Milyen az a konzol idióta? Szerintem inkább az az idióta aki az alapján ítél meg valakit hogy milyen platformon játszik(lol). Én pl programozó vagyok, van némi fogalmam az informatikáról, de mégis nagyrészt konzolon játszom mert kényelmesebb.Lúzer...
Egyébként tényleg a harmadik rész volt a legjobb, de sötét ide vagy oda az MGS4-nek egyik sincs még csak a közelében sem.
Abban egyetértek, hogy a Thief volt az elsõ lopakodós játék egyike, de a SC:CT a legjobb mind közül. (Nekem az nem tetszett a Thief 1 -ben, mikor bejöttek a zombik, így nagyjából csak félig vittem végig, de azt többször.)
A Thief-The Dark Project egyértelmûen az elsõ lopakodós akció-játék, amelyben a sötétség jelentette a LEGFÕBB fegyverét Garrettnek. Splinter Cell csak jóval utána jött, akkorra már a második Thief is elkészült, és a hangulat fantasztikus volt... feledhetetlen és megismételhetetlen. Egy Splinter Cell nem fogja sohasem fölülmúlni.
..hát igen alig 20 hónapja még az UBI volt az isten most meg az EAt megelõzve a legnagyobb fõgonosz a piacon.........
tényleg, a hitman 2. része eszméletlen jó játék volt, többféle megoldási lehetõségekkel, ami ráadásul nem csak arról szólt, hogy mindenkit megöltél aki az utadba került, vagy csak a célpontot (persze én így játszottam), hanem konkrétan minden pályán voltak egyéb lehetõségek azon kívül, hogy megfojtsd vagy egy lövéssel fejbe lõdd a célpontot, hanem trükkösen is ki lehetett iktatni õket (lásd, szívbeteg célpont bezárása a szaunába, majd a hõmérséklet feltekerése...gonosz :D)
A COOP az szerintem is jó volt, bár hogy nagyon tervezgetni kellett volna a lépéseket, azért az túlzás. Teljesen triviális volt, hogy mikor hova lehet a leginkább elbújni, meg minden.
Neked igen. Én sehol nem hallottam ilyen panaszt róla. De vkinél mindig van probléma. Most pont nálad.
Nekem annak ellenére, hogy a Conviction akciójáték, tetszett, meg is van. Elsõre én is sajnáltam, hogy elveszítette a "Splinter Cell-ségét", de pl a történet szempontjából logikus. Ráadásul, ha nem is gyilkolás nélkül, de kevés gyilkolással meg lehetett oldani a pályákat. Ott is elõre kellett gondolkodni, és megtervezni a lépéseket és akkor már közelebb jár a lopakodáshoz, mint az akcióhoz. Fõleg a co-op része. Az sztem isteni.
De azzal egyetértek, hogy a Chaos Theory tényleg a legjobb darab.
A Chaos Theory tényleg nagyon jó ebben a mûfajban. Ezért a Conviction én rá se néztem, mikor láttam, hogy az akció lesz a fõ szerep, és csípõbõl kell 4 fejlövést fél másodperc alatt kiosztani(amit majd a játék megcsinál helyetted). A nehéz játékmenet meg relatív. Aki türelmetlen és csak tunkolni akar gépfegyverrel annak biztos. Régen az Ubinak jó játékai voltak, a Ghost Recon is tetszett coop-ba gondosan megterveztünk minden támadást, mert nem lehetett csak úgy rambozni ott se (a régi Rainbow Six-ekkel ugyan nem játszottam, de ezek is ebbe a kategóriába tartoztak). Sajnos leendõ új Ghost Recon is nagyon csúnyán 1 kattos játék lesz a videók alapján. Az Ubi nagyon átesett a ló túlsó oldalára, a játékaiba gyakorlatilag semmit se kell csinálni...
A cikkíró biztos hogy nem játszott a Thief sorozattal... Ha az nem a sötétben sompolygásról szól akkor semmi sem!
(És akkor még nem beszéltünk a Hitmanrõl, ahol szinte majdem az összes pályát végig lehetett vinni "Silent Assassin" módban is....)
szerintem a thief-eket is végig lehetett erõszakmentesen vinni.
egyébként elhiszem, hogy jó a chaos theory, de én nem játszottam vele. a leírás alapján tényleg okosnak tûnik.
Én is egyet értek a cikkel. A Splinter Cell 1-3 mind nagyon jó volt, a 3. a legjobb. Változatos, hosszú viszonylag, nehéz, realisztikus (nem rambó mindenkitmegölök úgyis), hangulatos, jó ötletek, sok lehetõség. Szégyen a Convintionnal egy lapon említeni, ez is végigjátszható volt, de nem Splinter Cell. Double Agent hasonlóképpen, nem volt rossz játék az sem annyira - bár annyi bugba nem futottam még bele, mint abban. Elég rossz irányba elindulni pl. az épület emeletén, és már lazán ki lehet sétálni a falon keresztül és lezuhanni a nagy fehérségbe, vagy lift alá, fölmászni a nem létezõ létrán, stb. XD
A Conviction aranyos. A konzolidióták kedvéért kurva nagy fehér betûkkel a falon, hogy CLIMB. Meg szintén a gyenge elméjûeknek (akik kontrollerrel nyomják) az a kijelölõs execution funkció. Hm. Überszar. Pedig a sztori meg a grafika hozta a minõséget.
A Splinterek közül valóban ez sikerült a legjobban.
Metal Gear Solid. Köszöntem a figyelmet.
Jézus, Conviction. Az amelyik ötpercenként lefagyott, szaggatott?!
A Thief hol van? a Splenter cell meg se közelítette soha, játékidõben pláne
a doom pedig az elsõ fps volt :)
a számítógép játékok hajnalán, amikor a doom megszületett... :)
tudok még ilyeneket :)
Metal Gear Solid
Thief, mint próbálkozás...Tovább nem is olvasom.
minek kell ennyit szappanozni azt a convictiont? nem elég fényes vagy mifene? Tényleg jó cikk, olyan angolos...beszélgessünk az idõjárásrol Terry? beszélgethetünk Arthur
Egyetértek a cikkel, a Chaos Theory volt a legjobb. A mostani már gyenge és az akcióra (bumm, bumm) helyezi a hangsúlyt.
Én a Conviction-t nem tartom remekmûnek. Számomra nagy csalódás volt. A játékidõ gázosan rövid volt és egy végletekig leegyszerûsített akciójátékot kaptunk, ami számomra nem igazán hozta a Splinter Cell hangulatot.