Jól hangzik. XP meg a loot boostos cucc annyira nem zavar engem. Viszont ha lesz csillámfaszláma unikornis fejdísz, akkor azonnal megveszem. Nem érdekelne az ára :D
full ingyenes elméletileg tehát aki nem fizet a "csillámfaszláma unikornis fejdiszéért" 10 dollárt az sem kerül igazán hátrányba azzal szemben aki megveszi...max út fogja mindenki bámulni a fogadó elõtt...,de ha te levered az õsöreg Drakissath-ot akkor neked is lehet hasonló fejfedõd ,de az vörös full plate sisak lesz és nem unikornisszarv...kb. igy kell elképzelni esetleg lesznek XP vagy loot % boostoló itemek pénzért
az MMO-t már mindenre ráagatják, én is azt hittem ,hogy neverwinter nights szerü lesz....igazi ad@D spellekkel feat/skillekkel MMO környezetben....,de ez inkább kis akció RPG ami inkább a diablóra hajaz csak többen lehet játszani:) nembaj unalomûzõnek jó ez is
Kicsit felemás érzés végignézni. A companionok rendszere és fejlesztése érdekesnek tûnnek. Mondjuk az SWTOré jobb. De ez se tûnik rossznak. A videok alapján nagyon meglepett volna ha ez egy D&D játék lenne. Ez alapján már nem kell izgulni emiatt.
sok köze nincs a játéknak az MMO-hoz_ÕP ez inkább akció játék...olyan diablo 3 kb:P
Who can't wait to play Neverwinter? We're having a fun contest where a select few can join us for an exciting adventure in the Forgotten Realms during our Alpha test.
All you have to do is comment here for your chance to win: http://nw-forum.perfectworld.com/showthread.php?26041-Neverwinter-Alpha-Key-giveaway!
Hááááát... Majd meglátjuk. A DDO-t sem értettem már eleve hogy miért nem FR-re csinálták, Eberron szerintem gagyi(mondjuk az egész játék az). Ez fizetõs lesz?
De ez MMO, ennek kábé ilyennek kell lennie... Nézz meg egy DDO trailert. Nem tûnik sokkal jobbnak. Azért nem lett csúnya, és teljesen Forgotten Realms stílusú külcsínre. Én még reménykedem. :-)
Érdekes lehet érdemes lesz belenézni. Jó lenne már valami gameplay tényleg. De a D&D jelzés elég védelmet ad hogy ne egy akció valami legyen csak. De biztosra tudni valamit az egy másik dolog. :)
öööö....deeee Rift nem vót bughalmaz. :D de tényleg azt egész jól összerakták. csak vhogy nem gyütt be. :( PotBS se volt rossz csak az alapkoncepió meg a késõbbi változtatások tették gallyra. szóval akad pár darab de sajna tényelg elég ritkák. :(
sztem sincs köze az nwn-hez. ha így marad, akkor sima akciójáték lesz némi add szabályrendszerrrel. eleve szarnak tûnik hogy ugrál a játékos. ez akkor lenne jó, ha látszódna hogy az ellenfélre kattint az egérrel, majd a karaktere úgy kezd csatába, hgoy van a szabályrendszer szerinti elugrálás, harci mozdulatok (korábbi játékokban ez volt egy sarkalatos pont, hogy állnak egymás mellett és csapkodnak és ennyi, varázsló varázsolgat), és úgy befolyásolja a csatát hogy a különbözõ képességeket kapcsolgatja és aszerint változik a következõ körök eseméyne, és azok grafikus megjelenítése...
jaj srácok az a lényeg,hoyg Ad és d!!! és akkor mivan ha kicsit akciós lett? nekem kifejezetten tetszik:P
nwn eseteben elegedettek csak es kizarolag ad&d-vel lehetnenk elegedettek, nem ezzel az action bullshittel.
nwn esetében mondjuk pont elégedett lennék egy swtor szerû story based co-op mmoval :) ettõl függetlenül egy nyitott világ és keresztül-kasul bejárható swrod coast a minimum :)
Nos úgy tûnik elég durva lesz. Lehet a Conan mellett erre azért egy próbát szánok majd, ha már annyira hiánycikk lett a solo rpg manapság.
Sziasztok! :DDD
Aki szeretne egy jó fantasy alapú fórumos szerepjátékban játszani:
http://ertheis.forumq.net/
Érdemes kipróbálni! :DDD
2012 végére halasztva.........:(
Neverwinter release date being pushed back to the end of 2012. Cryptic has a habit of rushing MMOs out the door a little sooner than perhaps they ought to. Hopefully this delay has that extra polish time factored in.
A Neverwinter széria következõ része, eltérõen az elsõ kettõtõl, egy online, co-operative RPG lesz. Jack Emmert, a játékot fejlesztõ Cryptic igazgatója már az elsõ két játék esetén sem értette, miért volt a címben a Nights szó, ezért a stúdiónál úgy döntöttek, az egyszerûségnél maradva szimplán Neverwinter-nek keresztelik az új játékot.
A folytatás jelentõs része a város alatt található csatornákban játszódik majd, melyeket néha elhagyva a környezõ területeket is be lehet majd járni. A történet közel 100 évvel a Never Winter Nights és a második rész után játszódik.
A felrobbanó vulkán szinte az egész várost maga alá temette. Az ujjáépítési munkálatok már megkezdõdtek, az új játékosok pedig saját érdekeiktõl vezérelve segíthetnek, mindamellett, hogy kedvükre vadászhatják a szörnyeket.
A Cryptic olyan MMO-kért felelõs, mint a Star Trek Online és a Champions Online, ezért valószínûsíthetõ, hogy a Neverwinter is inkább egy RPG vonásokat is tartalmazó, de fõleg akció játék lesz. Lesz aukciós ház, bank, és tágas területek, ahol a játékosok kedvükre mászkálhatnak. A játék fõ részét azonban egy masszív történet kíséri.
Az NPC-kkel történõ párbeszédek nem csak a questekrõl fognak szólni: például a kocsmában iszogató karakterektõl értékes információkat lehet majd szerezni a különbözõ területekrõl, gazfickókról, illetve fejleményekrõl.
Várhatóan legalább öt különbözõ játszható kaszt lesz elérhetõ a játékban: wizard, fighter, rouge, ranger, cleric. Ez a szám még bõvülhet a jövõben, de a készítõk nem szeretnék, ha több tucat felesleges osztály lenne a játékban csak azért, hogy legyen mibõl válogatni. Várhatóan a játékos kézikönyvekben fellelhetõ számos kaszt közül visszaköszön majd pár a játékban is, mint például az Artificer vagy a Beastmaster Ranger.
Az utazások során lehetõség lesz NPC-k segítségét is kérni, amennyiben éppen nem találnánk vállalkozó kedvû partnert. Ezek felett minimális irányítással rendelkezik majd a játékos, mint például “menj oda”, “támadd meg”.
A fõ küldetés teljesíthetõ lesz az említett NPC társak igénybe vételével, így senki nem fog attól függeni, hogy éppen talál-e társat. A felbukkanó ellenséges hordák mérete a csapat “emberi” tagjainak számától fog függeni.
Az elõzõ részekhez képest eltérõ harcrendszerben nem lesz lehetõség megállítani az idõt, így a Dungeons & Dragons taktikára épülõ harcmodora még intenzívebb lesz, és még több odafigyelést igényel majd.
A készítõk ígérete szerint ismét lehetõség lesz saját tartalmak létrehozására és megosztására, melyekhez a játékosok számára különbözõ eszközöket biztosít a stúdió. Ezek értékelésére, keresésére és böngészésére a játékon belül lesz lehetõség. Elképzelhetõ, hogy a jövõben akár profitálni is lehet majd ezekbõl a tartalmakból, de a megvalósítás módja egyelõre homályos.
A megjelenés idõpontja egyelõre nem ismert.
Hopp!
http://www.playneverwinter.com/videos
Hát látom a GWt még mindig wow és társaihoz hasonlítják :D. Fel kellene már végre fogni, hogy GWnek lófaszfika köze sincs a többi foshoz, egy pvp játék, (közel sem nevezném lebutítottnak) amiben van némi pve, (szintén, egy kurvajó story 4 kampányon keresztül) hogy a sok majom is grindelhessen.