"Language problem fixed. but now eyefinity is messed up... 5760x1080 is squezed so half of the side screens shown the desktop and the game performs bad compared to before the update... :("
Ahol Sims-esebb az arca, az a PC-s. :D Ennek az új kiadásnak sokkal élethûbb, emberibb arca van. Bár az eredeti szerintem mégis cukibb, ártatlanabb. :) Én az eredetitõl szeretnék gyereket.
jó lenne arra ez a lara is természetes mellekkel, bár tény hogy kicsit morbid lenne a 60%ban vérbe úszott jeleneteket ilyen lenge öltözettel végig nézni (jájj még ez is egy nagy fenntartásom volt amikor végigvittem hogy azok a pitiáner túlélõknek eszébe nem jutna odaadni a ruháját, hogy ensze ne fázz te szegény 21 éves lány.. annyira behangozták a realisztikusságot és egy nagy szart kaptunk az arcunkba :D)
Csak én látom úgy, hogy a Definitive-ben "más" Lara van, mitn az alapjátékban? Tegnap kezdtem el vele játszani, de nekem kicsit idegen ez az "új" Lara.
Nem értem, hogy miért nem tudták megalkotni ugyanazt a pofit. Attól még lehet neki élethûbb hajat, bõrt, bármit adni, de ne egy új csaj nézzen már vissza a televízióból. :(
Majd közelebbrõl szemügyre veszem ma este, még csak a szarvas kinyírásáig jutottam vele, úgyhogy ez csak elsõ benyomás.
Sziasztok A már felfedezett ereklyéket, sírokat, stb. miért mutatja továbbra is a térképem? van, hogy ugyanarra a helyre megyek vissza :/ nem lehet átállítani?
A directx-et csak az itt belinkelt reg-ekkel lehet váltani? játékon belül nem?
Fú de idegesítõ, egy melákkal harcolok akin nem fog a golyó és mikor lesebesítem és a csákánnyal kellene lesuhintaom rá egyszerûen nem hallgat az f gombra... próbálom hamar nyomni, késõbb, folyamatosan...
Ez a defin verza elég állat ps4 - en, olyan grafikát tol. Zsír.
Arcon kívül van valami jelentõs különbség a PC verzióhoz képest (már ha azzal játszottál :D)? Videón láttam a definitive verziót, de az mégse ugyanaz, mint élõben.
Összességében fasza játék volt, de pár dolog nem igazán tetszett.
Grafika, a legtöbb helyen átlagon felüli, máshol már - már film szerû, helyenként viszont elég átlagos.
Maga a történet és a pályák valahogy nem feküdtek igazán, a TR -nél én mindig különbözõ földrészeken, eltérõ helyeken való csapatást gondolom, ez a szigetes dolgot zártnak éreztem.
A fegyverek az íj kivételével nem váltották be a reményeket, hiányzott a régi több fajta fegyver lehetõség.
Nagyon kevés ellen van, szinte ua. találkoztam egész játékidõ alatt, és igazi Boss fight -ok se voltak.
Fejlõdés rendszer és a loot -lás,...hm, nem is tudom tulajdonképpen majdnem, hogy haszontalan volt :/
Viszont ahogy az elején is írtam elég jól összerakták. A játék többi része fõleg a desing elég fasza.
7/10
Hmm. Korrekt vélemény nyilvánítás, de egy dologról nem írtál. Magáról Laráról! Csak azt ne mond, hogy nem szemrevaló az új Lara. 10/10 a csaj!
Sziasztok! Ha valakit érdekelnek eredeti PC-s Tomb Raider játékok, kitûnõ állapotban, nagyon olcsón (egybe akár kedvezménnyel).. :) Tomb Raider játékok
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hogy a 2013-s Tomb Raider-nél hova menti a játék a mentéseimet? Mert egy steam hiba miatt nem akart elindulni a játék,leszedtem hozzá egy online crack-t,de a mentéseimet meg nem találja,törölte valamiért a játék.
Ja, azt hiszem értem. Az útvonal amit adtam a Steam-es mentések helye. Ha crack-el használtad a játékot, akkor a mentések az crack-tõl függõen vannak valahol a dokumentumok mappában. RLD!, Skidrow, stb. Ezt nem tudom pontosan megmondani.
Nem emlékszik valaki, hogy oda hogyan lehet feljutni? Már mindenre rájöttem magamtól, de erre valahogy nem sikerül.
Hogy a faszba lehet megölni nagy tankot embert a hajón...? Hiába ütom verem a fejét mikor halálfej ikon van rajta az első suhintás után mindig eldob és grántvetővel is lőhetem a fejét.... Utoljára szerkesztette: Molnibalage, 2014.11.09. 02:20:36
Fejére céloz és egy ponton kapsz egy sctriptelt lehetőséget a megölésére. Kiírja melyik billentyűt kell megnyomnod a megfelelő pillanatokban. Utoljára szerkesztette: Although, 2014.11.09. 13:59:24
Közben kiderült, hogy ez a része fébugos, mert az összes eddig eseménnyel ellentétben várni kellett... Köszi Eidos, hogy ekkora balfasz vagy, hogy minden esetben azonnal kell nyomni, mert nyiffasz, de ennél várni kell és semmiféle visszajelzés nincs róla, csak fórumon találtam meg... Még így is kb. 5-jére jöttem rá, hogy mi a kivárás üteme.... Utoljára szerkesztette: Molnibalage, 2014.11.09. 16:05:13
Na, végigtoltam, ez volt az első ilyen TPS adventure jellegű játékom. Egész üdítő volt. Csak azért próbáltam ki, mert a The Last of US nagyon tetszett. Sajons azért a TR igen messze van a TLoU-tól, de nem volt rossz.
Grafikailag valami eszméletlenül bejött, pedig én nem vagyok poligonhuszár. A lentebb linkelt PS4-es szintet erőlködés nélkül hozza a PC és úgy, hogy meg sem izzasztotta ultra felbontáson.
A fejődési rendszer térnyleg érdekes, mert a karakter gyakorlatialg kimaxolható, csak az a kérdés, hogy mit mikor kapsz meg. A The Last of Us-nál ehhez képest a töredékét tanulhatod meg a skilleknek és a longplayek alapján nincs lőszerbőség sem. Itt normal szinten fürödtem a munícióban, soha nem volt hiány semmiből, pedig nem vagyok egy jó céllövész. A végén, amikor a szamurájok támadtak hullámokban annyi lőszer volt, hogy 5-ször annyi ellenfélhez is elég lett volna...
A pályatervezés viszont nekem tetszett, legalább két helyen. A hegyi falu és a bódéváros eszméletlenül bejött.
Az egész az. A kis fejtörős részek is jók lettek habár zöme nem közvetlenül kapcsolódik a fősztorihoz. De így aki nem akart vele szenvedni az nem kellett szenvedjen vele. Nagyon jó a sztori, elsőosztályú. Úgyhogy jelenleg nekem a Creativ Assembly és ez a cég a kevés kedvencem közé tartozik, az Obsidian mellett.
Hát elsőosztályúnak azért nem nevezném. A kis szende Lara gyakorlatialg átmenet nélkül válik akrobatává és gyilkológéppé... A TLoU azért nem egészen ilyen szintű és egyik szereplőből sem válik olyan akrobatává, ami a világon nincs. A sztori is egész sablonos. Félreértés ne essék, mint egy túlzó akciófilm jó, de közelében nincs a fent említett no1. alkotáshoz, de sok más RPG-hez sem sztori oldalon.
Azon felül az egész játék egész vicces logikátlanásoggal van tele. Olyan helyeken, ahol the hátraszltón kézenállva perem szélén lóvga jutsz át, ott más szereplő hogyan ment előre a történetbe? Pl. Mattias testvér a szamurájhegyeken hogyan jutott túl? Hát a srác, aki a hajón meghalt? Stb...
A TLoU sem hibátlan, de ekkora ordíto dolgok nem voltak benne, sokkal, sokkal koherensebb cucc minden szempontból.
Tomb raider egy képzeletbeli nőszemély, aki ilyen. :) Az első osztályú kivitelezés meg igaz, mert adott előanyagból készült újragondolás. Ami nem szakad el az előzményektől de mégis modern köntös. Nekem tetszett a sztorija. Jobb mint ami filmeket csináltak belőle. Vannak nagy ugrások benne nem vitatom. Nem lett kibontva teljesen az átalakulása de azért jól megcsinálták egy nem valós személyhez képest szuper modon :). Kár realisztikusabb művekhez hasonlítani. Ez még mindig egy kalandjáték pár logikai elemmel amik nekem nagyon bejöttek. Nem tudom mennyire néztél szét a szigeten mennyire csak a fősztorit követted. Ami nálam hibapont volt az a felesleges fejlesztés vagy ha már csináltak valamit akkor az ténylegesen értelmes legyen ez csak plusz animációkat adott hozzá. De egy akció játékosnak ez is elég. Nyilván a fejlődés, magasabb grafikai színvonal, magasabb bekerülési költség miatt szélesebb rétegeket kell bevonni a vásárlók körébe. Ez a cég megtalálta a középutat. Erre ma kevesen képesek se a Beth, se az EA se a Blizzard nem képes rá.
95 vagy 96 százalékos szinten toltam végig, alig pár helyszínen nem kerestem meg az utolsó két sorhoz tartozó extrát miután az első pályán szitne a semmiért szivattam szét magam a lógó izék szétlövésével. A bódévárosnál azt sem tudtam, hogy "a laid to rest"-nél mit kellett volna csinálni. Egy titkos tombot csak a végigjátszás után leírásban néztem meg, hogy hol volt, mert elfelejtettem visszamenni a bódévárosba a szentélybe.
Eleve az is elég homályos, hogy egyes emberek gondolatai és jegyzetei hogyan kerülnek oda, ahova. Félreértés ne essék, hangulatos, de ilyen furcsa és nem reális megoldások nincsenek a TLoU-ban. Örök szívfájdalmam, hogy azt a szemetek nem hozták ki PC-re...
Nem játszottam vele, nincs konzolom és nem is lesz. :) Nyilván az alap gond 2010 óta mindenki az akció játékos tömegekre utazik. Ennek mesterfoka a Diablo és a skyrim. Végtelen buta játékok, nulla történettel, nulla karakterekkel, de veszik mint a cukrot. Sokkal rosszabbra számítottam mikor olvastam, újragondolják a Tomb Raidert. Nyilván nem a hőskorhoz hasonló nehézségű fejtörők vannak benne de az underworld szintjét bőven eléri. Szóval kellemes csalódás, a sok akció mellé ami nekem felesleges volt de megértem mert kell az eladáshoz. Remek mellékpályákat tettek bele, direkt nem fővonalra, hogy a hős akciójátékosoknak még ezek a kis nehézségű fejtörők se legyenek probléma. Szóval szerintem ez egy számomra is elfogadható középút. Amúgy ha elakadtál volt egy gomb ami mutatta merre kell keresni. Persze ezt minél ritkábban kell használni :) Valóban nagy térben én is használtam iránytűnek bár általában arccal arra állt az átvezetők után amerre menni kell. Szóval várom a következő részt. Remélem lejjebb nem adják és akkor megéri megvenni nekem is.
Én sem, csak longplay-t néztem meg. Emiatt próbáltam ki a TR-t, mert egyszerűen tetszett a műfaj. Az első TR-rel játszottam még néhány órát, de az nem fogott meg. Ezen kívül csak ezzel az újjal toltam.
Azt is kb. a játék utolsó harmadában vettem észre hogy waypointokkal lehet a tárgyakat kutatni, addig anélkül találtam meg őket. Hát néha eltartott egy darabig... :)
sziasztok ! A sztori szál befejezése után visszamennék még pár dolgot összegyűjteni. A záró képernyőn ezt ki is írta a program, hogy a folytatás gombra kattintva megtehetem. A probléma az, hogy a sziklatemplom táborába rak vissza, onnan viszont nincs gyors utazás , tehát max az utolsó pályarészt játszhatnám újra. Hogy tudok vissza jutni egy olyan helyre ahol tudom használni a táborok közötti gyors utazást ?
Ha nincs konzolod nem tudod megvenni a következőt, mert xbox exkluzív lesz.