Ha választani kell, hogy Alan Wake vagy Remember Me legyen előbb, akkor melyikre voksolnátok?
ON
Kontrollerrel az összes nehézségi fokon végigtoltam én is! :Đ Ötletes, hogy szerkeszthető a kombó és sebezni is, gyógyulni is lehet egy csapássorozatban!
RM tényleg nagyon jó cucc, ha túllépsz a QTE-kombós harcrendszer furcsaságán (amit én meglepő módon - értsd: gyűlölöm a QTE-t - élveztem, miután hozzászoktam).
Annyi időm nincs, hogy ezen mind végigmenjek. A PP trilógia első részét végigtoltam, jó volt egynek. A második rész már nagyon unalmas volt, a borzalmas metálzenétől meg agyfaszt kaptam.
Az AC valahogy engem nem hoz lázba, pedig tényleg szép. Egyedül a velencés részt próbáltam volna ki.
Első körben a RM és AW is elég lesz, mostanában RPG-t tolok. 5 év (!) után végre eljutottam oda, hogy az NWN2 két kiegjére jutott időm. Aztán jöhet a RM és aztán a Dragon Age széria. A sarkon már itt van a Pillars of Eternity és akkor még a Witcher széria nem is került sorra és van legalább 2-3 NWN1 mod, amit kipróbáltam volna, de olyan hosszúak / nehezek, hogy a jóég tudja mikor lesz rá időm. Sok év után kb. 1 éve kezdetem el többet játszani. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.02.26. 16:00:53
Remember Me-vel én se játszottam de az Alan Wake, aahhhhh..... DLC-ivel együtt.
Nem számít, AW mondhatni kötelező alkotás:) Kevés játékosról tudok, aki ne csettintene a cím hallatán:)
Ja meg azért az Asssassin's Creed 2-BH-Rev-3 quatro-t és a Prince of Persiákat is pótold, ha lesz rá alkalmad:) Utoljára szerkesztette: MerlinW, 2015.02.26. 15:51:26
Remember Me is zseniális, én imádom. Enslaved-et is ajánlom (elsősorban kontrollerrel, bár én bill+egérrel játszottam végig, lassan, de megszokható), számomra 2 éve az év játéka volt. Olyan karakterei és szinkronja van, hogy fél óra után beleszeretsz:)
Jó a sztorija? El is felejtettem, hogy ki jött PC-re. Egyébknét a következő TPS adv. a listámon (ez lesz a 2.) a Remember me. Nagyon jó kritikákat kapott. Utoljára szerkesztette: molnibalage83, 2015.02.26. 15:38:00
Hát, ha ebből nem lesz PC-s változat, akkor kapják be... Akkor mi a faszért csináltak az első részből PC-s változatot? Csak ezért nem fogok konzolt venni.
Hagyjad a reményeit fogalmazta meg. Rendszer van ebben a Microfos az Xbox eladásokban érdekelt ilyenkor a pc másod vonal lesz, pár évig utána majd lesz új dx meg pc amíg ki nem jön a következő next-next gen konzol. Tehát nem kizárt az egy év csúszás sem.
Szerintem 2016 tavaszán , március körül már játszani fogunk vele, minden platformon, elégnagy hepaly volt ebböl az "exlusivitás" dologbol, várjuk ki a végét, vagy legalábbis az E3-at, még az sem garantált hogy év végén az x dobozra is megjelenik, manapság ugy is mindent csusztatnak, nem is tudom mikor volt utoljára hogy valami nagy cím ténylegesen, megjelent az eredetileg bejelentett időpontra.
Az időszakos exkluzivitás szerződések minimum 6-12 hónapra szólnak, ezt tudjuk. A portolást csak a szerződés lejártával kezdik el financiális okokból. Ergo, ha 6 hónapos a dolog és ha véletlenül nem a PS verzióval kezdenék a dolgot, hanem a/vagy együtt a PC-ssel, akkor is '16 végére készülne el. Ha éves vagy több a szerződés akkor később. Nem baromság, hanem tények.
Ez egy baromság,semmi infó nincs róla, általában maximum fél év késéssel jött eddig minden pc-re One-ról. Ez még annyit sem fog késni,csak az ünnepi szezonra kitolják One exkluzívnak majd február március magasságában amikor már a kutya sem veszi jön a többi vasra 2016-ban.
Mert egy ki***zott jó játék. Amit összehoztak az elég impresszív minden tekintetben.
Nem minden játékot visz végig az ember többször, de ez megérdemelte és még kap is majd párat biztosan. Utoljára szerkesztette: grebber, 2015.02.04. 22:49:46
nem értem miért vannak ennyire oda érte.. komolyan.. egy hatalmas mészárlás az egész. negyed ennyi lövöldözéssel és logikai feladványokkal bukás lett volna a többségnek ?
Akkor a PS és PC-s tábor rájuk dönti a stúdiót. Már amúgy is kijár nekik, mert a Lara Croft and the Temple of Osiris játékot is sikerült nagyon szépen elcseszniük. Gondolom ezt ők is tudják, azért nyomják már most az új TR játékot. "Gyorsan felejtsétek el azt a játékot. Srácok ez jobb lesz, csak venni kell hozzá konzolt, meg magát a játékot 18 000 Ft-ért. Ígérjük, hogy jobb lesz. Bár ebben a szakmában nincs olyan, hogy ígérni valamit, csak marketing és pénz van, de mivel ti vagytok a leghűségesebb Tomb Raider fanok, így biztosan meg fogjátok venni ezt is." Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.02.03. 21:41:08
Sziasztok! Olyan bajom lenne, hogy a magyarítás nem megy fel."Az objektumhivatkozás nincsen beállítva semmilyen objektumpéldányra0." Megpróbáltam megcsinálni: http://tombraiders.hu/forum/showthread.php?417-Tomb-Raider-(2013)-magyar%EDt%E1s&p=35392&viewfull=1#post35392 szerint megcsinálni, de nálam a config.vdf fájlban nincs InstallConfigStore\Software\Valve\Steam\apps\20316 0\installdi sor. (notepad++-al nyitlottam meg) Van ötlet?
Szerintem ugyanakkor érkezik PC-re is, mint Xbox konzolokra. Csak PS-re nem fog jönni, ezért nyomják az exkluzivitás dolgot. De ugye PC-s dolgot nem jelenthetnek be E3-on, mert nem PC-ről szól az a csillámpónizás, hanem a két konzolgyártó nyalásáról.
GTA 5 PC-s verziója és az Ori and the Blind Forest PC-s verziója sem az élő műsorban, hanem a háttérben lett bejelentve (élő műsorban csak a konzolok kaptak említést). Bár ugye más játékok azok. Van olyan sanda gyanúm, hogy az idei E3-on PC-re is bejelentik a játékot (mert még mindig kapják érte a hate-t, mondjuk jogosan és mert kell nekik a pénz). Csak a színfalak mögött, a videókat meg nyilván úgy szerkesztik majd, hogy megfelelő eyecandy legyen az X1 vásárlóknak. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2015.02.03. 21:24:52
Nagyon várom már! Xbox 360-on rojtosra játszom ,aztán pc-re meg berántom majd mert atomjó lesz ez is mint az elődje. Aztán 2016-os game vásárlást le is tudom ezzel
Semmi köze az eredeti tombb raiderhez. Ha nem hívnák így a játékot és a karaktert, SENKI NEM TUDNÁ, HOGY EZ TR JÁTÉK. SENKI. Utoljára szerkesztette: Fpocok, 2015.02.03. 20:11:34
Szépen takarítsd le az nvidia vga drivert...lehet nem árt az amd vga drivert is, aztán nyomj egy rebootot és mehet a legújabb amd driver...úgy már biztos jó lesz. Utoljára szerkesztette: ratgab, 2015.02.02. 20:33:53
Most cseréltem le a gépemben a videó kártyámat, s mikor megpróbálom elindítani a játékot, ezt dobja fel:
Ez most mi? Utoljára szerkesztette: McAwesome, 2015.02.02. 20:16:27
Közben sikerült megoldanom.
Sziasztok! Olyan bajom lenne,hogy a magyarítás nem megy fel."Az objektumhivatkozás nincsen beállítva semmilyen objektumpéldányra." Van ötlet?
Nekem oly mindegy be van tárazva az xbox 360 arra is jön szóval ha nem jön pc-re nem esek hanyatt De úgyis jön. Utoljára szerkesztette: grebber, 2014.12.29. 18:39:03
Maximum PC-re fog jönni. PS konzolokra biztos nem fogja kiadni a Microsoft. Hisz az Uncharted-et sem adják ki Xbox konzolokra. Microsoft pedig eleve az Uncsi ellen akarja küldeni Larát. Persze azon sem lepődnék meg, ha ugyanúgy "megkapnánk" ezt is, mint az Underworld DLC-it.
Addig lesz exkluzív amíg le nem jár a szerződésben írt időszak. Pénztől függetlenül. Főleg, hogy MS-nek nem érdeke hogy lejárjon, CD-nek meg nincs beleszólása amíg szerződés köti őket.
A Microsoft bőven tudja őket kárpótolni, úgyhogy erre nem vennék mérget. Utálom hogy léteznek exkluzív játékok, de úgyis a pénz beszél és ha a Micro. eleget csenget ugyan az lesz mint a Halo fejlesztőivel. Most vették meg a Minecraftot, szerencse hogy nem korábban...
sziasztok ! A sztori szál befejezése után visszamennék még pár dolgot összegyűjteni. A záró képernyőn ezt ki is írta a program, hogy a folytatás gombra kattintva megtehetem. A probléma az, hogy a sziklatemplom táborába rak vissza, onnan viszont nincs gyors utazás , tehát max az utolsó pályarészt játszhatnám újra. Hogy tudok vissza jutni egy olyan helyre ahol tudom használni a táborok közötti gyors utazást ?
Én sem, csak longplay-t néztem meg. Emiatt próbáltam ki a TR-t, mert egyszerűen tetszett a műfaj. Az első TR-rel játszottam még néhány órát, de az nem fogott meg. Ezen kívül csak ezzel az újjal toltam.
Azt is kb. a játék utolsó harmadában vettem észre hogy waypointokkal lehet a tárgyakat kutatni, addig anélkül találtam meg őket. Hát néha eltartott egy darabig... :)
Nem játszottam vele, nincs konzolom és nem is lesz. :) Nyilván az alap gond 2010 óta mindenki az akció játékos tömegekre utazik. Ennek mesterfoka a Diablo és a skyrim. Végtelen buta játékok, nulla történettel, nulla karakterekkel, de veszik mint a cukrot. Sokkal rosszabbra számítottam mikor olvastam, újragondolják a Tomb Raidert. Nyilván nem a hőskorhoz hasonló nehézségű fejtörők vannak benne de az underworld szintjét bőven eléri. Szóval kellemes csalódás, a sok akció mellé ami nekem felesleges volt de megértem mert kell az eladáshoz. Remek mellékpályákat tettek bele, direkt nem fővonalra, hogy a hős akciójátékosoknak még ezek a kis nehézségű fejtörők se legyenek probléma. Szóval szerintem ez egy számomra is elfogadható középút. Amúgy ha elakadtál volt egy gomb ami mutatta merre kell keresni. Persze ezt minél ritkábban kell használni :) Valóban nagy térben én is használtam iránytűnek bár általában arccal arra állt az átvezetők után amerre menni kell. Szóval várom a következő részt. Remélem lejjebb nem adják és akkor megéri megvenni nekem is.
95 vagy 96 százalékos szinten toltam végig, alig pár helyszínen nem kerestem meg az utolsó két sorhoz tartozó extrát miután az első pályán szitne a semmiért szivattam szét magam a lógó izék szétlövésével. A bódévárosnál azt sem tudtam, hogy "a laid to rest"-nél mit kellett volna csinálni. Egy titkos tombot csak a végigjátszás után leírásban néztem meg, hogy hol volt, mert elfelejtettem visszamenni a bódévárosba a szentélybe.
Eleve az is elég homályos, hogy egyes emberek gondolatai és jegyzetei hogyan kerülnek oda, ahova. Félreértés ne essék, hangulatos, de ilyen furcsa és nem reális megoldások nincsenek a TLoU-ban. Örök szívfájdalmam, hogy azt a szemetek nem hozták ki PC-re...
Tomb raider egy képzeletbeli nőszemély, aki ilyen. :) Az első osztályú kivitelezés meg igaz, mert adott előanyagból készült újragondolás. Ami nem szakad el az előzményektől de mégis modern köntös. Nekem tetszett a sztorija. Jobb mint ami filmeket csináltak belőle. Vannak nagy ugrások benne nem vitatom. Nem lett kibontva teljesen az átalakulása de azért jól megcsinálták egy nem valós személyhez képest szuper modon :). Kár realisztikusabb művekhez hasonlítani. Ez még mindig egy kalandjáték pár logikai elemmel amik nekem nagyon bejöttek. Nem tudom mennyire néztél szét a szigeten mennyire csak a fősztorit követted. Ami nálam hibapont volt az a felesleges fejlesztés vagy ha már csináltak valamit akkor az ténylegesen értelmes legyen ez csak plusz animációkat adott hozzá. De egy akció játékosnak ez is elég. Nyilván a fejlődés, magasabb grafikai színvonal, magasabb bekerülési költség miatt szélesebb rétegeket kell bevonni a vásárlók körébe. Ez a cég megtalálta a középutat. Erre ma kevesen képesek se a Beth, se az EA se a Blizzard nem képes rá.
Hát elsőosztályúnak azért nem nevezném. A kis szende Lara gyakorlatialg átmenet nélkül válik akrobatává és gyilkológéppé... A TLoU azért nem egészen ilyen szintű és egyik szereplőből sem válik olyan akrobatává, ami a világon nincs. A sztori is egész sablonos. Félreértés ne essék, mint egy túlzó akciófilm jó, de közelében nincs a fent említett no1. alkotáshoz, de sok más RPG-hez sem sztori oldalon.
Azon felül az egész játék egész vicces logikátlanásoggal van tele. Olyan helyeken, ahol the hátraszltón kézenállva perem szélén lóvga jutsz át, ott más szereplő hogyan ment előre a történetbe? Pl. Mattias testvér a szamurájhegyeken hogyan jutott túl? Hát a srác, aki a hajón meghalt? Stb...
A TLoU sem hibátlan, de ekkora ordíto dolgok nem voltak benne, sokkal, sokkal koherensebb cucc minden szempontból.
Az egész az. A kis fejtörős részek is jók lettek habár zöme nem közvetlenül kapcsolódik a fősztorihoz. De így aki nem akart vele szenvedni az nem kellett szenvedjen vele. Nagyon jó a sztori, elsőosztályú. Úgyhogy jelenleg nekem a Creativ Assembly és ez a cég a kevés kedvencem közé tartozik, az Obsidian mellett.
A pályatervezés viszont nekem tetszett, legalább két helyen. A hegyi falu és a bódéváros eszméletlenül bejött.
A fejődési rendszer térnyleg érdekes, mert a karakter gyakorlatialg kimaxolható, csak az a kérdés, hogy mit mikor kapsz meg. A The Last of Us-nál ehhez képest a töredékét tanulhatod meg a skilleknek és a longplayek alapján nincs lőszerbőség sem. Itt normal szinten fürödtem a munícióban, soha nem volt hiány semmiből, pedig nem vagyok egy jó céllövész. A végén, amikor a szamurájok támadtak hullámokban annyi lőszer volt, hogy 5-ször annyi ellenfélhez is elég lett volna...