hello rámegyek a setupra és ezt írja ki: The game is already installed. World you like to launch the uninstaller? Ez mitõl lehet? Légyszi segítsetek elõre is köszi.
Amikor elkezdem a játékot, akkor nem tudok a billentyûzettel mozogni csak a Logitech kormánnyal és a pedállal. Valaki tudja mi lehet a baj?
Igen, de ha egy játék (itt pl gondolok egy RPG-re, mint pl a Diablo2, amit egy hétig is lehet éjjel-nappal tolni) túl hosszú, akkor én egyszerûen a vég hiányában megunom és kikapcsolom. Nincs türelmem hosszú játékokra. Mire befejezném, elfelejtem a végét.
Persze nyilván egy tartalmas, jól összerakott, de hosszú játék más kategória (half life 2). De ebbõl a TFU2-bõl lehet, hogy jobb, hogy csak 5 órásat csináltak, mert 10 óra ilyen monoton és unalmas harc szenvedés lett volna.
"Másrészrõl vannak casual gamerek is. Én is az utóbbi 1-1,5 év alatt ebbe a kategóriába csúsztam. Egyszerûen nincs se kedvem, se idõm, se igényem MMO-zni, vagy több hetes RPG-ket tolni"
ez érdekes. nekem sincs már annyi idõm játszani, mint régen, és alapvetõen azzal sincs bajom, ha egy játék 8-10 óra (ha csak 5, az már necces, lásd MoH), de én továbbra is szeretek hosszú és tartalmas játékokkal játszani.
igaz, több hónapig játszom egyetlen játékkal (most pl. az oblivion egy totál konverzióját játszom, nherim a címe, és zseniális, igaz darkosabb hangulatú, német stílusú, jó sztorival rendelkezõ rpg, ami az oblivion motorjára épül, de egyébként semmi köze nincs hozzá).
játszatlanul vannak a polcomon mass effect 2, fallout 3-mal se sokat játszottam még, stalker cop...
a játékra fordított idõ ugyanannyi, csak mondjuk tényleg nincs meg az a "gyors" érzés, hogy na ezt is befejeztem.
Én kipróbáltam a PS3 demót. Egy buta kontroller szaggató játék, és kész. Össze vissza nyomogatni kell a gombokat, és mindenki meghal. Baromi könnyû. Kb 10 perc alatt végigjátszottam a demót! Nagyon elrontották az "egyensúlyt" - egyetértek a cikkíróval - mindenkit 1 mp alatt le lehet nyomni, és kész. Agyatlan, buta játék, a 10-es skálán 2 :D p.s.: lehet ilyen játékot jól is megcsinálni, lásd God of War III. Az a játék sirály, pedig az is igencsak kontroller szaggató ;)
Uram Jézus! a világ tele van azokkal akik gyûlölik a scriptelt jeleneteket. Teljesen tönkreteszi a játékélményt az a nyomorult legfeljebb 15-20 másodpercnyi idõ amire elveszik az irányítást. Csodálom, hogy nincsenek tele a hírek azzal, hogy hányan haltak bele. És csak jelezném, hogy a scriptelt jelentek rendszerint a történetet viszik tovább.
"Ellenpélda: PoP is teli van ilyennel, ott viszont beleillik, nem érzed úgy, hogy elvették az irányítást/ megszakad a játékmenet"-> Már ne is haragudj de ha elveszik a kezembõl az irányítást akkor én azt érzem, hogy elvették a kezembõl az irányítást tök mindegy mennyire ragad magával a játék.
A szelektív látást azért írtam mert úgy csináltál mintha minden külsõ nézetes játékot Hack 'n' Slash-nek tituláltam volna, közben pedig ezt írtam ->"hack 'n' slash/akció/ügyességi" Szóval nem értem, hogy mit nem értel.
"Köze nem volt hozzá, hogy a nehézségét szidtam volna."->Tudom, hogy nem a nehézséget szidtad ez csak saját megjegyzés volt. Nekem fél órányi hadonászás után jól esett az a kis ugrálós rész. És ilyen alapon kb. a fél játék idõhúzás volt a Vader-el való küzdelemig.
Sajnos egyet kell értsek veled (nem a vitában, hanem az észrevételeidben). Maga a játék rendkívül profin kivitelezett, látszik rajta a szakértelem. CSak hogy ötlettelen, monoton és tényleg nincs nagyon benne nehézség.
Viszont egy picit hadd védjem meg (nálam az, hogy SW sokat húz). Rövidnek rövid, könnyûnek könnyû, de van egy célcsoport (most hogy kik azt ne firtassuk), akiknek ez kell. Lefed egy piacot. Nyilván vannak olyan játékok amiket te szeretsz, azokat kell tolni.
Másrészrõl vannak casual gamerek is. Én is az utóbbi 1-1,5 év alatt ebbe a kategóriába csúsztam. Egyszerûen nincs se kedvem, se idõm, se igényem MMO-zni, vagy több hetes RPG-ket tolni vagy akár csak CoDozni, mert a 12 évesek lealáznak, és az nekem nem fun. Ellenben egy ilyen játék nekem pont jó volt. Most így lezavartam egy hétvégén, egy-két havi játékadagom ki is van pipálva. Persze 13k vaskos érte, és elég nagy lehúzás.
Szóval igazad van persze, de az éremnek két oldala van. Amúgy ezzel a három csillaggal egyetértek. Tízes skálán nálam 6-7, de csak mert SW.
ui: HL2 amúgy a kedvenc FPS-em, a hangulata miatt. Az se egy hû de sandbox játék, de szerintem a jó lineáris játékoknak is van helyük.
"Szerinted valakit érdekel?" igen, sok embert, köztük azokat, akik utálják ha scriptelt eventek zavarják meg a játékot (nehogy beleköss abba, h a játékok többsége, ha nem 1-2 kivétellel scriptelt eventeket használnak, mert nagyon jól tudom.), fõképp ilyen sûrûséggel. Példa kedvéért, hogy könnyebb legyen: van pár ellenség, akiket meghagyták, mert valami okosságot tartogatsz a számukra, igenám, de az a segédeszköz, amivel rossz napot szeretnél nekik okozni, az kicsit arrébb van, szóval rohand arrafelé, igenám, de eléred a trigger pontot, és beadja azt, ami "nem érdekelt senkit se" - jobb esetben pedig még azok az ellenségek is eltûnnek, akik ott voltak. Vagy: Karaktered berohan 1 helyiségbe, és végignézi ahogy elrabolják a királlyányt (vagy akármit, lényegtelen). Amint vége ennek a bejátszásnak, utána meg ezzel, vagy hasonló mondattal nyit: "tejóég! a rohadékok elrabolták! vissza kell szerezni/ meg kell menteni!"
Ellenpélda: PoP is teli van ilyennel, ott viszont beleillik, nem érzed úgy, hogy elvették az irányítást/ megszakad a játékmenet
"Szelektív látás? A TPS kicsit furán vette volna ki magát." Köze nem volt hozzá, amit leírtam. Mennyi az idõ? -- igen, szerintem is esni fog...
"Hát ha neked ahhoz a 10 perces egyik korongról a másikra ugrom részhez ügyesség kellet akkor talán nem kellene ilyen játékokkal próbálkoznod."
Nem csalódtam, ismét sikerült saját szájízed szerint értelmezni. Köze nem volt hozzá, hogy a nehézségét szidtam volna. Sõt, elõbb még fikáztál is h hát ez nem PoP nehézségû:
"Vagy, ugrálgatós részeknél, POP módjára, huszad olyan egyszerû mint mondjuk 1 PoP esetében , de legalább ennyivel idegesítõbb ugrálgatós részhez mutatja végig az utat." - ezt írtam. Engedd meg, hogy fordítsak neked: "uszad olyan egyszerû" -- utalva arra, hogy semmi nehézség nincs, 10 éveseknek csinálták --> A platformról B-re, ami elõtted van, még keresni sem kell.
"de legalább ennyivel idegesítõbb" -- hiába egyszerûbb, annyival idegesítõbb. Nem azért tették bele, hogy bármiféle kihívást jelentsen, hanem, hogy ezzel is húzzák az idõt. Monoton ugrálás, (kis túlzással) makróba rögzíthetnéd a lenyomott gombokat, és végigtudnál rajta menni (jajj, nehogy beleköss, h "megnézném hogyan mentél volna még azokon is túl makróval", mert nyilvánvaló hogy túloztam.
konklúzió: monoton volt az ugrálás, idõhúzás.
"Igazából az hogy ezek a dolgok benne vannak a játékok 90% az egy közhely vagyis abszolút senkit sem érdekel."
Érdekes, kisebb-nagyobb játékértékelõ oldalak mégis ki szoktak térni. Nem konkrétan erre játékra gondolok, hanem általában. Ha annyira egyértelmûek ezek a hibák, ha annyiban benne van, akkor itt-ott-amott (nem noname oldalak) miért térnek ki rá esetenként? Mert nem mind1 az elõadás/megvalósítás módja. Ezeket meg lehet oldani úgy is, hogy nem veszed észre, többé-kevésbé beleolvad a játékmenetbe. Példa? HL2. Úgy reklámozták h jajj, mecsoda AI van benne - épületalattátbújósvideó.avi - Mégis, hülyére van/volt/lesz scriptelve, mégis lesz*rták kb. Sok játékban alakalmazzák a QTE-ket (quick time event), melyben a megszokott "nyomd meg a felvillanó gombot, x idõd van rá" megoldást alkalmazzák. Scriptelt? igen! Élvezhetõ? IGEN! Kihívás? attól függ. Van ahol nem randomizálják (pl tfu2) a megnyomandó gombot, akkor csak reflex+memória kérdése. Mindezektõl függetlenül a QTE-k jók voltak itt szerintem, látványosak.
Igazából az hogy ezek a dolgok benne vannak a játékok 90% az egy közhely vagyis abszolút senkit sem érdekel. "irányítást elveszi, kamera közepes sebességgel odaúszik 1 üres területre, majd ellepi x+1 ellenség"->Szerinted valakit érdekel?
"Másfelõl, csak azért, mert 1 játék külsõ kamerás, nem lesz hack n slash (hogy k a negatívumoknak 90%ban benne legyenek)" Nem is azt írtam hanem, hogy "hack 'n' slash/akció/ügyességi"->Szelektív látás? A TPS kicsit furán vette volna ki magát.
"Pont ez a lényeg. A játéknak miért kell az utolsó körökben erre építenie?"-> Hát ha neked ahhoz a 10 perces egyik korongról a másikra ugrom részhez ügyesség kellet akkor talán nem kellene ilyen játékokkal próbálkoznod.
Neked meg azért gratulálok, mivel te is megerõsítettél: "És most felsoroltad azokat a negatív tulajdonságokat ami az ilyen hack 'n' slash/akció/ügyességi játékok 90%-ban jelen van."
--- tudom, pont ez a baj. Nem a játékélményre mentek rá ezek a dolgok, hanem azért, hogy még ezzel is kitolják a játékidõt. Itt van pl a Darksiders, az igazi H'n'S játék, mégis a puzzle részek jók voltak benne, igaz kicsit már sok a vége fele...
Másfelõl, csak azért, mert 1 játék külsõ kamerás, nem lesz hack n slash (hogy k a negatívumoknak 90%ban benne legyenek)
"Az lehet de a TFU nem az ügyességi részekre épít " Pont ez a lényeg. A játéknak miért kell az utolsó körökben erre építenie? Látom sikerült kiemelni neked is azokat, amikbe bele lehetett kötni. "Gratulálok!"
Jedi Academy, Jedi Outcast, KOTOR I-II. Ha valaki igazi SW-élményre vágyik inkább ezeket próbálja ki, Force Unleashed egy látványorgia csupán, egy interaktív sci-fi akció, mely sok tekintetben alulmúlja a korábbi SW játékokat. Sûrûn emlegetett tény, de ismét érvényesül, miszerint a grafika, a látványvilág nem minden. Sõt! Persze, csilli-villi, jól néz ki, ütõs jelenetekkel tarkított, csak egyvalami hiányzik belõle, de nagyon. Úgy hívják: lélek, hangulat, hûség egy adott témához, atmoszférához. Szóval fél óra aprításnak tökéletes az új Unleashed is, kár, hogy többre nem képes.
Az lehet de a TFU nem az ügyességi részekre épít míg a PoP-nak legalább 50%-at az teszi ki. És most felsoroltad azokat a negatív tulajdonságokat ami az ilyen hack 'n' slash/akció/ügyességi játékok 90%-ban jelen van. Gratulálok!
nekem a Divinity 2 okozott meglepetést, hihetetlen nehéz és oda kell figyelni a szövegre, mert abban a játékban egyáltalán nem mutatja, hogy tényleg merre menj, mint mostanság több szerepjátékban. Ennyit írnak, Joe-nak a farmon a malacai elszöktek, a falutól délre megtalálod õket. És azt se tudom ki az a joe, és ott tényleg külön öröm, ha egy mellékküldit is megcsinálsz...
Olyan mint a Kane&Lynch 2
sztem nagyon jó játék viszont nagyon rövid, de látványos és élvezetes. grafikára nagyon jó. 10-bõl 8 pont. :D
Jézusom, errõl jutott eszembe - és jöt nevettem a képeden :D -.
Ide tökéletesen illik, a guta megütött, amikor a program szájamba rágja h (irányítást elveszi, kamera közepes sebességgel odaúszik 1 üres területre, majd ellepi x+1 ellenség)--> ODA KELL MENNI/Jajjhát, jött erõsítés =O
Vagy, ugrálgatós részeknél, POP módjára, huszad olyan egyszerû mint mondjuk 1 PoP esetében , de legalább ennyivel idegesítõbb ugrálgatós részhez mutatja végig az utat. Másik szintén monitorbeütös featire a 'Meredek lejtõn csúszok' dolog... közben még ugrani sem lehet. TFU 1-2 animációnak elmenne, 30-40 percben meg lehetett volna csinálni a két részt. Szintén, elsõ részben is - és sajnos nagyon sok ilyen jellegû játékban is- látott dolog: Adva van 1 boss, soksoksoksok hpval, mert az jó. Mégis, amikor leütöd, mi történik? mondhatni semmi baja, bealáz kicsit, és a) ismét teli hpval kezditek elölrõl b) annyira elpics*zott, hogy alig bírsz felkelni, ellenség eltûnik (mind1 miért) te pedig folytatod utad, h NAMAJDEGYSZER...!
Ajh, afrikában éheznek, nekem meg ennyi bajom van -.-'
vannak ilyenek, csak nem az FPS mûfajban (bár HL2-öt vagy 10-szer vittem végig), a legutóbbi ilyen játék a Mass Effect 1 és 2 volt. Hihetetlenül jó játékok, gyakran kihívást jelent és az embernek minimum 4-5-ször végig kell vinnie
Vannak ilyenek, csak azok nem tömegtermelésben és tömegfogyasztásra készülnek, akik rágás nélkül minél hamarabb akarnak a következõre jutni, mert nem akarnak kimaradni egyikbõl sem, pedig pont így maradnak ki mindegyikbõl.
Ez kell az embereknek. Minél primitívebb, elbutított játékok... Olyanok mint az emeberek manapság.
Hol vannak azok a kihívást jelentõ játékok, amikkel heteket, vagy hónapokat játszottunk megunás nélkül? Vagy 10x kivitted és még mindig állati jó volt??
Érdekes, hogy mennyien szerették a JK-t, és mégsem olyan játékot csinálnak... persze a magyarázat egyszerû: akik kinyilvánítják a véleményüket ilyen fórumokon, azok nem a fõ célközönség. A fejlesztõ cégek szerintem már totál nem foglalkoznak a fórumos véleményekkel, mert megvannak a jó eladások, tehát logikus hogy a kritikát megfogalmazók a kisebbség...
"visszadja a Jedi kardozas oromet "
A Jedi Academy-ben lévõ fénykardozásnál még az is jobb érzést keltett volna ha arcon csapkodom magam. Szerintem borzasztóan idegesítõ és unalmas játék volt még 7 évvel ezelõtt is.
TFU2: Hát különösebben rossz dolog nincs a játékban, inkább csak kevésnek nevezném. Olyan mintha félkészen adták volna ki. Jobban ki kellet volna bontani a sztorit, több változatosabb pályát kialakítani, alakítani a harcrendszeren és inkább egy kicsit a fénykardos támadásokra koncentrálni. Nagyon sok lehetõség volt ebben a játékban amit a fejlesztõk kihagytak. Én csalódtam benne.
Miután végigtoltam úgy gondoltam itt az idõ végigjátszani újra az elsõt ezúttal patch-ekkel és magyarosítással felszerelkezve. Elképesztõ, hogy mennyivel érdekesebb, hangulatosabb, változatosabb mint a második. Nekem nagyon bejön az egész ahogy van. Egyetlen negatívum talán csak a rögzített kameraállás a boss harcoknál de ezen kívül minden remek.
Ritka szar játék. Lehet én vagyok már túl öreg, de mint valami 60-as évekbeli akciósorozat. Már csak a phew phew, csitt csatt feliratok hiányoznak. Erre van igény?
A játék elsõ részére beruháztam a steamen amikor akciós volt, de nem vagyok benne biztos, hogy azért 7,5 euróért jó vétel volt a program. A gyenge ps átiratú irányítás miatt sok ingame bosszúságban volt részem, azonban a játékmenet maradandó élményt nem hagyott. Anno elöntött a pozitív érzések rengetege, mikor megtudtam, hogy olcsón hozzájuthatok ehez sikeres programhoz, aminek ráadásul hamarosan megjelenik a 2. része, végigjátszás közben viszont gyakan inkább mentem volna egy jó multiplayer játékkal játszani a barátokkal. A kíváncsiság, illetve a játék megvásárlása utáni kényszerszerû érzés azért mégiscsak végigvitetette velem a játékot. :)
Nem olyan rossz vétel, de ennnyi pénzért borzasztó rossz vétel. A fejlesztõk is elgondolkozhatnának rajta, játékok mit nyújtanak ebben az árkategóriában. A jedi academy szerintem élvezetesebb lézerkardos program, mint ez a SW program. Azért ha "akciós" lesz az ára, beruházok rá, de nem leszek lesújtva, ha nem jutunk el addig az "akcióig"..
Szerintem emiatt a pocsék játék miatt nem akart folytatást az új elnök! Bízom benne, hogy kidobja ezt a tökvakaró Lucasarts kampániát és fölvesz helyettük szorgalmas emberkéket!
én kikölcsönöztem és ez így pont megérte az ilyen tartalmú játékokat adhatnák fél áron
A vevõ végigviszi a játékot 4-5 óra alatt. Utána mi lesz? Tudom, játszhat vele újra elölrõl? Ezért kiadni 10+.000 ft-ot vagy 50+ eurót... Nagyon komolytalan!
Ja még annyit, hogy azért ki fogom ezt próbálni hátha, csak nehezen tekintem az SW univerzum részének. Ha azt tényleg megoldották, hogy a sima katonák egy fénykardcsapástól elhullanak, akkor legalább fejlõdött valamit a cucc :)
Ez a Starkiller gyerek csak úgy zúzza a Tie Fighter-eket az erõvel, és birodalmi csillagrombolókat vág a földhöz. Yoda még ahhoz is elég erõsen koncentrált, hogy egy X-Winget kihúzzon a mocsárból, és nem is ment túl gyorsan. Ez a két játék sztem kb. a SW univerzum megcsúfolása :)
Az elsõ részt kb. a feléig voltam képes elvinni, annyira bugyuta, hack and slash az egész. 10 éves kor környékén kiváló.
Bizony, az õ :-) Van is egy külön skin is a játékban róla :-)
Julius Caesar: biztos a tényleg idegesítõ nyögdécselés miatt vont le egyet, mert étnyleg nagyon durva, hogy összeroppantasz egy lépegetõt, majd ha véletlenül megsebesülsz, erre a karakter olyat nyög, mintha mintha tökön rúgnák :-)
Én nem játszottam ezt a játékot, és pont az után döntöttem úgy, hogy inkább el sem kezdem, miután egy videóban láttam, hogy a két puszta kezével intézte el az egyik Csillagrombolót. Hát baszd meg ez azért már tényleg kicsit túlzás, nem? Na meg hogy csak úgy sorba gyúrta össze a TIE fightereket.
Ami nekem nagyon nem jött be ebben a játékban, az a következetesség hiánya. Könyörgöm! "kézzel" szedsz le 1 rombolót, meg törsz össze Tie-fightereket, ugyanakkor a kicsi rakétás, és AT-STvel nem bírsz el, csak úgy? Neeeecsináljuk már! Ugyanez vonatkozik 1-2 bossfightra is. Félreértések elkerülése végett: értemén, hogy erõ(hahahhaha)egyensúly miatt kellett - tényleg sok értelme nem lett volna bossfightoknál - de akkor legalább húzzunk határt.
Nem is tudom, hogy mikor találkoztam utoljára ilyen rövid játékkal. Gyalázatos.
jedi knightot szeretnék én is lézerkardozást mindig is untam a JK marha jó és hangulatos pályáit sajnos nem tudják már hozni ezekben a csilivili részekben...
Jól látom, hogy a második oldal utolsó képén a szobor a Monkey Island fõszereplõjé, Guybrush Threepwoodot formázza? :D
Hát többé-kevésbé egyetértek a cikkel. A hõsünk tényleg nagyon erõs lett, néha nevetséges miket mûvel (mikor voltak ilyen hánytató pörgöforgó kombók a filmekben), de az jó, hogy egy stormtrooper végre azonnal meghal és levágódik a feje, nem kell püfölni, mint az egyben.
A zenére és a hangokra nem értem miért adtatok 4 csillagot, szerintem a zene pont jó, a karakterek hangait is sztem jól eltalálták. Szerintem jellegzetes lett Kota meg Galen hangja és alakítása.
Az tény, hogy nem egy hosszú, és újrajátszható játék. De leírtam itt az Sg topikjában is, szerintem egy rajongónak a két játék egy pakban simán megérne 4-5 ezret, és ennyi játékért fair ár is lenne.
"Az újrajátszási faktor sem túl magas, mert nem hinném, hogy valakit az fog ösztönözni, hogy összeszedje az összes elrejtett kristályt és kosztümöt."
Hát én tervezem hogy összeszedem mindet. Bár majd youtube videó segítségével
A Jedi Outcast es a Jedi Academy-nel jobb jatekot ami visszadja a Jedi kardozas oromet nem lattam meg. Nem tudom miert kell uj, raadasul rosszabb iranyitast/fejlodes rendszert kitalalni, egyszeruen 2010es szintre kene grafikailag, tortenetileg feltapolni a regieket.
God of War klónok kellenek a népnek, QTE és hent orgia.
Sajnos elkallódot a Jedi Outcast-om valahová, pedig az a Star Wars fénykardozós játékok mestermûve, játszanám most orrvérzésig.
Manapság amikor már majdnem mindent megtudsz egy játékról mielõtt még az megjelenne, nem nehéz megmondani hogy jó vagy borzalmas lesz. S bármennyire is várom, van egy olyan érzésem hogy nem lesz sikeres, és nagyon hamar átalakítják az elõfizetési rendszerüket csak hogy valaki menjen játszani vele.
Érdekes, h olyan játékról mondasz vélemény, ami még meg se jelent :) (mmo)
Jedi Knight 4 kell, TFU-s interaktivitással, de Republic Commandós fegyverekkel is, hogy az egyszerûbb lények is örülhessenek a SW világának. Multiplayerbe meg ROLEPLAYT. SWG II-est!! Az új "mmo" 1 nagy FAIL.
Egy újabb jedi knight-ért én is odaadnám a lézerkardom :) ezek a TFU-k nem sokat érnek..
A 70es evekben meg nem Uj remeny volt a cime, hanem siman Csillagok haboruja. Raadasul a magyar cimekben a masodik szo kezdobetujet nem irjuk naggyal...
Nem csengett még le ez a Lezerkardozzunk pew pew pew pew ??. Olyanokat kéne gyártani mint a Republic Commando volt.