aquifer-t ki lehet szedni config fájlokból és akkor alapból le sem generálja (bár bizonyos esetekben lehet hasznos). advanced map generation-nel gyakorlatilag olyan térképet tudunk beállítani, amilyet csak akarunk. egyébként egyetértek az általad leírtakkal, inkább legyen egy könnyebb környék elsõre, aztán majd legközelebb lehet nehezebb is.
törpék:
ambusher? csak így magában? vagy hunter-re gondolsz? én inkább fisher dwarfokat szoktam az elején hozni, fõleg, ha folyó is van. hunter mellé kell egy butcher is, igaz így legalább lesz bõr meg csont, meg stb... mindkettõ járható út igazából.
többivel nagyjából egyetértek, de én akkor inkább a doki törp-nek adnék broker meg appraiser skilleket a miner helyett.
plusz:
carpenter-mechanic-woodcutter
anvil csak 100 pont, nem 1000. és ha vulkánhoz telepedünk, akkor már gyakorlatilag 1 hónap után lehet használni és gyártani ezerrel, ami nem kis hátrány. de egyébként ha nincs vulkán, akkor felesleges. ahogy a weaponsmith/armorsmith/blacksmith is embarkhoz.
állatokból én is csak kutyát meg macskát szoktam vinni. még a szárnyasok is feleslegesek, annyira broken op a plump helmet :D úgy is tele leszel állatokkal egy-két migration hullám után.
szerintem simán elkezdhetjük 3an is, mire sorra kerülne a 4. ember az úgy is 3-5 hét, hátha kedvet kap addig valaki, aki ide látogat.