nem Vice City vs. Mafia verseny van hanem ott egy GTA IV. Lehet jönni, hogy a Mafia 2 más de egyértelmû, hogy kevesebb annál olyan dolgokban is amikben a két játék közti kalapvetõ különbségek ellenére is illene felnõnie hozzá ld. a multi hiányát, vagy a mellékküldetéseket. Számomra az év csalódása eddig. Ja igen és fejlesztették vagy 5 évig.
Egyszer kipörgethetõ hangulatos kellemes anyag, de nagyon fapados. Kár érte...
szerintem is ott a baj, hogy rövid a történet egyszerûen nem értem ha beleöltek ennyi idõt a városba, stb miért nem lehetett 3 szor ennyi játékidõt beletenni. persze fõszálban gondolom a plusz játékidõt, mert mellékküldik sok játékban igen ötlettelenek és kínlódás szagúak. már csak abban reménykedek fogják magukat és kiadnak valami episodes from liberty city szerû folytatást egy új történettel, de végülis ezt a történetet is lehetne még hová csavarni.
Elég szomorú, hogy ott tartunk, hogy 11 óra nem számít kevésnek. Fõleg elsõ végigjátszásnak.
Az év játéka lehetett volna!HA!Kitalálnak valami érdekesebb és akciódúsabb történetet.Akkor kaptam frász amikor autózni kell ide oda kb. 5 percet és lövök 1-et vagy ütök 2-öt.Na bumm 80%-a a játéknak kocsikázás és filmbemutató.PFFFF Ezt elk**ták!Nálam Grafika 5/5 Játékélmény 5/3 Hang 5/4
Én is 64 bites Win7-en játszom. Szóval nem az lehet a gond.
Egyszer már próbáltam talán az Xmen-hez, de valahogy nem sikerült beállítani (rossz volt a gombkiosztás), aztán meguntam, aztán volt egy amihez nem is mûködött. Ez viszont most eszembe se jutott, köszi a tippet lehet kipróbálom.
A játék egyetlen hibája, hgy a 3. chaptertõl kezdõdõen állandóan kilép, mindenféle hibaüzenet nélkül, addig gond nélkül ment (bár nem volt bugmentes). Gépnek bírnia kellene, frissen rakott Win 7 64bit (lehet ez a baj?...). A support meg katasztrófa...
Szerintem jó játék, ha a helyén kezeli az ember. Én élveztem, mert azt kaptam, amit az elsõ Mafiaban is szerettem - csak épp a fejlesztõk elfelejtették, hogy az eltelt nyolc év után már ennyi nem mindenkinek lesz elég. Ki tudja, talán a DLC-k megmentik.
De te nem egy X1950Pro Radeont cserélél le egy GF GT240-re? Gyakorlatilag megfelezted a teljesítményt.
Más: a Mafia 2 nagyon hangulatos játék. Reális értékelése 80-95% között van.
Próbáltad a xinputemu3.0-át? Arra való, h a játék azt "higgye", h xbox controllerel játszol. Ennél a játéknál nem próbáltam, de más játéknál már igen és bevált. Be kell másolni oda, ahol a játék exe fájlja van. Nekem vmilyen Genius controllerem van és néhány játéknál, aminél nem mûködött egyszerûen csak bemásoltam a cuccot és már jó is volt.
Nos, számomra pozitívumok; nagyon szép látványvilág és példás optimalizálás, stabilan megy végig ahogy az elején, nem kellett állítgatni sem. Nagyon hangulatos, jók a zenék, jók a jármûvek (pláne, hogy van benne azért realisztika is, stb.
A játék nagyrészt ilyen interaktív film, illetve autózni kell úgy, hogy gyakorlatilag semmi nem történik, és azzal nincs baj, hogy vannak ilyen jelenetek, de nem ezzel kellene kitölteni egy teljes árú 8-10 órás játék 80-90% -át. A börtönös fejezet is eltartott kb. másfél óráig, pedig összesen kellett 4x bunyózni, a maradék az menj be oda, kövesd az õrt, keress meg valakit (menj oda pár emberhez aztán valaki megmondja, hogy hol van). A verekedés olyan béna ráadásul, hogy az elképesztõ.
A lövöldözésõs jelenetek már úgyahogy jók voltak, én mondjuk hiányolom a lehetõségeket, szinte mindig valami belsõ területen kell harcolni, ahol csak elõre lehet menni, fedezékek is jól ki vannak építve, gondolkodni meg taktikázni egyáltalán (még a lopakodós pályán se) nem kell, mert minden egyértelmû.
A rendõrök ultra idióták, távolról lövök le valakit, a rendõr csak megnézi a hullát és megy tovább. Autósüldözések szintúgy értelmetlenek, már az elsõ kanyart se tudják többnyire bevenni (ez az 1-ben emlékeim szerint nem így volt!).
Ami szintén óriási negatívum, hogy csak az xbox360-as controllert ismeri föl, így az autókat vezethettem billentyûzettel. Az elsõ részben kormánnyal tudtam autózni. Most gamepaddal próbáltam volna, mert a kormányom tönkrement - dehát a játéknak mind1... Miért csinálják vajon ezt egy PC-s játék esetében, pláne ha be lehet kapcsolni a realisztikus jármûfizikát?
Még negatívum, hogy elég kevés autó van benne, kb. 10 féle ember mászkál az utakon (klónok).
Tehát összességében, a játék 1x végigjátszható - valószínûleg sokaknak unalmas lesz, de aki inkább egy TPS, akció játékot vár (legalább olyat, mint az 1 volt) mint egy interaktív filmet, az csalódni fog (és szitkozódni, hogy ilyenre pénzt adott ki). Nálam meg sem közelíti azt a játékélményt, amit a Mafia elsõ része adott, sem amit a GTA3, GTA Vice City, vagy akár a GTA San Andreas nyújtott.
GTA 4 -rõl nem tudok nyilatkozni, nálam szaggat mint az állat.
Teljesen egyetértek. Engem egyébként a téli Empire Bayjel vettek meg igazán, az a havas város nagyon hangulatos lett.
Jó lett ez, fõleg a régi korhû zenék jöttek be + az amikor kijössz a börtönbõl és az egész város megváltozik. Meg vicces volt az akkori playmate eket nézni
Hagyjad Carbine abból él, hogy a SC-t fikázza:) aminek 16 óra kampánya volt. Ennek viszont 6. Am. nagy mafia fun vagyok, Ezis jó lett és messze a GTA felett van...
Szerintem azért jön mindenki a rövidséggel (én is), mert ha valami ilyen hangulatos és jól megírt, azzal gyorsan végez az ember, és többet akar, hiába tartott az X ideig, legalábbis szerintem, én így voltam vele :-) Az viszont tény, hogy a kettõsségek játéka ez. Egyrészt gyönyörû, hangulatos, másrészt rövid, tele unalmas töltelékrészekkel és eszméletlen sok baromi unalmas autókázással. A történet megvalósítása azonban sokat feledtet, fõleg a 14.-ik fejezet eleje :-)
A Mafia 1-ben volt ilyen free-ride.Elég hangulatos volt autókázni, meg mintha lettek volna minifeladatok is: valami UFO-t kellett követni, vagy elkapni egy piszok gyors rövid gatyás csókát, meg mittomén még mi volt.Sokak számára (nekem is) ez bõven kitolta a játékidõt.
Nem értem miért jön mindenki a rövidséggel. Közel 11 óra alatt játszottam végig. A mai átlag inkáb 6-8 óra szokott lenni egy játéknál. Értékeléshez csak annyit, hogy hangokra és zenére megérdemelné az 5 csillagot, fõleg, hogy az SC2 annyit kapott az elsõ részbõl átkonvertált hangjaival. Maguk az eredeti zenék is remeken megadják az adott kor hangulatát. Azt se értem miért hozzák fel negatívumnak, hogy a végén, a játéknak tényleg vége van. Mégis mit lehete csinálni utánna? Lõdözni az embereket? Arra ott a GTA.
Ezt a játékot, kb 1 hónap múlva kellene ajánlani, amikor már, remélhetõleg, jó pár küldetés dlc is lesz. Nem csak az 15 küldetés és vége. nuku free-ride nem lett rossz,csak ez kevés, rövid. Van amit a hangulat se, és a játékmenet sem pótol. Készítõk elve: keressünk 1 játékon, 3 árát..