Hogy nem lehet kritizálni? Hogyne lehetne, aki facebookozik az egy buzi.
Ennyi.
Szerintem kiposztolom ezt a cikket a f*szbookra (ahogy jóbarátom hívja).... De hol a megosztom gomb?? :D Telljesen egyetértek a fenti cikkel, de sajnos a következõ generációnak ezt már senki se fogja elmondani, sõt a folyamatot megállítani is maximum John Connor vagy Neo lesz képes, de õk meg nem léteznek ugyebár... hmm ezt hívják úgy hogy sz*pás..
..részeg vagy? Ha valaki születésedtöl fogva azt mondja hogy fiam az a posztó piros ,és csak elvétve hallasz mást akkor milyen szinü a posztó? , nagy valószinûséggel piros....mondod te akkor is ha voltaképpen zöld. Legyél hálás az akárkinek, hogy szkeptikus világlátásod van és nem dõlsz be mindennek, de elhiheted ez nem mindenkinek adatik meg, és nem sokan hajlandóak vele "megerõszakolni a kis tiszta, igaz" világukat.
Te beteg vagy. Megis mitol kene valtoznia az embernek? Ma minden mediumbol szo szerinti kozvetlen agymosas jon, minimalis hasznos informacioval, ami meg fuggove is tesz. Ezt hivjuk szorakozasnak. Minden trend azt szuggeralja, hogyan koltsd el a penzed... es ez a liberalizmusnak koszonheto. Mert mar nincsenek fekek, nincsenek "elavult" kozossegi szabalyok, mint vallas, hagyomanyok, nemzet tisztelete stb, ezekrol ma mar nem is ildomos beszelni, mert ellentetes a nagy "demokraciaval" ami annyira nem is demokracia, ha megnezzuk pl. a EU mukodeset. Egyre kevesbe olvasnak az emberek szepirodalmat, a mai muveltseg az aktualis celebek es egyeb dompingtermekek ismereteben merul ki.. jelenleg ilyen a tarsadalmunk, ami ellen nem is nagyon lehet tenni.
Azt pedig eszre kell venni, hogy ez egy folyamat, aminek meg korant sincs vege.
Milyen igaza van! Otthon a kicsaládomnak is említettem hogy ez az elõnyös IWIW, MYWIP, FACEBOOK, és társai nem annyira jó dolog. És ugyan ezeket az érveket felsoroltam, de a nõi hiúság nem hagyja nyugodni õket, és még is beregisztrálnak mindenféle fórumba közösségi oldalra. Ezzel mindenkinek kiszolgáltatva az adataikat szokásaikat, és egy végtelen lavinát elindítva jönnek a reklámok, ritkán levél amiben NYERTÜNK ha rendelünk könyvet, krumplihámozót stb. Jelenleg én is irogatok ide, és kitudja milyen következménye lesz késõbb
Egyébként nagyon jól mondja a figura: mindennek ára van. A közösségi oldalaknak az hogy a nagytestvér elkezd figyelni. Ezen nagyon sokan hõbörögnek és szidják a nagy gazdag cégeket utánna elmennek a facebookra és mindent megosztanak mindenkivel. Ha elmész egy buliba berúgsz és iphone al egész este feltöltessz 15 képen a facebookra akkor másnap senki nem fogja neked elhinni otthon hogy egész éjszaka a koliban ültél és ájulásig tanultad magad.
Én a nagy cégek naplózásával meg tudok barátkozni max 2 vel több hirdetési újság jön meg 1000 el több e-mail szemét amibõl ha túl sok kezd jönni max csinálok egy új fiókot.
USAMEN POWER: Dehogynem nézel reklámokat.:))) Csak nem a szemed elõtt vannak. Ezen az oldalon 13 reklámot számoltam össze.:))
(1 banner felül, google logó alatta 2 reklám a hirdetés boxban microsoft logó a legutóbbi cikkek egyik képén alatta 1 db google hirdetés a cikk alatt 5 db folyamatosan látható link (ikonnal) a legnagyobb közösségi oldalakra alattuk még egy google hirdetés.)
Lehet hogy a google meg a facebook logók hivatalosan nem reklámok pedig élettanilag bizonyíthatóan van hatásuk. 3-4 éve az emberek még azt sem tudták mi az a facebook ma már a 70 éves nagymamám is megmondja hogy az valami internetes izé pedig be sem tudja kapcsolni a számítógépet.
Facebookról nekem az a véleményem, hogy egy egész jó kis oldal. Napi 10 percre felnézek, idõnként megosztok ott néhány képet, videót, stb, többnyire olyan barátokkal, ismerõsökkel tartom ott a kapcsolatot akiket a real világban is ismerek, és véget is ér a dolog. Magamból kiindulva nem tudom hogy lehet bedõlni a reklámoknak, én számomra figyelmen kívül marad mindegyik, egyszerûen nem érdekelnek.
Jhon Lock szerint minden ember tiszta lappal születik és késõbb az õt körülvevõ környezet alakítja a személyiségét. Én Közgazdasággal foglalkozom és több alkalommal is volt olyan órám ahol arról tanultunk hogy a cégek hogy hülyítik az embereket, és sajnos a mai gyerekek ilyen agymosó reklámhalmokban nõnek fel és a felnõtteket is ez veszi körül , így én nem hibáztatnám az átlag embereket mert a kapitalista rendszer ezzel "neveli" õket fel. Amikor valaki a cégeket szidja annak több alapja van mint hinnéd.
Vajon ha létezne 100%os hatékonyságú adblock, ami minden reklámot blokkol, akkor a chrome még mennyi ideig tenné elérhetõvé a kiegészítõi között?
Tetszik :)
"hogy a világunkat mindig egyre kisebb csomagokban rejtik el, így nem fog érdekelni bennünket, hogy valamit magunktól fedezzünk fel"
Jókat mond, de úgy tûnik õ is csak a nagy cégeket hibáztatja, a átlagembert nem. Pedig fõleg a átlagember a hibás abban hogy csak azt eszi* amit eléraknak. És boldog.