Az elõzõ rész Dragon Rising elsõ multiplatform (PC, X360, PS3) 2009 októberi debütálása vegyes érzelmeket váltott ki az FPS rajongókból. A HC FPS tábornak pite volt, a Halo-sorozat, GeoW fanoknak meg játszhatatlanul nehéz.
Én MW sorozat hardened-veteran level függõ vagyok (kutyát nem érdekli ;) és ahhoz képest is bõven szim kategória az OF: DR
2011 április és június közötti idõszakban várható ez az új rész teli fejlesztési ígéretekkel a DR-hez képest, Operation Flashpoint: Red River néven.
Mondják is a srácok az 1. videoban, hogy nem lesz szimulátor, de igyekszik majd jól visszaadni a valós gépesített lövész élményt. hááááá nekem mindenek elõtt jól jönne az elõzõköz képest - szebb, korhû gameplay graf - gyakoribb checkpointok, - checkpointok menthetõsége, majd a teljes kilépést követõen is onnan kezdhetõség - és kevesebb idõkorlátos küldetés
Igazság szerint nekem a Dragon Rising grafja is bõven elég volt. Ha a játékélményt még tovább tetézik,még színvonalasabb lesz,mégjobban leköt,akkor le**arom,hogy nem új a graf. De szerintem természetes,hogy a grafikán újítanak azért valamennyit.
Bár nem tudok túl jól angolul,pláne nem hallott szöveget értelmezni,de annyit azért kivettem belõle,hogy rengeteg újítás lesz benne,illetve a játék Kínában (talán..) fog játszódni.
a checkpointok helyett inkább korlátozott mentési lehetõség, nehézségtõl függõen. a DR-ben az elsõ pályán, ha a mellékküldetéseket is meg akarod csinálni, át kellett kavarodni a sziget másik felére...és nem mentett, és nem mentett, és nem mentett...lelõttek, anyáztam, még 2x próbálkoztam, majdnem abbahagytam. na újra...más útvonalon mentem, erre volt több checkpoint is. anyád!
egyébként a DR nem is volt rossz játék, legalábbis én rosszabbra, konzolosabbra, könnyebbre számítottam. kissé egyhangúak voltak a terepek, ebben talán több városi close combat lesz, a trailer alapján.
Mellékküldetések nélkül ne is csodálkozz. ;) Az nem CoD, hogy adott területre beérkezéskor mentsen. azon a pályán volt asszem egy helyes kis M107 elrejtve az egyik weapon cache-be na, aztán máshol sehol sem a további játék során ;)
#105: ja, van benne gameplay is nyomokban ;) nagy része még mindig demo
Nem tudom ki hogy van vele, de nekem a régi Op. Flashpoint tetszett igazán.Na persze mai szemmel nem a grafika miatt, hanem ahogy szét voltak bontva a küldetések.Dragon Rising-ban szinte csak gyaloghuszárkodni kellet és rövid is volt az egész(mondjuk mostanában minden hasonló gammánál ez a jellemzõ).Nem voltak külön tankos, vagy helikopteres küldetések, pedig szerintem ettõl volt iszonyat változatos az elsõ Op.Hát remélem visszahoznak valamit hasonlókat a Red Riverbe, mert szerintem sokkal játszhatóbb lenne a gamma. A checkpointos részen én is kiakadtam, de csak addig, amíg rá nem jöttem, hogy mutatja a térkép, hogy merre is van a következõ...Onnantól nem volt nagy vaszizdasz...
Bizony jó! :) Végre gameplay. A graf is radikális mértékben fejlõdött a DR-hez képest. Állítólag ez nem más lesz, mint az Arma2 lesz élvezhetõ szintre, jó értelemben lebutítva. nagyon helyes :) ha már Bohemia Int. b.szott kiadni konzolokra (merthogy szó volt róla), akkor majd a Codemasters akcióba lendül :)
Nagyon fasza lesz! Robbanások nagyon tetszenek,meg amikor helikopáterbõl lõttek gépfegyverrel,ott is látszott a lökéshullám,meg minden..áá..JÖJJÖN MÁR!
"A PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra érkezõ harctéri szimulátor április 21-én landol a boltok polcain Európában és Ausztráliában, jelentette be a Codemasters. Amerikában 26-án jelenik meg, így most mi örülhetünk jobban.
A Red River hamisítatlan, feszültséggel teli élményt ígér, mely visszaadja, hogy milyen is egy igazi amerikai tengerészgyalogos bõrében lenni. Nagyban épít elõdjére, a Dragon Risingra, illetve a játékosok visszajelzéseire. Az események helyszíne ezúttal Tádzsikisztán lesz, azon belül is a Vakhsh folyó partján mozgunk majd. Akiknek nem barátai a térképek, azoknak eláruljuk, hogy Tádzsikisztán Közép-Ázsiában található, délen Afganisztánnal, nyugaton Üzbegisztánnal, északon Kirgizisztánnal, keleten pedig Kínával határos.
A változtatások közt ilyesmik sorakoznak mint mélyebb, sztori-orientáltabb kampány mód, a mai ízlésnek megfelelõ eszköztár (inventory) és irányítás, valamint finomított ellenség és saját osztag AI. Lesznek felvehetõ szerepek (class roles), testreszabható XP fejlesztések és felszerelés összeállítások. Kipróbálhatjuk magunkat közelharcban, új légitámogatás opciókkal gazdagodik a játék, mindehhez pedig részletes tutorial is jár majd."
ennél hitelesebb nem kell szóval jogos :) csak legyen minden küldetésben választható fegyverzet és közte az
Marhára idegesít hogy a, textúrák csak a karakter környezetében pompáznak teljes fényükben (pl: fû, aljnövényzet), a távolabbiak pedig csak a karakter elõrehaladtával töltõdnek be. Ha távcsõvel pásztázunk tök könnyû kiszúrni a földön lapuló ellent, mert olyan mit ha sík betonon feküdne. Sajnos a legtöbb mai FPS ilyen. :(
én a DR-t egészen odáig vittem, ahol éjszakai küldetés során fel kell robbantani a tartálykocsikat.. 2 esélyes: vagy az idõm járt le, vagy a társaimat lõtték halomra velem együtt állandóan agyfaszt kaptam oszt'uninstall :D máig ott pihen a póóóóóóócon remélem ebben nem fognak önállósodni a csapattársak és kevesebb lesz az idõkorlátos küldetés is ;)
na, vazze :) ezek mááá le is tesztelték CVG teszt - nyóóóóóóóc pont :) asztat nem ércsük mi itten, hogy ha aszongya, h hjúdzsly szetiszfájin géjm, akkóóó mééé csak nyóóóóc pont? na, de hát már megszoktuk az ellentmondásos teszteket :D
SPOILER!!
Pf. konzolokra már kint van a wrz verziók
Az elsõ napot megcsináltam, de elég illuzióromboló volt amikor épp egy falnál álltam és az ellenség úgy futott el mellettem, hogy észre sem vett, így könnyen hátbalõttem. Egy arcade FPS-nél is zavaró egy ilyen, de egy taktikai FPS-nél egyenesen gáz...
egyszer fordult elõ, vagy sokszor? az ellenség látott vagy te takarásban voltál és úgy futott el melletted?
Azért az meleg hogy alig 1 évvel az elõzõ OFP után már jön a következõ. Biztosan rengeteg munka van benne. lol. Szerintem egyébként a BF3 miatt jelenik meg most a játék. Az elõzõ részt nem tudtam OFP-ként tekinteni, attól függetlenül egészen tûrhetõ kis játék volt, bár nyilván közelébe nem ért pl. a BC2-nek. De ez a videók alapján kb. semmiben nem fog különbözni az elõzõ résztõl, szal én megvárom a Battlefield 3-at, addig meg BC2.
Semmi köze a Battlefieldhez ,full más a kettõ, kár ahhoz hasonlítani.
Jah tudom ez szimulátor lol :D Játszottam az összes régi OFP-vel és ArmA-val, és a DR inkább esik a a BF-féle kategóriába, mint a szimulátorok közé. Kazsuál gémereknek persze too much volt a sok instant headshot, de hát ez van.