Ha nem lett volna benne ez az effekt, akkor nem lehetett volnba végigvinni, vagy pedig csak sokkal nagyobb szenvedéssel.
Ergo ha nem lett volna ez az effekt, nem lehetett volna ilyen több emberes tûzharcokat vívni, tehát a játékot is a hátrányára kellett volna megváltoztatni.
A requiem egy korát megelõzõ játék volt, a legjobb, hogy magad mellé tudtál állítani bárkit és bármennyit, így egy egész hadsereged lehetett...imádtam! Coolio klipjében is szerepel a forgókamerás effektus, a NEKEM 8 címû betétdal alatt... Szóval nem a mátrix szarta a spanyol viaszt...mindegy, mindig is utáltam a mátrixot!
Call of Juarez a rosszabbul sikerültek közé tartozik??
Ugyanazzal a játékkal játszottunk, barátom? :D
biztosan volt korábban is, de ami számomra maradandó (mert fontos a sztori szempontjából) az gibson egy hologramrózsa szilánkjai c. novellája (1977).
más stílus, de valamelyik korábbi need for speed-ben is volt hasonló opció.
Shrek (1) - Fiona a levegõben, dupla-rúgás közben a hajából kivesz egy falevelet...
MDK rulz! :D Nagyon jó kis játék, rengetegszer végigvittem, én is a videoklip miatt :D
Egyik kedvenc játékom , a BloodRayne is kimaradt, pedig abban is jól meg volt oldva ez a téma, habár ott is felpörgött vámpiri, azért lassult le körülötte a világ. :)
En speciel ruhellem ezt az effektet..
sztem a Call of Juarez sorozat nem sikerült rosszul.én egész jól elvoltam mint a két részével.
MDK végén a videklipp a legjobb. Csak azért játszottam végig vagy 5x :D Nem ma volt :o
Ráadásul ez az effekt a Matrix-ban sem egyedülálló volt abban az idõben, ott volt pl a Wing Commander c. film ott is volt asszem: Tréler: 1 perc környékén
De a legjobb bullittájm amikor a Túl a sövényenben megitta a mókus az energia italt:D
Mellesleg, mint a cikk is mutatja nagyjából semmi értelme sins egyik játékban sem.
Az 1996-os Jedi Knightban is volt ilyen erõ: a Force Speed, bár ott a karakter felgyorsult és nem belassult, az eredményt tekintve ugyanazt nyújtotta.
Nemtudom ti hogy vagytok vele, de szerintem a Max Payne semmivel sem lett volna sikertelenebb, ha pl. nem lehetett volna benne lelassítani az idõt. Egyrészt a története, hangulata, játékmenete nagyon ütõs volt, és akkor ehhez jött pl. a vetõdés meg az a körbelövöldözés. Az nagyon jó dolog volt mondjuk, hogy idõnként lelassítva mutatta a golyó útját. Számomra nem volt olyan jelentõségû az ugrás illetve mozgás közbeni idõ lelassítása.
Én azt hittem a bullet time egy fogalom, de ezek szerint nem.
Jajj, MDK... talán a mai napig az a játék, amivel a legtöbbet játszottam ♥
Késõ van már, úgy értettem, hogy vicces h mindenki MP-t emlegeti, mint elsõ játék amiben volt bullet time...