több mint hinnéd... a multiplatform játékok mind ogl-esek szinte, csak kapnak egy wrappert, amit persze nem lehet kikerülni hackel (valszeg az m$ kérésére, mert akkor túl sok játék túl jól futna linuxon wine-n :D)
Jogos - de attól hogy opengl, még nem lesz használható a böngészõben sem ez, sem az... ráadásul, sajna opengl-re közel sincs annyi progi mint directx-re.
"Ha directx-mentes 3d vagy gaming interfész kell, akkor szintén ki lehet dolgozni azt is, mégpedig a mostani dosbox/quake szinttõl valamelyest jobban is."
miért kéne? Ott az opengl... többet tud mint a directx :)
Gondolom azert alfa.
2020ra vajon eltunik az internet explorer 6? ^^
kezd az egész olyan "javás" vagy "vrml"-es lenni... amikor valamire mindent rá akarnak aggatni akkor a végén - majdhogynem - semmire nem lesz jó. Ha a kütyü-készítõknek a mobil videólejátszás (licenszdíja) fáj, akkor csináljanak mobilvideó szabványt. Ha directx-mentes 3d vagy gaming interfész kell, akkor szintén ki lehet dolgozni azt is, mégpedig a mostani dosbox/quake szinttõl valamelyest jobban is. Ha platformfüggetlen fájlrendszer vagy eszközkezelõ kell, szintén lehet dolgozni vagy bevonni vlamelyik nyílt alternatívát DE azt hajtogatni hogy "majd a html5-be berakjuk", az bizony kevés. Jól hangzik a konfin, csak épp senki nem tudja hogy akkor merre is tovább...
Tökjó hogy a webm-et ilyen kurva fontosnak tartják, miközben a 11 alphaban még mindig egy olyan szar webm implementációt használnak, ami pont 2x annyi cpu-t eszik mint a flash...
Hogy lehet egy cikket ennyire félreérthetõen megírni?! Úgy is lehetne érteni, hogy a tûzróka/IE/Opera/etc. versenyébõl csak egy maradhat. Pedig nem is errõl beszélt az ember! Azt mondta csak, hogy a böngészõ_k_, mint platform, elegendõek lesznek az alkalmazások futtatásához - like gmail, arckönyv és tsai.