"ha Lara lába alatt forró lesz a talaj, akkor a kép véres lesz, s fõhõsnõnk picsog majd, mint a szopós malac." De van egy két angol oldal is ahol írtak róla. Anno az underwoldbe lehet meglepõ de volt amit nem egy perc alatt oldottam meg. Ez alapján azt gondolom a gép "segíteni" fogja a karaktert ne nagyon érje meglepetés. Azt gondolom ez egy inkább akció játék lesz amin végig kell menni a történeten. És szerintem hiányozni fognak az ahhoz hasonló részek mint az underwoldben mikor meg kellett ölnöd a nagy csápos lényt pl. Persze más stílus lesz de nekem ez inkább sima akció játéknak tûnik.
MIVAN??? NE IDEGESÍTSD FEL BASZOD... TE MONDTAD, HOGY A RÉGI TOMB RAIDEREKBEN CSAK KULCSKERESÉS VAN. ÉN BELINKELTEM EGY CSOMÓ VIDEÓT, ERRE NYOMOD, HOGY A MAI JÁTÉKOKBAN IS VAN ILYEN? HOGY JÖN EZ MOST IDE? TE KONKRTÉTAN A RÉGI TR JÁTÉKOKRÓL BESZÉLTÉL...
Errõl a puzzle dologról nekem mindig a DA:O jut eszembe. Tettek bele egy jóindulattal közepesnek mondható puzzlét és a konzol generáció mégcsak bele se kezdett hanem egyböl kérdezett és ment a rinya. Itt nem a felgyorsult világ az ok hanem az általános elhülyülés, szvsz.
Bocs asszem akkor én értelmezem rosszul, én úgy értettem hogy ""ha Lara lába alatt forró lesz a talaj, akkor a kép véres lesz, s fõhõsnõnk picsog majd, mint a szopós malac."" ez azt jelenti, HOGY HA MEGSEBENEK, akkor pirosodik be a képernyõ.
Ha nem errõl van szó és rosszul értem a dolgot, akkor ezt a kifogásodat megértem...
Azt a sima puzzlét én se tudtam megcsinálni csak 3 óra latt míg végigmentem a variációk jó részén. Az a 12 kockás rendszer visszalépéseket is tartalmazott. És 3 vagy 4 ember lépesivel kellett megoldani. És az ismerõseim zömének is bele tört a foga. Ha neked az egy sima közepes akkor zseni vagy én sajna nem. Tudod mi a gyenge puzzle ami a skyrimbe van na az gyenge amikor a megoldást is odateszik egy négy elembõl álló puzzléhoz.
Én nem irtam hogy a felgyorsult világ az oka...szó sincs errõl. A legegyszerûbb a dolog,
A probléma megmondom hol kezdõdik. A játékosok régebben kisebb réteg voltak. Most a játékosok nagy részét az ALKALMI játékosok teszik ki, akiknek kevéés idejük an játszani, ez a fõ cél az iparnak, nem véletlen megy a mobil piac.
Vagyis olyan játékok kellenek, amit futószallagon lehet ömleszteni és lefog minnél nagyobb piacot, ezért van hogy egymást másolják , a nagy népszerû játékok lesznek a példaképek.
Ezért a mai játékoktól senki ne várjon nagy HC stílust, és nem is lesz. Kivéve 1-2 fejlesztõt esetleg talán akadnak még, akik szeretik amit csinálnak. Vége a régi korszaknak, amikor 10000 emberre jutott 10 gép, pc.... Most 10000 emberre jut 30000 gép, laptop, konzol, mobilkonzol...kutyafüle.
Van igazad nincs is ezzel gond. Nyilván õk a piac meg egyebek meg hát meg is értem fizika professzor hazamegy munka után nem akar a játékon is gondolkodni :) Mindössze azt gondoltam ez több lesz de nem hiszem :)
Többféleképpen meg lehetett oldani szerintem. És ne felejtsd el után mé ott volt egy kérdez felelek rész is ami az rpg egyik legszebben megoldott része volt :) Kifejezetten élveztem mondjuk ott mindent elsõre. Annyira ráéreztem az ízére. De ezt már nem lehet levárni egy mai játéktól :)
Na valaki nem játszott a DA:O-val az egyik legjobb rpg amit valaha csináltak :D
Én másképp látom és nemcsak a játékok terén de nagy az elbutulás vagy inkább jobb szó az elkényelmesedés. Gondolkozni kell egy negyed órát? na ne inkább felmegyek az sg-re és megkérdezem, lehet hogy csak egy óra mulva válaszolnak de akkor se kellett törni fejem. Ezer példa van itt erre.
Ja értem, sokan vannak ám így vele, én ezzel addig vagyok így mig meg nem látom egy jáátékból a legelsõ trailer-t. Én valahogy levágom, Hogy azzal én elleszek-e, megveszem-e vagy éppen jó lesz-e. Persze csak a saját izlésemhez igazítva, hogy nekem az majd milyen lesz. Eddig bejött. Aminél az elsõ trailer jól jött le, az kedvenc lett, aminál nem az szar. Új DMC meg RE is demo alapján FULL azt mutatta amit magamnak magamban képzeltem. :P
mai megvalósításban UGYANAZ, csak az egyiknél nyomnod kell valami gombot (pl. farcry 2), másiknál meg csak simán vársz 5sec-et (pl. akármi más) az ilyen élet gyûjtögetõsdi játékokkal meg egy baj van, akármilyen valamirevaló játékos mire eljut a játék felééig, nyakig tele lesz életcsomagokkal
nem lesz más a játék mint egy nagyon jó uncharted 'folytatás', csak éppenséggel most nõi szereplõvel
Nos igen szerintem nyilván így is sokan meg fogják unni már csak az ellenfelek nehézsége intelligenciája maradt a kérdés. Az a gond az ilyen szellemiségû játékkal hogy hamar meg lehet unni, ha nincs benne kihívás mivel regenerálódó életerõ esetén csak ki kell várnom míg fullra tölt. Pedig a videok alapján az is megfordult a fejembe hogy lebukás esetén pl. menekülnöd rejtõznöd kell mindent fel kell használnod hogy életben maradj nekem pl ez ilyen feeling jött le a kezdeti videok alapján. De ezek után már nem hiszek benne hogy ez egy realisztikus játék lesz ez csak a feeling volt az eladáshoz. A többiit meglátjátok majd. Sima shoot gamet nem akarok venni. Mindegy reménykedjünk vaslamenyire realisztikus lesz. Csak azt nem tudom minek kellett az intro ahol a sebeit kötözi be magának épen ha regenerálódik az életerõ :D
*sokan meg fogják venni.
"mivel regenerálódó életerõ esetén csak ki kell várnom míg fullra tölt. "
Persze easy fokon megengedi a játék hogy csak úgy elbúj, de nehezebb fokon, nem jellemzõ hogy ettõl neked egyszerûbb dolgod lenne...
Easy-n valóban így meg tudod oldani majd, vagy könnyebb fokozaton, de akik könyûen nyomnak egy játékot, nem a kihívások miatt állítják arra. Te nyomd Hard-on vagy ami lesz...majd meglátjuk utána mi lesz a vélemény.
"Sima shoot gamet nem akarok venni."
Már írtam és kifejtettem ez egy AKCIÓ-KALAND játék...IGEN. Shot gém lesz. már most kézpénznek veheted, vehetitek!
Egy nagy szar lesz ez nem Tomb Raider...sajnos a régi játékok megcsufolása. De nembaj, majd a sok légy veszi igy is...Egy gagyi csöjáték lesz, amit 2délután alatt le lehet nyomni. Végig meg lesz mondva pontosan mit kell csinálnod, néhány "fejtörövel" amit egy 5éves is megtud csinálni. Valoban igazad van Darksector ez egy akcio-kaland játék lesz, csakhogy igy semmi köze nem lesz a Tomb Raider szériához. De hát akik nem ezen nöttek fel azoknak láthatja mindenki, h teljesen mindegy. Nem akarlak megsérteni, de Darksector te is nagyon szépen bekajáltad az egész marketinget.
Rossz látni, h igy a földbe tipornak egy ilyen csodálatos sorozatot.
Na itt van a kutya elásva! Ez az amit a Bethesda se ért meg ha csinálok egy szar karakterfejlesztést amihez nem kell gondolkodni akkor az masteren is szar lesz annyi a különbség hogy az ellenfeleknek nagyobb az életereje, hidd el így nem lehet jó játékot csinálni csak közepeset max.
"Rossz látni, h igy a földbe tipornak egy ilyen csodálatos sorozatot."
TR4. Legjobb. A végén leesett az állam... az utána lévõk... már nem annyira jók. Én szerettem a pixelciciket... amikor gugol és mászik elõre egy kis lyukban.
No igen, ezt elfelejtettük lezsirozni, de nekem ez az uncsi stílus is fekszik. Uncharted stílus.
Final Hours Part 3 (fõként a hangzásról van benne szó, de vannak új jelenetek is a játékból):
Le merem fogadni, hogy az a "special secret announcement, that is gonna change the way you play Tomb Raider forever" valamiféle Kinect és PS Move támogatás lesz, amihez én szkeptikusan állnék. Az a hangszer amit õsszeeszkábáltak elég artisztikus, de mûködik.
Interaktiv video grafikailag nagyon jó. Kicsit hoztak a mászkálós adventure stílusból. Gondolom full lineáris story de ez egy ilyen játéknál nem is igen más. Egyszeri végigjátszást megér majd leértékelve a story miatt olyan mozis élmény mint pl a Mass effect 2 volt. Gondolom csak sokkal szebb. 2e lehet mégis adok majd érte.
Tipikus konzolfos lesz sajnos...Nem várok töle semmit, ráadásul nem hiszem, h érdemes lenne 1nél többször végigvinni, ezért marad a warez...
Neked nem tetszik...OK Konzolos szarság szerinted?....OK Csak 1x érdemes végigvinni?....Honnan tudod? :)
Ezért warezolsz? .....Lófaszt, azért fogsz warezolni mert te AKARSZ.
Ha nem érdekelne és nem AKARNÁL warezolni akkor nem töltenéd le, és megmutatnád hogy a vérpécés nem vevõ a qte-s konzolos TR-re....ha nem AKARNÁD persze, meg HA NEM AKARNÁ a többi aki szart dobál itten. :)
Több, mint 300játékom van steam-en, meg jopár dobozosan...winfosom is eredeti...nyilván akkora warezkirály vagyok... Ha valami szerintem fos akkor miért kéne megvennem? Igy mutatom ki, h szerintem szar és nem éri meg a pénzt. A warez meg egyszerü demo...mivel demo-t ugysem szokás kiadni...ha lenne demo akkor azt szedném le...
Az eddig kijött anyagokbol jol látszik, h egy buta csöjáték lesz. Amikor felugrott a feket-fehér kép baszott nagy arany világitással, h hova kell menni és merre indulj el ott már fogtam a fejem...
A többi hozzászólást olvasva úgy tûnik, h igénytelen szar vagyok, mivel nekem tetszik. Jó, h ilyen brutális és naturalisztikus. Gondolok itt a farkasos részre. Sokkal sötétebb és valószerûbb, életszerûbb, mint a korábbi részek. Félreértés ne essék, azok is tetszettek és meg is vannak eredetiben. Egyedül ez a survival instinct, vagy mi a neve, nem tetszik, de azt meg nem muszáj használni. Jó lesz ez.
Egy szóval nem mondtam hogy warezkirály vagy. Tudom hogy vettél játékokat. És???? Ettõl az hogy lewarezolod a TR-t, nem változtat semmit....:)
HA lewarezolod, TÖKMINDEGY hogy te minek nézed, demonak (a demo egy demonstrációs anyag, nem tartalmazza a teljes játékot, ergo ez nem demo). Hiába veszel 300 játékot, hiába hiszed hogy demozgatsz a warezzal, hiába tudom hogy szoktál venni játékokat. EZ NEM KIFOGÁS!
Ha ki akarnád mutatni akkor nem vennéd meg és ennyi....a WAREZ az WAREZ, független hogy én tudom hogy nem vagy warezhuszár meg függetéen hogy te mit tartasz fernek. :)
Én is szoktam warezolni, de nem kell kifogásokat kreélni...ha van egy véleményed és tartod magadat hozzá ne búj a random kibúvók mögé hanem mond azt hogy én levaerolom és ennyi...
Ne azt hogy szar és nem ér többet, ezért wareolok... :P
Nem attól lesz rossz egy játék hogy csõjáték meg qte halmaz (ettõl még lehet jó, ha megvan az ami elragad és odaszegez a tv-monitor elé, én ezt keresem egy játékba, eddig a stílus az atmoszféra nekem nagyon fekszik), Heavy Rain - Max Payne 3...stb....Csak ugye itt most a legegyszerûbb keresni a megoldást hogy mire fogjuk a warezt....:D
Amúgy azt nem értem pár jelenetbõl ki mire alapozva ír csõjáték fogalmakról, nem gáz hogy eleve az a lényege hogy lesznek bázispontok és onnan kiindulva kell elmenni kalandozgatni?
Nem gáz hogy volt videó hogy lesznek erõs részek ahol lehet vadászni is?
Az eddigi Tomb Raider-ek sandboxosabbak voltak? Na?
Hogy csak azért fikázzuk, hogy ezzel indokoljuk a warezolást.
A régiek nem voltak sandboxok, de nem is fogták az ember kezét és nem mutatták, merre mit kell csinálni.
"A régiek nem voltak sandboxok, de nem is fogták az ember kezét és nem mutatták, merre mit kell csinálni."
Mire gondolsz amivel fogják a kezed az a látásmód? AZ NEM LESZ KÖTELEZÕ.
Prototype 2-t vágod ha nem akarod használni a képességed hogy mutassa a célpontot, megkeresheted magadtól is, NEM kÖTELEZÕ... Csak vannak játékosok akiknek lehet kelleni fog, ha majd olyan részek lesznek ahol ide oda meg vissza kell barangolni, vagy több utvonal lesz, de nem lesz kötelezõ...ez a lényeg. :)
Ha pár ultralámának szüksége van arra, hogy használja a speckó nézetet és ennek a könnyítésnek köszönhetõen megveszik a játékot, akkor azzal mindenki jól jár. Többen veszik meg, nagyobb lesz a bevétel és több zsé lesz a minõségi folytatásokra. Manapság egyre inkább "kaszuálosítani" kell, h bevételt termeljen egy játék. Mostanra a játékok olyan népszerûek, h többségben van az alkalmi játékos, akik könnyû játékokat akarnak. Szerencsére itt ezt itt egy opcionális dologként oldják meg, amit nekünk, "igazi" játékosoknak nem kötelezõ használnunk.
Azért õszintén melyik játékban nincs valami hasonló mostanság? Szinte minden nagy címben van valami különleges látásmód vagy könnyítés...
Át kell menni Extreme fokozatra és akkor megoldódik. :) (izé rosszul fogalmaztam lofaszt kell menni, lehet menni, ha valaki akar... :)) Pár játékba még ki-be lehet ezeket kapcsolgatni.
Az ilyen interaktiv videok questekbe és történetbe linárisak szoktak lenni, pl ne zavarják össze az egyszerû felhassználót túl sok választási lehetõséggel. Legalábbis manapság. Leszámítva a Witcher 2-t lineárisok szoktak lenni. Az is igaz ha nem az akkor kb. 15-20Gb lenne. Witcher 2 is kb annyi.
Erre írtam ha valamit egyszerûen oldasz meg az nehézségben max több életerõt jelent. De nem több kihívást hiszen a játék ugyanaz marad az ellenfelek maxon sem csinálnak mást csak nehezebb megölni õket. Ehhez hozzávesszük a visszatöltõdõ életerõt és meg is van az eredõ. Persze a sok rossz tapasztalat után már meglepne egy kivétel.
Marha egyszerû a meoldás, 1 rövid mondatban leírom mire vannak a qte-k.
A QTE-k arra vannak és azért lettek létrehozva hogy OLYAN cselekményt JELENETET láttasanak veled, adott részeknél adott idõben, amit te magad az alap irányítással ilyen filmesen ilyen hatásszerûen. Ezek fontosabb részek kiemelésére vannak, vagyis egy átvezetõ videó, ami annyiból interaktív hogy érezd te mint játékos hogy valóban befolyással vagy a cselekményre, ha nem csinálod amit kell akkor meghalsz elbuksz stb.
érintõs konzol vagy mobilokon még élvezetesebb is.
Lehet szeretni, vagy nem szeretni, ha van egy story akkor kell valamennyi rávezetés hogy ne fulladjon unalomba a story, nem szabad átesni abba hogy túlságosan belemenjen a játékos hogy most akkor jobbra vagy ballra vagy kit kell szóra bírni, nem lehet olyat hogy elfutok a játék végére megölöm a fõgonoszt és egy kerülõ úton a játék elejére megyek sé felveszem az elsõ fegyveremet.
Kell valamennyi irányítás, amivel terelik a játékost.
és vannak olyan játékok amik ebbõl avgy abból tartalmaznak többet, ezért kell ilyne stílus is meg kell GTA4 is...nem 1 játékból áll a világ, több stílusból lehet válogatni...mindegyikben találni jót és kevésbé jót is. :)
Igen de én arra céloztam hogy sok játékban a nehézség nem errõl szól csak, azért nem konkrétan a TR-rõll írom mert nem tudom még hogy melyik fokozat mit jelent majd.
De van sok játék amiben nem csak életerõ meg sebzés eltérés van.
Hát igen, ezért is remélem, h akkorát zakozik a kiado, mint anno az angel of darkness-el. És akkor talán visszatérünk a régi szériához vagy örökre elfelejtik a sorozatot(ami nagyon jo lenne). De hát a marketing szövegnek szépen bedöl a sok gyerek aztán fanboy-kodnak, h ez mekkora királyság már, tiszta sötét hangulatu és izgalmas és még arra se kell figyelned, h legyen nálad kötszer vagy valami, mert elbujsz és gyogyulsz.
Igen ezt ismerem. Nem errõl beszéltem magáról a feladatokról. Ez egy mozi lesz valószínû talán jó sztorival ismerve a crystalt. De ezt nem is negatív értelemben írtam. Amit nem hiszek az az hogy tényleg realisztikus és nehéz lesz. :) Mert akkor a userek többsége sírni káromkodni fog :) Márpedig ezek hasonlóan a Bethesdához ezért a nagy munkáért sok pénzt akarnak kapni :) Tehát nekem marad a kickstarter mikor hozzám hasonló emberkék fizetnek valamiért :) De amúgy igazad van.
Ott a pont megint mondom az elsõ videok alapján azt mondtam anno huu ez jó lesz..:)). De hát okos ember megpróbál a reklám mögé nézni és témylegesen felmérni ez neki való vagy nem :)
Hát mivel a sorozat szerelmese vagyok, ezért nagyon beindult nálam a hype mikor az elsö videokat megláttam, aztán mikor egyre több jött egyre nagyobb lett a csalodás is... Tomb raider anniversary ota mindegyik rész megvan, igen még a felülnézetes is ami szerintem nagyon jol sikerült. De jelenleg inkább megveszem egy karácsonyi csomagban a most steam-re felkerült régi részeket, minthogy erre az uj részre költsek.
A fellülnézetes tisztességes kezdeményezés volt hiszen párhuzamban ment nem a sima sorozatot akarta leváltani. :) Én kimaxoltam nekem nagyon bejött. Egyszerû és nagyszerû.
Bár kevés játszható karakterrel de jó volt.
meg az is gond hogy a DLC-k idõre menõ challange-ek voltak és nem rendes pályák...
kérdem én, ha a régi tr játékok játékmenete tetszett, majd te olyat olvasol, hallasz, hogy az új résznek megújul a játékmenete, de közben mégis úgy látod, hogy csõjáték lesz, akkor az már mért nem felel meg?
kicsit izzadság szagú ez az egész fikázás
abba bele se megyek, hogy olyan dologba mint egy arany indikátorba belekötni minek kell. hát máshogy hogy a francba tudod meg merre keresd az adott tárgyat, helyet, személyt? (minimap hiányában persze)