egy szóval nem mondtam, hogy tökéletes, ezzel szemben te gyerek cipõket emlegetsz, azt hiszem egyik sinc közel a valósághoz, de ezek közül mindkettõt te állítottad. elõbbit a nevemben, utóbbit saját véleményedként közölve.
Te figyejjé máh. Én dolgozok Dialogic IVR kártyákkal is, amikben/hez szintén van text to speech feature (és egy ilyen kari van vagy 3-4milcsa). Na azokra sem bíznám rá az életemet. Majd ha én magam kitesztelek egy ilyen szoftvert és ÉN azt mondom, hogy ez perfekt, akkor TALÁN elhiszem, talán nem. Vajon miért nincs ebbõl a DNS-bõl letölthetõ, szabadon kipróbálható, MÛKÖDÕ demo?! Hmmm... Lehet találgatni.
De idéznék tõlük, saját maguk írják a honlapjukon, mint feature-t: "Speech recognition improves over time." Gratulálok! Ezek szerint mégsem "abszolúte tökéletes" a felismerés, ahogy írják.
Tetszõleges szabad beszédet hangból szöveggé kovertálni biztonságosan és egyértelmûen még nem igazán lehet (pláne életszerû körülmények között, zajban, torzulva). Soxor az emberek sem értik mit gagyarászik a másik, még akkor sem, ha azonos anyanyelvet beszélnek. A beszéd és hangfelismerés még mindig gyerekcipõben jár. Arra meg várhatunk, hogy ebbõl mikor lesz magyar nyelvû változat... :D
Jelesül a mai telefonoknak annyira szar a mikrofonjuk (de még a kihangosítóknak is), hogy soxor csak torz nyökögést sikerül felvenniük abból, amit az ember pofázódik nekik, ha nem megfelelõ távolságról/szögbõl beszélünk hozzájuk.
Hibaszázalékra azért kíváncsi lennék. Fõleg, hogy jó messze van a telefon és változatos az alapzaj.