De ha valaki mentés nélkül akarja játszani a játékot akkor miért kell ahhoz külön funkció? Egyszerûen csak ne mentsen el, és ne mentsen elõ semmit. Ha meghal akkor önszántából kezdje elõrõl. Mondhatnám: Az önkéntes számûzetés az igazi kihívás és nem az amikor odakötik az embert a hegytetõre.
ööö ja persze, és mennyi esélye van hogy mégegyszer belekezdjek ha meghalok mondjuk harminchat óra után?
Komolyan gondolták. Mit gondolsz, hány IQ-light ember akar mégis játszani? A tömeg pedig nagy úr.
Sztem ez a dlc poén volt. Nem hiszem, h komolyan gondolták volna.
Nem semmi. 20 évig kb. egyetlen játékban sem lehetett menteni... (talán kis sarkítással). Amúgy nem rossz, de az a mentésfeloldó DLC egy kicsit bûzlik nekem. Sõt, nagyon.
armageddon666: Az is cheatelés. A semminél is lényegesen kevesebb értelme van. Magának a kérdésnek sem sok.
Feltalálták a nemmentést... Ez aztán az evolúció!
de ha megkerüli az ember a rendszert onnantól mi értelme van?
A Diablo 2-ben is létezett ilyen mód.. Hardcore mód volt a neve. Ott azért ha azt bekapcsoltad, és elkezdted a játékot megvolt a kockázat hogy bebukod.. de tuti ennek is lesz egy kimásolom bemásolom megoldása mint annak volt :)