Az egész egy lepusztult panelban fog játszódni és azt hogy zajlik a harmadik világháború csak onnan tudjuk majd hogy néha hallunk messzi géppuskaropogást.
"...az itt szereplõ legnagyobb map is kisebb, mint egy átlagos Modern Warfare vagy Battlefield terület. "Ha valaki több mint 10 másodpercig fut folyamatosan, akkor maga mögött hagyhatja a csatát"
Mindez eddig teljesen Fuel of war szagú. A kis droid, a helikopter bigyó, a rövid kampány, minden egy korábban kevésbé bevált ötlet újracsiszolásáról árulkodik. Meglátjuk mire mennek végül.
"de a Metro 2033 sikere után újra erõre kaptak és ismét megpróbálnak belépni a piac eme szegmensére is. Ezért készül már a Metro 2034"
-Miért érez valaki beteges kényszert automatikusan folytatni valamit, ha az sikeres? És egy fikarcnyi fantázia nélkül. Ettõl szar az egész játékipar. Még nem veszi észre ezt valaki?
"...az itt szereplõ legnagyobb map is kisebb, mint egy átlagos Modern Warfare vagy Battlefield terület. "Ha valaki több mint 10 másodpercig fut folyamatosan, akkor maga mögött hagyhatja a csatát"
Akkor milyen lesz egy kisebb pálya? 1 + 2 fél szobás panelban kell irtani az ellent? Nekem a cod mapok is nagyon kicsik...
Minden vagyok csak amerika-párti nem, de ez hogy Korea LEROHANJA az USA-t... ha ez egyszer tényleg megtörténik akkor megeszem a tökömet ecetes tormával
Micsoda megdöbbentõ, váratlan fordulat! A koreai néphadserteg most aztán megmutatja mitõl döglik az amcsi. Valahogy nem látom magam elõtt a képet...
Tehát, készítenek egy árkád lövöldét, amiben kisebbek a pályák a többi sikeres játékhoz képest, kevesebb jármû lesz benne, gondolom kevesebb fegyver és mindenbõl kevesebb, DE belerakják azokat a robotokat amik a fuel of warban is bennevoltak (távirányítós helikopter). Akármilyen szépen,optimistán is próbálták megfogalmazni ezt a cikkben, ebbõl kétlem, hogy valami értelmes lesz. Az FPS piac meg messze nincs telítve, még mindig van bõven olyan terület az fps-en belül, ahol lehetne nagyokat tarolni, pl. kicsit nagyobb realisztikával, kooperatív mód, nagyobb csapatmunkát igénylõ multiplayer játékmódok, egy jó pálya illetve módszerkesztõ vagy széleskörû beállításlehetõségek, hogy a különbözõ stílus kedvelõi is ki tudják választani az igényüket (pl. árkád deathmatch, vagy komoly csapatmunkát igénylõ realisztikus küldetések). Armed Assault és Battlefieldek között kurva nagy szakadék van még.
"A Homefront szóló kampánya 2027-ben játszódik és arról szól, hogy Korea népe lerohanja az Amerikai Egyesült Államokat." Aztanoobkurvahétszentségitdeszar!!!!
"Az egyszemélyes kampány - az alkotók saját bevallása szerint is - csak arra elég, hogy a multis élményre felkészítsen. A Kaos szerint a Homefront szóló kampánya nem lesz hosszabb, mint a konkurenciái - vagyis maximum 4 óra alatt letudható."
Azért az hogy milyenre csinálják nem min degy mert pl a Modern Warfare 2-ben egyszerûen fantasztikus volt az a rövid single rész.