singularity szerintem kifejezetten élvezetes volt pedig nem nagyon szeretem az ilyen csõ játékokat, de ez tetszett
Alan Wakebõl a nyitott játékmenet hiányzott, vicces, hogy 5 évet ültek azon a gamen, nekem meglepetés volt, rosszabbra számítottam...volt egy hangulata, fõleg éjszaka :)
egyébként a gamer múltam miatt kifejezetten érdekelnie kellett volna a singularity-nek, ehhez képest nézegettem a videókat, trailereket és totál érdektelen volt. persze lehet hogy tényleg jó a játék, és ha majd 1000 ft-ért meg lehet venni, megveszem és kipróbálom, de amúgy meg nem láttam többet benne mint egy szimpla csõshootert, némi játékmenetbeli bolondítással. bár nem tudom elképzelni, hogy olyan nehéz lenne kitalálni, hogy "na most itt akkor úgy kell továbbjutni, hogy visszaforgatom az idõt"...ugyanabba a csapdába esett mint annak idején az a játék, amiben meg lehetett állítani az idõt, már a nevére sem emlékszem: de a lényeg, hogy az ilyen "egyedi" megoldások számomra olyanok, mint amikor a cod-ban meg kell nyomni az F betût, és akkor végignézhetek egy animációt...
Alan Wake hatalmas csalódás volt. Nem is vesztegetek rá több szót. :/
Itt sokszor a legjobb címekrõl sokan azt sem tudják mi az, mindenki csak az ismert - bejáratott címeket kedveli, és ezeknek a címeknek a kiadói évrõl-évre jönnek az épp csak megfelelõ aktuális részekkel, míg az újszerû címek sokszor esélyt sem kapnak a sikerre.
"A Raven egy remek hangulatú és sok újítást tartalmazó játékot rakott össze, melynek története is tartalmazott pár érdekes fordulatot és egyedi megoldást."
Egy, a játékiparban nem jártas embertõl aki 2010-ben csak a Singularityvel játszott még elfogadható lenne ez a kijelentés... na de itt?
A RUSE nekem kimondottan nagy csalódás volt, olyannyira hogy még végig sem játszottam :(
RUSE is jöhetne a listára, jó játék lett mégis alig fogyott, kb van 4-5 hónapos de multiban este 8-10 között ilyen 7-10 szerver van kb alig játszák már.
Vagy lehet, azért buktak, mert az esetleg jó koncepciót kifejezetten bugyuta megközelítéssel valósították meg? Mondhatnám azt is, hogy túlontúl konzolos, de a címek egy része beölte magát a PC piacra is. Mindenesetre az alapelv ugyanaz: legyen minél egyszerûbb, nehogy az ostoba parasztja (ez lenne a játékos) összezavarodjon, hogy esetleg valami sajátossal kell szembenéznie. Jó koncepciók, túlontúl egyszerû, gagyi kivitelezés. Ezért buktak el. S ezért nem alulértékeltek, hanem azt kapták, amit megérdemeltek.