A második rész engem kiakasztott, részemrõl a realisztikusabb játékokat szeretem stratégiából, szóval ahol varázsolni lehet, meg szörnyekkel találkozni, azok nálam hátránnyal indulnak és elég komoly teljesítményt kell nyújtaniuk ahhoz, hogy mégis játsszak velük. A Heroes mondjuk képes volt leültetni, meg talán még a Warcraft - a többi fantasy tartalmû rts nem igazán az én mûfajom.
NEm szeretem, hogy állandóan muszáj valami spéci megoldást belevinni, nem lehet az egyszerû és nagyszerû elvénél maradni. Remélem itt most máshogy lesz.
Elég gáz lesz, ha konzolosítják ezt a progit is.
Aztán meg sírnak, hogy a kutya nem vette meg...
Errõl már most a SCI és SCII jut az eszembe. A SCI a mai napig rajta van a gépemen, az SCII már kuka.
Nem feltétlen van ez így...
Sõt, például játék esetében ellenpélda a Serious Sam, de mást is mondhatnék, pl Halo, filmek esetében is van ellenpélda pl. Torrente, meg sztem a Vasember 2 is jobb mint az egy de ez is ízlés kérdése. A játékoknál is így van van akinek bejön vagy jobb szerinte mint az elõzõ van aki szerint meg nem, ez esetben meg még ne vonjunk le hirtelen következtetéseket, majd kiderül.
Egyébként meg azért emlékezetesebbek a rosszul sikerült 2. részek mert erõlteti kaz elsõ rész sikerét és unalmas lesz vagy újítani akarnak, de az ellenkezõjét érik el és mivel jóra számít az ember és nem azt kapja ezért csalódik, de ha fordított sorrendben jönnének ki, akkor is ugyanez lenne sztem a helyzet..
Egyetértek az elõttem szólókkal, hogy a leegyszerûsítés inkább árt(hat)1, még annyit tennék hozzá, hogy nagyon hangulatos volt maga a játék. Néha nem csináltam semmit, csak néztem, ahogy a jobbágyok teszik a dolgukat az udvaron, meg az uradalmon, emitt a kovács éppen kardot készít, amott sütnek-fõznek... nagyon jól eltalálták a légkört.
A warchest 30. pályája teljesen szétszopatott , 2 hét alatt se tudtam végigvinni.
Az 1. rész imádtam, fõleg azokat a konkrét scenariókat, ahol valamilyen erõdítményt kellett megvédeni/elfoglalni elõre meghatározott egységekkel. A 2. kimaradt az életembõl.
Nekem oltárira nem esett nehezemre, hogy a gazdasági modell és az összefüggések miatt sok dologra kellet odafigyelni, szerintem a stratégiai játékoknak ez a lényege. Meg kb a valóságot is tükrözte így, hiszen tényleg nem a semmibõl teremnek a harci egységek...
Ha kiveszik a stratégiai elemeket, melyek oly élvezetessé tették a Strongholdot, akkor nem lesz más, mint egy újabb árkád-hent játék, ahol az nyer, aki rush-olni tud minnél elõbb.
Jajj ki nem szarja le az iqlight majmokat... Azok a lúzerek akik nem tudnak/akarnak gondolkodni egy stratégiai játékban azok inkább menjenek csni és verjék ott a faszt...Ott lehet menni és lõni mint a hülye...Geci. Eszem faszom megáll a kiadókon is. Remélem a Paradox interactive nem jut erre a formációra...:S, hogy le agyon egyszerûsíti a játékokat értelmi fogyatékosok számára...Azért stratégia a stratégia, mert megtervezed mikor, merre, mivel és mennyivel támadsz...Aki meg akkora seggkirály, hogy csak fossa az egységeket a pályán az menjen el a picsába...
phalloskám a Vale, az egy team fortress 2 allstar csapat volt. szerintem inkább Valve.ét kéne oda írni.
a 2. nagyon bugos volt, asszem nem is nagyon játszottam vele. viszont az elsõ részt sokat toltam, de az is tele volt idegesítõ szarságokkal : pl pár pályán még a kútak mellett is röhögve égtek el állandóan az épületek. olyan sok kút kellett, h majdnem minden épület mellé... és a kutas embereket meg etetni az amúgy is mindig szûk keretbõl. szal nem egy könnyû játék. inkább úgy érzed, h szopat, mint nehéz. nem ugyanaz!
Manapság a játékokat inkább a gyerekeknek készítik, elvégre õk a jövõnk zálogai. Miért is kéne megerõltetni az agysejtjeiket, a nyugdíjamat hülyén is meg tudják majd termelni...
"legközelebb már semmi logikát nem igényel egy játék sem. Csak legyen szép grafikája, meg tudjál benne lõni..."
Ez jóformán össze is foglalja a mai játék kiadók nagy részének üzletpolitikáját.
Hát ez nagy érvágás lesz, pont az összetettség volt a jo az egész Stronghold világban, hogy agyatlan majmok nem tudtak játszani vele, ami amugy se volt valami bonyolult dolog, csak összetett, nem ugyanaz a két szó. Egyetértek WinG-vel, egyre jobba nbútitják a játékokat, legközelebb már semmi logikát nem igényel egy játék sem. Csak legyen szép grafikája, meg tudjál benne lõni...
Fúha baszott nehéz volt ám az íjászos dolog, ki kell már venni a segghülye idióta fos iqlight majmoknak... Teljesen igaz. Az emberiség össz iq-ja állandó csak egyre többen vannak...
Szinte elolvasás nélkül tudtam, hogy mi lesz: a játékból kivesznek mindent, ami az elsõ részt naggyá tette, és leegyszerûsítik valami primitív stratégiává. Az elsõ rész szépségét pont a fejlett gazdasági modell adta, miért kell tönkretenni? Kurva idegesítõ, hogy minden játékot a végletekig leegyszerûsítenek, és szinte már idiótáknak tervezik õket. Komolyan, 2010-re eljutott a játékipar oda, hogy minden második játék FPS vagy valami másik mûfaj erõsen lebutított példánya. Elkeserítõ.
"A játék eddig nagyon összetett volt."
Pont az összetettsége tette számomra felejthetetlenné az elsõ részt. Már a második részt is azért nem tudtam élvezni, mivel a gazdasági részt jóval leegyszerûsítették. Majd azért meglátjuk, milyen is lesz.