Ja, de ezt talán szóva is tették nekik...szerintem is zavaró. Valamint ahogy olvastam a hajára is sokat panaszkodnak. Szerintem se szép... PS 2-s idõkbõl van...
Nem hiszem, hogy egy SOS E3-ra összedobott alpha-footage-nél ez lett volna a legfõbb prioritás:) Több, mint fél év (de inkább majdnem egy év) van még a megjelenésig.
Haj szempontjából eddig számomra az Alice: Madness Returns a top.
Ne is vitázz, mert nem ps2 szint, max 4-5 játékban van ettõl szebb, az sem p2-es...tudom csak túlzásképpen írtad, de ne írd, mond azt hogy nem olyan szép vagy valami, de nem ps2-es szint, ha az lenne már írtál volna egy játék címet...:P
A Tomb Raider stábja eléggé meg van tömve csinos nõkkel :D Szinkronhang után az alábbi csaj írja a TR sztoriját (Lead writer)
Lesznek benne elég sok nõi dolgok... azért remélem az always reklámról nem fognak dalt írni :P
Akkor eléggé bajok vannak a látásoddal. Kapásból lowtextura a FFX PS2 ha vért izzadna sem tudna ilyen hajat. Ez nem látás probléma, eleve logika az egész...egy olyan gyenge gép még normális shadereket sem tudott akkor, vagy fénylést. JUJ ne örjítsé :P
Érdekes, a 2 linkelt képem a FFXI-bõl való, és a csajok haján több a részlet, mint Laráén valaha is volt. Nem fogom itt ragozni a szót, légy okos, legyen igazad, a játék attól még nagyon jó lesz, de 2012-ben fordítsonak több gondot az apróbb részletekre is, mint pl. arra, hogy játék elején ne csak a copfja lógjon és a szemébe lógó csápok meg ne, mikor õ maga is lefele fejjel lóg...
Soha ne írj butaságot akkor, vagy fogalmazz másképpen...mert ez nem ps2 szint, és ez nem vita kérdése...max neked ps2 szint, csak hát ezt mások is látják ha leírod azzal van a baj, és ezért mondtam hogy baromság.
Részletesség meg ha arra gondolsz hogy tüsi haja van a szõke tagnak a FF10-ben és ezt gondolod szebbnek, mert több hajtincsbõl van megalkotva akkor írd azt, de nem részletesebb.
Most néztem meg a Camillával készült Comic conos interjút, és az votl kiírva alá h. the Voice and face of Lara Croft. Most vagy olyan facere gondoltak, hogy minthogy õ reklámozza a játékot, mint reklámarc, vagy, övé az arca is, amirõl itt szintén vitatkoztunk. A másodikat erõsítené az is, hogy Karl mondta, hogy nehéz vol Camillának úgy szinészkedni, hogy at arcában volt a kis kamera...
Ember, ti még nem láttatok csúnya hajat. Ott a Mass Effect 1. Szinte a legtöbb nõnek olyan ahaja, mint egy száraz falevél. A végtelen ammo meg mióta zavaró? L4D óta?
Comic-Con: Tomb Raider: All Access Gameplay.
Nem unlimited, mert fokozatosan szedi fel a nyílvesszõket. Azért az mennyire zavaró már, hogy a srác kérdését nem tették fel a fejlesztõnek, hogy valójában honnan is jönnek a nyílvesszõk, ha semmi tegez rajta...szemfényvesztés de még Béta, majd alakul...gondolom.
Itt az volt a zevaró, h. úgy harangozták be, hogy megválaszolja a fejlesztõ a nép kérdéseit, de szegény srác nem kapott választ :D Amúgy érdekes a demo, tetszik a környezet, és szerintem még azt is javítják. Nem lenne olyan nagy dolog szerintem, hisz Ezio háta pl. már a Brotherhood óta tele volt minden "szarral"...
Viszont néha nem értem, hogy amikor õt mutatja a kamera a kamerás "teknikuskolléga" miért a háttérre fókuszál - illetve a háttérben menõ buszra - mintsem Camilla-ra.
De most miért lõtte le a szarvast,ha utána megsajnálja,és nem abból eszik????
Nekem bejön. A régiek is tetszettek (többnyire), de ráfért egy kis újítás a játékra. Jó, h nem akarják századszor is ugyanazt leerõszakolni a torkunkon. Az eddig látott videók alapján pedig jó irányba fejlõdik a sorozat.
Az elején még õk irányítanak, hogy felvezessék a sztorit. Szóval az még lineárisabb rész. De aztán a táborok közt lehet cikázgatni. Nem egy nyílt világú játék, ezt kihangsúlyozták, de vannak ilyen nagy bejárható területek.
Csak engem zavar iszonyatosan, h arrol áradoznak, h érzed, h Larárol csöpög az izzadtság közbe egy kibaszott tegezt nem tudnak a hátára rakni? Az még nem zavarna, ha végtelen nyila lenne, de ne már a semmiböl huzza elö 2013-ban.
Az engem is zavar. Mivel márciusban jön csak a játék, addig belerakhatják :)
Ha már egy komoly váltáson megy át a sorozat és a realitásra törekednek, akkor a tegez is elvárható. A régi játékok ugyanarra a koncepcióra épültek és a végtelen dupla pisztoly Lara szimbólumává vált és ez miatt nem volt zavaró.
Honnan a L4D túlélõk végtelen pisztoly muníciója? Hogy tud a MOh1-es katona 6 féle fegyvert és egy rekesz ammót cipelni? És az ME1-ME2 heat clipes fegyver mûködési váltást már ne is említsem...
Mert azt nem tudják máshogy megoldani de egy tegezt Lara hátára varázsolni nem hiszem,hogy nagy dolog lenne.Mondjuk biztos,hogy lesz rajta,idõvel odateszik majd
azt lehet már konkrétan tudni, hogy végül lesz-e pc-n dobozos verzió a játékból? mert azt látom, hogy egyes magyar helyeken is elõrendelhetõ már, ellenben például a PAX Prime-os videó végén a faszi azt mondja, hogy pc az only digital, meg külföldi oldalakon is csak download only.
Remélem lesz valami gyûjtõi belõle lara szoborral ,mert ez a game megérdemli a vételt!
Jövõre ez lesz nekem 3. game ami vételre érdemes. (Crysis 3 [alap az összes rész megvan eredetibe], Alien CM, Tomb Raider. Mást egyelõre nem látok körvonalazódni ami miatt érdemes lenne pénzt kiadni.
Nem a fenti sávval van a gond, hanem szerintem túl "vékonyra" rajzolták itt Larát. Egyébként hangulatos kép, jó darkos. Most jut eszembe, lehet sokat éhezett...
Vékony ? szerintem tök normálisra sikerült, nekem egy átlagos testalkatnak tûnik...mivel sokat ugrándozott a fákon ezért nem lehet neki uszógumikat rajzolni, szerintem pont hogy erõsödött a régiekhez képest. :D Régi részekben egy utca póznának látszik hátulról...:D
Szerintem nagyon jó ez a borító. Legalábbis az Underworld-höz képest... Nekem tetszik és én is reménykedem egy esetleges Gyûjtõi vagy Limitált változatban.
A borító csak azért lehetett jó mert elõnyére változott a stílus, aminek már rég itt volt az ideje.