Nem gondoltak még arra, hogy ezt a Snipert nerfelni kéne? Dotában kezdõ vagyok, de annyi azért világos, hogy ez a fos nem kicsit op.
Plusz egy kérdés: az ilyen eltûnök a picsába herokat, mint Riki meg Broodmother, hogy a tökbe tudom támadni?
Így van. Szociális szelekció. Engem speciel nem idegesít fel, én csupán elszomorodom, hogy ilyen szinten van a mai fiatalság. Nem elég nekik, hogy nyernek egy meccset, még le kell húzni a másik kedvét is, mutogatva, hogy neked mekkora e-faszod van. Valóban szociális szelekció, mivel az értelmesebb, szociálisabb egyéneknek elmegy a kedvük magától a játéktól is, mivel ilyen szociálisan alulmaradt gyökerekkel nincs kedvük együtt játszani, kikapcsolódni. Jó lenne, ha kicsit magába néznének az ilyen "easiest game of my life" kölykök, mert nem az az ostoba, akit egy ilyen beszólás kiszelektál.
tide egy bot bolt ns a másik nulla kutya medusa is egy useles hátizsák volt ellen meg totál semmi különöset nem tolt, mecs közepén toltun kegy comebackot de hát sokat nem ért ha nem ilyen agyhalottakkal lettem volna sima pubstomp de hát értelmes csapattársak azok mit tudjuk nem léteznek én wardoltam toltam mindent profeszor ns tolta rambo 5v1ket és még mi voltunk a kokányszarok
Most kezdtem nem rég dotázni,szóval kezdõ dotázokat keresek magam mellé gyakorlás kép( steam:Infernohun).A témához hozzá szólva nekem is sok mecs azért veszett el mert 1-2 halálnál kilépnek a csapat társak és tiszta idegek,de volt mikor ketten vittük végig az egész mecset öt ellen és nyertünk. :)
Nem értem miért kéne szelektálni bárkit is. Ha ettõl valaki idegbajt kap, akkor attól is ha elkezd bénázni és elkezdenek kikapni. Nekem az csak jó. Ez az EZ-zés még mindig inkább pöcsméregetés olyan emberektõl, akiknek muszáj valahol jobbnak érezni magukat a többiektõl, aztán ha máshol nem megy, hát Dotában. CS:GO-ban is gyakori ez, engem speciel nem húz fel, de szoktam látni hogy üvöltve reagálnak rá páran, hát kinek mi. Én játszani és kikapcsolódni akarok (és tudok is), nem pro lenni. Nyerni jó, de egy vesztes viszont taktikás, élvezetes, fair meccs ugyanakkora élmény, akkor is ha a végén EZ-zés megy.
ez szociális szelekció aki annyira gyenge idegzetû, hogy az ilyesmitõl felbaszódik, azt szelektálja ki a közösség maga közül néha mi is csináljuk, beírjuk hogy easiest game of my life, mert tudjuk, hogy az ostobák idegbajt kapnak tõle és vicces, amikor néha felkapják rá a vizet és írkálják, hogy aha-aha könnyû volt persze, nézz már a statjaidra stb.
ilyen felfogással már szorongásos depresszióval ülnék egy sötét sarokban mert kb. már a családomat is ki akarták irtani "sukáék" mikor lasthiteltem egy kerri elõl valamit..
nagyon ritkán nálam is elõfordul ez, hogy szoros a meccs, vagy megfordul de inkább pikk és lénkonfiguráció-sakknak tûnik nekem az egész játék, 6.79 óta méginkább elõtte gyakoribb volt a szoros meccs. már elõtte is probléma volt, hogy sok a snowball, de most már snowball-fest az egész és tényleg promeccsen is ez megy, õk is durva 23-6okra rektelik oda-vissza egymást nem a skillen megy el a játék, mert fél óra alatt nem fordul meg, hogy most a másik csapat tagjai váltak sokkal ügyesebbé hirtelen. hanem a pikkeken és taktikán.
Akkor hagyd abba a dotat,mert ennel rosszabb indulatu emberekkel en se surun talalkoztam,csak egyszeruen imunis lettem mar ezekre es engem nem zavar.Persze neha azert felbasszak az agyam a ruszkik.
Nemtudom, hogy miért jó az, hogy a gyenge idegzetû embereket el kell zavarni a gép elõl. Én csak szimplán játszani szeretnék. Felõlem írkálhatnak mosolyogva 2 betût, csak szimplán sportszerûtlen. A gg wp mindkét fél számára pozitív, és akkor ez után bejön hogy "könnyû volt", szarok vagytok, simán lenyomtunk titeket. És ettõl a mentalitástól kapok hányingert szimplán. Én sosem voltam ilyen rosszindulatú senkivel sem, ha az lennék, akkor biztosan kevésbé érdekelne ez az egész.
ez szerintem azon múlik, hogy solo vagy partyban vagy-e, viccen kívül. Nemrég volt egy tinker meccsem (ügye köztudott, hogy travelboots után indul be az élet.) volt first blood kétszer gankoltam sikeresen meg nálam is gankoltak, volt egy kurvajó cm-ünk, tényleg le a kalappal, talán a legszebb support munka volt amit idén láttam. 2 szintel elõnnyel jöttem ki midrõl, erre toppon elment minden. Gyakrolatilag a cs.társunkat farmolni jártak fel oda az ellenféltõl, tökmind1 mit csináltunk ez elemi butaság volt. Erre mindenki gg-zik... pedig annyira simán megfordíthattuk a meccset, amíg õk 1lanen pusholtak én feltoltam kettõt, meg már volt két sheepstickünk, énis átálltam seggtágító buildra, minden. De amikor 4 húzza a száját 1 -esetleg 2- ellen akkor tényleg sose lesz fordítás. Annyi lett a vége, hogy amíg engem jobbra balra kergettek a mapon, õk a fountain alatt diskuráltak arról ki baszta el, persze szegény cm-et hibáztatták...
Ellenben amikor 4-5en vagyunk együtt szinte mindig hátrányból hozzuk le a meccset, mert van két relatíve kezdõ játékosunk (ami azt jelenti hogy annyira nem kezdõk csak bénák :DDD) és ez inkább léning alatt ütközik ki, amit rendszerint elbaszunk, de amikor már a pár kulcs hõsünt online, onnantól szép lassan fordítunk, pedig akkor már többnyire búcsút mondtunk legalább 1 szett rax-nak, szóval mindent összevetve szerintem ez fõleg azon múlik hogy hányan adják be a derekukat hogy megpróbálják.
Játszhatunk itt pszichológust, de szerintem inkább van azzal baj, aki felidegesíti magát egy "ez"-n és hányingert kap tõle, mint azzal, aki egy gyõzelem után mosolyogva beír 2 betût. Pont jó arra az ez-zés, hogy a gyenge idegzetû embereket elzavarja a gép elõl.
Amúgy mióta bejött ez az Ez-zés meg a többi, a community kb. +50%al undorítóbb lett. Egyszerûen ott tartok, hogy 1-2 solo kör után már szabályos hányingerem van az egész emberiségtõl. Az apropó pont az, hogy legtöbbször azoknak jár a szája a legjobban, akiknek durván mínuszos statja van, vagy pedig rosszul játszanak. Annyira megnézném ezeknek az embereknek a fejét, annyira biztos vagyok benne, hogy a legtöbb ilyen kis gátlásos görnyedt kocka, aki ki van közösítve a legtöbb közösségbõl az életben, és itt a játékban éli ki magát.
Amúgy nem tudom mennyire OFF, de trade oldalakon dota itemekért simán adnak steam gifteket is, úgyhogy ha valakinek a játékok többet jelentenek mint a meepo szettek, akkor keressetek rá. Most vettem így meg a Portal 1-2-t, hát sokkal jobb szórakozás, mint Igorékkal anyázni egymást miden.
Na most erre mit mondjon az ember. Én akárhányszor játszom, ha nyerek vagy vesztek általában fölényes elõny van (még ha nem is látványos) a gyõztes csapatnál. Sosem érzem és a csapattársak se, hogy na, ezt a meccset most meg lehetne fordítani... Általában vagy túl erõs vagy túl gyenge ellenfelet kapunk.
én fordítva látom, régen sokszor elõfordult amit írtál, de amióta az "új" matchmaking van már 3szor megdõlt a leghosszabb meccs rekordom, addig egy évig a közelébe se mentem, de mostanság sokszor kiélezett a dolog. Persze van hogy csak a cigány kombókkal lehet visszaszállni a nyeregbe (tiny+io :D elõbbin 1 hot utóbbin 2, ott megérdemelték édesanyáink a szidást :DD) de összességében azóta nekem jobban bejön -hozzáteszem most egy hetet kb kihagytam beléptem egy meccsre és megint szoros volt, élvezetes, még ha kiszoptunk volna is tetszett volna.
Ezt teljesen ugyan így látom. és félek hogy valóban 90% a pickeken és a lane-eken megy el. Néztem profikat és nem egyszer az van hogy egyik meccs 23 perc alatt vége és egyik csapat köpni nyelni nem tud. Aztán jön visszavágó és ugyanez történik fordítva...
ez már átcsapott fröcsögésbe... amíg 50% fölött van az ember szerintem nincs mirõl beszélni, ha sokszor kikap az ember elfelejti hogy ez csak egy játék.
nah ez meg no komment
Figyelj 2700 órám van ebben a fosban, és 2k meccs fölött vagyok, mióta bent a ranked nagyon szar lett a játék:( komolyan, lolt 1000 meccs után hagytam ott de néha már úgy érzem a dota már alul múlja jóval. Ami a legszomorúbb , hogy mégis játszom.
jah és mikor van 3db 0/5-10es statu egyén a csapatban 40perc után beverik végét 30:10el ott gg zik meg ez-zik a nagypofájú telibefeedelt ellen hát marha nagy gg
Azért mondjátok, hogy szoktak jó meccsek is lenni, LoL-t pont ezért untam meg, itt még nem érzem, hogy elég tudásom lenne rankedhez.
Ezek a postok után csökken a kevem dota rankedhez:D
nálam ugyan ez van legjobb 2support orosz dagonnal 0itemmel 40perc 0ward alap csirke ok aztán másik game 40:20ra megy ellen 30percbe , én carry és elkezd magyarázni hogy 0itemem van ilyen faszlámákat úgy kibannolnám örökös bannal nem tudom mit vár 0/8as statokkal a csapat 0fight winnel hogy nincs itemem nem tudom miért vár meleg hógolyót az ilyen szakértõ...
-3 on voltam elkezdtem rankedelni meg solo pubolni lettem -25 olyan embereket kaptam mindig, ha supportoltam és vettem wardot mindent szar volt a mid és kikapott és carry is gyökér volt, ha én midelek nincs ward 0 rúna, ha carryzek akkor support sincs:DDD
na de látom nem én vagyok az egyetlen, aki úgy érzi, hogy dotában a matchmaking valami brutálisan el van baszva, konkrétan az utóbbi héten szinte teljesen elment a kedvem a játéktól, 1400 óra után elõször.
egyetlen hét leforgása alatt 300 solo és 150 party mmr-t veszítettem. a nagyrésze olyan volt, hogy: 1. két kerrit hoznak egy lénre, ráadásul mindkettõ melee, rangedek ellen 2. az ötödik játékosunk csak akkor pikkel, amikor már elkezdõdött a meccs,és hoz egy 4. kerrit a csapatnak 3. megbeszéljük, hogy offlénezek slarkkal és hoznak mellém egy fantom lanszert 4. az egyik csapattársom first blood után diszkonnektel 5. nyerésre állunk, és az invokerünk dc-zik, nincs pause, kikapunk 6. három tipikusan szóló hõst hoznak a csapatba egyszerre (pl. dark seer, clockwerk és magnus) 7. valaki a csapatomban instapikkel egy kerrit, mert azt van kedve épp játszani ha törik ha szakad, és 3-14et megy vele 8. ranged csapattársam elveszíti midet egy bloodseeker ellen, de legalább 4-szer meghal 1v1-ben 10 perc alatt, és a 15. percben azt veszem észre, hogy begenkelt engem egy s&y-s, radiance-es bloodseeker 9. instapikkeli a csapattársam pudge-ot, de életében nem adott be még egy hookot sem 10. hozok egy mid hõst, mert pl kirandomolom (storm spirit), és a csapattársam hozza pudge-ot lénre, ahol fídel vele
most csak szemezgettem a legtipikusabb dolgok közül, amivel találkozok
eztán eltelik egy hét, és 10 meccsembõl 9et megnyerek úgy, hogy brutális rekt az egész, és az ellenség pislogni sem tud. és ez a két ciklus így fullosan váltogatja egymást. ez most reális? ezt így tervezték? ennyire random ez az egész játék, és a tényleges skill differencia a játékosok között nagyon kicsi, a játék 90%-a a pikkeken és a lénkonfigurációkon megy el? ezek merültek fel bennem, szóval nem tudom megfejteni, hogy miért van ez így, ahogy.
szerintem a szinkron egy nagyon erõs része a dotának, néhány hõs szövegeit cseszettül élvezem, pl. slark mondjuk fõnix szinkronjai talán annyira nem szórakoztatóak, meg wispé sem
jó lenne az angol szinkron, ha felkértek volna pár új arcot is úgymond, nemcsak, az egyébként eddig jól bevált szinkronosokat használnák. Pl bármelyik Sam A. Mowry hõsnél az elsõ hogy leveszem a hangot. Clockwerket eltalálta, de a többi egy hitvány szar munka. Meg razor szinkronjától is megõrülök. A többivel nincs nagy baj.
Amúgy ha unjátok már az angol szinkront, steambe a propertiesnél állítsátok át a dota languaget koreaira. Csak a szinkront változtatja meg, és (szerintem) teljesen élvezhetõ. Szinte minden hõst más emberke szinkronizál ráadásul. Az a gáz, hogy 1 gb filet kell leszedni, és ha vissza akarsz váltani angolra, az megint 1gb lesz.
Ezek a képek meg, fhú, azt hittem csak nekem ad be néha 10-es lose streakeket. Aztán rá 1 héttel meg egész hétvégén csak nyerek, legtöbbet ilyen 15 perces gg wp ff-ekbõl. De már nem is érdekel.
Nincs szinte sehol pontos leírás a matchmakingrõl, egy teljesen fantom dolog az egész. Vannak teóriák, egyesek szerint úgy mûködik, hogyha egyedül mész akkor LEGALÁBB 1 olyan ellenfelet kapsz aki olyan szinten van mint te. Valamikor ez úgy sikerül, hogy konkrétan 1 ember van olyan szinten mint te és az összes többi sokkal profibb - vagy sokkal szarabb. Eléggé randomnak hat, de még a ranked is egy rakás szar, mivel a DotA2 playerek nagy része mind 2900-3100 között van és semmi értelme, mert soloban - de még partyban - is nagyon nehéz ebbõl kijutni, ergo nincs sikerélményed. Le kellett volna copyzniuk a LoLos rankedet, hogy legalább legyen valami élvezet benne. Pl. elmondhassam, hogy na én már gold 3-ban vagyok. Így meg max annyit mondhatok, hogy na van 2950es ratingem, de 2 napja volt 3100 csak azóta kikaptam a retardált teammateket...
A match makingról lehet valahol olvasni? Miért kerülök olyan matchbe ahol mindenkinek több gyõzelme van mint nekem lejátszott meccsem összesen?
csinálni kell SG DotA2 csoportot, aztán be lehet hívni még 1-2 embert, aztán így ha épp nincsenek haverok akivel tudnál játszani, tudnál a csoportból behívni emböröket.
ja, ezt mondom hogy azokat nem lehet lefordítani. De úgynézki akkor csak szerintem retardált a dolog... hamár megkell tanulnia valakinek az itemek nevét (úgy hogy nemtud angolul) akkor már igazán nemtesz semmit hogy megtanulja mit jelent hogy damage meg armor meg tökömtudja...
A spellek/tárgyak/hõsök nevei nincsenek lefordítva, mert direkt gondoltak a fordítók arra, hogy csak olyan dolgok legyenek lefordítva, amik pont a megértést segítik. Azok a tárgyak, amiket a hõsökre rakhatsz, vagyis a skinek nevei viszont le vannak fordítva. Azok nem befolyásolják a játék menetét.
A hõsök leírásai (ez már nem neked szól, csak úgy általában a témához szólok) meg tényleg sok munkát jelentenek. Általában úgy zajlik egy fordítás, hogy valaki lefordítja, majd valaki lektorálja, ellenõrzi, hogy jó-e. Majd valaki azt is lektorálja, és kb. 3-4 változtatás után lesz elfogadva egy végsõ állapot. Legalábbis régebben így volt.
Hiába van 2014, nem csak az angol nyelv létezik a világon. Egy ismerõsöm németül tanul, és egy mukkot sem ért angolul. Jobban szereti a játékokat magyarul játszani, mert akkor érti, hogy mirõl van szó.
És végül igen, rengeteg idõt fektettek bele azok, akik fordították/fordítják. Ha nem tetszik, nem használod magyarul, viszont leszarozni sem kell.
Kezdem úgy érezni, hogy ez a játék sok hûhó semmiért. Az istenért nem tudok 50% winrate fölé javítani. "Sajnos" ez egy csapat alapú játék kb 10-bõl 8x viszont nincs csapat. Mindenki megy a feje után, nem támogatjuk egymást. Amit mostanában pedig baromira szívlelek, hogy a nyomorult begõzöl, hogy nem megy neki vagy kinyirják 5x zsinórban és fogja magát kilép, aztán a másik is kilép mert így már nincs egyenlõségjel és borul minden. Sajnos itt fix csapat nélkül esélytelen a dolog.
továbbra is az a véleményem, hogy aki csapat-alapú játékkal akar játszani, az tanulja meg a nemzetközi nyelvet használható szinten. a gagyogó oroszokat is gyûlölöm pizgyec
szerintem is hülyeség már bocsánat, mivel úgyis vannak részek amiket nem lehet lefordítani, mert ha szegény jobbágy úgy tanulja meg pl. hogy Ezer igazság kardja akkor még ha akarná se tudná leírni a csapattársainak, ezzel blokkolva a kommutációt, ami ebben a játékban a kulcs. Ez csak egy példa, de remélem átjön hogy mire gondolok. A ruszki csimpánzok a legjobb példa erre, õk tényleg azt hiszik hogy orosz a játék :D (Egyébként igen, tudom hogy már kattintással kilehet jelezni kb mindent, de tény, hogy azt a kutya se használja)
Nekem angolul megy a játék és nincs vele bajom, de sokaknak segít az ,hogy levan fordítva fõleg a spelleknél, ha nem tetszik ne használd, de akik csinálták egy forintot nem kaptak azért ,hogy ezt megcsinálják, szóval tiszteld õket és ne legyél tahó. Kíváncsi lennék te mit tennél az asztalra, valószínûleg egy nagy semmit:)
errõl jut eszembe az egyik distruptor meccsem. bevoltunk szorulva erõteljesen. Persze ment már a cyka blatyi suka. Meg hogy mekkora noob vagyok hogy az observer wardokat boton is meg toppon is a lénre tettem ki (egybõl high groundra a lépcsõk fölé) Persze akkor kuss volt amikor az összes splitpush próbálkozást elhárítottuk (mert a glimpse kurvanagy range-e engedte hogy onnan húzzam õket vissza ahonnan a noob wardok nélkül persze már nem látta volna senki) és nyertünk ennek köszönhetõen, mert máshogy esélyünk se volt ölni, nemhogy kimenni a bázisról.
most így eszembe jutott, hogy egy idõben velem is folyton ez volt, most meg már kevésbé ami fontos, hogy a defenzív wardok folyamatosan fent legyenek a bázis körül igazából ha mindhárom lén nálunk van folyamatosan az azt jelenti, hogy mindhármat be tudják tolni felénk, tehát splitpusholnak ha így van, és szétválnak, hogy minden lént toljanak, akkor viszont pickoffokat lehet szerezni ha többen kimentek egy-két ilyen emberre, hátrányból ezeket nagyon fontos megszerezni ha pedig együtt mozognának, akkor pedig jó, ha nálunk van egy pusher, aki közben kitol legalább egy lént, hogy ha kivédekeztük, ne legyen mind nálunk utána már csak tímfájtot kell nyerni, ami hátrányból nehéz, fõleg ha nekik létgém erõsebb kerrijük van itt jön képbe az, hogy jobb e a koordinációtok, ha megnézed, az alliance úgy is tud tímfájtot nyerni, hogy minden hõsük 3-4 szint hátrányban van
Szerintem ha nincs megfelelõ carry, valamint azt támogató hõsök a csapatodban, akkor szinte esélytelen megfordítani egy vesztésre álló szituációt.
Ha az ellenfél csapatának az összetétele jobb, mint a tiétek, akkor már szinte csak attól függ hogy megfordul-e a helyzet, hogy hibáznak-e nagyot, vagy mennyire jók a játékosok a te csapatodban. Egy ilyen felállásban, amit írtál, minden csata kimenetele számít, és ha tõlük mindig meghal egy-egy ember, és ti nem haltok meg, akkor még lehet fordítani is talán.
Ha viszont megvan a megfelelõ felállás a csapatodban, akkor a legjobb módszer az, hogy a legtáposabb hõs HA TUD, akkor egyedül pusholjon. Ekkor persze vigyázni kell, hogy ne kapják el, tehát kell neki a megfelelõ menekülési lehetõség (blink dagger, force staff, bkb, ...).
Nekem csak egy olyan meccsem volt, amikor megacreepekrõl fordítottuk meg az állást haverommal. Abban a játékban AM-el voltam, de annyira szarrá voltam farmolva, hogy 2v1-ben is megvertem az ellenfél játékosait. Ha többen jöttek, akkor már muszáj volt a csapattársaimra hagyatkozni, és mivel jó volt a csapatösszeállítás sikerült védekezni nagyon sokáig. A játék végén nálam 2 rapier volt, haveromnál is volt 1. Ebbõl egyet az ellenfél vett, csak sikerült elvenni tõlük. XD A meccs ~90 percig tartott. :D
De alapesetben mindig azt mondom, hogy minden szituációt meg lehet fordítani, csak a lelki állapot kell hozzá, meg persze a tudás, amit birtokol a csapatod. :)
Sziasztok! Tapasztaltabbak játékosokhoz lenne kérdésem. Adott egy helyzet, amikor az ellenfél elõnyben van. Ekkor ugyebár próbálunk együtt védekezni, torony alatt. Egy idõ után a bázison védekezünk, üvöltözünk a többieknek, hogy ne menjenek ki meghalni. Ha ezt sikerül megcsinálni, egy idõ után kezdünk visszatáposodni, de valójában inkább csak lelassítjuk a halálunkat. Ugyanis hiába verünk vissza minden támadást, ha nem megyünk támadni, elõbb-utóbb elvérzek egy-egy újabb torony, barakk és egy halálig tartó védekezésbe torkollik az egész. Ugyanis hiába nyírunk ki mondjuk 3 herot, a laneek annyira nálunk vannak, hogy ha ölés után pusholunk, akkor kb középig érünk és utána megint rohanhatunk haza, mert újraéledés van.
A kérdés az, hogy mi a megfelelõ stratégia ilyen esetben? Hogyan lehet egy jó védekezést átfordítani támadássá? Fel kellene osztani a csapatot, hogy mondjuk 2-en védekezzenek és 3-an támadjanak? Akár több lane-en egyszerre? Teleport csizmát venni mindenkinek? Tartogassunk rebuyra, vagy költsük el amit lehet és mindent vagy semmitben induljunk minnyájan?
Ötleteket megköszönnék, mert bármit csinálunk, szinte mindig ráfázás a vége.
:DDD az nincs meg valakinek amikor sniper t3 alol kilövi spiritbreakert? :D asszem dire bot tower volt, csak áll egyhelybe a tower alatt és onnan lelövi, azt repkednek az mlg feliratok :DDD az volt a kedvencem :D