Egyébként a filmmûvészet nem az internet miatt került válságba, az már jóval elõtte bekövetkezett, valamikor a 60-70-es években, amikor fokozatosan átálltak filmgyártásra.
Valószínû itt is annyi fog kb történni mint a többi iparosított mûvészetben, a mûvészek egy része megmarad, az ipar pedig átáll valami másra. Ma is vannak élõ zenészek, festõk és fotósok, de közel sem annyi mint amikor minden polgár portréját õk festették, mindenki gyerekérõl õk csináltak fotót, minden szórakozóhelyen / bálon / múlatságon õk zenéltek élõben.
élõ zenészek és a gramofon, késõbb a rádió egyházi kódexmásolók és Gutenberg nyomdája festõk és a fényképezõgép
Ebben amúgy van igazság. Bár én a fõ oknak még mindig azt tenném hogy a mozik 80%-a szarabb mint egy R5 ös film.
Nem ritka hogy hiányzik a kép alja vagy a teteje vagy egyszerûen szar a hang.
Ilyenkor persze megfeledkeznek az internet elõnyeirõl. Hogy az emberek többsége nem is hallana ezekrõl a fesztiválokról, és nagyon sok jó film pont azért tud a "fesztiválgettóból" kitörni a mozivásznakra, mert az interneten ismert lesz. Hogy pont az internet miatt vehet tudomást a közönség rengeteg külföldi filmrõl, ami régen évek múltán jutott el hozzánk. Ja, hogy az interneten azt is meg tudják beszélni az emberek, ha egy film szar, vagy öncélú. Hát istenem, ez vele jár. Tessék olyan filmet csinálni, amit meg is néznek. (nem, nem kötelezõ popcornszart csinálni minden áron, de 3 órás elvont mûvészkatyvaszra sem feltétlenül kíváncsi mindenki)
Igen az emberek életmódja változik, és ezért a fogyasztási szokásaik is, meg minden.
Én csak azokat a nagy nyilvános orgiákat sajnálom, amiket elvileg az õseink rendeztek.
Ezt a csákót lehet, hogy seggbe is baxnám, bár nem vagyok olyan.
Jah, ugyan ezt mondták a színházakra amikor megjelent a mozi, majd aztán a tv, rádió és most az internetre... ennyi barmot :D