"A PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra érkezõ harctéri szimulátor április 21-én landol a boltok polcain Európában és Ausztráliában, jelentette be a Codemasters. Amerikában 26-án jelenik meg, így most mi örülhetünk jobban.
A Red River hamisítatlan, feszültséggel teli élményt ígér, mely visszaadja, hogy milyen is egy igazi amerikai tengerészgyalogos bõrében lenni. Nagyban épít elõdjére, a Dragon Risingra, illetve a játékosok visszajelzéseire. Az események helyszíne ezúttal Tádzsikisztán lesz, azon belül is a Vakhsh folyó partján mozgunk majd. Akiknek nem barátai a térképek, azoknak eláruljuk, hogy Tádzsikisztán Közép-Ázsiában található, délen Afganisztánnal, nyugaton Üzbegisztánnal, északon Kirgizisztánnal, keleten pedig Kínával határos.
A változtatások közt ilyesmik sorakoznak mint mélyebb, sztori-orientáltabb kampány mód, a mai ízlésnek megfelelõ eszköztár (inventory) és irányítás, valamint finomított ellenség és saját osztag AI. Lesznek felvehetõ szerepek (class roles), testreszabható XP fejlesztések és felszerelés összeállítások. Kipróbálhatjuk magunkat közelharcban, új légitámogatás opciókkal gazdagodik a játék, mindehhez pedig részletes tutorial is jár majd."
Nagyon fasza lesz! Robbanások nagyon tetszenek,meg amikor helikopáterbõl lõttek gépfegyverrel,ott is látszott a lökéshullám,meg minden..áá..JÖJJÖN MÁR!
Bizony jó! :) Végre gameplay. A graf is radikális mértékben fejlõdött a DR-hez képest. Állítólag ez nem más lesz, mint az Arma2 lesz élvezhetõ szintre, jó értelemben lebutítva. nagyon helyes :) ha már Bohemia Int. b.szott kiadni konzolokra (merthogy szó volt róla), akkor majd a Codemasters akcióba lendül :)
Nem tudom ki hogy van vele, de nekem a régi Op. Flashpoint tetszett igazán.Na persze mai szemmel nem a grafika miatt, hanem ahogy szét voltak bontva a küldetések.Dragon Rising-ban szinte csak gyaloghuszárkodni kellet és rövid is volt az egész(mondjuk mostanában minden hasonló gammánál ez a jellemzõ).Nem voltak külön tankos, vagy helikopteres küldetések, pedig szerintem ettõl volt iszonyat változatos az elsõ Op.Hát remélem visszahoznak valamit hasonlókat a Red Riverbe, mert szerintem sokkal játszhatóbb lenne a gamma. A checkpointos részen én is kiakadtam, de csak addig, amíg rá nem jöttem, hogy mutatja a térkép, hogy merre is van a következõ...Onnantól nem volt nagy vaszizdasz...
Mellékküldetések nélkül ne is csodálkozz. ;) Az nem CoD, hogy adott területre beérkezéskor mentsen. azon a pályán volt asszem egy helyes kis M107 elrejtve az egyik weapon cache-be na, aztán máshol sehol sem a további játék során ;)
#105: ja, van benne gameplay is nyomokban ;) nagy része még mindig demo
a checkpointok helyett inkább korlátozott mentési lehetõség, nehézségtõl függõen. a DR-ben az elsõ pályán, ha a mellékküldetéseket is meg akarod csinálni, át kellett kavarodni a sziget másik felére...és nem mentett, és nem mentett, és nem mentett...lelõttek, anyáztam, még 2x próbálkoztam, majdnem abbahagytam. na újra...más útvonalon mentem, erre volt több checkpoint is. anyád!
egyébként a DR nem is volt rossz játék, legalábbis én rosszabbra, konzolosabbra, könnyebbre számítottam. kissé egyhangúak voltak a terepek, ebben talán több városi close combat lesz, a trailer alapján.
Akkor már a fülem is sz*r :D Na mind1,köszi. Tõlem aztán a szibáriai halál fa**án is játszódhat..
Bár nem tudok túl jól angolul,pláne nem hallott szöveget értelmezni,de annyit azért kivettem belõle,hogy rengeteg újítás lesz benne,illetve a játék Kínában (talán..) fog játszódni.
Igazság szerint nekem a Dragon Rising grafja is bõven elég volt. Ha a játékélményt még tovább tetézik,még színvonalasabb lesz,mégjobban leköt,akkor le**arom,hogy nem új a graf. De szerintem természetes,hogy a grafikán újítanak azért valamennyit.
Mondják is a srácok az 1. videoban, hogy nem lesz szimulátor, de igyekszik majd jól visszaadni a valós gépesített lövész élményt. hááááá nekem mindenek elõtt jól jönne az elõzõköz képest - szebb, korhû gameplay graf - gyakoribb checkpointok, - checkpointok menthetõsége, majd a teljes kilépést követõen is onnan kezdhetõség - és kevesebb idõkorlátos küldetés
Az elõzõ rész Dragon Rising elsõ multiplatform (PC, X360, PS3) 2009 októberi debütálása vegyes érzelmeket váltott ki az FPS rajongókból. A HC FPS tábornak pite volt, a Halo-sorozat, GeoW fanoknak meg játszhatatlanul nehéz.
Én MW sorozat hardened-veteran level függõ vagyok (kutyát nem érdekli ;) és ahhoz képest is bõven szim kategória az OF: DR
2011 április és június közötti idõszakban várható ez az új rész teli fejlesztési ígéretekkel a DR-hez képest, Operation Flashpoint: Red River néven.