Köszi, volt egy next rész is és ott kellett berakni az állatokat. Kb 4 megdöglött mire megtörtént. Első fortként beraktam, hogy ha megdöglik egy állat akkor ne kelljen temetni. /biztos nem nagy macera neki is csinálni valami sírt, de egy gonddal kevesebb/
Plusz szerintem már elég jól állok ahhoz képest. Csináltam egy adag silver bar-t is, plusz animal traininget most akarom beizzítani, hogy legyen warhoundom.
Tradenél egy csomó mindent eltradeltem, de az itemek amiket kiválasztottam sehol sincsenek. Ilyenkor még kell ott csinálni valamit mielőtt elmegy? Leginkább az anvil hiányzik.
Edit: lassan megint kéne jönni egy karavánnak és remélem hoz magával. :)
Petek időnként éhen döglenek, pedig van bőségesen kaja, Pasture zónát jelöltem ki de semmi haszna nem volt, mert nem mennek oda ki, vagy ilyesmi. mit szúrtam el? :)
sablonom nincs, de abban tudok segíteni,hogy mit állíts:
Mineral Scarcity: 350 (+-50) ez szabályozza,hogy milyen sok érc és egyéb kőzet legyen. ez egyébként a "Frequent" és "Everywhere" közötti érték. rakhatod másra is. 100 a minimum érték,az felel meg az Everywhere-nek a normál map generáláskor. 100000 a max,minél magasabbra veszed annál kevesebb érc lesz, értelemszerűen.
Volcanism Weighted range (80-100): 3 vagy 4. növeli az esélyét,hogy sok vulkán jelenjen meg a térképen
Minimum Volcano Number: 50-60 mennyi vulkán legyen a térképen.
és ami még lényeg, hogy a Maximum Volcanism értéke 100 legyen (ennyi a default értéke egyébként), különben nem alakulnak ki vulkánok.
Történelemmel nem szoktam foglalkozni én általában úgyhogy, ahogy szeretnéd. :)
Szerintem bőven jó az alap worldgen, nem kell az advanced. Ásványok sűrűn: támogatom. Az, hogy mennyire régi a világ passzolom, mert annyira nem értek hozzá, hogy az miért is jó /nekromantákon kívül/
Más. Fortom ugye tele van most gold nuggettel, de még parázok ingotot csinálni belőle, mert túl értékes és olvastam, hogy gazdagság alapján is jönnek elvinni a drágaszágot a goblinok. Persze teljesen be is zárkózhatnék, de az úgy túl egyszerű lenne.
Őszintén szólva én nem szoktam sokat szórakozni a worldgen beállításaival, legfőképpen azért, mert általában csak szarabbul sikerül beállítani, mint a default. Múltkor a barlangokat akartam redukálni, aztán lett egy _összesen_ 30 szint mély világom. Volt, hogy a vulkanizmust akartam felturbózni, akkor vagy nem láttam hatást, vagy 1000 rejectnél leállítottam a generálást. Annyira meg nem érdekel, hogy nagyon utánanézzek, annyira nem fontos, default beállításokkal is lehet jó világot generálni...
Szóval ha advanced worldgenhez van jó sablonotok, vagy értékek, hogy miket állítsak, akkor azt örömmel veszem.
Történelem milyen hosszú legyen? Legutóbb egy 350 éves világot sikerült legenerálnom, 400 fölé még nem sikerült menni, bár lehet, ha éjszakára vagy meló idejére otthagynám a gépet, akkor tudna végezni. 350 év elég ahhoz, hogy a nekromanták elkezdjenek terjeszkedni, de nem annyira sok, hogy kipusztuljanak a megabeastek.
Ásványokat én felraknám sűrűre, de advancedben nem tudom, hol kell.
Szal nem, nem kezdtem el, még ez a hozzászólás is félbemaradt... :P De akkor nekiállok, hétfőre akkor igyekszem valami prezentációt brikkenteni, meg feltöltöm az állást. Sztem szombat délutánig még nyomhatjátok a kezdés előtti tippeket, worldgen, embark cuccok, helyszín, stb, valószínű, annál hamarabb nem kezdek bele.
pedig én meg arra gondoltam,hogy kezd inkább te :D
kicsit el vagyok havazva most munkával és nem tudom mennyi idõm lesz játszani hétvégén. jövõhétig meg simán letolsz 1 évet és akkor átveszem én.
Azért gondoltam arra, hogy az elsõ pléjer csak generáljon meg embarkoljon, mert elég nagy meló az is, és ha más kezdi az elsõ évet, mint aki embarkolt, akkor már ott az elsõ probléma, a "mi a franc van a szekéren és egyébként is hol a tökömben vagyunk?" :) De nem ragaszkodom hozzá, meg igazán semmihez sem. Csak kezdjük el, aztán hadd szóljon!
Akkor ha jól látom, hárman vagyunk, Tera ne kezdjen inkább, úgyhogy hajrá, állj neki a hétvégén, én meg leszek harmadik. Én már túl sokat beszéltem arról, hogy én hogyan szeretem a kezdést, szal nincs pofám ténylegesen kezdeni.
El ne felejtsd a törpéket átnevezni, és SaGa-t is vedd be a bandába, hátha õsszel még meggondolja magát... Én a mason akarok lenni. :)
Szerintem az csinálja meg a worldgen-t aki elsõnek fog kezdeni, szvsz az a legegyszerûbb. Ha egy átlagos környezetet választunk, akkor gyakorlatilag úgy is mindegy, hogy milyen. Szóval elõször legyen meg a sorrend.
Hm, azt nézem, hogy ha az anyacivilizációnak nincs vasérce, akkor acél üllõ kerül az indulócsomagba, ami 300-ba kerül.
Tippem nincs, miért maradt bennem, hogy 1000 az ára, de tényleg nem annyi.
Közben azt írja a wiki, hogy általában csak cselendzs része a "nem viszünk üllõt"... Ami mondjuk elég érdekes, megnézném azt az erõdöt, aminek az elsõ õszig _szüksége_ van arra az üllõre. Én részemrõl még azt a 100-at is sajnálom érte, mikor kb három totemért lehet egyet elcserélni rögtön az elsõ õsszel...
Ja, igen, gondoltam, hogy kihagyok fontos dolgokat... :)
Úgy szoktam, hogy pl miner skillt nem viszek, leader skilleket adok a törpének, aztán kezébe nyomom a csákányt. Az elején úgyis árkot ás meg rámpát bont, azzal hamar megnõ a skill, és mire tényleg bányászni kell, addigra már tud, többé-kevésbé.
Az ambusher meg egy kis trükk, ambusher 5 marksdwarf 4 hammerdwarf 1 skillel kap fullos felszerelést, nem kell külön vinni. Bõrpáncél, számszeríj, tegez. Egyébként õ lesz késõbb a craftsdwarf, elkezdi gyártani magának a lõszert csontból. De tényleg kell hozzá butcher, meg tanner is. Lehet, hogy tényleg ráér, vadászok is szoktak jönni tömegével.
Fisherdwarfokat nem szoktam vinni, az szinte mindig jön egy rakással.
Kovácsot azért szoktam embarknál vinni, mert azt a skillt nehéz tápolni, nem jön rosszul egy kis boost.
Anvil tényleg csak 100. Régen nem 1000 volt? Jó, akkor vigyünk, meg menjünk vulkán mellé.
Lehet, hogy woodcuttert külön kéne vinni, axedwarf skillel, hogy legyen vész esetére katona.
Na igen, állatok nem feltétlen kellenek, de szeretem magam túlbiztosítani, és a madarak olcsók. Mondjuk akkor maradjunk a kompromisszumos 1 pár valamilyen madárnál. Jó az a tojás, legalább a plump helmetet lehet alkohollá fõzni. Meg egyébként a lavish meal-ekhez nem árt, ha van sokfélébõl sok.
Az meg biztos, hogy nem kell nehéz környék elsõre, elég nehezítés lesz a folytatásos dolog. :)
Az oké, hogy úgy állítottam be, hogy azért legyen egy kicsit több érc a földalatt, de azért ekkora lelõhelyre nem számítottam és ez még csak egy szint ahol aranyat találtam.
Hát, gold early game nem sok mindenre jó. Én leginkább craftokat szoktam belõle csinálni, mert egyrészt sokért lehet tradelni, másrészt amúgy sem jó "semmire". Tároló eszköznek túl nehéz, bútornak jó alapanyag, de játék elején nem igazán van golden cabinet-re szükség pl.
Kezdetben találtam 20+ gold nuggetet. Hogy tudom hasznosítani early game?
Bocs, most ezt a kört kihagyom. Vagy majd ha úgy alakul, jelentkezem, köszi...
aquifer-t ki lehet szedni config fájlokból és akkor alapból le sem generálja (bár bizonyos esetekben lehet hasznos). advanced map generation-nel gyakorlatilag olyan térképet tudunk beállítani, amilyet csak akarunk. egyébként egyetértek az általad leírtakkal, inkább legyen egy könnyebb környék elsõre, aztán majd legközelebb lehet nehezebb is.
törpék: ambusher? csak így magában? vagy hunter-re gondolsz? én inkább fisher dwarfokat szoktam az elején hozni, fõleg, ha folyó is van. hunter mellé kell egy butcher is, igaz így legalább lesz bõr meg csont, meg stb... mindkettõ járható út igazából.
többivel nagyjából egyetértek, de én akkor inkább a doki törp-nek adnék broker meg appraiser skilleket a miner helyett.
plusz: carpenter-mechanic-woodcutter
anvil csak 100 pont, nem 1000. és ha vulkánhoz telepedünk, akkor már gyakorlatilag 1 hónap után lehet használni és gyártani ezerrel, ami nem kis hátrány. de egyébként ha nincs vulkán, akkor felesleges. ahogy a weaponsmith/armorsmith/blacksmith is embarkhoz.
állatokból én is csak kutyát meg macskát szoktam vinni. még a szárnyasok is feleslegesek, annyira broken op a plump helmet :D úgy is tele leszel állatokkal egy-két migration hullám után.
szerintem simán elkezdhetjük 3an is, mire sorra kerülne a 4. ember az úgy is 3-5 hét, hátha kedvet kap addig valaki, aki ide látogat.
Az nem gond, ha lejátszod az évet egy hétvége alatt. :)
Jó, akkor kezdjük megbeszélni, milyen helyet és kezdõfelszerelést, skilleket szeretnénk.
Én javasolnám a következõket: Nyugodt környék, normal vagy jó, semmiképp nem gonosz. Legalább normál hõmérsékleti viszonyok, de inkább a meleg végén. Patak, erdõ, vagy síkon, vagy egy függõleges sziklafal mellett. Sok nyersanyag, esetleg magma pipe. NINCS rétegvíz (aquifer).
Törpék: miner-leader grower-brewer herbalist-cook ambusher carpenter-mechanic mason-architect chief medical dwarf vagy weaponsmith, armorsmith, "végjátékban" hasznos, nehezen skillezõdõ törpe. (tuti, hogy megint kihagytam valami fontosat, szokásom...)
Üllõ nem kell, nagyon drága 1000 pontért, és szarért-húgyért lehet venni az elsõ karavántól. Kell egy balta, meg egy csákány, más eszköz nagyon nem, csak mag meg ellátmány. Legelészõ állatokat én utálom, azt nem vinnék, viszont két kutyát, egy macskát, meg minden madárból egy párat vihetnénk.
Bocs, most épp stalkerezek. Lefordítottam egy modot oroszból magyarra, azt kell tesztelni, aztán meg egy másik modot befejezni (azt nem fordítottam, csak belekezdtem és jó hosszú...) Pár hét múlva ( vagy inkább õsszel), lehet róla szó.
Benne vagyok miután egy kicsit jártasabb vagyok a dolgokban. Szerintem az elég ha mindenkinek a saját google drivejához tölti majd fel. Meglepõdnék ha manapság valakinek nem lenne gmailje. Be kell rakni privátba/link általi megosztásra és itt bárki le tudja szedni.
Kéne egy dropbox fiók vagy egy google drive acc, amin tudjuk cserélgetni a savegame-eket, aztán kéne generálni egy világot, keresni egy helyet, és hajrá.
Ezen a sztorin visítottam vagy 5 percig és még mindig mosolygok.
Elsõre én nem akarok semmi extrémet, csak valami életképes fortress a bejárat szokásos a hegynél, de elõtte U alakban fal, elõtte vizes árok két szélén íjászoknak torony. Elképzelés megvan, de hát tudod...törp tervez fun végez. :D
A csapóhidas dolog egyébként szerencsére nem háziállattal történt, hanem az õrkutyámmal. Aztán meg a következõ kölykeivel.
Mert ugye elsõre odakötöttem közvetlenül a csapóhíd elé. Felhúztam, kutya fröccsent az arra járókra. Oké, lebontottam a pórázt, eggyel hátrébb raktam. Az rendben is volt egy darabig, de az új kutya nõstény volt, kölykedzett vagy ötöt, ott rohangáltak körülötte. Jött egy ostrom, vagy három édibédi kiskutya fröccsent szét...
Ezt a zombisat kezdtem el nagyjából, csak kinn a sarki jégmezõn. És nem csak kinn voltak zombik, hanem minden halott dolog feléledt. Addig eljutottam, hogy körbeástam és körbefalaztam a bejáratom (nyolcágú csillag káosz szimbólum alakban, mert ráértem... :P), meg vágtam jeget és lett vizem, farmom. Fát vittem egy zsákkal ágynak, másra nem kell. Mondjuk a kõ köcsögök nehezek, eléggé rontják a hatékonyságot... Aztán kicsit soknak bizonyult a zombisodás, és elkezdtem a szegregálós játékot.
Embark at a terrifying biome(Scary Biome), make sure there are zombie somethings. Set up a five thick wall around your camp. Never leave the perimeters. All migrants would be wandering survivors, let them in or don't, as they might be infected. Bonus: If you have "reason" to believe the migrants are infected, sacrifice them to the Armok. Remember, he loves Magma! Bonus: Only Marksdwarves for defense, You shouldn't get near the zombies, they tend to bite.If they are wounded, they must be quarantined, and shall therefore die. AdvancedPlay: Add zombie to the creatures list and set them as [EVIL]. Bonus: Send one heroic guy to save the migrants from the zombies, like in 28 days later. Elf clothing anyone? Keep a diary from one of the characters perspectives, to be read when the world is repopulated.
Volt egy másik, amit nem találok, de az volt a lényege, hogy valamilyen módon brutálisan végezd ki a foglyokat pl vízesésen erezd le és zuhanjon a halálba. MInden egyes ilyen kivégzés után csinálj egy szobrot. Bonusz: Építsd úgy meg az egészet, hogy a rabnak végig kelljen néznie a szoborcsoportokon halála elõtt.
Hehe, hát azért sok minden. Jönnek a strange moodok, amik majd feszt olyan dolgokat kérnek tõled, amid épp nincs. Mondjuk selymet, kagylóhéjat vagy obszidiánt, amit nem tudsz szerezni amíg meg nem õrül.
Vagy mondjuk nem tûnik fel, hogy a vadászod a szíve mélyén gyûlöli a kutyákat, te meg beosztasz mellé egyet.
Vagy véletlenül odacsukod csapóhíddal valakinek a háziállatát.
Vagy megsemmisítesz egy masterwork tárgyat.
Vizes és magmás elsõ próbálkozások sem szoktak jól elsülni.
Megpróbálod ostrom alatt valahogy beengedni a kereskedõket...
Ezer módon indulhat tantrum spirál, majd elmeséled, neked mi okozta az elsõt. :)
Van olyan játék amit jobban szeretek nézni, vagy vegyes. Ezt például jó volt nézni és majd holnap neki esek élõben is.
A zárt erõdben mi okozhat Fun-t? Amit el tudok képzelni az az, hogy valamiben meghal valaki és a haverja megõrül az elvesztésétõl és lemészárolja a többieket.
Edit: De ugye be lehet õket zárni kalitkába és ez is úgy ahogy meg van oldva.
Szerintem épp azért kéne elkezdeni játszanod, mert akkor tanulnád meg hamarabb látni a mátrixot. Akkor te irányítod mit nézel, nem tökváratlanul ugrálnak a szintek... Én egyébként nem is szeretek DF-et nézni. Van az a tök fasza erõdnézegetõ, ott szoktam idõnként nézegetni mások erõdjeit, nem videókon...
Egyébként szerintem erõsen túlbonyolítod ezt magadnak ezekkel a teljes játékos folyamatábrákkal is...
Néhány dolog kell csak kezdésnek, egy életképes erõdöt összerakni nem nagy ügy. Farm, konyha, pálinkafõzde, kõfaragó, asztalosmûhely kinn a szabadban a kocsi körül, egy lyuk a földben ágyakkal, és az elsõ két évre megvan mindened. Közben megtanulod látni a dolgokat, meg kezelni a sok menüt, megszokod a sûrûn használt parancsokat és kombókat, meg látod, hogyan mûködnek a törpék.
Megvédeni az erõdöt egyébként nem nagyon kell, a farmok, a trade depot, meg a lejárat köré egy árok, mögé egy épített fal, egy helyen háromkockás csapóhíd. Az ostromlók, ha túl sokáig nem történik semmi, hazamennek maguktól. Kereskedõket mondjuk meg szokták fingatni, ami azért kicsit baj, mert a mi számlánkra írja a civilizációjuk a halálukat, de hey, free loot! :D
Aztán ennyi, ez eléldegél az örökkévalóságig. Utána már úgyis inkább arról szól a dolog, hogy mit AKARSZ csinálni, meg a játék úgyis fogja a nyakadba szórni a funt, ami az elsõ erõdödnél úgyis hamar be fog tetõzni, de a következõvel meg már tovább jutsz majd.
Régen lehetett ilyet, a 34.11-ben nem, az újban fene tudja.
Rá lehetett költözni emberekre, elfekre, goblinokra... Elfekre nem volt sok értelme, mert nem voltak épületeik, csak kint ölelgették a fákat az erdõben. A goblinok furamód nem voltak ellenségesek (állítólag az elsõ ostromnál viszont azzá váltak, én azt nem vártam meg), az épületeik ilyen nagy üres hodályok voltak. Emberek voltak a legérdekesebbek, voltak kisebb-nagyobb házaik berendezve, út ment a falun keresztül, és õk segítettek is az ostromoknál. El lehetett hordani a cuccaikat, lebontani bármit, nem zavarta õket semmi. Nem esznek, nem isznak, nem alszanak... Olyanok, mint a kereskedõk vagy az ellenségek. Én belaktam a házakat, építettem nekik pincét workshoppal és raktárral, meg felhúztam egy rohadt hosszú falat a városka körül. Aztán túl egyszerûnek találtam, és kezdtem másik játékot. Az is kicsit zavart, hogy elkezdek kicsit fogyni az emberek az ostromoknál, kirohangáltak a swordsmanek mielõtt becsuktam a kaput, és megölették magukat. Nekem meg csak jöttek a bevándorlók, teljesen törpe településsé vált a hely, némi emberrel mutatóba...
A 34.11-ben újraírta Toady a településgenerátort, _sokkal_ nagyobbak lettek a városok, és nem lehet rájuk telepedni.
úgy is csak a játék alatt fogod megtanulni igazán. pl 1-2 óra után már simán benne lesznek az alap billenytû kombók az ujjadban, mint d, d-t,d-x,d-b-d, b,b-w, stb... amiket aztán évekig nem fogsz elfelejteni :D
Nem tudok ilyemsirõl,hogy NPC város.régi fortress-t lehet reclaimelni, de máshoz beköltözni szerintem nem.
Jól néz ki. :) Egyelõre még tonna tutorialt néztem meg és olvasgatok mellé. Elég szépen kezd összeállni a kép.Ez itt nagyszerûen szemlélteti a haladást.
Van barátságos npc város vagy ilyesmi generálásnál ahova le lehetne telepedni plusz védelemért?
Quickfortnál láttam egy blueprintet, ahol 120 férõhelyes alvóhelyet lehet csinálni vele és így noobként eléggé keménynek tûnik odáig eljutni.
Majdnem elkezdtem egy játékot egyébként, csak a világgenerálás leállt 399-es évnél, aztán leállítottam taskmanagerbõl.
Nem is tudom, hol kezdenék szívesen. A múltkori jégmezõs koncepciót kéne valahogy ötvözni a szegregálós vérfarkas-vámpír-halandó elképzeléssel... A jégmezõ jó kis alap kihívás, a defaultból zombiként feléledõs terület viszont lehet, hogy egy kicsit sok volt... :) Mondjuk pont azt skippeltem belõle, ami miatt érdekes lehetne, hogy rögtön az elejétõl elkezdenek harcossá fejlõdni a törpék a sok feléledõ hulladék miatt...
Úgy látom a legsúlyosabb bugokat kijavították, lassan elkezdhetnénk szervezni a folytatásos játékot is.
Quickfort-ot használtok?
Nézem a donates listát, ahova lehet egy soros üzenetet hagyni. Ebbõl most kiemelnék egyet: "Flooding my metal stores with magma since 2008!"
én most szándékosan olyan mapon játszok, ahol van vulkán. így az olvasztás egy része megoldva és könnyû a fémipart bevezetni már a játék elején.
Heh, hát nálam a praktikusság és a gyors telepítés az elsõdleges szempont, a szépség majd jön magától, idõvel.
Én nem is szoktam eljutni a fémmûvességig, a fákat sajnálom elégetni szénné, a magma meg mindig olyan rettentõen rossz helyen van... Jellemzõen minden hamarabb van, mint használható fegyver és páncél. A védelmet fallal meg egy csapat számszeríjásszal oldom meg.
Az a magma forge és kiln. Ahhoz tényleg trükközni kell.
Víznek vas cuccok? Az is minek? :P Én simán legyártom fából, ha épp kell. De még ha örökmozgó vízesést akarsz, ahhoz sem feltétlen fontos pump stack, fel lehet hordatni velük azt a néhány kocka vizet vödörben.
most olvaszthatom be a 30 iron pipe sectiont, meg a 30 iron corkscrew-t :D
én sem használom, de kezdõknek viszont jó.
bakker és tényleg. most megnéztem, tényleg bármilyen magasra lehet well-t építeni. valamiért úgy rémlett,hogy csak 1 z level-el a víz felett. hát ez szívás, pedig már majdnem elkezdtem építeni, csak még finomhangoltam pár dolgot :D
Ezért van naboknak, hogy amikor jobban ráéreztek a területekre, törpék skilljére ilyesmire akkor majd maguk is ki tudják választani. Még ha "easy" is, azért kell, hogy egyengesse a tanulási görbét egy kicsit.
Azt nem értem igazából, mit esztek ezen a LNP-n... Körülbelül a therapiston kívül minden teljesen felesleges benne, és igazából a therapist sem kritikus, én anélkül játszom amúgy is.
Embark összeállítások?! Az egyik legjobb részét skippelitek a játéknak?!
a köcsög monitor! eltûnt majdnem 1 évre, visszajött és kinyírta az egyetlen halászom, mielõtt a military brigád odaért volna :(
utána már csak a megérdemelt sorsát kapta, jól képzett és jól felszerelt The Geared Glories squadom pillanatok alatt apró darabokra cincálta. szó szerint apró darabokra: http://i.imgur.com/tWMtizL.png
egyébként holnapra kitaláltam egy nagyszabású tervet. 28 z level-es vízpumpa :D még amúgy sem csináltam pumpát, szóval kicsit félek,hogy elárasztom vele az egész erõdöt. de nincs mese, kórházat akarok és ahhoz víz kell.
Valszeg elõbb fogod észrevenni, ha kiadják, így dobnál ide egy commentet, hogy már van? Elõre is köszi. Bent van kedvencekben a topic õsidõk óta így látom, hogyha valami történik.
lehet érdemesebb megvárni míg minden egyben van. pl a Lazy Newb Pack, rendes embark profilokkal, könnyû mapokkal,meg a 3rd party modokkal, és akkor tényleg csak a játékra kell figyelni.
Egyébként tudom még ajánlani Captain Duck-ot is, õ egy fortress kezdett el megjelenés után egybõl. http://www.twitch.tv/captain_duck/profile
Én még várok egy kicsit, hogy az ilyenekkel kész legyenek, mert "csupaszon" nem lenne valami egyszerû megtanulni a játékot, vagy legalábbis értékes idõt "pazarolnék". Stone souppal jól elvagyok, most meg nézem a stream felvételét amit küldtél.
olyan változások voltak az alapjátékban, amivel sajnos nem mûködik együtt a jelenlegi verzió. de egyébként dolgoznak rajta, jelenleg 33%-on áll, szóval még kell egy kis idõ. pedig bíztam benne,hogy hétvégére talán elkészülnek vele.
Nem megy még a mostani verzióhoz, vagy miért nincs? :)
amúgy most jöttem rá mennyire nehéz az élet dwarf therapist nélkül. ami abban 5 perc lett volna, azzal most 45 perce szenvedek játékon belül. 50 törpnek egyesével állítgatni mindent...
Nekem meg majd egyszer csak. :P Most toltam a Prison Architectet, kicsit most elég a stílusból. Egyébként az a játék is aranyos, csak kár, hogy ha tudja az ember, mit kell csinálni, akkor két délután alatt el lehet jutni a lehetõségek határáig.
Ha most végre belekezdünk a folytatásos játékba, akkor persze rászánom magam! :)