Nem melyedtem el a dologban, annyira nem erdekel, de ha jol lattam es ertelmeztem, a SimBin ahelyett, hogy csinalna egy ertelmes engine-t, a GTR3-at vagy csak rendberakna es ertelmet adna a RaceRoom-nak, azzal van hosszuideje elfoglalva, hogy ellehetetlenitse a modolast.
Most a regi RACE cuccokkal kavarnak valamit. Nem tudom mit, de kinezem beloluk, hog ne lehessen boviteni, modolni, betenni vagy kiszedni beloluk;D
Pénzkidobás. Ha mindenért fizetnék, amitõl szeretném, hogy egyszer szép és jó legyen, már rég eláshattam volna magam. Az õ dolguk az, hogy meggyõzzenek, õk élnek belõle, az õ munkájuk az, hogy rávegyenek, hogy ez megéri nekem. Óriási hiba szvsz pénzzel pumpálni egy olyan gépezetet, amivel ráadásképp még enyhén szólva sem elégedett az ember.
Ha nem koltok ra, akkor nem tudom hasznalni, ha nem hasznalom akkor nem tudok velemyt mondani rola;D
Mivel fel evente jon ki nehany cucc hozza, igy nagyritkan kibirom azt a 2-3000Ft-ot. De ha egyszer, veletlenul, megis csinalnanak valamit a hatterben, es lecserelnek az engine-t valami komoly(abb)ra, vagy jonne offline race es/vagy online, X ido utan egyszerre, mar huzos lenne megvenni mindent (kiveve a kamu cuccokat, az nem kell:P), annyit valszeg mar nem erne.
Altalaban szidjuk a progit, en is (:P), de neha azert szoktam vele karikazni, foleg amikor uj cuccok vannak hozza. Nah, ezt a ritka pillanatot ismet megorokittem:D
Ez a beta jelleg semmit sem jelent. Divat lett, minden ceg mashogy ertelmezi, mas cellal kommunikalja az emberek fele. Igazi beta a CARS, fel-beta az rF2, de ez es a SRW teljesen kamu beta;) Ennyi erovel az iR is lehetne beta, mar 5 eve, mert 3 havonta rendszeresen build-elik, es neha meg kozben is jon ez meg az:D
Ma mar a beta inkabb egy pre-release, amivel felmerik az igenyek es penzt szednek be a tovabbi folytatashoz;D
Gagyi ez mindenhogy...Jo regota jatszogatok szamitogepen, nem ertem soha ezt mert ez meg beta, nincs kesz hozzaallast....Ezerszer tapasztaltam, ami elejen bena volt az mindig az is maradt :) Ezert sem varok sokat Cars- tol sem....
Az a Competiton resz egy vicc. Igazabol mas hasonlo szint (rF1, GTL, SRW) utan is kicsit gazos erzes vezetni, normalis programok utan meg eleg gagyinak tunik:/ Legalabb megvennenek vagy beepitenenek valami realFFB-t vagy hasonlot.
Az a baj, hogy mar az elejen elgagyiztak az egeszet, a szines kanyarjelzokkel, a kamu autokkal es palyakkal.
Az tény, hogy ez a hotlapozás eléggé vicces dolog, és hosszútávon elég unalmas is. :D Én emiatt a Novice-Amateur dolog miatt nem is nagyon veszek részt a kihirdetett competition-ökön, inkább adott pályán, adott kategórián belül próbálok meg minél gyorsabban autózgatni- Bár most perpill elértem 2 napnyi R3E után arra a szintre, hogy kicsit félre rakom, mert már unom, csak attól félek, hogy megint az lesz, mint a múltkor: egy kicsi rF, aztán utána 10 percnyi R3E után megint nyomok egy uninstall-t. :D
Azert a teljesen null-kilometeres beta rF2 nagysagrenddel jobb volt vezetesi elmenyre, fizika, gumira mint ez 1 ev utan:D
Nem tudom mit csinalnak a hatterben a tartalmakon kivul, de ez egyelore egy nem tul elvezetesre beallitott (sot, ez inkabb erosen gamepadre optimalizalt) cucc.
Remeltem hogy lesz belole valami komolyabb dolog, meg ha nem is kizarolag szim (uzletileg nem eri meg), de semmi nem tortenik. Ez nem allitgatas kerdese, ez alatt le kellene cserelni ezt a 10 eves technikat (gumi+ffb).
Ha legalabb bekapcsolnak a QuickRace-t az AI-val, lenne valami ertelme a dolognak. Az autok, palyak, hangok jok, lenyegeben rF1 vagyis nincs gond vele, neha lehetne tolni egy-egy rovidebb versenyt.
De hotlapozni kizarolag Novice es Amateur szekcioban egy vicc;D A nagy SimBin es a GetRealŸ (es meg vagy 5db trademark jel a koncepcioban:DDDDDD), kozben bevezetik a Novice-t az Amateur melle:D
Nem lenne rossz ez a progi szerintem, csak kb. az a baja, mint az rF2-nek anno: béta verzió.
Meg azért, vannak a SimBin-nél is a fejekben igencsak gondok. Tisztelem én õket, de amikor maga Jay Ekkel írja le a következõt szó szerint a VirtualR oldalán, idézem, "nem tudunk mást csinálni, csak azt, hogy megváltoztatjuk a gondolkodásmódotokat", nos...ez nem túl kifizetõdõ lesz így.
:) csak nem akarok félreértést. :D Nem tudom, milyen a jó, nem tudom, mi is egyáltalán a jó, de azt olvasom , meg magam is láttam, hogy ez a játék annyira nem is jó.
mi az hogy pálya váltás? úgy érted a mazda kupában? pedig már kezdett alakulni a lime... mondjuk nem nehéz, sokat nem kell fékezni:) viszont az furcsa, ha szabályosan megyek a pályán, és valami ökör felöklel oldalról, én is kapok büntit??? mert úgy tûnt.
én azt tudom, hogy kicsit vicces, hogy tök amatõr módon megyek még, nincs sok tapasztalatom, nfs-ben mentem legutóbb, és óriási ökörséget kell csinálnom ahhoz, hogy tényleg baleset legyen. Mint amatõr, videós, azt szûröm le , hogy ez nem a valóság, hiába a neve get real. Elolvasom a hozzászólásokat itt és ott , megnézem, ki mondja, és azt mondom: "mégse vagyok annyira hülye, tényleg nem olyan jó ez a játék - még". Beletaláltam, ha azt mondtam, nem jó, persze azt megmondani nem tudnám, mi a jó és az miért jó, hisz te mondtad meg : viccesen amatõr vagyok. Ezért nem okoskodok ,csak köpködök, azt meg bárki tud. Ha meg jogosan köpködök, az már kritika, nem is hülyeség. Hey
Jól teszed :) Hetente, keddenként van pálya váltás. Holnaptól Laguna Seca, majd arra gyúrjál és vmikor ha idõnk engedi megmérkõzünk :) Bár mostanában nagyon keveset Mazda Cup-ozok, de ráfekszek akkor én is kicsit. De majd inkább az iR topicban beszéljük meg ezeket.
Egyébként nem is nagyon értem, hogy nem vetted észre már az elején, mennyivel komolyabb az iR fizikája. A RR getrealje annyiból áll, hogy sokkal jobban csúsznak a kerekek.
Csak ismételni tudnám, amit Alex elmondott a #475-ben. De annyival még ki tudom egészíteni, hogy én nem bohóckodok az idõ ellen, fõleg nem ezzel a viccszimmel, csak online versenyzek.
Eszméletlen égõ mit cisnálnak ezek a Simbinnél. Pedig pár éve volt, hogy nem egy játékot megvettem tõlük, volt amire nem is volt olyan nagy szükségem, de gondoltam jó helyre megy, mert hát közben jött télen a GTR3-as website fellövése is.
Ehhez képest ma hol tartanak? Sehol nincsenek. És nem is lesznek. Ez egy rakás fos, ezer jobb alternatíva van. Szimulátorban és simcade játékban is. Semmiben nem kiemelkedõ, sõõt, egyre lejebb és lejebb csúsznak csak.
Az SMS nem tudom mennyire zseniálisat fog alkotni a végére, de õ bennük becsülöm, hogy valami újat, valami egyedit akarnak létrehozni. Konzolokra és PC-re egyaránt. Meg a pCARS-on látszik azért a meló. Ha jó lesz az AI, és a fizika, és ha meglesz a 60 FPS/sec, vagy jön Playstation 4-re (ahol ugye ez nem lenne kérdéses), akkor a GT6-ot szinte kukáznám egybõl. Szóval ott van valami. De itt ez a töketlen banda, akik szépen átbaszták az embereket, elhitették velük, hogy a háttérben ezerrel megy a meló, és valami nagy, valami szuper jön... nos, én ebbõl nem kérek. Ezerszer inkább a Simraceway, mint ez. Igazából tényleg nem is értem, ki akar ezzel játszani jelenleg... és azt sem, hogy miért...
nem sok versenyt mentem, nem vezettem sok autót, és biztosan idióta módon nyomom össze-vissza. Mégse szállok el a kanyarban, nem bünteti meg a játék eléggé a bénázásomat, ebbõl azonnal levágom, hogy nincs rendben. A röhej az, hogy a véleményem helytálló úgy is , hogy noob vagyok. Nem valós, de néha inkább vicces a R3E. Egy ideig egészen jól mulattam, de aztán ... már nem.
Nekem a billegos hajofizika nem tetszik, meg az idetlen ivrollecsuszas.Nagy altalaban kellemetlen erzes vezetni. Hang, grafika jo azzal nincs baj.Meg ugye tovabbra se jo semmire mint egyedul hotlapozni....
A koridok alapjan teljesen felesleges hasonlitgatni.
Mindig vannak toppos emberek, ami sokszor nem azt jelenti, hogy nagyon tudnak vezetni, hanem azt, hogy van erzekuk hozza (elvonatkoztatni az autokezelestol) es megtalaljak a kiskapukat. Meg a sokkal komolyabb programokban is. Ebben es az SRW-ben, a komoly fizikai es gumi hianyossagok miatt, sokkal nagyobb kapukat lehet megtalalni;DDD
Ez a R3E GetReal-ben jo kis program lett volna 8 evvel ezelott. Bar nehany akkori modhoz kepest, foleg RealFeel-lel, mar nem annyira utos. De mar az akkori, akkor friss nKP es 5 eves LFS-hez kepest mar kicsit necces.
Gondolom nagyon megtetszett a jatek, hogy igy megsertodtel az ellenvelemenyekre. De teny ami teny, ennek a jateknak a fizikaja elegge kuka. A Race07 is sokkal jobb, pedig az is eleg elavult mar.
Konnyedebb jateknak (ahol a rendes szimulacio kevesbe szempont) meg messze tul fapados. Szvsz sosem lesz nepszeru.
Értem. Szal én vok a láma aki nem tud vezetni, és azt hiszi hogy ez igazi szimulátor. akkor te is meg Antiquea kollega is elárulhatná, mennyi az ideje getrealben, ezek után igen kiváncsi lennék.
tutuhawer Hasznos hozzászólás Nem hasznos hozzászólás | ma 00:10 | privát | galéria | válasz | #472 nekem nincs autóm meg nem is tudok vezetni, ilyen játékokban próbálkozok most már "komoly kezdõ" kormánnyal, és még nekem is feltûnik, hogy elég röhej, hogy össze-vissza bénázok és egetrengetõ ökörséget kell csinálnom get realben is akár, hogy elszálljak érdemben
ezen igazán jót mulattam, életedben nem vezettél még igazi autót, fogalmad sincs róla milyen valódiban, és ezek után egy ilyen véleménnyel kirukkolsz..:) szóval mennyi az az idõ???
nekem nincs autóm meg nem is tudok vezetni, ilyen játékokban próbálkozok most már "komoly kezdõ" kormánnyal, és még nekem is feltûnik, hogy elég röhej, hogy össze-vissza bénázok és egetrengetõ ökörséget kell csinálnom get realben is akár, hogy elszálljak érdemben. Hááát... ha egy amatõr nyomja, mint a barom és nem száll el, akkor az nem valós, ezt még én is tudom. Olvasgatom a konkurencia fórumait és hamar levágtam, hogy ez messze van a valóságtól, messze van a kész játéktól. Messze van az ingyenestõl, de a megfizethetõtõl is. Tetszik, tetszik, szép , OK, de volt szerencsém menni LFS-t is a napokban, próbálgatok mindent, amit az oldskool spílerek megemlítenek, és próbálok viszonyítgatni a magam módján. Az biztos, hogy akik kipróbálták a jól bevált, ismert és elismert szimulátorokat, ligákban is mentek akár, azok könnyebben köpködnek erre a játékra. Én csak felületesen, sejtem, tippelem, hogy azért ez mégse az igazi, hozzáteszem a fórumozók okoskodását, és máris teljesebb a kép. Ez nem az igazi, még get realben se.
No igen, azt én sem értem továbbra sem, hogy mire jó ez a játék, :D
Nekem foleg ez a problemam vele.
Mert eltekergek vele, mert nem kenne rossz, de mi az ertelme?! A hotlap kihivas felejtos, az egy vicc (es igazabol nem csak ebben). Se AI, se online. AI-val meg jo lehetne, de az online valszeg hasznalhatatlan lesz. Dedikalt szerver nem lesz hozza, a nyilt szerver meg 95%-ban tuti ereszd-el-a-hajam arcade/novice orulet;)
Egyedul szinte semmi ertelme, amikor nagysagrenddel komolyabb cuccok vannak mellette (rF2, iR). Azert cseppet mas vilag, amikor az rF2-ben teljesen dinamikus kornyezetben (napszak, idojaras, gumizodo/szarado/vizesedo aszfalt) autozgatok es autot allitok. Mindenkor mas es mas, egyszeruen elvezetes.
Es a legnagyobb gagyizasuk, ami mar az elejetol alaasta az egeszet, a kamu/fantasy autok es palyak. Ezt miert kellett, nem ertem?! Ez teljeles legagyizza az egeszet.
Szerintem azokat akarjak ezzel megfogni (hasonloan az SRW-hez), akik azt hiszik, hogy ez aztan mennyire tuti. Amugy nincs ezzel gond, jo lett volna ez, 6-7 evvel ezelott;DDD
Arra, ahol a program az utobbi 1 evben tart (sehol), amire az egeszet alapoztak (10 eves natur pMotor1.5 ujra shade-ererezett gMotor2.0-val), es amennyi szimulacios ujdonsagot tartalmaz (semmit):D
Eleg ha megnezed a tobbieket, az utobbi evekben mit csinaltak: - az ISI az alap cuccbol (amit ez hasznal), eleg komoly, es szimes ujdonsagot tartalmazo szimes alapot barkacsolt; - Bell az SMS-sel – ami a SB-bol szakadt ki – kisebb/nagyobb EA bevetel utan, eleg osszetett dolgot hegeszt a CARS-szal, tartalmaban (barmilyen is lesz a vegen), mar messze tul mutat az R3E-en. Ok is ujrairtak az egeszet, mig a SB semmit (legalabbis egyelore ebben semmi nincs), default TDF es kamu FFB file-ok. - vagy ott vannak Kunosek, persze ok mas vilag, de akkoris 3-5 ev alatt ujra irta (egyedul!) az egesz cuccat.
De lenyegeben, ha ezt rendesen tolod, es van osszehasonlitasi alapod (iR, rF2, CARS, nKP/AC), akkor te is latnad, hogy ez egyelore elegge izzadsagszagu higfoss:)
Es termeszetesen CSAK GetReal-ben probaltam, a tobbi nem erdekel, es megvettem hozza mindent, nem warez vagy 1-1 tartalom alapjan akarom lehuzni SimBin-eket.
A SimBin sem hulye, van hatszeluk, el tudnak intezni ezt-azt, de egyre jobban latszik, mar nem is nagyon titkoljak, hogy egyertelmuen az arcade-simcade vonalat (is) celoztak meg.
F1 videót nézve most tûnt fel, hogy tíz után most látom újra az autóm hátulját a tükörben :)))
Emiatt nem kell aggodni, egyik program sem komolyabb a masiknal, ugyanugy leragadtak az rF1 alapoknal. Az SRW csuszkalosabb/driftesebb, a RR inkabb sinautosabb, kontrolleresebb. Ha ketto kozul kellene valasztani, akkor egyelore az SRW jobb: sokkal nagyobb, valtozatosabb tartalom, az engine miatt a regi autok elvezetesebbek. De mindketto egyelore igazabol csak autos jatek, komolyabb kezelessel, de a mai szimektol egyelore mindketto kicsit messze van.
Nekem legnagyobb bukásom a BF3 volt, méregdrága tököm tudja milyen verzió elõre fizetve :))) Az jó játék, de 5 óra után elment tõle a kedvem, ahogy a mai fiatalok játsszák :))
Akartam hasznalni, de mivel elotte nem probaltam ki (warez:P), igy nem tudtam hogy olyan lesz az FFB. Sokaig fent volt, talan 1 honapja toroltem, azert karba nem ment, de bajnoksagot nem toltam vele, csak korozgetes es egy-egy verseny volt.
A GTL-t ketszer vettem meg, az tetszik, a mai napig fent van:D
Amugy nem allok olyan jol penzugyileg, 1-1 ilyen teljesaru program arabol 1 honapig szoktam kajalni, vagyis ervagas a dolog, de hat a hobby az hobby;D
De mivel nem iszom, havi 7–10E-et sporolok a BKV-bol a biciklivel/motorral, nem nezek es nincs is TV-m, igy elofizetes sem, es nem foglalkozom (nem is tudnek) a technikai kutyukkel (pl. telefon, tiz eves otvar ceges cuccom van), igy meg tudom magyarzni magamnak, hogy belefer evente 1-2 program es a rendszeres iR elofiztees;)
Olyan sok azert nincs, de neha valoban elcsabulok;)
Az F1 2012-vel, mint osszessegeben jatek, nem volt bajom. Egyszeruen idegesitett az FFB es nem volt ra idom.
A TD:Ferrari is jo lett volna, ha lett volna lehetoseg belenyulkalni a kormanyzasba, az FFB-be es a pilota dinamikaba. Vezetni nem volt rosszabb mint a nagyatlag rF1-alapu cuccokat, de az idiota beallitasok miatt hasznalhatatlanna tettek a marhak. De az elso 1/3-a jatszhato volt.
Ha nem használod és nem tetszik, akkor nem értem, hogy miért veszed meg... Ennél még annak is több értelme van, ha azt a valamit többször megvásárolod, ami tetszik és használsz is...
marha jól néz ki és tényleg bánt, hoyg a simracewayt nekem, mint amatõr, jobb érzés játszani, mint ezt. Pedig a szép és jó hangok, képek el tudnak csábítani, de amúgy nekem se élvezetes a dolog. Nem lenne szar, ha külsõre meg hangra ilyen lenne az SRW... A pálya melletti jelzõket én is kivenném, ha tehetném, a narancs meg piros elég ijesztõ, tök megzavarja a buta fejemet
Megis beteszem ide is, mivel a RRRE „nyert” az osszehasonlitasban:DDDD
Mivel ma FIA GT futam volt Zandvoort-on (real:P), es mivel ebben is meg van hozza a cucc (MP412CGT3+palya), mentem vele nehany kort, hogyan viszonyul az igazihoz koridoben. Eloszor ezzel, aztan az iR-rel es a RRRE-szel is:D [SRW topic-bol;P]
Bar az ilyen hasonlitgatasnak nem sok ertelme van, max nagysagrendileg, mivel nem vagyok versenyzo, a programok olyanok amilyenek, es van a egy csomo ismeretlen/valtozo tenyezo (gumik, aszfalt, hofokok). Raadasul, ha ugyanazt megyek, az jo mert poen, de meg sem, mert igazabol nem tudnam megfutni. De lenyegeben jo buli:D
SRW: Vezetni jo, erzesre is OK, de a 2. korben megfutottam az igazi verseny legjobb koridejet;) Tovabb eroltetve sajnos elojon az SRW gumi/aero betegseg, igy erezhetoen meg en is (sok event tapasztalat alapjan) meg 2 masodpercet javultam volna. Ami a valodi pole ido:) De az mar altalaban, az auto idetlen kezelesevel es idiota mozgasaval jar. Ami gazosabb, hogy ha ezzel lenne event (nem talaltam korabbrol), akkor erre meg lazan 6 masodpercet (vagy tobbet!) ratolnak a tobbiek:D
iRacing: Vezetni tuti, erzesre OK. A real koridohoz 4 kort kellett fussak, ami szinte a vege is volt az elorelepesnek. Utana mar, tapasztalatbol, altalaban csak tizedeket tudok javitani. A problemasabb resz, hogy ennel 5! masodperccel mennek jobbat az iR-topposok:) Ami gazos, mert ebben nem lehet idetlenkedni, nincs SRW feeling, ha gyilkolom megbosszulja, de megis megoldjak valahogy:D
RRE: Vezetni a rugodzo FFB miatt nem annyira jo, de osszessegeben nem rossz. Hat kor alatt sem ertem el a valodi verseny koridejet (+2sec), a pole vilagvege (+4sec):D Ez jol hangzik, mivel nem vagyok versenyzo, ennyit tuti kapnek. Sot, a toplistaban a legjobb ido is nehany tizeden kivul van a valodi pole-tol!
Ezek alapjan (en-idok es top-idok) vicc, de az RRRE van a legjobban belove:)))))
Semmi hir. Meg az AI-rol is csend van. De keresnek zart beta teszteloket, valszeg akkor mar az AI/Online reszet is hegeszgetik.
Ebben a cikkben azt feltételezik, hogy jön a DTM meg a WTCC a R3E-re. Bár egy DTM licensznek jobban örülnék monjduk a pCARS esetében, ahol egynél több autó is lehet egyszerre a pályán...
Erdemes egyszer vegig bongeszni az oldalukat, mar nem egy szokasos jatekkeszito ceg;)
A SimBin-nek mar evek ota nem az elsodleges profilja a jatekkeszites. Amig tudtak, a Race-bol kiszedtek a penzt. Annak vege. GTR3 huzonev lehetett volna, de valszeg felmertek a piacot, es nem erte volna meg nekik csak azzal foglalkozni. Nincs uj engine-juk, pedig az elvart dolgokhoz, az userek iegenyeihez az kellene. Az SMS/ISI/Kunos/iR vonalon latszik, hogy evek kellenek az engine fejleszteshez.
A RRRE a szoftveres alapjuk a ceges szolgaltatasaikhoz. Annak elvileg „tokeletes”. Az hogy kiadtak „jateknak”, igy beta-ban, az OK, de nem ez a bevetel forrasuk.
Igazabol forditva mukodnek mint az iR. Az iR a softverrel inditott, abbol van a fo bevetel, de kijarnak rendezvenyekre es versenyekre promozni, es viszik a hardvert. A SB elsosorban a HW-bol, a szolgaltatasbol es a rendezvenyekbol el – vagy abbol szeretne –, es amit a helyszineken ki lehet probalni es hasznalni, az most online is elerheto. Aki korabban beulhetett egy RaceRoom-ba, annak most otthon is van lehetosege korozgetni, akar full-os RaceRoom hardverrel (cockpit):)
Szamukra most nem a szokasos, klasszikus otthoni gammer volt a celkozonseg;P
csak tudnám mit csináltak eddig. az RaceRoom-ot eröltetik, ebbe ölik az idejüket és így a pénzüket is. Totál szívás.
Megmondom a tutit. Azt kellett volna csinálniuk, amit az SMS próbál meg a pCARS-sal. Egy multi címet, egy jobbféle, szép és tartalmas szimet ledobni minden platformra. Abban lett volna talán pénz.
A Simraceway is sokkal vonzóbb jelenleg, mint ez az R3-as cucc nem néz ki nagy számnak, és hát nem is olvasok róla sok jót...
Ez a Shift-hatas;) Ha valamit kontrollerre optimalizalnak, ez sul ki belole:/ Foleg hogy a SimBin teljesen leragadt a regi ISI engine-nel, egyedul a grafikat piszkaljak folyamatosan.
A billeges erzes egy normalisabb, autokhoz illo kormanyszoggel (450–550 fok) csokkentheto. Az uj build-ben elvileg lehet allyani valamit.
A masik fo gond, hogy van 3 analog erzekenyseg allitas, elsosorban gamepad-re, de kormanyon is mukodik. Nem tudom mi az alapbeallitas, de brutal idiotizmus. Azt a 3-at 10-re erdemes tenni, mert kisebb ertekeken viccesen mukodik a kormanyzas.
Na most mentem ezen a Monzai eventen. 3 körnél többet nem tudtam, mert annyira felba..ott. Nem lehet azt a rohadt kocsit egyenesbe tartani. Billeg ide-oda mintha muszáj volna. Nagy rakás ez...
A holnapi update elott tekertem nehany kort, talan lesz valami valtozas a kezelesben is.
Game & Code & Performance: Full controller support. The cursor can be controlled in menus with analog stick on gamepads and steering wheels. Improved & updated controller support. (Reverse replicate for steering, new hot key options). Added additional controller options for steering sensitivity and min/max range. Added additional controller option for gamepads; return multiplier (front wheel return/snap back to center). Improved Analog Sector values for more accurate gamepad control. Instant Replays in-game. Press R to instantly see a replay of the cool move you’ve done. HUD elements can now be toggled on/off in replays. Implemented and improved free camera logic & cam collision. Data displays are now showing properly in replays. Tweaked Zoom in/out functions in replays for certain cameras, disabled them for cameras where it’s not meant to be used. Camera names will no longer show when replay controls are hidden. Optimized Localization. Game now supports letters with accents. Improved & updated font support. Fixed an issue where Russian keyboard inputs were not showing the right characters despite setting the Language for Unicode programs. Fixed various typos in menus, portal, car/track information and descriptions. Optimized Media Hub. Player can now have infinite amount of replay files in Media Hub. Optimized Menu transitions. Optimized GPU performance. Optimized Memory usage. Optimized CPU usage. Improved patching system to shrink the patch file size in future updates. Removed the launcher functionality in game as it’s no longer relevant; the game now executes faster. Fixed pathing issues that could occur on Win 7 and 8 when the Windows or the game was not installed in the default location. Fixed various issues that occurred when adjusting car setup and going back to the game. Fixed issues that could occur when rewinding/navigating a replay via its progress bar. Fixed an issue where skidding sound could trigger while wheels are rotating. Fixed inconsistencies with car marker positions on track layouts. Fixed an issue where wind screen of player car could start flickering after overtaking an AI car. Fixed issues where data display and dashboard displays were inconsistent on some of the cars. Fixed an issue where ghost files would appear corrupt. Apex hunt progress now shows properly in the menus. Re-enabled Legacy Mode (Game runs in Windows XP, though not fully supported). Fixed issues that would occur if the player had multiple controllers connected. Prepared the game for future content. Groundwork for future features. Fixed various individual issues that could potentially cause crashes.
Portal & Leaderboards & Competitions: Implemented Class based Leaderboards. Leaderboards have been changed and improved. The look and feel of the leaderboards have changed. Filters are now presented in a more user-friendly way. Updated & Improved the in-game browser. Players can now subscribe to specific leaderboards, which gets added as a widget to the dashboard for quick access. Search functionality has been improved. It is now faster. Added summary to the sidebars to provide better and more user-friendly information about the selected leaderboard. Added galleries for store items. Players can now see different screenshots for cars/tracks. Fixed an issue where player avatars sometimes would appear blank in the leaderboards. Various improvements in the backend/frontend.
Art & Art Code: Optimized motion blur and fixed various motion blur related issues on cars. Implemented a new lighting system for better illumination. Implemented a new car paint shader for better visuals on cars. Implemented a new gravel/dirt shader. Various art fixes & tweaks in Suzuka tracks. Various art fixes & tweaks in Lakeview Hillclimb tracks. Various art fixes & tweaks in Raceroom Hillclimb tracks. Various art fixes & tweaks in Bathurst. Various art fixes & tweaks in Raceroom Raceway tracks. Various art fixes & tweaks in Hockenheimring tracks. Various art fixes & tweaks in Monza tracks. Various art fixes & tweaks in Zandvoort tracks. Various art fixes & tweaks in Portimao tracks.