Mondasz vmit:). A legszörnyûbb az egészben, hogy ebbõl valóban nép hisztéria lenne, világbéke, éhezés, betegségek, kinem sz**le, nah de a FACEBOOOOK! vazze azt nem negdjük:D:D(persze nem ennyire drasztikus a helyzet de tényleg vicces, hogy ezért szerintem is tömegek mozdulnának meg)
Ha igaz lenne, kíváncsi lennék mit lépnének a fogyasztók a fogyasztóvédõkkel szemben, ha Németországból bejelentkezve a sorry Facebook is not allowed from Your country és egy link a fogyasztóvédõk weblapjára :D
Illetve csak proxin keresztül lehet majd elérni. Egyébként akinek nem tetszik, ne menjen fel rá, ha fenn van törölje magát.
,,A VZBV azzal indokolta a per elindítását, hogy a Facebook egyáltalán nem reagált korábbi észrevételeikre és nem változtatott sem az Általános Szerzõdési Feltételein, sem az adatvédelmi szabályain. A szervezet szerint a portál és a Friend Finder szolgáltatás sérti a német adatvédelmi törvényt."
Ezzel a résszel van bajuk, szar az EULA. :D(röhej ezzel is ki akarnak csikarni egy kis pénzt).
Az adatlopásért meg 90%-ban a user a felelõs, azt se értem mit lehet egy ilyen oldalon védeni, arról szól az egész, hogy azt teszel közzé amit akarsz, nekem teljsen összeférhetetlen fogalmak a facebook, és az adat védelem. :D
A másik, már magát az egész közösségi vackot nem értem, amit már párszor leírtam...
Csak nekem nem volt tiszta, hogy VALÓJÁBAN mi a KONKRÉT problémájuk? Mely ponton és hogyan sértett mit a Facebook? Lehet hogy túl tompa vagyok már ilyenkor...
"Az a baj, hogy nem igazán tudnak mit csinálni, mert amcsi a facebook és nem érdekli õket, hogy mit akar tõlük az EU. " esetleg a bírósági döntés az lesz, hogy amíg a jogsértés fent áll, a facebook német területrõl nem lesz elérhetõ. :)
Érettségi találkozó szervezéshez jó, meg a subbához. Hmmm más nem jut az eszembe...
Sosem értettem, miért jó az egy oldalon megadni, hogy kit ismerek.
Az a baj, hogy nem igazán tudnak mit csinálni, mert amcsi a facebook és nem érdekli õket, hogy mit akar tõlük az EU. A fogyasztóvédelem amúgy elég jó dolog szerintem is, mivel az emberek nem igazán használják, pedig joguk lenne ilyen esetekben, mint pl. egy mobil. De más eszköz is lehet vagy szolgáltatás. A gyártók komolyan is szokták venni, mert meg van a fogyasztóvédelemnek az a hatalma , hogy megbüntesse a céget/gyártót ha a fogyasztót megkárosítja valamiképp. Csak az emberek félnek igénybe venni, vagy nem is tudnak errõl.
Ne becsüljük le a fogyasztóvédelmet. Nekem volt egy nagyon tanulságos tapasztalatom a magyar fogyasztóvédelemmel. A Vodafonetól vásárolt telefonommal voltak visszatérõ gondjaim, és már kínomban nem tudtam mit csinálni, így felhívtam a fogyasztóvédelmet. Nagyon készségesek voltak, rögtön bevizsgáltatták a készüléket (ennek a költségét szépen kiszámlázták a Vodafonenak), majd a végeredménnyel felhívták az említett céget, és kérték rendezze a dolgot. Úgy is lett (kb. mint a mesében), rögtön lett egy korrekt ajánlatuk, pedig elõtte kimondottan lekezelõek voltak.
Remélem uniós szinten is legalább ilyen hatékonyan, és tekintéllyel tudnak fellépni. Szóval hajrá fogyasztóvédelem! :)
Szerintem nem fogja/tudja megvédeni, csak fontoskodnak, erõlködnek.
Igazából a felhasználók tehetnék a legtöbbet azzal, ha nem foglalkoznának a facebookal többet, mint amennyit ér. Ismerek olyat, aki órákat tölt azzal, hogy ismerõsöket keresgél, a profilját frissítgeti, képeket töltöget fel és persze egyúttal a hasonlóan "trendi" alkalmazásokkal is elcseszi az idejét (pl. twitter)