Most, hogy visszatértem a PC-s szimezéshez, gaminghez, kipróbáltam az AC-t, a pCARS-t meg már konzolosként is toltam, és a Raceroom-ot. Az AC túl van értékelve, lihegve. Jó a fizika, de az FFB túl erős, és hangos. (TX 458 nem épp olcsó, és bóvli cucc, egyszerűen alapból nem tetszik.) AZ AI az AC-ban förtelem, az UI sem éppen az igazi, a hangok messze vannak a kiválótól.
A pCARS továbbra is nagyon jó, bár optimalizálni lehetett volna még, de sokat fogom tolni, élvezet az egész, az FFB most már alapból is elég kellemes, nem HC a cucc, de nagyon, nagyon élvezetes.
Aztán a Raceroom. Látszik, hogy fejlesztés alatt van, de ettől várok a legtöbbet. Kellemes grafika, nagyon jó pályakidolgozással, remek pályafelhozatallal. A koncepció is itt tetszik a legjobban, egyszerűen az, hogy folyamatosan fejlesztve van valami, nagyon fasza dolog, mert közben tartalmilag is nagyon tud bővülni a cucc! Sokkal jobb ez, mint az, hogy két-háromévente megvegye az ember ugyanazt a játékot kb ugyanolyan tartalommal, csak csinosítva.
Az FFB Raceroomban nem az igazi még, állítgatni kell, hogy kellemes legyen, de a grafika, a kidolgozottság, az AI, és a HANGOK, nagyon nagy élményt jelentenek.
rFactor 2 vicc, nem értem mi a f*sznak nem rakják fel már steamre legalább. De a most leszedett rF2 demo is kriminális, nem tudtam beállítani a TX458-as kormányomat rá, és erről más is írt a hivatalos fórumon. Egy HC szimnél ilyen hogy fordulhat elő? ÉS nem egy épp friss projektről beszélünk. Jah és amikor az rF2 demot leszedtem, egy ideig azt sem tudtam, hogy kell elindítani, pedig nem vagyok épp kezdő informatikában... :D Biztos profi amúgy FFB, fizika, dinamika, de elment, és elmegy mellette az idő.
A Raceroomon látszik, hogy ráfeküdtek a témára, elsődleges project, nem úgy mint az rF2. Annó az ISI-től vártam azt, amit most a Sector 3-as srácok csinálnak...
Szerda este pálya visszük a frissen megjelent Touring Classics Pack gépeit, de hogy még érdekesebb legyen a móka, ezért a mezőny kiegészül az igen népszerű '92-es DTM-es verdákkal is!
A részvétel nyílt, a szerverhez csatlakozáshoz elegendő csak egy autóval rendelkezni bármelyik Pack-ből, a fő hangsúly pedig a tizedek hajszolása helyett ezúttal a kötetlen szórakozáson lesz, gyertek bátran!
Én azért is írom, hogy tetszik, mert ez lenne a legjobb nekem (meg szeretem a Nissan Skyline-t is nagyon...) Ha lenne rendes számítógépem , akkor a gtr-mastersen mennék is versenyekre, csorog is a nyálam, amikor neilszab reklámozza... De egyelőre el kellett tennem a dobozba a kormányom, marad a videózás.
Tobb parhuzamos szim(probalkozas) fut mostanaban (AC, CARS, iR, R3E, rF2), talan mar sok is;) Egyik sem tokeletes, valami "gond" mindig van (fizika, gumi, FFB, tartalom, kinezet, szolgaltatas stb). De nagyatlag felhasznalasra (offline+online), figyelembeveve a tartalmat, a szolgaltatast, a megoldasokat, mukodest, hasznalatot, az R3E eleg jol es atgondoltan ossze van rakva. Persze, kicsit kopottas a fizika, kormanyzas, az FFB, a gumi... De hat semmi sem tokeletes:)
Online ligakhoz a "kesz", a jo mennyisegu es minosegu tartalmak, a "mukodo" es atgondolt, normalisan beallithato es hasznalhato szolgaltatasok (sorozatok, szabalyrendszerek) miatt talan az egyik legjobb valasztas lehetne, meg ha nem is HC szim. Vegig lehetne venni a tobbi szimet (persze, az iR ebbol a szempontbol azonnal kiesik, legalabbis nagyatlag felhasznalas szempontjabol), hogyan "mukodnek", de mindenhol vannak "hianyossagok": tartalom, mukodes, szolgaltatasok, bugok stb.
Prepared the game for upcoming releases and sponsored competitions. Game:
Added Fanatec V2 support and default controller profiles. Added numerous additions to the Shared Memory to provide more data to 3rd party developers. Added individual controller profiles for different Fanatec rims. Implemented support so Fanatec rev-light works by default. Implemented Fanatec LED display support with following options: –S-G Speed + Gear — S Speed — G Gear — F Fuel — POS Position0 — OFF Off Added a new key-binding option for Fanatec LED Display cycle in secondary functions. Added a “Random” setting to Time of Day selection. Fixed a crash that could occur with older replays. Fixed an issue where cars would randomly lose body parts while watching replays. Fixed an issue where car shadows would sometimes stop moving. Fixed so that the Vehicle Settings apply when set in pause menu. Fixed an issue with loading screen popping up one frame between title and splash screen. Improved car shadows Improved shadow split performance Fixed a crash that was occurring at the end of hill climb tracks. Added additional logging to catch resolution related errors. Added additional logging to catch potential ffb/physics issues. Fixed an issue where the server difficulty was not matching with what was showing in-game. Fixed having 2 “Continue to Results” in pause menu in certain cases. Fixed an issue that could cause path to user documents be wrong. Fixed Player name and End of Session text not fitting the overlay. Fixed an issue where the car was moving at start if gear is engaged. Fixed AI in main path braking for cars that are slowing down while entering pitlane. Fixed a potential AI distance error for cars to the left/right on different paths. Changed default steering lock for gamepads from 13 to 8. Updated some values on all gamepad default profiles. Deployed code support for upcoming spectator mode (more information can be found here) Multiplayer
Dedicated: Added result reports (basic version in json and xml format, additional data will be included later). Dedicated: Added options to upload reports to ftp and http. AI, Physics & Audio
Touring Classics physics overhaul. This class now matches performance with DTM 1992. Decreased gearshift backfire amount on some turbo cars Gumpert Apollo gearshift backfires adjusted P4/5 Competizione new internal sounds Removed the ability to use traction control in Touring Classics Sachsenring – Fixed AI car hitting pit wall under ai control during pitstops. Sachsenring – Merged cut track rules across all difficulty levels. Art:
Reduced quantity of advertisement boards around most of the tracks, and moved some around so it all looks more like it belongs. Zolder: added windmills in the distance RaceRoom Hillclimb: Deleted animated 2D flags, replaced audience with some more high polygons bodies, replaced 2D audience with new ones Lakeview Hillclimb: Deleted animated 2D flags, replaced the audience with some more high polygon bodies, replaced 2D audience with new ones. Chevrolet Dekon Monza – Fixed some heavy glare on interior windows. Various livery tweaks to DTM 2015 cars (available only through the DTM Virtual Championship) Portal:
Added VIP Drivers directory in the portal which will list all the VIP drivers. Optimized login flow by removing redundant user page load before redirecting to menus. Added failover on MW timeouts. Added additional checks for store transaction fails. Fixed an issue with user content cache which was getting invalidated after adding price to a new content. Fixed discounts are not being considered for the second pack in the cart. Fixed an issue with user content cache which was getting invalidated after adding a a new content. Fixed an issue where some transactions were remaining pending and not getting completed. Optimized loading times for user content. Optimized loading times for web menus. Fixed a caching issue that was causing image assets not to load correctly on some browsers such as Safari.
Most szerdán elrajtol az új TC1-es WTCC versenygépekkel vívott küzdelmünk a SimBin legújabb szimulátorával, a RaceRoom-mal! A nyári kupasorozat 5 futamból fog állni, a versenyek kéthetente szerda esténként kerülnek megrendezésre. A részvétel minden futamon NYÍLT, de előzetes felkészülés és nevezés szükséges!
A WTCC futamokon kívül GT és Historic megmérettetés is indul a nyáron, így biztosan mindenki megtalálja a kedvére való kihívást és szórakozást: Masters Summer Cup: http://forum.gtr-masters.hu/showthread.php?5327 Utoljára szerkesztette: neilszab, 2015.07.07. 19:44:34
RaceRoom leárazás és Shakedown futam!
Ma este 20:00-ig 50%-os akció van minden autóra és pályára a RaceRoom-ban, most érdemes beszerezni a még hiányzó tartalmakat a vasárnap induló GT3 és WTCC SummerCup sorozathoz!
Szerdán este pedig tartunk egy bemelegítő "Shakedown" futamot a teljes versenytávon, hogy ne az első komoly megmérettetésen érjék a váratlan meglepetések a résztevőket! A részvétel minden futamon NYÍLT, örömmel látunk mindenkit a rajtrácson:
Különösebben semmi nem lett volna ha vissza megyek,csupán értelmetlen. A kipörgés csak a hab volt a tortán,arra hogy kilépjek. Erre az első körös törés zúzásra már nincs igényem,ami ott volt. Az előttire írtam hogy "katasztrófa" Ott voltál a versenyen? Gondolom nem ..... Érdekes utána következő versenyen még hasonlót sem tapasztaltam,gondolom,ott már senki nem az első kanyar előtt akarta megnyerni a versenyt,vagy legalább is nem az első körben,na ott jót csatáztam,pedig ott is voltak pöcögetések,pedig fele annyian voltunk. iRacingbe nem szoktam kilépni ilyen esetekben ,sőt még ha lezúznak se ,és 5-6 kör hátrányt kapok,mivel ott tétje is van,de itt, dehogy idegesítem magam .....
most nem azért, de olyan gyári alap settel sem találkoztam ami túl rövid lenne és csak 80-at menne az autó ha te állítottad el, akkor bocs és az juzer error :)
amúgy most kipróbáltam.. manual váltó, BMW 635, megy mint a golyó úgyhogy nálad nem ok valami, vagy nagyon elállítgattad a váltó áttételeket
de legrövidebbre vett final gear-al is (fokozat áttételek default értéken) 90+ volt az 1-es fokozat vége Utoljára szerkesztette: Debilon, 2015.06.28. 14:33:36
es mi lett volna, ha visszamesz a palyara es versenyzel? Nem tudom miert ugy elik meg az emberek a kiporgest mintha vilag vege lett volna. Szepen visszamentel volna megtalaltad volna hamar a vetelytarsad tempoban, aztan a verseny vegeig csatazhattatok volna.
Rájöttem mi a baj, túl rövidre van be állítva a váltó! Nézegetem a számokat, de nekem semmit nem mondanak. Mire érdemes beállítani, úgy általánosságban, pályától függetlenül? A final drive-nál a bevel mit jelent?
Úgy látom, volt itt is gazdagon lag... Legalább annyira jó ez a hétvége, hogy kiderülnek a rendszernek a gyenge pontjai.
A végéről indultam aszem 20,majd körbe érve az első kör végén előzés nélkül 8. pozíció,de akkor megpöcköltek kiforogtam,majd léptem...katasztrófa Még szerencse nincs minden hétvégén ingyen ..... Utoljára szerkesztette: endy papp, 2015.06.27. 22:24:42
Gondoltam, elindulok az esti futamon, de nem jott ossze, csak felig. Kaptam egy DQ-t, valszeg kicsit bugos a cucc:) Eloszor azt hittem, ujrainditjak a rajtbalesetek miatt (erdekes mezony jott ossze, mar a rajtnal ossze-vissza mentek, meg voltak magas ping-ek is), nezelodtem a boxban, ahova kipakolt a start utan, aztan lattam, hogy DQ :) Lehet hogy lassan indultam vagy bemozdulasnak vette amikor a rajtracson sebessegbe raktam (a videon nem latszik)?!
Akárhány autót, pályát kipróbáltam mind teljesen rendben van, csak a 635 nem. Úgy látszik ráérzett a SimBin, hogy ez az egyik kedvencem. Biztos nem akarják, hogy az ingyenes hétvégén kihajtsam belőle az összes benzint. Utoljára szerkesztette: f2d, 2015.06.27. 16:36:27
minden palyan es kocsival mehetsz. Azert az vicces lenne, ha igy korlatoznak a kocsikat. Lenne itt felhaborodas. Amikor nincs ingyenes hetvege, akkor is ki tudod probalni az osszes kocsit kb 10 perc erejeig. De ahogy neztem akarhanyszor.
Automatában tolom, a pitlimiter 80-nál szabályoz, meg hiába nyomkodom az L betűt nem reagál. Másnál is ilyen, vagy csak nálam? Mert a Procar nagyon faßányosan megy. (Tudom, akkor játszak azzal, de nekem a 635 is kell.)
Menniyre ingyenes ez a hétvége? Touring Classics 635-ös BMW-vel próbálkoztam a Hungaroringen, de az autó 90-nél leszabályoz. Valamit elnyomhattam, vagy nem jól állítottam be, esetleg nem minden modell érhető el teljes egészében?
szerintem meg teljesen megszunik, allitottam az aranyokat, talan picit jobb lett, de rohadt zavaro egy elsokerekesnel. pl nurburgring az elso ket kanyarnal erzodik pl. Versenyen eletemben nem mentem elsokerekessel na jo a kis fiatot leszamitva az ac-vel., becsoppentem most gyorsan egybe, valami wtcc, talan pont Michelisz kocsijaval mentem. 22-es mezony, 20 perc, get real. Masodiknak behoztam a jarganyt. Ugy latszik az AC rendesen felkesziti az embret, a nagybetus eletre, abba is hagyom mielott a jobbak elkezdenek jatszani. (tovabbra sem hozza semmi mas azt az elmenyt amit az ffb nyujt szamomra az ac-ben, hogy erzed a kocsit mi tortenik amibol egyenesen aranylik a jo a jatek megitelese szamomra, szoval az en nyomorom.) Gyakorlatilag kikapcsolt ffb-vel pont igy mentem volna most. De basszus ez a g25 ami most nalam van, neha magatol valtogat felfele, annyira erzekeny a mikrokapcsoloja, nem egyszeru vele menni :)
Az elso kerekesnel, kanyarban, gazadasra kikonnyulo/elmulo/iranyba fordulo FFB teljesen normalis. Nem erdemes addig allitgatni, amig megszunik, mert nem lesz visszajelzes a tapadasrol es egyszeru arkad erzes lesz a vege;) Az FWD-nel, ilyen loeroknel es versenydiffinel, foleg versney gumiknal (sclick vagy vagott sclick karakterisztika), teljesen alap, hogy kiszedi a kormanyt a kezedbol;D
Persze, az izmosabb utcai (itt mondjuk elektronikaval!) es a verseny autoknal "trukkoznek" a kormanyosszekotovel es a felfuggesztes bekotessel es karakterisztikaval (foleg caster es bekotesi melyseg kulonbseg), de megszuntetni nem tudjak es persze nem is akarjak.
amiket irtal (atirtal) a legtobb alapbol ugy all. Steer Ratio Speed="0.0" Speed Sensitive Steering="0.0" FFB steer force front grip exponent="0.85" // Range 0.0 to infinity, recommended: around 1.0. Exponent applied to grip weight. FFB steer force rear grip exponent="1.0" // Range 0.0 to infinity, recommended: around 1.0. Exponent applied to rear grip loss weight. FFB steer update thresh="0.015" FFB steer force grip weight="1.0"
na mindegy megnezem amiket irtal, mennyit valtozik erzesre, ha atvarialnam az elso kerekesnel pont ezt a harmat amit irtal, tuti megszunne ez a zavaro erzes. Csak a hatso kerekeseknel meg pont forditva kellene valoszinu. Utoljára szerkesztette: alma2, 2015.06.27. 12:31:58
"Sajnos" ez meg a "regi" ISI FFB alapokon nyugszik, hasonlo rendszerrel es beallitasokkal. Persze, sok uj S3S cuccal is. Korabban mar tobbszor tettem be FFB beallitasokat, amivel az alapot is (sokkal) jobba lehet tenni (legalabbis nekem jobb lett es volt hogy masnak is tetszett:P).
Erdemes atnezni az elmentet file-t, vannak benne olyan dolgok, amelyek a jatekmenuben nicsenek, es lehet veluk javitani/valtoztatni a dolgokon. Valszeg a hatsokerekesnel az FFB kikonnyules abbol adodik, hogy az ISI engine alapbol szazalekos aranyban az elso es a hatso tengelyrol "veszi" a tapadas infokat. Es ha tul sok "jon" a hatsorol, az erosen befolyasolja az erzest (ha hatul csuszik vagy kiporog, akkor is konnyul az FFB).
Erdemes visszolvasni es atnezni, mert "sokkal" jobb lesz/lehet (#1488, #1497).
Igen ez sajnos megvan.. most feltunt dtm 92-es mercinel. Mentem egy versenyt. Kanyarban lepadlozod, mondjuk kigyorsitasnal, es total kikonnyul a kormany, olyan, mintha elvesztened a tapadast, pedig kozben, nem. Amugy mar vagy 7 kocsit kiprobaltam, szerintem vakon meg tudnam mondani, melyik jatek ez, nagyon hasonloan viselkedik egy csomo helyzetben a jatek, mindegy mivel mesz. De ettol fuggetlenul mondjuk egy ezres szorzot raver a cars-ra vezetesi elvezeti faktroban. Lehet, molyolni sokat az ffb beallitasokkal, lehet meg lehet szuntetni a fenti jelenseget, eleg zavaro ac utan.
Az autónak nem a valós fizikai tulajdonságát akarom megváltoztatni, természetes hogy gázadásra orrtolós (főleg az FWD), meg a tehetetlenségénél /súlyánál fogva a külső ív felé mozog. De ettől még kanyarodásnál a kormánynak van egy jelentős ellenállása, na ez esik le olyan szintre, hogy szinte kisujjal ott tudom tartani, mind ezt 200%-os Steerig Force Intensity-nél!
valamin lehet hogy van lehetőség finomítani, de alapvetően ez a dolog rendben van, a súly mozog, hasonló a dolog mint amiért az RWD BMW-k jól rajtolnak az FWD-k meg sz@rul mert elforog a kerék.
FFB-nél mit kellene állítanom, hogy kanyarban gázadásra ne könnyüljön el a kormány? Borzasztóan zavaró, hogy kanyarbejáraton még kapaszkodni kell a kormányba, de amint gázra lépek ez az ellenállás szinte teljesen megszűnik!
Szep mennyiseg:) Nekem nincs ilyen gondom, 9 eves 250GByte-os Seagate-em van a gepben:)
Még ígyis agyalok, hogy valamit lehet dvd-re kikellene írni, hisz holnap a Nürburgringi Truck Race stream-et venni kéne, a héten meg majd a Goodwood-i közvetítéseknek is kéne helye :D
Nincs rajta. A 2 TB vinyó teli van autósportos videókkal(netről felvett streamek, tv-ből nem tudtam felvenni és ezért letöltöttem videók, egyéb érdekes autósportos vidik stb..), képekkel( ami érdekes vagy tetszik az letöltöm, heti szinten ebből is összejön 40-50 MB) meg játék kiegészitésekkel no meg teljes játékokkal amit kiraktam a gépről mert kellet a hely a gépemre(3-4 Rf, 2RBR, dirt1,2,3,(hogyha kellene valami model belőle kéznél legyen :D ) wrc,1,2,3,4, a grid autosporot a tesom akarná kipróbáni csak sosincs ideje, ), a többségük külső vinyóról indítva is játszható :D. Pár sorozat epizód meg film van, meg kb 200GB-nyi biztonsági másolat erről arról.
Idegesít, hogy sima aszfalton ennyire rángatózik a karosszéria. Amúgy jónak tűnik, de gondolom kormánnyal jó ez is. Utoljára szerkesztette: Mikiller, 2015.06.26. 21:16:26
Kiszerettem volna próbálni, de nem mondta senki, hogy 16GB, a külsö vinyóra terveztem rakni, de ott is csak 8GB helyem van. Azt hittem letudom szedni magát a progit +1autó +1 pálya aztán valahogy variálom a kocsikat pályákat, de úgy látom ez mindent le akarna egybe tölteni :(
Valaki tudna egy használható DFGT beállítást adni?
Minden tartalom mindenki számára elérhető péntek 18:00-tól vasárnap 18:00-ig...
Nincs más dolgotok, csak letölteni a programot a Steam-ről, aztán pályára vinni a közel 80 féle versenyautót a legkülönbözőbb kategóriákból (WTCC, GT, DTM, Prototype, Historic, Hillclimb, stb..) és válogatni a több mint 20 ismert versenyhelyszín közül!
Hogy legyen azért valami kihívás is a dologban, a hétvége során 4 db futamot fogunk tartani, ahol szervezett körülmények között is jó alaposan megkergethetjük egymást és a legizgalmasabb gépeket!
de jol hangzik, kar, hogy meg gariba van a kormanyom.
Visszaterve olvasgattam tobben elkezdtetek megvenni, gtr masters is futamot indit, azert lelkesedtem be ismet. Bar nem neztem meg a jelentkezok szamat, de jo esellyel, vegre dobogos helyre allhatnek, de csak is az indulok csekely (3) szama miatt :)
"From Friday 26/06/2015, 18:00 (CEST) until Monday 28/06/2015, 18:00 (CEST)"
28.-a nem vasárnap?
Amúgy jó ötlet, én is kipróbálnám, de az ingyenes kocsik/pályák nem hoznak lázba....
Mark your calenders! Drive everything for free weekend in RaceRoom this weekend. Spread the word! For more info check the Sector3 Studios forum here: Link Utoljára szerkesztette: Onikaan, 2015.06.23. 18:07:38
"Sajnos" tul nagy a valasztek (AC, iR, CARS, R3E, rF2 es meg rF1-et is toljak), de egy sincs, ami mindenben "tokeletes" vagy "mindenre" jo lenne. Az iR-t toljak folyamatosan jonehany ezren, logikusan mindig van valami szerver, boven van ember, csak hat "regi" es krva draga. A CARS sokmindenben jo lenne, de vagy a kezelhetoseg nem tetszik az embereknek vagy a felkesz es bugos allapot;) Amikor utoljara neztem, azert rendszeresen 2-3000 ember tolta (bar a nagyresze valszeg arkados...). Az rF2 is tuti lenne (fizikara es hasznalatra), de a "multja", a pre-gen allapota, a tartalma es a fizetos onlne miatt elvetve hasznaljak (~300 szerver ~30-50 ember). Az R3E is bombasztik lehetne online-ra, jol nez ki, van szolgaltatas, jo sok normalis tartalom, de sokaknak "regi stilusu" es krva draga;) Az AC "csinalta" a legjobban, bar sok szempontbol "barkacs" a tobbihez kepest, de mindenbol van benne egy kicsi, es altalaban 6-700 szerveren mindig van 5-1000 ember.
x idonkent (felev) eloveszem megnezzem hova fejlodik, (csak az ingyenes resze van meg) most, hogy mar latom a multit is, barmilyen igeretes lehetne, egyszeruen haminc embernel nem lattam tobbet multiban jatszani, ez gyakorlatilag egyenes ut a halalhoz. Sajnos amiota megizleltem milyen multiban jatszani, barmilyen ellenfel ellen, egyszeruen az osszes a.i. teljesen kiabrandito, legyen barmilyen autos jatekrol szo. De hat kinek mi.
50 EUR-t én is beleöltem most, bár még PC-m sincs. :) nagyon jó cucc ez, ebben már most sok olyan dolog benne van, amit az iRacingből hiányoltam. Pl az AI... :)
És a pályakínálat is egyre durvább, ha így haladnak...
Beteg ez a pálya. Ezekkel az új erősebb autókkal jóval nehezebb. Mondjuk én nagyon nem érzem az első kerekes vasakat:(
A következő hetekben komolyabban is próbára tesszük az R3E multiplayer módját, szombat este a GT3-as gépeket fogjuk meghajtani, vasárnap pedig a 2014-es WTCC autóké lesz a főszerep a Nürburgring-en. A részvétel NYÍLT, a szerveren használt kocsi pack-ekből elegendő csak 1 autóval rendelkezni a csatlakozáshoz, gyertek!
A lenti Norbis 2014-es videóban már nem látom, de régebben mintha lettek volna ilyen óriás kijelzők amik mutatták hogy milyen erősségű kanyar jön, az valami borzalmas volt. Mintha a lenti videóban még a táj is( a ring falain kivüli rész) szebbnek valósabbnak tűnne.
ha már friss az emlék, nézd már meg a játékban hogy hol az átjáró és hogy hova vezet.. amúgy a pálya többi része meglepően jó, de ezen az egy furcsaságon nem tudom túltenni magam :DD Utoljára szerkesztette: SZABl, 2015.06.16. 15:18:41
Annak idején - ha nem csal az emlékezetem - szóba került itt, hogy a Hungaroring milyen jól meg van csinálva az R3E-ben, és nem csak a nyomvonalat, illetve grafikai megjelenítést tekintve, hanem hangulat terén is, mint például a magyar nyelvű "speaker". Tegnap előtt volt az első alkalom, hogy meglestem végre a Hungaroringet a játékban, és kicsit meglepődtem, amikor meghallottam a speaker-t, mert nagyon ismerős volt a hangja...
Aki régebb óta szimulátorozik, az biztosan ismerte a SimSportTV-t, amelyet még Honk-mester hozott létre, és az egyik kommentátor a közvetítésekben Molnár Dávid (MoDa) volt. Nos, az R3E-ben a speaker is ő. (És ráadásul egy 2013-as IndyCar közvetítésből szedték a hangot. :P )
Na én is kicsit megtámogattam a Sectoros srácokat kb 50 euroval. DTM 2014 Exp (steam) ADAC 2014 (steam) WTCC 2014 European trackpack auto a dtm 92-ből,gtr2-ből Radical Bmw M1
most happy van :)
Megnyugtatás kép eddig semmit nem állítottam a menüben se kormányt se semmit,de nekem így se rossz. A tegnapi versenyeket elnézve ,mindenféle,setup nélkül se a végén kullogtam....a kvalin se kaptam többet az elejétől,mind 1-1.5 mp,max 2őt,de ez simán benne van az emberben,no meg ha még picit setupol akkor meg pláne,pedig én aztán nem vagyok egy nagy ász. Utoljára szerkesztette: endy papp, 2015.06.14. 10:51:35
Ha csak kipróbálni szeretnéd,akkor még nem kell fizetni.Lehetőség van teljesen ingyen kicsit meghajtani az autókat.A Store-ban az auto ikonoknál van egy kis kormány jel,amolyan" test drive gombocska". :)Ajánlom a Radicalt,nagyon jó. Utoljára szerkesztette: haflac, 2015.06.14. 08:53:52
A napokban voltam nem egy szerón online 20-23 kocsival is némelyik pályán szinte meg se akad ,de sajna van ahol kevesebbel is. Na erre szoktam mondani,nem a gépem gyenge hanem nem tudtak minden pályát rendesen optimalizálni. Még a Moszkvai pálya ,ami eléggé akadozós,rég óta,meg még talán 1-2 egy picit,de elhanyagolható, ez a kínai egy kocsival eddig számomra használhatatlan,nem minden pálya szakaszon persze,ezért nem is vettem meg,na meg az ára.... A múltkorában Bathurst próbáltam Competitionban ,de ott is ment szépen.