Mennyi időt? 1 évet. Teljesen reális az eredményt tekintve. Ez egyrészt egy teljesen reális időintervallum, úgy meg hogy nem 200-an vannak, nincs külön projektvezetés, ingyen csinálják, egyszerűen rekordidő. Továbbá, amit látsz a demóban egy kész infrastruktúrát jelent, rengeteg elkészült asset-et, azaz a további fejlesztés nagyságrendekkel gyorsul (tehát a következő jelenlegi demo mennyiség 1 év helyett akár 2-3 hónap alatt elkészülhet).
Az eredeti TR2 a maga fapados motorjával készült 1 évig, úgy hogy gyakorlatilag minden megvolt hozzá, csak össze kellett legózni.
Funny fact: egy általános űrlapos vállalatirányítási rendszer (tehát form-ok, minimális üzleti logika, stb) készül ~5-10 fővel általában 2 évig. Ha nagyságrendileg össze akarnánk hasonlítani, kb mintha egy játék beállítások menüjéről beszélnénk. Persze rengeteg időt spórolnak az engine editorok, főleg az UE. De ugye ahhoz is érteni kell és nem két nap megtanulni, hanem évek.
Más: Pl. Black Mesa meddig készült? Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2017.09.04. 00:35:03
Pont ez a gond vele (szerintem) Csak ennek a demónak a megvalósítása mennyi időt vett igénybe total free. Az egészet 100% ,hogy nem fogja megcsinálni...pedig valljuk be kegyetlen jó volna. Utoljára szerkesztette: grebber, 2017.09.03. 19:06:43
Ha megnézed, ezt a demót, és az utsó két, "rebootolt" TR-t, ég és föld. Nem csak a kinézet, de a játékmenet is. Szerencsére a felújításban maradtak az útkeresős, platformer ugrálós, ügyességi játéknál, míg az új, már más irányt, azaz "korszerűbbet" vett. Bár bevallom, nem rossz a második új rész, (Első nem annyira begyere, bár az sem rossz) ez kifejezetten tetszik. EZ AZ IGAZI TOMB RAIDER. (nekem, és szerintem azoknak is, akik az első 3 részen nőttek fel.) Szerintem ezért nem lőtték (még) le.
Mondjuk azt nem értem ,hogy a SE nem lát egy felújításban pénzt hogy nem csináltak eddig lószart se a korábbi részekkel... Mondjuk eddig respect nekik amiért nem lőtték le , mint pl a szemétláda capcom a resi próbálkozásokat
Én ennek anno ebben nem láttam nagy potenciált mikor megjelentek az első képek és videok, de azt kell mondanom pár perc után hogy a legigényesebb fan made felújítás amivel valaha találkoztam. Nem nagyon mondom meg hogy nem egy nagyobb AAA fejlesztőcég munkája. Utoljára szerkesztette: Maxtreme, 2017.09.01. 08:50:39
Akkor bocsi, nem emlékszem már én sem pontosan, hogyan volt :)
Végül egy reset után pöccre ment, de nem tudom, hogy a kettő között mi lehet az összefüggés (ámbár egy fél napom ment rá egy gps cache-re is, hiába álltam oda, ahol lennie kellett volna, aztán egy újraindítás után az is meglett.
A játék amúgy kiváló, de az ilyen zötykölődések és a respawn-logika azért ront az összképen. A fordításért meg nagy köszönet jár az azt készítőknek, szép munka volt! Utoljára szerkesztette: gunji, 2017.08.20. 17:42:11
szamuráj főboss-t kéne legyőzni. Nektek hogy sikerült? A módszert tudom (a hátát kell lőni majd a fejére csapni a csákánnyal), de nem sikerül, mert ahogy üt, rögtön fordul is felém, így hiába ugrálok előle, a hátát nem sikerül eltalálni. Közben persze jönnek a segítői is. A nehézség itt szvsz nincs jól skálázva.
Igen, a hajón. A 'mikor' jó kérdés, sajnos csak nagyjából egy másodpercig lehetne nyomni a gombot, utána rögtön el is tűnik a felirat. Lehet, hogy itt is az lesz a megoldás, mint ami a
A hajón? Én is szívtam vele, mert nem azonnal, hanem a jó időpillanatban kell nymoni a quictimeot. Nagyon figyelni kell, hogy mikor. Én kb. 2 óra után jöttem rá...
amikor felmegyek az Endurance-ra és a nagy darab faszit kellene legyakni. Addig eljutok, hogy fejbelövöm és fejbevágom, meg is jelenik a nyomj F-t a csákány lendítéséhez, de rögtön el is kapja a nyakam. Néztem videót is, ott belassítja a jelenetet, nekem nem. Másfél órát táncikáltam körülötte, elfogyott mindenem már.
Előre is köszönöm, ha valami tud tanácsot adni.
Üdv!
Lehet, hogy butaság, amit kérdezek, de van mód arra, hogy ha visszalépek a játékba, akkor Larát oda tegye, ahol a kilépéskor hagytam (pl. egy táborban, ne egy közeli respawnhelyre, ahol még nem is jártam) ? Köszi.
Összeszedtem én is mindent! Nekem egy vizi akna és valami biszbasz egy antenna tetején, okozott enyhe idegrángást! :) A survivor instict használatával is nehéz volt észrevenni!
Köszi! Ja úgy értve nem, achievement maradt még nem kevés! Csak maga a játékban minden apró keresgélés meglett! A tojás gyűjtésen az utolsót 2 óra hossza alatt találtam meg! A szemét egy szirt oldalában volt, ott kóboroltam mellette órákig, de csak észre vettem :)
Gratulálok! Nekem pár multis achievement nincs meg. Valamint, a Chatterbox-hoz az egyik párbeszédet (a farkasos rész után, mikor megerősíted a csákányt és kimennétek a pályáról) nem adja be többszöri újrakezdés után sem! :(
Sikerült valakinek 100%-os ra? Vagy csak én voltam ilyen fanatikus? :D
[sóhajt]
Sziasztok nemrég láttam egy videót amelyben Lara nude módban játszott hogyan lehet ezt megoldani ??? ebben tudna valaki segíteni részletes leírásban 2013 játék.
Nem a játékba nyúlsz bele. A telepítési útvonalat kell átírnod mivel a telepítő nem látja azt.Én is az eredetivel játszom semmi baj. Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.02.01. 18:40:50
Olvastam igen, de nem nagyon merek ennyire belenyúlni a játékba. (Steam -es) Kérdezem mégis bátortalanul: nem fog b@szakodni utána vagy közben a Steam?
"!!! Figyelem! Azoknak, akiknek nem indul el a telepítő, mert nem találja a játékot, vagy pedig "nem-Steames" játékuk van, itt a megoldás: A letöltött zipben van egy xml mappa, és azon belül egy games.xml fájl - ezt a fáljt meg kell nyitnod, pl. Notepad++ programmal, majd ahol látod az e:\TombRaider útvonalat, azt át kell írnod a saját útvonaladra, ahol a Tomb Raidered is található, majd mentsd el az XML fájlt. Másold be a TRTR.exe mellé, majd csak ezután indítsd el a programot és válaszd ki a listából a Tomb Raider (custom)-ot!
Pl. ha az útvonalad E:\SteamLibrary\SteamApps\common\Tomb Raider, akkor azt. !!!" Utoljára szerkesztette: grebber, 2016.02.01. 18:03:18
Üdv! Most vettem meg a játékot Steam-en és a Magyarításnál ez a hiba üzenet fogad: TombRaider Translator Hiba Object reference not set to an instance of an object. Stack Trace: Message: Object reference not set to an instance of an object.
Source: TRTR
Data: [none]
StackTrace: at TRTR.GameInstance.processSteamGameData() at TRTR.GameInstance.Load() at TRTR.TRGameInfo.Load(GameInstance game) at TRTR.form_Main.workerRefreshGameInfo_DoWork(Object sender, DoWorkEventArgs e) at System.ComponentModel.BackgroundWorker.WorkerThreadStart(Object argument)
InnerException: [none]
Sys Info:
Copy all to clipboard Valaki segítene? Köszönöm! Utoljára szerkesztette: Hexex86, 2015.12.28. 20:21:26
A GOTY edition megszerezhető cuccokat ad (mint mondjuk battlefront nemtommilyen csomag), vagy nem? Nagyon gondolkodom rajta, steam walletomból még csak a sima edition jönni ki, de pár kártya eladásával már a GOTY is szóba kerülhet (ha megéri)
A 2015. novemberi GameStar magazin teljes játéka!
Ja az E3-as demó volt. Messze még a megjelenés, a PC-s és PS4-es verzió pedig még messzebb van.
ah, akkor vmelyikkel keverem a szériából. láttam egy egész ütős gameplay teasert, ahol lara lopakodik, aztán meg kinyír egy nagy medvét. sztem egész jó lett a játék
Remélem igazad lessz, alig várom hogy Lara láncfürésszel apricsa a népet :). Kezded kicsit tulzásba vinni, telejsen redben van amit eddig láttunk. és a Tr-el sem volt semmi baj, kicsit lehetett volan hossazb, pár extra Toimb, de ennyi. Ez a koncepcio jobban fekszik a játéknak, legalább is számomra és sokak számára. A Tomb Raider mindig az lessz aminek a fejlesztők akarják hogy legyen, ha 2030-ban rebbot-olják egy pornó szimulációnak, akko az lessz Tomb Radier, Lara hunt for the Golden Dick- és akkor majd az lessz a tomb raider. :D
Amcsiban, de szerencsére nem csak belőlük áll a világ. És kevesebb erőszak és brutalitás csak jobbat tenne a játéknak. A következő rész már valami Mortal Kombat + Gears of War keverék lesz. Lara láncfűrésszel darabolja az ellenséget csak azért, mert nem tud bejutni tőlük egy sírkamrába. Más motiváció nem is kell a gyilkolásra. Remélem, ha lesz film, akkor Michael Bay fogja rendezni. Ennyi robbanást csak ő tudna vászonra vinni. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.08.08. 16:18:17
Na na na elég már. Amcsiban a taknyok megkapnak mindet, hozzá jutna fegyverhez aztán lelövik apucit mert látta a GTA-ban. Semmiben nem értek veled egyet, de ez igy van rendjén :) Tul fáradt vagyok ahoz hogy érveljek, és nem is kell érvelni, Tr 2013, 18-ask akira ide vagy oda, jobban fogyott mitn bármeik Tr játék ez elött. Valamibe csak belenyultak.
Valamilyen szinten igaza van, hisz a régi Lara is ölte a népet, de közel sem ilyen brutalitással és mértékkel. Kevesebb vérrontással is lehet élvezetes játékot készíteni. És valóban a sunnyogás, a lopakodás illene az új Larához (21 éves a csaj ugyanmár) és csak végső esetben kellene fegyverhez nyúlnia. Mert a Rise brutalitása már-már bántóan sok. És hogy ebbe az irányba viszik el Larát (csak mert így több fogy belőle), az nonszensz. Persze azt sem értem miért a 18-as korhatárt tűzték ki célul a fejlesztők. Így kevesebb példányt tudnak értékesíteni belőle, mintha mondjuk csak 12-es korhatár lenne rajta. Hisz korábban ha Tomb Raideről beszélgettek az emberkék, akkor csak a csöcs, fejtörők és peremről-peremre ugrás került szóba vele kapcsolatban. Minden korosztály számára fogyasztható volt. Ellenben a 2013-as rész? Konkrét mészárszék az egész, Lara egy bizonyos ponton csupa vér, igazából merő ellentéte a korábbi részeknek. Nehezebben befogadható játék, viszont a folyamatos pörgés és Lara "eladja" az egészet. És az aktuális célközönséget már az sem zavarja, ha alig van kifosztható sír és puzzle elem. Csak pörgés legyen, sok látványos robbanás aztán a gyerkőcök rohannak érte is a boltba. Ha nem a 18+ lett volna a cél (ez nemcsak erőszakot jelenthet olyan szülők számára, akik nem jártasak a videojátékokban!), akkor többet is elpasszolhattak volna belőle. És egy szülő hamarabb vesz meg egy alacsonyabb korhatárú játékot a gyerkőcnek, mint egy 18+ besorolású alkotást. Persze idehaza egy 13 éves is vásárolhat 18+ játékot, csak dohányárut és alkoholt nem, viszont számos szoftver bolt van külföldön, ahol erre is figyelnek (mondjuk ott más törvények is vannak)!
Viszont nagy kár hogy a mai igényekhez mérten 80%os hentelés a játék. Egyszerűen nem illik egy ilyen aranyos tinédzser lányhoz hogy egy egész sziget lakóit AK-val ledarálja. A lopakodás, és a sunyiból ijjászat még talán nőiesebb, de én a suttyó parasztok hozzáállását se értettem, intelligensek, csapatmunkában dolgoznak, angolul beszélnek és minden áron a halálát akarják egy ilyen cuki kislánynak. Az összes. Tiszta kreténség volt az egész játék történet szempontjából.
nem értettem hogy második végigjátszás után miért maradt hónapokig a fejemben a játék. melóközben is sokszor azon kaptam magam hogy larára gondolok. aztán rájöttem..
Nem, nem játszottam még velük. Nem vettem úgy hogy degradálnátok, csupán szerintem a régebbi Tomb Raiderek nem sorolhatóak a csőjátékok közé, és emelett még mindig kitartok.
Játszottál a mostani Batman játékokkal? No, ott kezdődik a nem csőjáték. Ne értsd félre, nem degradálja senki a csőjátékokat, jók azok, az kell a folyamatos történetmeséléshez / játékos lekötéséhez.
Ilyen erővel minden játékra rá lehetne húzni h csőjáték., hiszen gyakorlatilag minden játékban teremről teremre haladsz. Amire én a csőjáték jelzőt használnám, az a Remember me, ott tényleg nagyon kevés lehetőséged van másfelé menni, mint ahogy azt a sztori diktálja. Ellenben emlékezz vissza például a Tomb Raider 3 Aldwych pályájára, azzal a hatalmas metró/ aluljáróval, ahol ha a pálya jobb szélén meghúztál egy kart, és ha nem figyelsz eléggé oda, vagy nem fedeztél fel korábban egy zárt ajtót amit esetleg a kar kinyithatott, elakadtál.
Eddig az első két fejezet van meg az AW-ből. Nem rossz, de félelmetes, hogy mennyire csőjáték az egész. A TR-ben azért minimálisan, de több szabadság volt. Ez tipikusan a történetmesélős játék, de ennyi erővel ez mozi is lehetne... :)
Félelmetes, hogy mennyire szép egyébként a játék, pedig azért már 5+ éves fejlesztés.
ON
Nem ugráltatós horror, de psycho-thriller és 90%-ban sötétben játszódik. Viszont piszok hangulatos.
Nem állítottam az ellenkezőjét, csak a kérdésére válaszoltam abban bízva, hogy egy olyan remek játék, mint a Remember Me megítélésében nem fog csorba esni az Alan Wake után. Tudod, ne érezze savanyúnak az almát csak amiatt, hogy előtte beleharapott egy körtébe.