Akarod mondani 2026-ban. :D Persze, de nem hiszem, hogy bemutatnának egy olyan teasert, ami semmi másról nem szól, mint reaper roncs, mass relay roncs, Liara szó szerint kikaparja Shepard maradványait, ha nem ezt akarnák folytatni.
Lezuhant reaper, darabokban lévő mass relay, Shepars N7 vértjének egy darabja ... ez a Tejút rendszer, nem sokkal a harmadik rész vége után. Androméda nagyot bukott, nem hiszem, hogy most hozzányúlnának. Siker kell ide.
Azért remélem valahogy összekötik az Andromeda és a Tejútrendszer sztorit, mert érdekelt volna előbbit hogyan folytatják és eléggé lógva hagyták a végét. Végülis megoldható, eddig Liarát láttuk csak, ő meg ugye 50 körül van az eredeti trilógiában, bőven élhet még 600 évvel később.
Nagyon nehéz, mer mi témát tudnak kitalálni egy sikeresen megállított univerzum méretű apokalipszist megfejelendő. A harmadik rész lett összecsapva, késő már visszamenni de ugye ha azt a témát két részben dolgozzák fel, szerintem hatalmasat kaszálnak. Csak a Föld bolygó körüli harcok megértek volna egy nagy DLC-t. Vagy ha két részt csinálnak, akkor az egyikben részletesen kidolgozva. Ennyit a nyafiról.
Azért természetesen egy ilyen teasertől meg tudok hatódni, annak rendje és módja szerint meg is könnyeztem. Azért mégis csak mi keltünk át az Omega 4 relén basszameg!
Ki nem arra asszociál ebből, hogy a BW bajban van és kell nekik valami ami végre sikeres? Én pont most játszok az Andromédával, év elején újra végigvittem a ME 3-t az összes DLC-vel és a mostani BlekkFrájdéj alkalmával megszereztem a 2 minden kiegészitőjét is. Az igért felújitott változat engem nem érdekel. Az Andromédával eddig kb 3 bajom van: új részként az eredeti triológiától függetlenül akarták eladni még is annyira éreződik rajta, hogy azt másolták, hogy egyszerűen nem tudok elvonatkoztatni. A társak egyszerűen annyira semmitmondóak, hogy a tavaszi kezdés után egyetlen egynek emlékeztem a nevére és az övére se azért, mert annyira karakteres volt, mint pl Garrus vagy Tali. És végül oké hogy próbálták a játékidőt azzal húzni, hogy hozzávgtak valami gyűjtögess-fejlessz-craftolj rendszert, de az egész elég átláthatatlan, szóval ezzel is inkább mellényúltak. És mondjuk az ilyesmi a legtöbb esetben nem szokott zavarni, de ez rondább mint a ME 3 volt. És most nem is a karakterek mimikájára gondolok, hanem konkrétan az arcukra. Plusz minusz pont (ez milyen jól hangzik) hogy nincs benne quarián társ. És ezek az idegenek! OMG! Egyébként én teljesen úgy álltam hozzá, hogy a ME 3 miatt is ment anno a sirás, nekem a végével se volt semmi bajom, szóval gondoltam nem adok a pletykákra, nálam tiszta lappal indul az Androméda. De úgy elgáncsolta magát, hogy azt tanitani kéne. Viszont ha ezt a mostani a folytatást is elszúrják, akkor sztem le is húzhatják magukat nyugodtan a lefolyón.
Oh, hanyszor mondtam en valamire azt az eletemben, hogy soha, kizart, stb. aztan eltelik par ev es tessek. :D
A BioWare teljesen szetesett, lezullott, utolso szalmaszalkent gondolom most beprobalkoznak egy, a sikerszeriahoz kotheto (karakterek reven mindenkeppen) uj ressz(ekk)el, hatha...
En drukkolok nekik nagyon. Bar az Anthem az elso 10-20 oraban szorakoztato volt, aztan semmi ertelme nem volt tovabb jatszani, aztan az a csoda, hogy nem lottek le az egeszet a picsaba, hanem megprobaljak rebootolni (spoiler: nem fog menni...). Az Andromedaval kulonosebb bajom nem volt, csak eppen - a jatekosok altal megszeretett - Mass Effect hangulathoz, vilaghoz a vilagon semmi koze nem volt es azt pedig nem akartak folytatni - az Anthem energiait egy lezaro DLC-be kellett volna olni, szerintem. Hozzateszem, onallo, atlagos scifi jateknak siman elment volna, a kezdeti bugokat leszamitva.
Oly sok évnyi kutatás után... Most majd el lehet kezdeni visszakeresni a régi BW-es nyilatkozatokat, hogy aztat mondták e, hogy a ME 4 nem a trilógia folytatása lesz, vagy hogy nem akarnak folytatást csinálni a trilógiának. Mert az előbbi esetben ugye meghagyták egy későbbi folytatás lehetőségét. Felmerül a kérdés: ennyire sz@rul megy a BW-nek? Mondjuk az Andromeda és az Anthem után jó lenne ha letennének valamit az asztalra.
Kell ott lennie a felbontás állítás lenyíló menűjénél valami scrollozási lehetőségnek, amit egyébként nehéz lehet észrevenni - állítólag. És akkor ott találsz nagyobb felbontást is mint sima HD.
Elso resz hibaja, hogy a fo kuldetesek jok, de a mellek kuldetesek/DLCk elegge egy kaptafara epultek. Szallj le a latszolag auto-generalt bolygora, autozz el A, B es C pontokba, es ott lojj le mindenkit. A DLCk se masok, bar a hattersztorijuk ketsegtelenul jobb, de igy is tulsalgosan hasonlo a tobbihez, es nem olyan jok mint a fokuldetesek.
Ezzel szemben az ME2 ME3 DLCi vannak olyan jok mint a fokuldetesek, es nemelyikuk meg jobb is nala. Es a sztorihoz is sokat adnak hozza.
Kettő is volt, de egyik se túl emlékezetes. Az első, Bring down the Sky, amiben a batarianok szarakodtak valami aszteroidán, az még egész jó. De a második az semmi extra, Pinnacle Station, egy sima aréna lövölde zéró sztorival.
Az ar reszehez nem szolnek hozza, mert par eve mar volt panasz belole hogy mig a jatek ara az evek soran csokken ahogy szokott, a DLC-k ara magas maradt, es igy nem igazan van egyensulyban.
De minoseg tekinteteben majdnem mind nagyon jo, es sokat adnak hozza a jatek vilagahoz (akar rovidebb DLC, akar egy hatalmas csomag, mint pl a Citaldel). Szoval teljes aron, vagy "mashogy", de valahogy mindenkepp beszereznem oket.
Régen így volt az egykori Bioware pontok miatt (azokból vetted a dlcket), így kvázi hagyományos cdkulcsot vettél, amelyet felismert a steam és a később elinduló origin is. Egy próbát megér szerintem manapság is, vélhetően nem változott - nekem eleve Originen van a teljes triológia minden extrával, így nem tudom már kipróbálni. Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.06.30. 16:17:13
Tehát lényegében a Steam-es kulccsal megvettem az Originon is? Mert akkor hip hip hurrá, engem totál nem érdekel milyen kliensen tolom. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2020.06.30. 16:10:48
A Steames ME1 és ME2-höz kapsz egy-egy Origin kulcsot is, amelyet tudsz aktiválni (redeem opcióva) az Originben, így ott már csak a DLC bundlet kell megvenned, így nem kell kétszer kifizetni a ME2 árát. (oké, a játék maga pár dollár, a DLC bundle az ami drága mindig, de az a pár dolcsi is pár dolcsi)
Pár éve még legalábbis működött ez a dupla regisztráció, remélhetőleg még most is. A kulcsokat itt találod: :)
Hát ez pech, mert az ME2-őt már megvettem Steam-en Mondjuk még nem indítottam el, szóval talán refundolható. Mondjuk nem mintha anyagilag földhöz verne... :)
Franc, most miattatok rájöttem, hogy megint ki kellene pörgetnem minimum a trilógiát :D
Kell az Omega, Leviathan, és a Citadell is. A Form the Ashes meg vicc kategória, hogy DLC-ként van és nem alapból benne, mert konkrétan egy szereplőt tartalmaz, aki azért kell a játékba...
Arra figyelj, hogy sajnos a ME2-höz nem került fel steamre a DLC csomagja (originen elérhető, steamen még nem), na az pedig a játékhoz simán hozzáad +25-30% tartalmat is és szerintem esszenciális.
ME3 DLC Bundle pedig azért kell, mert mire eljutsz a ME3 elejéig, addigra kialakul a függőség és úgy fogsz ragaszkodni a sztorihoz, a karatkerekhez, a világhoz, hogy minden elérhető extra sztorira és kontentre szükséged lesz. :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2020.06.30. 15:36:29
Ja csak az Omega sztorija meg arról szól, hogy Ariával együtt megtámadjuk az aszteroidát, hogy visszafoglaljuk. Szóval annak a legtartalmasabb a sztori része szerintem.
Omega nem sokat, kapsz új war asseteket a végén, meg bandáztok Aria-val egy jót de igazából semmi extra. Másik kettő viszont fontos, Leviathan a Reapeker háttérsztoriját bőviti elég szépen, a Citadel meg egy "búcsú" a trilógiától tele kikacsintásokkal. Szóval ezek miatt szerintem megéri.
Én csak áthozott karival játszottam, de csak egy olyan esetre emlékszem, amikor hasonló problémám volt.
valószinű rájöttem miért történt mivel ezek csak olyan karaktereknél jelentkeztek amikkel már 1x végigjátszottam, a marsra érkezéskor ugye felveszünk egy mesterlövész puskát és akkor lehet fegyvereket cserélni, én olyankor a jól bevált fegyvereket adtam a karakternek többek közt az Executioner Pistol és úgy néz ki az miatt lassul be és nem tudtam lelőni dr eva-t kezdtem egy másikat annak nem cseréltem pisztolyt és egyből hullot a csaj
kezdtem egy ujabb karaktert azzal is jelentkezik a hiba
hát eddig csak akkor tudtam kinyirni ha nem lassult be
köszi a hozzáoszlásokat de most ott tartok hogy még 3 végigjátszott újrajátszani akartam ME3 karakterrel is ezt csinálja igen 2 lövéssel nem lehet de annyira belassul hogy 3 lövésre nincs esélyem
újra elővettem a játékot elkezdte játszani vele és már az elején olyan történt ami eddigi kb 10 végigjátszásom alatt sose a Marson nem tudom kinyírni Dr.Eva-t akár mit csinálok belassul a jelenet max 2 lövés odaér és kinyír mi történhetett vagy mit csinálok rosszul
Annyi előnye mindenképp volt ennek a sok évnyi kihagyásnak, hogy elfelejtettem mi a poén a Citadell DLC-ben. Igy legalább minimális meglepetést okozott a kiléte. Önmagában nézve megint azt kell mondanom, már értem miért volt mindenki oda meg vissza érte, arról nem is beszélve ugye, hogy jött Wrex is. Mongyuk nekem Jack hiányzott picit. Másodszorra viszont úgy érzem, több kérdést vetett fel a DLC, mint amennyit megválaszolt. Plusz újabb időhúzás, miközben minden percben milliók halnak meg. És bár ez tény, mentségükre legyen irva, hogy 1-2 napon azért talán még nem múlik semmi, hiszen a protik évtizedekig harcoltak a Reaper ellen, ehhez képest itt még mindig gyorsba történik minden. Hasonló érzésem volt egyébként a CoD: Black Opsnál. A történet miatt ott is feszitett volt a tempó, de aztán amikor az ember rájön, hogy simán meg lehet állni nézelődni, egy kicsit megtörik a varázs. A Leviathant viszont összecsapottnak érzem, még ha látszólag magyarázatot is ad a Reaperekre.
Ez az egyének szintjén így lehet, de a valóság inkább ennek az ellenkezője, ha országokat, népeket nézünk. A külső, közös ellenség rendszerint egységbe kovácsolja az amúgy még picit széthúzó csoportokat is.
De itt alapvetően fajokról és nem egyénekről van szó. A protik évekig el tudták húzni a háborút. A játékból viszont az derül ki, hogy az egyes fajok még akkor sem hajlandóak összefogni, amikor a nyakukon az invázió. Nem csoda, ha Shep nélkül pár hónap alatt mindenki elhullana. Persze ha a fajokat földi országokra vetitjük le, akkor kb ez volt a 2. vh-ban is. Csak ott rippereknek nem volt annyira kedvező a helyzete. De igazából a szövetségesek is többségében a saját pecsenyéjüket sütögették
pont a reaper invázió közepén kell elkezdeni a kroganeknek sírni a genophage miatt és a quarianok is pont most akarják visszafoglalni azt a nyomorult bolygójukat annyi évszázad után
A valos emberi tortenelmet ismerve ez nekem abszolut realisnak tunik. Minden haboruban vannak akik a felfordulast kihasznalva a sajat elonyukre probaljak forditani a helyzetet, a kozos nagy problemavval meg foglalkozzon csak a tobbi...:)
Az igazság az, hogy ha jól emlékszem, akkor a batarianeket egy ME2 dlcben kb mi is fel tudjuk robbantani a reaperek helyett ... De tényleg nem a Föld az első célpont, Palavant is kb egy időben támadják meg a Földdel és az eredeti terv meg ugye az volt, hogy a citadellán keresztül jönnének át (még az ME1-ből).
A bolygó felrobbantásávla meg az a baj, hogy a reaperek tudnak repülni és akár le is léphetnek a robbanás előtt percekkel. A többi sokezerről a másik bolygókon nem is beszélve.
Ez nagyon nem így történt. Először a Batarian-okat érte csapás de ők szinte szó nélkül elestek mert sokukat már indoktrinálta a Leviathan of Dis amit tanulmányoztak. Ezek után egyszerre csaptak le az emberekre, turiánokra és az asarikra egyidőbel. Gyakorlatilag az egész játékban azért szaladgálsz fel-alá, hogy meggyőzz másokat, hogy adjanak egységeket annak ellenére, hogy a Föld egyáltalán nem fontos pontja a háborúnak.
A végső csata azért játszódik a Földnél és lényegében ekkor válik csak fontossá mert a Crucible-t csatlakoztatni kell a Citadel-hez. Ez nyilván azért van így, hogy keretbe foglalja a történetet a játékos számára, valódi fontossága nincs, hogy miért ide hozták.
Ezek után, tegyük fel, hogy felrobbantod a bolygót valahogy (nyílván úgy, hogy szétcseszed a Mass Relay-t valahogy már más módon nem tudod) és akkor esetleg elpusztul pár Reaper. Mi lesz a többivel szerte a galaxisban? Megcsinálod ezt N+1 alkalommal? Ez nem terv, ez idiotizmus és ezt még renegát Shepard is belátná. Továbbá szó nem volt arról, hogy a Reaperek az egész emberiséget tartanák veszélyesnek. Egyedül Shepard az aki szálka Harbinger szemében. Ezért jön a végső rohamnál személyesen.
A párbeszédek tényleg nem túl erősek, de ez a Bio hibája és már az első résztől kezdve így volt. Ez adja a játék vonzerejét. Nem a trilógia részeként, hanem különálló játékként egyik ME sem lenne nagy szám, együtt adják azt az élményt, ami miatt szeretjük. Az ME1 sikerét annak idején a szép grafika és a teljes sci-fi rpg pangás okozta. Lényegében sci-fi rpg csak Star Wars volt akkortájt, ezer éve nem adtak ki semmit sem a kiadók (jrpg-t nem említek). Az ME2 és a 3 pedig a játékosok kötődésére alapozott és be is jött. Ezért megy ez pl. egy olyan sorozatban, mint a ME,ahol ugyanaz a brigád megy részről részre lényegében és ezért nem megy pl. a DA-ben, ahol mindig mások jönnek.
A játékban egyébként megmagyarázzák, hogy azért a Föld az elsődleges célpont, mert az emberben látják a Reaperek a legnagyobb kihívást - a történetet ismerve, nem is tévednek. Az emberek pár évtized alatt a nulláról a tanácsig jutottak, másoknak ez évszázadok alatt se sikerült. A galaxist meg nem a reaperektől mentjük meg, hanem saját maguktól. Nekem inkább az b-szta a csőrömet, hogy pont a reaper invázió közepén kell elkezdeni a kroganeknek sírni a genophage miatt és a quarianok is pont most akarják visszafoglalni azt a nyomorult bolygójukat annyi évszázad után. De ez ugye a dráma miatt van.
Ami viszont jó, hogy azért akkora lyukak nem voltak a történetben, mint pl, a MEA-ban. Újra elkezdem az előző három után és az első pár órában már akkor hibák vannak a sztoriban, hogy a fejem fogom. Spoiler nélkül, de lényegében már az első, tutorial bolygó után sikerül magukat lábon lőni. A nexusban ugye van az Első Gyilkosság küldetés, ahol az Első Gyilkos ügyét kell kivizsgáljuk, akivel az a baj, hogy k nem az első gyilkos, mert előtte percekkel magyarázzák, hogy a lázadáskor mennyi embert megöltek a lázadók, pl. így lett Tannból is igazgató. Aztán meg az egyik Habitat 7-es társunknak magyarázzuk, hogy úgy vonul majd be a történelembe, mint az első ember, aki a kettekkel találkozott ... Csakhogy ez se igaz, mert előtt két perccel hallgattuk azt a hangfelvételt, ami szintén az Első Gyilkosos küldetéshez megy, ahol a kettel harcolnak és a küldetés végén kiderül, hogy Hiram Reynoldsot, az áldozatot a kett lőtte le. Meg előtte a két bázist is a kett írtotta ki. Szóval k. nem ő találkozott előszöra kettekkel ...
És ez csak az első 2-3 órája a MEA-nak, épp hogy enged menteni, lement a prológus ... A végén lesz még több és nagyobb lyuk. Az eredti trilógia ezeket a buktatókat ügyesen elkerülte. Mert ott még törődtek a történettel, volt irányvonal és mert nem másfél év alatt dobták össze kétségbeesetten az egészet.
Másfél hete kezdtem neki én is megint. Még a fekete pénteken megvettem akcióba a DLC csomagot, gondoltam itt az ideje teljessé tenni az élményt. Még nem sikerült a végére érnem és a Citadell-t még nem láttam. A Leviathan-t tényleg nem volt szép dolog DLC-ként kiadni, hiszen mindenre magyarázatot ad. Viszont két dolgot sikerült megállapitanom, egyrészt a játék elég rosszul öregedett és itt most nem a grafikára gondolok. Inkább a párbeszédekre. Anno bosszantott, amikor mindenféle videókban parodizálták a játékot, de az igazság az, hogy sokszor paródia nélkül is nevetséges. A másik dolog, hogy az elmúlt 7 évben nem változott semmi, most is ugyanazt a hangulatot adja a játék, mint akkor. Függetlenül az előző ponttól. Bár hozzá kell tennem azt is, hogy a DLC-kel együtt még hiteltelenebb az, hogy bár a Földet éri először a Reaper csapás és itt támadtak a legkomolyabban, még is, az egész galaxist meg kell mentenünk, mire visszatérhetünk a Földre. Mondjuk most felmerült bennem a gondolat, hogy renegát Shep helyében én felrobbantottam volna a rákba az egész bolygót, az a kevés túlélő igazán nem nagy ár azért, hogy megmakkanjanak a Reaperek. Meg az is ironikus, hogy az ember volt az utolsó faj, aki kilépett az űrbe, a Reaperek még is őket tekintik a leginkább veszélyes fajnak.
jRPG-t szándékosan nem mondtam. Egyrészt, az nem az én kategóriám, másrészt abból volt kismillió nyilván. Tipikusan nyugati AAA RPG-kre gondolok, és nem nagyon volt semmi. Divinity 1-2 és a Pillars 1-2 sajnos nem AAA kategória, mindegyik kickstarteres történet. Nagyon jó játékok, de nem AAA egyik sem.
De igazából kifejezetten erre a két nagy, nyugati rpg fejlesztő cégre hegyeztem a kommentem: hogy lószart sem csináltak egész generáció alatt. Eszembe jut egy beszélgetés még a generáció elején szegény Tottival, aki persze - mint mindig - védte a konzolgyártók becsületét, hogy nyugodjak meg, azért mert gyér a launch title felhozatal még lesznek jó játékok a generáció alatt. Kifejezetten AAA rpg-kről beszéltünk. Hát nem lettek.
Final Fantasy 15 is elment, nem volt rossz. “Kisebből” meg ott van még a Pillars of Eternity 1-2. És még elvileg idén jön egy The Outer Worlds, valamint valamikor, majd, egyszer, elöbb-utóbb, when is ready Cyberpunk 2077.
AAA RPG-k terén tényleg elég gyengusz ez a gen. Egyébként minőségi játékokra nem lehet panasz, ahogy kisebb költségvetésű RPG-kre sem (lásd az új Shadowrun trilógia vagy a Divinity játékok), de most akárhogy is gondolkodom, a Witcher 3 és a Horizon Zero Dawnon kívül nem jut eszembe olyan AAA RPG ebben a genben, ami annyira jó lett volna. Deus Ex Mankind Divided és Fallout 4 is maximum ok volt, ME Andromeda meg hát tudjuk...
Még a Nier Automata jut eszembe, ha az RPG-nek nevezhető, meg pár JRPG, mint pl. a Persona 5, de JRPG-k meg ugye sokban különböznek a nyugati RPG-ktől. Utoljára szerkesztette: Evoluti0N, 2019.02.11. 14:11:29
Most vittem végig sokadszorra a három részt, ezúttal xbx1x-en, bc-ben. Közben az jutott eszembe, hogy de elbaszott egy generáció volt ez a mostani. Az előző konzolgeneráció alatt: 1. megjelent a ME1-3, rakás dlc-vel 2. A DA:O, DA2 és a DA:I is (az előző generációra is, nem csak az újakra), rakás dlc-vel mind 3. Bethesda kladott két Elder Scrolls játékot 4. és kijött két Fallout RPG is (F3, kieggel és FNV, kiegekkel)
Ebben a generációban: 1. elkapkodott és ezért óriásit bukott ME:A 2. DA:I, ami kijött az előző konzolokra is, tehát nagy újdonságnak nem nevezném 3. egyetlen Elder Scrolls játék sem jött a Bethesdától (vagy más fantasy rpg) 4. Fallout 4 egyedül (a F76-ot nem sorolom, meg a mobiljátékot sem, azok nem rpg-k)
Miután várhatóan idén bejelentik E3-on az új generációt, amit 2020 felé várhatóan ki is jön, ezért azt gondolom, nem nagy tévedés azt mondani, hogy ez már így is marad. Biztos lesznek olyan játékok, amik megjelennek majd erre a generációra is (pl. új DA), de azt gondolom, ezek már a következőre vannak kiélezve. Egyikből se mutattak még játékmenetet, ami azt jelenti, hogy 2 éven belül nem várható a megjelenésük. Ha kijönnek egyáltalán.
A két legnagyobb nyugati RPG stúdió lófaszt sem csinált egy egész generáció alatt. A Bethesda lényegében ma már inkább mások játékait adja ki a sajátjai helyett, a Bio meg átmegy Bungie-ba és Destinyt csinál. Marad az Obsidian, akikét épp megvett a MS, ami azért nem jó jel, hiába jön az ígéretes Outer Worlds és a CDP, ami egy pici stúdió és egyszerre egy projektre tud csak fókuszálni, ami miatt 5-6 évente várható tőlük valami.
Köszi srácok! Megvan még a harmadik rész félbehagyott mentése. Viszem most tovább, mert ha jól emlékszem, már vagy 3x elkezdtem az elejéről. Aztán valamiért mindig abbamaradt.
...vagy csak jatszd ujra az elejetol. A vege ugyis mindig az hogy ujrajatszuk, mert nem tudjuk abbahagyni:D
Kijött és most is kapható a Mass Effect 2 DLC Bundle, sőt a Mass Effect 3 DLC Bundle-ban is. De szerintem az nem olyan részletes mintha rendes mentést vinne tovább.
Persze, a 2. rész mentése egyszer kell csak az importhoz, aztán már a 3. rész mentéseiből dolgozik. De még ha eltűnik a 3. rész mentése, és emlékszel a döntésekre, akkor is van savegame editor. Utoljára szerkesztette: genndy, 2019.02.05. 17:39:03
Sziasztok! A második rész mentésével kezdtem el még régebben a hármat. A játék elején tarthattam, mikor töröltem a játékot, a mentéseket elraktam. Ha ismét felkerül a harmadik rész, és csak annak a mentése kerül be, akkor is tudni fogja a második rész döntéseit?
Na igen, es mind mas miatt jo:) From Ashes kotelezo az uj szereplo miatt. Omega vegulis kihagyhato, de mind kuldetescsomag jol sikerult. Leviathan a tortenet miatt fontos, kell a vegenek a megertesehez. Extended Cut nem is kerdes, gyakorlatilag az osszes szidalom a lezarasa miatt az EC elotti idokbol ered:) Raadasul ingyenes. De sokak szamara a Citadel viszi a primet a 3 resz osszes DLC-je kozul. Jo a sztorija, jok a helyszinek, viszontlatjuk az osszes regnemlatott karaktert, es rengeteg poen.
Mass Effect 3hoz kell minden dlc szinte, hogy ne maradj le semmiről és teljes legyen az élmény. From Ashes, Omega, Citadel, Leviathan, Extended Cut (bár ez ingyenes és alapból települ azt hiszem).
Akkor lehet jövőre még erre a DLC pakkra beruházok! :)