na de látom nem én vagyok az egyetlen, aki úgy érzi, hogy dotában a matchmaking valami brutálisan el van baszva, konkrétan az utóbbi héten szinte teljesen elment a kedvem a játéktól, 1400 óra után elõször.
egyetlen hét leforgása alatt 300 solo és 150 party mmr-t veszítettem.
a nagyrésze olyan volt, hogy:
1. két kerrit hoznak egy lénre, ráadásul mindkettõ melee, rangedek ellen
2. az ötödik játékosunk csak akkor pikkel, amikor már elkezdõdött a meccs,és hoz egy 4. kerrit a csapatnak
3. megbeszéljük, hogy offlénezek slarkkal és hoznak mellém egy fantom lanszert
4. az egyik csapattársom first blood után diszkonnektel
5. nyerésre állunk, és az invokerünk dc-zik, nincs pause, kikapunk
6. három tipikusan szóló hõst hoznak a csapatba egyszerre (pl. dark seer, clockwerk és magnus)
7. valaki a csapatomban instapikkel egy kerrit, mert azt van kedve épp játszani ha törik ha szakad, és 3-14et megy vele
8. ranged csapattársam elveszíti midet egy bloodseeker ellen, de legalább 4-szer meghal 1v1-ben 10 perc alatt, és a 15. percben azt veszem észre, hogy begenkelt engem egy s&y-s, radiance-es bloodseeker
9. instapikkeli a csapattársam pudge-ot, de életében nem adott be még egy hookot sem
10. hozok egy mid hõst, mert pl kirandomolom (storm spirit), és a csapattársam hozza pudge-ot lénre, ahol fídel vele
most csak szemezgettem a legtipikusabb dolgok közül, amivel találkozok
eztán eltelik egy hét, és 10 meccsembõl 9et megnyerek úgy, hogy brutális rekt az egész, és az ellenség pislogni sem tud. és ez a két ciklus így fullosan váltogatja egymást. ez most reális? ezt így tervezték? ennyire random ez az egész játék, és a tényleges skill differencia a játékosok között nagyon kicsi, a játék 90%-a a pikkeken és a lénkonfigurációkon megy el?
ezek merültek fel bennem, szóval nem tudom megfejteni, hogy miért van ez így, ahogy.