Bár a dzsungelben remélem lesznek titkos helyek,feladatok,ellenségek,mert az egészen végigszaladni a videóban látottak alapján,azért az nem nagy kihívás
Már meg is gyõzött engem.Több gameplayt ne adjanak le,mert akkor spoiler lesz az egész játék!
Hmmm... Én március 5-rõl tudok, mint megjelenési dátum. Ami reális lehet, hisz ez egy keddi nap, míg március 3 vasárnap... Vasárnap nem szokás játékot kiadni!
nagyon tetszik! Fõleg mikor fagyoskodik a kis drága... kár, hogy ilyen messze még a megjelenése... hiszen gyakorlatilag kész is van. Minden, amit mutattak belõle, gyönyörû
meg a GTA 5 is akkor jön ki valamikor asszem... nem akarom lenézni Larát, de kételkedem benne, hogy egy AC3-mal, vagy GTA 5, CD-vel versenyt tudna tartani... De ez csak az én véleményem.. lehet tényleg még fejlesztési idõre van szükségük.
Részletes információkkal szolgálhatunk a Crystal Dynamics által fejlesztett Tomb Raider rebootról.
Várhatóan 2013 elsõ negyedévében kerül majd boltokba a Tomb Raider sorozat újragondolása, amelyben az új Lara sokkal emberibb lesz, vérzik és szenved, valamint harcol a túlélésért. A Game Informer szinte minden nap szállít valamilyen exkluzív információt és a múltkori belevaló E3-as Tomb Raider gameplay trailert részletes információkkal egészítette ki. A magazin tudni véli, hogy a játék eleje (tutorial) egy B-52-es bombázóból való kiugrással kezdõdik, a levegõben kell navigálnunk (gyorsítási ás lassítási lehetõséggel) és a fejlesztõk már ebben a pillanatban a mi kezünkbe adják a döntés lehetõségét, ugyanis ahol landolunk, a sziget azon pontján vághatunk bele a történetbe. Ennek értelmében a Crystal Dynamics nem szakít teljesen a korábbi részek linearitásával, továbbra is A pontból kell B-e jutnunk, de az oda utat és a lehetõségeket magunk választhatjuk kiterjesztve ezzel a Tomb Raider határait. A szigeten találunk majd elszórva különbözõ úgynevezett táborokat, ahol Lara szusszanhat egyet két esemény között, egyúttal itt fejleszthetjük képességeinket és felszerelésünket is (példának okáért javíthatunk nyilaink pontosságán, növelhetjük a sebességét valamint mennyiségét, és a többi). Természetesen két tábor között nem kell minden alkalommal gyalogosan megtennünk az utat, lehetõségünk lesz a gyors utazásra. em csupán felszereléseink és azok fejlesztései lesznek a játékmenet esetében hangsúlyosak, sok múlik majd a környezettel való interakciókon is. Példának okáért, ha Lara összeakad egy vérszomjas farkassal, egyéb fegyver híján egy éles ágat kell felhasználnunk a halálos bestia likvidálására.
A Tomb Raider élén az ifjú Lara Croft 2013. március ötödikén vág bele élete elsõ és legnagyobb kalandjába, PC, PS3 és X360 platformokon.
Lesznek benne fejtörõk, tuti... fizikán alapuló puzzlek lesznek benne, amik a tûz, víz viszonyán alapszanak asszem... de tuti más is lesz benne. Nagyon jó a trailer, én is végigizgultam.... Nem kímélik õt, az biztos... rúd az oldalába, medvecsapda, kemény pofonok, zaklatás stb. Így képzeltem el az elõéletét Croft kisasszonynak... tele megpróbáltatásokkal, amik jól megedzették, hogy kemény Milf válljon belõle :D
Sokkal inkább azért mert ma szerintem az már nem elég hogy szabadon mászkálj a világba ez még az morrowind és z oblivion idején elég volt. És a Fallout New Vegas után a Bethesda egy gyengébb történettel állt elõ ráadásul a harcrendszerre sem ad elég kihívást. Persze nyilván a közben felnõtt generációnak minden vicc új.
Naa, sandbox játékot is meg lehet csinálni úgy hogy élvezetes jó történet legyen és a térképen jelölje hova kell menned ha fonalszerûen követni akarod lásd Fallout New vegas. Bár tény nehezebb szinten nem lehet csak egy fõszállat követni ott "élni is" kell a játékban mert nem lesz elég szinted. Az agyonscriptelt játékokkal épp az a baj ha egyszer végigmentél rajta másodszor nagyon unalmas tud lenni már. Kíváncsi leszek ez milyen lesz. Eddig a Witcher 2 viszi a prímet az elég történet orientált de bõven vannak benne döntési lehetõségek. A skyrim sajna nem azért unalmas mert sandbox.
A filmeket ne említsd egy szinten a játékokkal, mert nem hasonlithatsz össze egy olyan játékot amit te befolyásolsz, és egy filmet amiben elõre megtervezett jelenetek vannak. Senki nem mondta hogy a scriptelt események nem jók. Csupán megjegyeztük, hogy vannak benne. Igen, igazad van, nem mondhatom meg mit és hogyan csinálj, de az írásod sértõ és arrogáns. Ilyen kioktató hangnemet pedig szerintem egy emberrel szemben sem lehet megengedni...
Nem tudom, én nem szeretem a sandbox játékokat, hamar unalmassá válnak, elterelik a figyelmet a fõ történetvezetéstõl. Én legalábbis soha sem voltam képes végigjátszani egyet sem. Egy GTA-t, Elder Scrolls, vagy egyéb sandbox játékot sem. Játszottam velük, aztán meguntam. Én azt szeretem, ha egy játék olyan mint egy kihívásokkal teli jó film. Legyen eleje és vége, vezesse a történetet, ne legyen sandbox, legyen nehéz és érdekfeszítõ. Számomra ez a jó játék:) Ha sandbox akkor is maximum Assassin's Creed szinten. legyen. Tehát komolyabb határok között.
Egyfajta sandbox kincskeresõ játékot jobban elképzelnék Tomb Raiderben,mint hogy megyünk elõre egy meghatározott úton,se jobbra,se balra,aztán minden második percben egy videóbejátszás,és ész nélküli gombnyomogatás lenne.
Még annyit, hogy minden jogom megvan "okoskodni". Az internet szabad, te pedig nem tudom ki vagy, te nem mondod meg nekem mit csináljak. Nem vagy sem anyám, se haverom, se senkim. Ha nem tetszik a stílusom, ugord át a hozzászólásomat, ha pedig a játék nem tetszik, lehet keresni másik topikot. Béke.
Na most ne okoskodj, mert valóban vannak bebbe scriptelt jelenetek. Elég megnézned a tavalyi E3 demót (kezdve az elején: leesik, átszúródik az oldala, megbotlik és megtámaszkodik, elbújik a kõ mögé, hátranéz, követi a fickó, akit ígyis úgyis összenyom a szikla stb. ebben a videóban is láthatod, hogy muszáj leesnie mászás közben.) szóval szerintem vegyél vissza...és ne oktass ki mindenkit úton útfélen.
Te már végig is játszottad, vagy kaptál egy sajtópéldányt egy korai verzióból, hogy ilyen okos következtetéseket tudsz levonni? Esetleg a CD-nél dolgozol? Én speciel az elsõ 3 TR-t minimum 5x végigjátszottam, míg a többit (a botrányosan gyenge Legend kivételével) minimum 2x.
1. semmi sem tökéletes 2. nem is kell tökéletesnek lennie semminek - az unalmas 3. te is "tökéletesnek" neveznéd azt a munkát, amin éveken keresztül 100 másik kollégáddal, napi minimum 12 órában dolgoztál. 4. sosem olvastam/hallottam a tökéletes szót a SE tollából/szájából. Fõleg nem konkrétan a vízre