Ja, egyébként itt lesz vége a TotalWar sorozatnak. Kár érte. Faszpöcs kiadó kikényszerít belõlük egy olyan játékot, amire nem alkalmas az évtizede fejlesztett motor, mert a hadviselés témája teljesen más. Pluszban a fejlesztõknek arról a korról lövésük sincs. Ezért aztán a játék bukik egy kibaszottkurvanagyot, fejlesztõket szélnek eresztik, gémóver, soha többet Totalwar. Vagy legfeljebb a jogokat felhasználva némi dögevés valami tehetségtelen, B-kategóriás iparosbrigáddal. Kijön egy gyenge utánérzés szar, aztán végleg lehúzzák a rolót.
Ne legyen igazam...
Ja, az aknakeresõben is, azt' az mégsem lesz tõle stratégia.
Szerintem akár a civilizációk kialakulásának hajnalán is játszódhatna, amikor az elsõ városok születtek. Mivel úgysincs túl sok infónk arról a pár ezer évrõl, kitalálhatnának elég sok mindent.
Vagy valami teljesen kitalált világban. ÉS akkor a térkép is változhatna/beállítható lenne minden alkalommal. Vagy a jövõben a 3. VH után, egy ilyen poszt apokaliptikus korban, ahol vascsövekkel, meg ilyesmikkel gyaknák egymást....
Nem feltétlen kell a VH-kat erõltetni, de ha mégis akkor az 1. inkább,csak akkor teljesen meg kell változtatni a 3d-s részét.
I. VH-ban ami érdekes lenne, az nem maga a csata, hanem az utánpótlás és a hátország menedzselése. De azt már nem háborús játéknak hívják :)
Hát ez csak egy felvetés volt.Nem kifejezettem ertéesre gondoltam mikor azt mondtam, hogy unalmas.Sokkal inkább a försztperszon játékokra.Amit el kell ismernetek, hogy abból jelenleg van elég.Egyébként nem tudom hogy nem képes egyesek szürkeállományi felfogni a modernkori hadviselést total war formában.Egy nagyobb fejlesztés jót tenni a szériának.
"Az RTS-t nem tekintem igazi stratégiának, mert klikkelõbajnokság az egész. Évekkel ezelõtt még próbáltam adni egy utolsó esélyt az RTS-nek. Azzal múlt ki hosszú idõra, hogy kipróbáltam az általd említett förmedvényt."
igen klikkelõbajnokság, csak éppen számít egy csöppet hova klikkelsz, meg mivel :)))
A XX század háborúi nagyon eltér az elõtte lévõ idõktõl. Ezt nem tudom, hogy lehetne megvalósítani. A TW széria mindig is arról szólt, hogy 2 felállított sereg a mezõn összecsap. Ezt csak úgy lehetne, hogy az RTS részét teljesen számûzni a játéknak és csak a kampány térképen játszanánk.
Az I.Vh jellege miatt a modellezhetetlen, szar és unalmas kategóira. Semmi étrelme nem lenne.
2 modernkori rendes stratégiát ismerek: c&c generals
Az RTS-t nem tekintem igazi stratégiának, mert klikkelõbajnokság az egész. Évekkel ezelõtt még próbáltam adni egy utolsó esélyt az RTS-nek. Azzal múlt ki hosszú idõra, hogy kipróbáltam az általd említett förmedvényt.
Legközelebb a Supreme Commanedrrel próbálkoztam. Az már az, amit esetleg játszható RTS-nek lehet mondani.
A II.Vh és XX. századi technikát nem tudom, hogy hogyan tudná modellezni az TW széria. Flották, légierõk, és ezek ráadásul iszonyatosan nagy technikai ugrásokat mutatnak akár 10-15 év alatt is...
Én pont a VH val vagyok így, már annyi vh-s játék van, remélem nem lesz vhs total war kb már 1 - 2 vh ból fejenként van 10 10 játék.
lerágott? 2 modernkori rendes stratégiát ismerek: c&c generals, és a world in conflict. És hát mind2-bõl hiányzik valami. A generalsból egy olyan motor ami nem a programozás szégyene, a world in conflictból meg a tartalom.
Ja, kezd a modern hadviselés is elcsépelt témává válni mint a második világháborús játékok. Az elsõ vh-val kiegyeznék én is, bár nem tudom hogyan lehetne egy stratégiai játékban izgalmasan reprezentálni a lövészárkokban zajló állóháborút, vagy a TW jellegzetesen monumentális csatajeleneteit.
Én egy elsõ világháborús total wart tudnék elképzelni.Számomra a modern kori hadviselés kezd lerágott csont lenni.