Az elsõ rész mozgása nagyon kiábrándító volt elsõre. :S Nagyon nem tetszett, hogy csak cammogva bír menni, stb. Kb. 5 perc után majdnem le is töröltem az egész játékot, de gondoltam adok neki még egy esélyt, és még vagy 20 percig játszottam. Na meg ugye utána még pár napig, míg végig nem játszottam, mert a 20 perc alatt megszoktam a szokatlan és túl lassú mozgást, és utána már nem zavart. Alkalmazkodtam hozzá.
Ettõl függetlenül továbbra is tartom a kezdeti véleményemet, hogy egy jobb irányítással, gyorsabb mozgással élvezhetõbb játék lenne (lett volna). Példának felhoznám a Doom 3 játékot. Az sokkal pörgõsebb, mondhatni szokványos irányítás, mozgás. Mégis, mikor a sötétben egy szál elemlámpával percekig világítgattam egy szobában, míg biztonságban éreztem magam, szerintem elmond mindent a játékról. Voltak helyszínek és szituációk, ahol nagyon dobogott a szívem az izgalomtól, és a "félelemtõl".
Szóval, ahhoz hogy igazán félelmetes legyen valami, nem kell feltétlenül ezt a cammogós irányítást bevetni, hanem jól kell kitalálni a világot. Ettõl függetlenül nem egy rossz játék a DS, ha megszokja az ember, de a D3 szerintem sokkal jobb.
Várom a DS2-t, csak legyen is majd idõm játszani vele. ;)
"hormonzavaros nyugdíjas baromfi" - nagyon vicces vagy, majd behalok a poénkodásodtól A Dead Space nem egy Terminator klón, hanem félelem játék, szerintem akkor is ütõs lenne, ha csak fél óránként jelenne meg benne egy szorny, hogy megöljön minket
hát szerintem elég közepes volt a grafika az elsõ részben, de a trailer alapján a második részben sem látszik nagy változás
Én nem értem mi baj van a mozgással. szerintem ebben a játékban van az egyik legjobb módon megoldva, itt azt érzi az ember hogy tényleg a játékban van, a léptek ereje, a rázkódó kamera futás közben nagyon is reálissá teszi a játékot. Nem úgy mint pl a Fallout 3 külsõ nézetes módja, olyan idétlen mozgása van benne az embernek... rengeteg játékot ezzel rontanak el, viszont a Dead Space az egyik számomra legjobb ilyen játék :) Aki nem így gondolja és nem játszik ezzel a nagyszerû játékkal azt meg csak sajnálni tudom hogy kimarad ekkora jóból :D
én most gondolkoztam azon, hogy veszek egy ps1-et csak a retro hangulat miatt. Abban az idõben éltem a "játszós" korszakomat, és kurvára nem kötnek le az x360-ra meg 325346magos gépre kiadott játékok..... semmi újat nem tudnak kitalálni, és egy idõ után engem a túl jó grafika is idegesít.
dead space fantasztikus volt - filmben ilyen fosatas nincs! en is varom a 2ik reszt!
loál jani, ha eddig kimaradt volna, nezd meg a dead space developer diarykat a youtubeon, fasza csapat, profi munka.
Szerintem azért mászkál így, mivel egy ûrruhában van, amiben te sem ugrabugrálnál. És sokat ad a hangulathoz, hogy nem quake arena módjára lövöldözöd a szörnyeket. Némi realitás és feszültségkeltés a ruha, ezért túlélõ horror.
Valamiért eszembe juttattad a legidõsebb tyúkot az udvarunkról. Szegény, pedig most õ tojik mindig :/ ... szerintem adjá neki egy esélyt (mármint a fõ karakternek is meg a játéknak is), hátha jobb lesz mint az egyes volt.
addig ne is számítsanak átütõ sikerre, amíg egy survival horror játékban a fõ karakter úgy mozog-fut, mint egy hormonzavaros nyugdíjas baromfi
- Az elsõ részben is lehetett az ellenfeleken használni a stasis-t. - Hõsünknek az elsõ részben is látható volt az arca, igaz nem sokat. Az elején amikor becsapódott az ûrhajó, akkor már lehetett forgatni a kamerát (és ekkor még nem volt rajta a sisak). Valamint a végén is, de ezt úgyis tudja mindenki.
- Ez a széttaposós lõszer/healthpack szedés remélem szintén félreértés, felesleges idõhúzásnak tartom (jó volt úgy ahogy az 1-ben volt, lelövöd, dobja).
- Javelin gun mint visszatérõ fegyver? Nem emlékszem rá az elsõ részbõl, ha mégis volt, valaki javítson ki.
- A pulse rifle-t nem nagyon használtam a játékban, de mintha úgy rémlene, hogy van másodlagos tüzelési módja (ilyen pörgõ összevisszalövõs tömegoszlató).
Amúgy várós igencsak, ha még menne is a gépemen minimum grafikán, az még jobb lenne, mert nem szándékoztam úgy fél éven belül gépet venni :)