Szerintem simán csak elkerülte a figyelmedet vagy nem tartottad fontosnak felvenni, mert tuti belebotlottál már felszerelésbe.
Mindjárt ahogy kijössz a templomtól (az elsõ faluban) ahová elõször menned kellett ott csak maradj az úton és haladj északnak, ott lesz egy árus (szép kis sátor elõtt és még a térkép is kijelzi) akinél kaphatsz felszerelést. A kezdõhely közelében én 5 helyet végigjárva találtam mozsarat és ez az 5 hely a következõ volt: 3 bánya (Old Mining Site, Old Mining Shaft, Burrow), meg a Fladrin Fortress és Aldlefd. Találni tehát bõven lehet csak szét kell alaposan nézni, legfeljebb az ember nem veszi észre, de mint írtam, mindjárt az elsõ falutól kicsit fentebb ott az árus is akitõl vehetsz.
Ha meg nem kényelmes módon csónakkal mész a faluba hanem az úton akkor a Mana Chapel Ansa (és a többi ehhez hasonlatos õsi rom) helyen bent szintén találsz felszerelést kutyulgatáshoz. Castle Stonefield általános boltosa szintén árusít felszerelést, a fõvárosban megintcsak kapni cuccost, de példának okáért az úton mászkáló kereskedõk és utazók 50%-a is rendelekzik eladó alkimista alap felszereléssel. Az Aeterna camp, ami útba esik mikor mész Giliad-ból a Sanctum felé szintén rendelkezik eladóval aki elad neked mozsarat.
Ezzel csak azt akarom mondani, hogy egyáltalán nem könnyû szerezni. A fõváros és a kezdõhely közötti nagy ovális részt végigjártam és SEHOL nem kaptam cuccot hozzá...
Nem szinttõl függ a dolog. Legyen alapanyagod meg legyen legalább mortar&pestle (ilyet meg nagyon hamar lehet venni vagy találni) és onnantól már menni fog.
Nekem nem volt ilyen problémám és az alap gyógyítóvarázslat is elégnek bizonyult, nem volt szükség lötyire. Ha meg elfogy kit érdekel? Van elég, találni és gyártani egyaránt lehet dögivel.
Puszta kézzel elég hamar le lehet abálni a patkányhullámot (fõleg mert ekkor még nagyobbat sebez mint az elérhetõ fegyverek bármelyike) ha meg nagyon megszorulsz még mindig hátrálhatsz a többiek felé. A lényeg hogy ne hagyd hogy körülvegyenek és nem lesz bajod.
Verd õket míg a karaktered fel nem ismeri mi a szituáció és akkor leírja neked hogy el kell torlaszolnod a patkánylyukakat. Innentõl egyértelmû mit kell csinálni. El kell torlaszolni a rendelkezésre álló eszközökkel a lyukakat (ezt had ne írjam már le, emrt téynleg egyértelmû mit kell erre használni és hogyan). Amíg nem szól a karaktered és nem jelenik meg a képernyõn ez kiírva, addig amúgy sem tudsz torlaszolni.
hát én most ott tartok, hogy semmi támpontom nincs a patkányos küldetéshez. :S
Itt szerencsére ennyi idõt korántsem igényel a dolog. Mivel úgyis gyártod a megannyi piát (kevesebb a tömeg mint az alapanyagoké) így nagyon gyorsan fejlõdik az alkímia. Nem kell elállni külön begyûjtõ körutakat szervezni meg órákig gyártani a piát. Meg aztán nem kell az sem hogy mind a 4 hatást ismerd, bõven elég 2 is a lötyikhez. Ennél több csak a speciális italokhoz kéne (például a chameleon hatás szokott általában 3. vagy 4. lenni az összes többibõl vannak bõven alapanyagok amik a szükséges hatásokat már az elsõ vagy a második lehetõségnél tartalmazzák). ;)
Nekem ez nem annyira meglepõ, mint másnak, mert én is ehhez hasolnó dolgot mûvelek, bár messze nem ilyen szitnen. Meg más is csinálja azt, amit én, csak máshogy.
Mondom, manapság már nincs kedvem alkemizálni. Ha nagyon muszáj lesz, megteszem, de amíg van más út, azt járom. Nincs feles 50órám kiegészítõ tevékenységekre egy játékban már. Régi Obliban el lehetett ökörködni, de az rég volt. :D
Azért ez egyszerüen hihetetlen hogy nem kértek a játékért pénzt.Még akkor is ha módról van szó,mert ez több mint egy mód.Elmehetett volna önálló játékként is.Példát mutattak mindenki elött.
No nem mintha nem írná le a program az active quest ablakban mit kell csinálni (mindjárt az elsõ pontban)...
kill3r21: A fõ küldetés az amit a varázsló faszi mondott neked a bányában. Menj el a sanctum-ba miután a közeli apátságban leadtad a levelt a fõnöknek. A többi egyenlõre mellékes. Az is ahol elakadtál.
Sir Quno Jedi: Meg aztán itt nem is nagyon menne a dolog, hogy csak nyomod a varázslatot ész nélkül órákig (restoration és destruction varázslatokhoz kell érvényes célpont ehhez). :)
A lötyikre ellenben nagy szükséged lesz (nem fõzõcske ez, az más).
Alapanyag akad dögivel, számtalan növénybe belebotlasz akkor is ha csak a fõúton mászkálsz és az állatokból hús is nyerhetõ ami szintén alapanyag. A megannyi a fõszálon bebarangolandó barlang és egyéb rom növényi és szörny alapanyagairól nem is szólva.
A legjobb hatásfokú védelmek a saját magad készítette italok lesznek. A varázslatok közel sem olyan erejûek mint az oblivion esetében és még csak kreálni sem tudsz majd sajátot (legalábbis act 5-ben járok de eddig nem volt rá lehetõség), hogy megfelelõ ideig ható megfelelõ hatású mágikus eszközöd legyen.
Például a játékban eddig megtalált legerõsebb láthatatlanság varázslat amit láttam kemény 18 másodperces volt, míg ennél már egy alap láthatatlanság lötyi is tovább tartó hatást biztosít míg egy jó skill-el megfelelõ felszereléssel kikutyult saját, bizony jócskán túlszárnyalja ezt az értéket (meg aztán a láthatatlanság is másként mûködik ha italban és ha varázslatként használod, ráadásul utóbbi kötöttebb). Védelmi italok idõtartama és hatásfoka is többszöröse a varázslatokénak. A mindenféle visszaverõ meg elnyelõ hatású italkák létfontosságúak lesznek a komolyabb ellenfelek ellen.
A saját magad kutyulta mana és életerõ lötyik is hosszabb hatást biztosítanak majd mint a megvehetõ, egyszeri hatású italok és be lehet belõlük tárazni bõséggel, mindig lesz utánpótlás és príma kiegészítése a meglévõ varázslatoknak.
A legerõsebb chameleon spell is csak valami 25%-os hatásfokú 30 másodpercre, míg mesteri italban 180 másodpercre 60+-ost kutyulsz. Így nem lesz az ami az oblivion-ban volt, hogy valaki kvázi láthatatlanul, sok, magas értékû chameleon hatása alatt vígan gyilkolászik és lopdos. :)
Persze lesznek majd igen jó gyûrûk, nyakékek és egyéb felszerelések amik további védelmeket biztosítanak és ahogy halad elõre az ember úgy lesz ezekre mind nagyobb szükség de önmagukban még a legjobbak is haloványak lesznek, kelleni fog melléjük a pialerakat. Nélküle sokkal izzasztóbb a játékmenet 8sunyulósan nem vészes csak úgy lassabb a haladás).
ez így elég keserves végigjátszás lesz. és ez szerintem nem egy bonyolult küldetés, fõleg hogy elmeséli a szerzetes fazon, mit kell tenni. nem nagyon lesznek nyilak, hogy megmutassák, merre kell menni.
én totál káoszba vagyok, nemtudom mi a föküldi és mi nem, most ezt csinom és halvány lilám nincs mit kéne tenni, összevissza mászkálok de nem lelel a megoldást :S
EMléxem, hogy obliban napokat elkúrtam a fõzõcskézésre, csak gyûjtöttem a hozzávalókat, meg vettem, elfõztem, eladtam, tanultam, aludtam, újra. Míg nem tudtam max felszereléssel minõségi négy komponenses italokat gyártani. Nem hiszem, hogy erre egy modban lesz türelmem, pláne hogy felesleges, enélkül is bõnyállal megcsinálható a fõszál gondolom. Akkoriban vicces volt, hogy órákon át csak gyógyítok, hogy nõjön a restoration, de erre manapság nem nagyon van idõm (se türelmem)...
Csak a küldik érdekelnek.
Ugyan. Én mindent blade skill-re tolok és már 49, lassan 50. Úgy hullanak az ellenek, mint a fû a jó kasza elõtt. Tulajdonságokból meg speed, agility, endurance, néha personality, willpower stb. hogy lehessen dumcsizni és mágiázni. Ezek fejlõdnek, mer ezeket használom (érdekes, strength még egyszer sem kapott plusz pontot, pedig folyamatosan hosszúkarddal írtok).
Most az öreg bányánál vagyok, útban Gilian-ba, az apátságos küldik kivégezve (a vaddisznós vicces volt). Ezek a mágusok azé pláne kemények, ha többen vannak.
Molnibalage: A fõ vonal az kész van teljesen, simán végigjátszahtó a játék. A mellékes feladatok közül nincs kész még pár darab teljesen.
Sir Quno Jedi: Egyáltalán nem felesleges, mert jó pénzforrás, meg expert kovácsként jól jön hogy 125%-ra tudod berhelni a cuccaidat. Fõzõcske meg csak besegít a crafting, így az armorer skill emelésébe (merthogy lassabban fejlõdik ám mint az oblivion esetében). Amikor meg kijön a patch onnantól majd lehet gyártani a komolyabb tárgyakat is silver meg goldan ingot-ok felhasználásával. Aknagyártáshoz és szerszámgyártáshoz sem utolsó dolog az armorer skill fejlesztése.
Arra a bányára mutatott emlékeim szerint, ahonnan a láthatatlanság tekerccsel kellett meglépnem. A brutál fõlény maradt ott, senki más asszem, bár lehet, hogy rosszul emlékszem.
Nekem az fáj, hogy nincs kész. Mert akkor egy nem teljes játékot tolok végig. Annyi idõm meg nincs, hogy x idõ múlva újrakezdjem. Inkább legyen befejezett, mint széjjelmoddolt.
Az inventory-ban ráböksz kétszer (az utolsó részlegben van a mindenféle tárgyaknál). Ha elég magas a szinted és elég jó a vonatkozó skill értéked akkor megtanultad és bekerült a varázslat listádba. Az N betût formázó varázsjel az meg másra szolgál, nem kerül be az inventory-ba, a mennyiségét azonban a journal-ban tudod követni.
Fejvadászat: Mindig bennt van a célszemély egy barlangban, illetve az egyik egy tavacska mellett lebzsel majd (ez a második célpont) a szabad ég alatt. Lesz aki egy titkos, elzárt helyiségben tanyázik amit neked kell megtalánod és kinyitnod (nem kell komoly rejtekdologra gondolni, mert majd kiveri az ember szemét a megoldás csak fény kell hogy észrevedd). Ráadásul szép nyilacska is jelzi hollétüket a térképen így eltéveszteni sem lehet. Ha a nyilacska zöld akkor úgymond egy légtérben vagytok (ha te éppen a szabad ég alatt tartózkodsz és a célpontot jelölõ nyilacska a térképen zöld, akkor õ is a szabad ég alatt van), míg ha vörös a nyíl akkor vagy te vagy zárt helyen vagy õ (ha te kinn vagy a szabad ég alatt és a nyíl vörös akkor õ benn van egy barlangban/romban).
Mert vannak benne hibák és hiányosságok, amiket azért nyugodtan ki leht javítani? Meg amúgy sincs még kész. :)
Egyébként amik megjelentek azok közül az Interface Extension például hasznos lehet, mert több infót és jobban átlátható kezelõfelületet biztosít. Meg készülget a németül maradt szövegek fordítása is, amibõl pár példány már feltûnedezik a hivatalos fórum topicjaiban csak gyõzze levadászni az ember.
Vagy ott van a skill-independent mod ami a skill grind-elést hivatott megszüntetni azáltal, hogy átvariálja kicsit a fejlõdést és függetleníti a skill-eket és azok fejlõdését a tulajdonságok fejlõdésétõl. Kezdetben még könnyû a tulajdonság bõvítés de egyre nehezebbé válik ahogy magasabb szitnre ér a karakter.
Ja, egy rúnám már van. Az mire jó? Hogyan lehet használni?
A fejvadászos küldetést nem tudtam még megcsinálni. Elvben egy bányánál lett volna a rosszfiú, de nem volt ott. Egy halom tápos banditát vertem agyon, de a fõnökük nem volt.
Kicsit olvasgatva a játék saját fórumát megtaláltam a kérdésemre a választ (majd Act 2 során jelenik meg az egészet elndító üzenet cetlije az egyik faluban ami vagy Salen vagy az a fura, német nevû falucska kicsit dél keleti irányban tõle). :)
Pár érdekesség hátha másnak is hasznos lesz: - A játékban van pár quest ami még nincs befejezve (ami azt illeti nem sok ilyen van de akad pár). Ezeket folyamatosan késõbbi patch-ek által lehet majd a játékba integrálni.
- A fejvadászos feladatok közül az utolsó ami elkészült az a Bone Fairy. Utána is rá lehet bökni a faliújságra csak felesleges új feladatra várni mert nincs tovább... egyenlõre (állítólag 12 lesz a teljes létszáma a fejvadászos feladatoknak amibõl egyenlõre 6 van kész).
- Tier 2-es fegyvereket (ezek lennének az ezüst és az arany alapú silver, star people és az elf cuccok) és még jobbakat egyenlõre nem lehet készíteni, mert ez az opció sincs benne a játékban. Tehát sem tanulni nem lehet, sem magas armorer skill-el elérni, így míg ki nem jön az ezt bõvítõ patch addig el kell adogatni a cuccokat vagy a kész ingot-okat betárazni a my chest-be (bár ha addig valaki végigjátsza a játékot akkor úgyis feleslegessé válnak ezek a tárgyak).
- A varázslatok tier-ekre vannak bontva és ezek elérhetõsége/beszerezhetõsége a karakter szintjétõl függ. Tier I-es varázslatok mindjárt a játék elején elérhetõek a megfelelõ árusoknál, a II-es fokozatúak 7-es szinttõl, a III-as fokozatúak 14-es szinttõl, a IV-es 21-tõl és így tovább egészen 7-es fokozatig amik 42-es szint fölött lesznek elérhetõek/megvehetõek/tûnnek fel a boltosoknál. A fixált tartalmú ládákban megtalálható varázslat rúnák természetesen elõbb is megtalálhatóak, legfeljebb megtanulni és használni nem fogja tudni még a túl alacsony szintû/túl gyengén képzett a delikvens.
Valaki már végigtolta a németet? Az 50 órás játékidõ az hogyan jött le? Nekem még a fõszál is hosszabbnak fog tûnni. Én gyak a legelején vagyok a sok bóklászás miatt és már több, mint 10 órás játékidõvel büszkélkedhetek.
én elhatároztam, hogy egyetlenegy modot sem fogok használni a nehrimhez (illetve egyet igen, de azt én fogom megcsinálni, ha sikerült: a "loading area" szöveget gyûlölöm, azt kiveszem belõle).
Jut eszembe, azért készülgetnek ám modok a Nehrim-hez is. Németül van már dögivel mod, de angolul is szép lassan jövögetnek ki, illetve van amit elkezdtek átdolgozni angolra. Egyenlõre 5 van kész stabil változatban. angol nyelvû modok
más: Valaki belfutott már a Darius Treasure küldetéssorozatba? Hol lehet ezt felvenni?
Azon én is hogy dühöngtem. Ráadásul azt a szemét Jaredet se lehetett kinyírni a végén!
Gyakorlatilag mindenki ki fog purcanni aki kicsit is segít neked és a társadul szegõdik. Illetve a fõmanus, akit majd kiszabadítasz, végülis túléli mondjuk más formában mint ahogy találkozol vele, de mindenki más megy a levesbe. De ettõl jó a történetorientált játék.
A kezdetben melléd csapódó delikvens csak egy epizódszereplõ volt, aki eljátszotta szerepét és utána már feleslegessé vált (kb mint az original star trek sorozatban a negyedik szereplõ akit lesugároztak, egyszerû statiszta minimál szöveggel és érdemi szereppel). Minek menne veled? Egyébként meg le lehet verni a trollokat, még a feketét is, csak ez utóbbi nem döglend meg, csak elájul. Tudom, kipróbáltam a kezdõhelyen felszedett sharpen dagger és sharpen pick segítségével (bár érdekes módon sokáig a puszta kezes pofozás jóval nagyobb károkat tud okozni az ellenfelekben). Sõt még le is pofoztam a feneketlen mélységbe de a program akkor is visszapakolta mellém, mert szerepe van a mocskos dögnek.
A fekete troll-t meg majd egy bizonyos ponton fogod tudni kinyírni de errõl van egy papíros is amit elolvasva ez világossá válik. A kinyírásához még csak megütnöd sem kell majd, addig meg csak lécelj le elõle.
nem, hanem a korábbiak logikájából kiindulva azt vártam, hogy végig csinálja velem a küldetést. Vagy legalább tovább jut. Igaziból az elején, miután elmondta a monológot, szívrohamot is kaphatna :)
mindent kitöröltem mindenhonnan. dokumentsbõl is. Most összejött. A shivering isles nem okoz gondot. Az egyetlen bajom, hogy kövér lett a karakterem feje :S Meg hogy nem tudom lezúzni a brutál erõs trollt a barlang végén (?)
Addig jó. :) Valószínû hogy így is probléma nélkül menni fog, de a visszajelzések alapján akkor tuti a dolog, ha csak az oblivion van fenn meg a patch és semmi más. Ekkor biztosan nem lesz fennakadás, nem lépnek fel olyan hibák amikre nincs gyors megoldás.
Pontosítok. A harang mellett az akasztófa árnyékában (a hóhér ajtajával szemben van a láda, de egyébként stimmelt amit írtam, csak ne standnál keressed).
én egy olyan biztonsági másolatos szûz oblivionra telepítettem, amiben az összes kieg is benne van. egyelõre rendesen mûködik, bár igaz, hogy a shivering valóban konkrétan belepiszkál az oblivion.esm-be. de mondom, egyelõre így is mûködik a nehrim.
Ott van az pedig, méghozzá nem is egy példányban. Egészen pontosan a téren, ahonnan a templomhoz is oda tudsz caplatni meg a harbor-ba átmenni, ahol a boltok vannak, na ott van az egyik standnál. De be is mehetsz a bankba, nyittatsz egy fiókot és bemész (szólsz hogy be akarsz menni). A trezorodban a my accounts mellett ott lesz a my chest is.
A fõváros Erothin. A játékban 4 város van de csak 1 fõváros. Az összes többi település csak falu. A középsõ tartományok városa és egyben az egész játék fõvárosa Erothin, aztán ott van az északi területek (Northrealm) egyetlen városa Cahbaet, az elzárt déli területek egyetlen városa Ostian, míg Treomar tartomány városa a lerombolt és elpusztult Treomar.
A berakott kép alapján már voltál Giliad falujában. Átmentél rajta míg eljutottál a Sanctum-ba. A levél csak egy mankó volt, hogy eljuss a Sanctum-ba utána érdekltelenné vált(nem mintha nem lett volna eleve az iránytûn kijelezve és a térképen is mutatva a hely ahová menned kellett, így totál felesleges volt ez a levél, de lesz még ilyen jellegû mankó).
Giliad az a falu aminek az ikonja (kis házikók) Nyugat, Észak Nyugat irányában van a sanctum-tól ahol a térképed szerint éppen ácsorogsz. Úgy is mondhantám hogy a keleti irányban tóba (ez az ami a sanctumnál van) torkolló folyó északi partján van az elsõ képen amit belinkeltél. :)
Szóval azzal te már ne foglalkozz, a levelet is kidobhatod a kukába, mert már nem kell. Azóta kaptál új feladatot.
A harbor részen keressed. Két kapu is vezet oda (azon a részen keressed ahol a templom is van) a városon belül (egyik a bank mellõl), na ott lesz a temetõ. Neked elég ott dekkolni és kora este (6 után, nekem például 6:30-kor jött) meg fog jelenni a síroknál a delikvens, na akkor kell használni rajta a varázslatot (pont ahogy a kapott kis útmutató levélke leírja). Aztán fogod a kulcsát és felkeresed a házát, megszerezve onnan a levelet.
Azért jelzi ki, hogy fenn van még, mert a registry-ben benne maradt (nem jó sorrendben törölted a programot, mert a shivering islands-el kellett volna kezdened) vagy megvan még néhány file például a documents könyvtárban (ne a simában keressed, hanem a C: meghajtón ahonnan a teljeset eléred nem csak a start menübõl elérhetõ változatot). Töröld ki onnan is.
A patch-bõl biztos a jót választottad? Milyen változatú az alapjátékod? EU-s vagy amerikai, netán más orientációjú? Mert nem mindegy melyik patch-et akarod ráerõltetni. Meg aztán nem is kell felrakni a shivering island-et (nem is szabad).
milyen igaz...én is iszonyatosan élvezem, hogy gondolkozni kell és keresni kell a küldetés helyszíneit, a megoldást, stb. és pont ezért válik érdekesebbé egy küldetés megoldása, és ezért jelent igazi sikerélményt.
való igaz, hogy az oblivionban sokszor tényleg érdektelen volt egy küldetés, mert egyszerûen a sok mankó miatt törvényszerûen nem ástad bele magad a küldetés részleteibe. ráadásul nem is olyan részletes az útmutató, mint a nerhimben, ahol figyelni kell, mit mond az NPC, tehát az oblivionban sokszor szívás lehet, ha használsz olyan modot, ami kiveszi a quest-nyilakat.
Nagyon jó ez a "mod"... Sokszor meglepõdök hogy úú várjá itt gondolkozni kell és nem bug :D Még a német szinkron sem zavaró pedig nem favorizálom a nyelvet
nem az valami 0.0.288-as vagy valami hasonló. De most éppen az érdekelne, hogy a shivering island-et miért nem tudom törölni, újra felrakni, és ezért nem is jelenik meg a launcherben. (nem mintha most kéne, de azért nem lenne jó, ha nem tudnám használni) Egyébként valami hosszútávú gubanc van a Windowsommal, szóval lehet, hogy megint az a gond.
Én itt akadtam, meg, azt tudom ebböl kivenni hogy egy giliam nevü helyre kell menni, meg hogy kaptam egy levelet amiben ez levan irva, de a térkém nem jelez semmit :S
nem jó, leszedtem az egészet, aztán elkezdtem újrarakni. Ott kezdõdik a gubanc, hogy a patch nem megy fel, csak shivering island-es változat. Viszont a shivering island-et nem tudom feltelepíteni mert a gép szerint már fent van, amit nehezen hiszek, mert leszedtem az egészet. Ez igaziból oblivion probléma, de egyáltalán nem értem, mert eddig ilyen nem volt...
Nekem az lenne a bánatom, hogy milyen felejtés spellt nyomojak az õrre a nagyvárosba? Nem ismerem és minden könyvet és papírfecnit átnyálaztam már... A parancsnok adott valamit, de mit?
Szokott nektek is fagyogatni? Nálam már feltûnõen sokszor :| Ha töltenie kell, mert bemegyek valahova 5-bõl 2x kifagy (a program futása leállt). Gondolom az oblihoz használt fagyásszám csökkentõ cuccal itt nem sokra megyek. Szûz oblira tettem fel, nem kavarhat(na) be semmi elvileg
Bentragadtam 1 szobában, kint egy black troll vár rám, felvettem a fákját, és meggyúladt a troll, de nem akar meghalni. Nem is enged ki, azt írja, keressek egy fegyvert a ellene.
Ha tudod hol a gond akkor felesleges kérdezned, mert a megoldás is világossá válik.
Elõször is akkor szedj le mindent és töröld le az alap obliviont is minden kis morzsalékával együtt (igen a save-eket és a config file-t is ideértve). Nem viccbõl íródott ám a telepítési útmutató a Nehrim esetében, hanem hogy aszerint járj el amennyiben játszani szeretnél.
Ha Nehrim-mel szeretnél játszani akkor ne legyen fenn semmilyen mod az Oblivion-hoz, mert az bekavar. A tuti biztos megoldás ha frissen telepített, modolatlan oblivionnal kezded az egész telepítõsdit.
Nálad biztosan ez lesz a hiba, hogy nem teljesen alap oblivion mellé telepítenéd a játékot, hanem modokkal díszített változathoz. Csak oblivion legyen amire a 1.2.0416 patch az egyetlen amit ráteszel, semmi mod. Feltelepíted ezután a Nehrim-et és csak a saját launcher-jét indítod el, az Oblivion minden file-ját és indítóját felejtsd el mint ha nem is léteznének (ha esetleg maradt fenn mod akkor pláne ne legyen semmi bepipálva az oblivion launcher data file-s részlegében).
Szóval míg ezzel játszol addig felejtsd el a többi modot meg az obliviont úgy egészében. Ez egy teljesen más játék ami használja az obli bizonyos file-jait és ha azokba bármi mod belepiszkál akkor nálad gubancok lesznek.
köszi, végignyálazom. De szerintem ott kezdõdik a probléma, hogy csak két fájl van amit be tudok pipálni, ráadásul az oblivion összes modja megjelenik a nehrim launcherben, és ha bepipálom õket az oblivion launcherben akkor nehrimben is ki leszek pipálva. Vagyis totális gubanc :S
Technikailag a pirate bay is oda tartozik (csak annak a felsõ, északi részéhez), ha megnézed a térképet (mondjuk amit linkeltem a 92-es hozzászólásomban).
Molnibalage: Amennyiben elég jó alkimista felszerelést akarsz viszonylag korán szerezni és nem akarsz eszement kemény ellenfeleken átvergõdni, úgy javaslom hogy keressed fel a kalózok barlangját (pirate cave). Nem kell belekötni senkibe (bár a kardjaik igen hasznos fegyverek de késõbb akad jobb is), mert benn lehet vásárolni és a nõi boltos expert szintû alkimista felszerelést árusít (teljes készletet).
A barlang meg fenn van északon. Ha menézed a nagy térképet, akkor a fõvárostól (Erothin) kelet felé egyenes vonalban mozgassad a térképet míg el nem jutsz egy olyan útig ami kimegy a partra és észak felé tekint. Na ennek a végén van a kalóztanya (Salathin Erdejében). De úgyis írhatnám hogy a Sanctumtól húzz egy egyenes vonalat észak felé míg a tengerhez nem érsz és az emellett fekvõ út (az egyenesedtõl jobbra esik) végpontja a kalóztanya.
Nagyon. :) Pucéran megpattanni meg nem fogsz tudni, mert a kijutáshoz szükség van egy kulcsra ami speciel pont azon láda mellett lesz ahol az elkobzott felszerelésed is található. Ha még nem futottál bele akkor még nem mentél elég messzire.
Miután kijöttél a dutyiból menj csak tovább. Bandukolsz hosszan, úgyis csak egyfelé mehetsz, míg elérsz egy ajtóhoz ahová fel kell menned és ott bemész. Na itt fogod majd megtalálni a cuccaidat.
Egyébként sem kell pucéran menned sehová, nyugodtan leszedheted a cuccokat (vértek és fegyverek) a levert õrökrõl is míg vissza nem szerzed a saját felszerelésedet.