Az MMORPGkrol ugy altalaban. Persze van par ingyenes is, de a normalisabbaknal bizony van havidij. A wowrol gondolom mar hallottal, na hat az is fizetos..es elotte is volt mar par mmorpg ami szinten havidijas volt.
Ez az egesz ilyen jatekoknal teljesen elfogadott, mert cserebe folyamatosan bovulnek a jatekok uj tartalommal ( amihez fizetni kell am a fejlesztoket )
Mi az hogy melyik bolygón??? hát eddig csak meg kellett venni egy multis játékot (TDU, TDU2, Neeed for Speed HP, Counter Srtike Scource, stb.), és nem kellett fizetünk a fejlesztõknek díjat. Legalább csak az áramszámlát kell befizetni a számítógép-használatért. Nem értem, mirõl beszélsz.
Mi az hogy minden hónapban kell fizetnünk?! Már az sem elég amikor megvettük??? Ilyen játékot még sose láttam!!! (az rendben van hogy az 1. hónap ingyenes lesz, de nem 1 hónap alatt fogjuk megunni!!!!!!) Ez nagy pofátlanság hogy díjat kell fizetnünk ahhoz hogy szórakozzunk a PC-vel!!!
ebbõl lesz dobozos változat is ? menyire megbízható ez az oldal?
- nincs külön pvp szint (ahogy eddig láttam cím sincs), pvpért pontokat kapsz, amiért vásárolhatsz cuccokat - solozni is lehet, de szerintem a grp pvp élvezetesebb - healer mindenképpen kell, esetleg egy controller sem árt - igen, megtalálhatók a szokásos archetypeok
Ha valakinek van már PvP tapasztalata megoszthatná.
Ilyenekre gondolok, hogy van e külön pvp szint; milyen PvP jutalmak vannak (címek/tárgyak); Solo pvpnek van e értelme, vagy csak összeszokott csapatban érdemes e nekiindulni. Csapat összeállítás mennyire fontos? Vannak-e hagyományos beosztások (tank, dps, rdps, healer)
a legolcsóbb amit találtam, itt 6500Ft körül van DCUO key.
Ha érdekel valami akkor miért nem olvasol utána??? Hol keress rá? a neten b+ :DDD. De valószínû még életedben nem nyomultál mmo-val ha ilyeneket kérdezel. Általában minden mmo-nak van 1 hivatalos oldala és ott mindent leírnak alapvetõ dolgokról pl az árakról is. Most nem nézem meg neked de kb 2hete jártam ott és közel 40k (forintban) a lifetime-os acc. Sõt még segítek neked abban is, hogy a legtöbb mmo-khoz wiki oldalak is vannak és ott minden le van írva amit tudni kell a gameról ajánlom és persze szigorúan angolul, hogy ne lepõdj meg és ne kezd el kérdezgetni azt is hol találsz magyar leírást. Elnézést a szarkasztikus flegmázásért de az ilyenek kiborítanak. Nekem amúgy annyi bajom van a dc-vel, hogy fas**ért kell 30 giga 1 gaménak. Már 15gigánál is hõbörögtem de 30 már kiakaszt. peace
Megnéznék Arkham Asylum stílusban egy olyan DC játékot amiben nem csak Batman sztoriját lehetne tolni hanem vagy 50 karakterrel lehetne lenni coop-ba de fasza lenne.
valaki tud mondani egy oldalt, (londonban) ahol egyaránt kaphato a játék pc-be és egy örök bérletes kártya vagy legalább egy évig?
Jaja, teljesen egyetertek veled. ezen a videon nagyjabol lathatod, hogy milyen hangulatura sikeredett Gotham a jatekban. Szerintem jol el lett talalva.
Valahova illik a komor hangulat, valahova nem. Nekem pl a Batman történethez nagyon is illik. Azért egy szuperhõs, vagy éppen szupergonosz nem megfelelõ környezetben csak egy ripacsnak tûnik. Fõleg ha kívül hordja az alsógatyáját.
melyik része nem világos hogy steamen és direct to drive-on lehet megvenni? NINCS dobozos verzió belõle magyarországon! Ha van internetes fizetésre alkalmas bankkártyád megveheted, vagy paypal.
most feltszem még1x a kérdést magyarországon meglehet venni majd ezt a gamet mert ha nem akkor majd max kimegyek 1x londonba a tesomhoz és ott megveszem majd egy örök bérlettel mert rohadtul érdekel engem ez a játék :O :)
ez csak egy gyenge poen, semmi szemelyes, csak me h vonzodsz a darkos helyekhez :)
A kornyezet szerintem teljesen rendbenvan, stilusilag is es minosegileg is. Grafikailag egy MMOhoz kepest szerintem szinte kiemelkedo, persze ha vmit nagyon kozelrol nez az ember azert latni, hogy egy MMOrol van szo. De ez szerintem normalis embernek nem okoz semmifele gondot.
Az autok mennek, megallnak a zebranal meg a pirosnal, meg amikor jonak latjak :D Ofc nem egy GTA, de jo latni h e'l a kornyezet es nem minden statikus.
Ha a darkos helyeket szereted, azon kivul h latoass meg egy pszichologust, Gothamba is nezz el :D Az a sotet varosresz.
Nagyon hangulatos, az autók járják a várost, és vannak gyalogosok is. A grafikával szerintem nincs baj, sõt, haverokkal épp errõl beszéltünk hogy akár egy sima single játékban is megállná a helyét. Ha pedig szereted a darkos képi világot, akkor gotham nagyon tetszeni fog.
A játék atmoszférája milyen? Pár videót megnéztem, és - lehet rosszul láttam - az utca tele volt autóval, viszont mindegyik állt egy helyben, még az úton is. A házaknál a textura nagyon kis felbontásúnak tûnt, és az ablak felületek is matt szürkék voltak.
Nekem a batman 1., és 2. része nagyon tetszett. Tim Burton rendezte õket, és nagyon jó komor hangulata volt. Ehhez képest milyen a játék hangulata? Inkább rózsaszín rágógumi lufikkal, vagy kicsit komorabb?
Bocsi, de aki nem ismer az nem tudja hogy "szeretek" vitatkozni ( és itt van, lesz, volt ) értelme. De inkább told és nyomjad az infókat
Nem értem mi ez a bizonyítási, "legyõzési" vágyad. Szintén csak beírtam egy infot amit olvastam, de te már is ráugrottál. Na de inkább kimaradok ebbõl a kommunikációs fekete lyukból...
IGEN.. ÉS AZ ncsoft + 7 éve a piacon van. ( ha akarsz se jösz ki belõle jól - és ezekszerint nem igen nyomtad az Everquest sorozatot ami szintén Sony mû.. ) ( a best seller meg egyértelmü mivel heti szinten mérik), jövõhéten meg más lesz - nem nérvadó ) - de ebbõl meg megint csak az jön le hogy véded... ha csak játszanál akkor a best seller mivoltát 2-3 hónap múlva fírtatnád és nem a megjelenés után 1 héttel. ( Ha pedig allergiás vagy, minek jársz fórumra ahol a lényeg hogy mindenki elmondja a saját véleményét? ).
Na de ugy belemélyedtünk ebbe az értelmetlen savazásba... semmi értelme.
Leírtam 10szer hogy várom a trialt és majd akkor mondok "fentartás nélküli" véleményt. Te meg addig nyomjad
AMugy fórum ( hivatalos ) és tood mirõl beszélek. De azt is elmondtam hogy minden mmo igy kezd, minden mmo-nak van, volt, lesz hibája - amiket ha community kedvelõk a készítõk ki is javítanak. Ebben kell reménykedni, aztán majd meglátjuk.
Még a végén annyit vitázunk ( értelmetlenül ) hogy megveszem, csakazértis
Amúgy steamen best seller lett a játék. Kérdés hogy maradnak-e a játékosok a második hónapban is.
Nem védtem a játékot, csak allergiás vagyok az instant fikára. Pozitív példának ott van a Lineage 2, ahol szinte negyed-félévente jöttek és jönnek is ki ingyenes kiegészítõk, területek, kasztok.
Gondolom arra egy másodpercig nem gondoltál, ha már ilyen tapasztalt vagy te is hogy a "hitegetés" a mai üzleti világban alapvetõ. + ha valóban annyi mmo-t próbáltál ( nem ingyenest... ), akkor pontosan tudnád hogy ennek a fele sem igaz. Fõleg ha esetleg Everquest2 -tél is valaha. Errõl ennyit.
És élbõl nem elutasítok, csak megkérdõjelezek, pont az elõzõ tapasztalatok alapján.
Amugyan meg fölösleges már rögtön igy védeni egy játékot, még ha pénzt is adtál érte.
+ maradok inkább a tapasztalatnál mint a jóhiszemûségénél.. az a gyerekeknek valõ a Jézuska eljövetelekor. Mivel ma már alapvetõ elvárás hogy mmo/nem mmo... 10 ruppó feletti játék ne fulladjon már ki 20 óra játék után..
De még mindig feleslegesen kötsz belém :) Inkább ha már megvan neked, akkor toljad és beszámolót véss, me szerintem nem csak én vagyok rá kíváncsi ;2)
Elhiheted hogy én is végigvergõdtem pár mmot, nem is azért írtam, hanem azért mert élbõl elutasítod a lehetõségét annak, hogy talán most úgy lesz ahogy ígérték. Úgy is mondhatnám hogy egyelõre maradjunk meg a jóhiszemûségnél, majd késõbb ráérünk savazni.
Nem ezt mondtam. De 7 fizetõs mmo bétatesztelése és megvétele majd elõfizetése után már csak akkor hiszek ezekben ha látom.
A megjegyzésed gondolom kissé gúnyosra szántad, de értsd már meg hogy nem fikázni akarom, me nem is játszottam vele. Csak ezek a fellengzõs dumák hogy " persze! havonta jönnek az új contectek meg mi értetek vagyunk! már csak a mesében léteznek... Az Everquest után meg hagy ne minõsítsem a Sonyt...
Szal továbbra is várom a trialt, és remélem minden ugy lesz ahogy mondják.
mindig van endgame tartalom.. ami utána van az egy folyamatosan ismétlõdõ, önmagába visszaforduló tevékenységsor ( ezért vannak tartalomfrissítések + kiegek stb. - tehát "véget ér" a mókat, még ha átvitt értelembe is).
De nem támadtam a játékot, csak a véleményem mondtam el. Remélem még sok tartalmat invesztálnak a játékba, de eddig nekem a CO kiforottabnak és jobbank tûnik ( a lenyult elemeket tekintve is).
Ezért is várom a trialt hogy magam is mélyebben meggyõzõdhessek eme játék kiválóságáról.
Majd akkor visszatérek rá. nem szeretek teljes tapasztalathiányban véleményt alkotni, mivel az nem is fer. A livestream meg jó dolog, de mégsem én tolom.
Jó játékot annak aki tolja. Na meg beszámolózhatna is.
Neeem :) A CO-val hasonlítom mert az jött be eddig. Ot pl a teleport eszméletlen jól meg van oldva, a repülés a szokásos, ugrás az is laza, földben ásás.. az érdekes.. :) akrobatika,gyorsaság, meg a szörfözés valami tárgyon..azért ez elég változatos. Nem leszólni akarom csak furcsálom. Ezeket a képeségeket használja a legtöbbet az ember. Tehát szerintem erre azért kellene még gyúrni :)
Igazából arra céloztam, hogy egy ekkora volumenû játékot képtelenség hibamentesen átadni. Természetesen vannak hibák, vannak kisebbek, nagyobbak, gémbrékerek, de ez az mmo-k életciklusához tartozik.
Skill pontokat weapon skillekre (kombókra) ill. movement skillekre (flight/acrobatics/superspeed) költheted. Power pontokból pedig speciális képességet vehetsz a power traiteden belül (amit karakter generáláskor ki kellett választani).
Játékról: Számos példa van/volt erre mmoknál, hogy fejlesztõk innen onnan "kopiznak" megoldásokat saját szoftverükbe. Ez vagy sikerül, vagy nem, általában nem. A DCUO-nál nem tudom, hogy sikerült e, mert eddig engem a szuperhõs mmo-k hidegen hagytak (így utólag átgondolva hiba volt :), a game viszont baromi jó. Igazi felüdülés a mostani csilliomodik "wannabe wowkiller" fantasy, vagy "túlsokatakarokaztánegyrakásszarlesz" mmok között. Rém egyszerû koncepcióra épül, hõsök-antihõsök gyakják egymást egy viszonylag nagy területû nyitott világban. A karatkerek alakíthatósága szerintem kellõképpen részletes, nagyon nem láttam még két egyforma kinézetû játékost, annál is inkább, mert a kinézetedet (gear) bármikor megváltoztathatod.
Irányítás/Harc: Számomra a játék egyik nagy erõssége. Arcade jellegû (nem, nem azért, mert konzolátirat, direkt lett ilyen!). Mozgás default wasd + egér. Alapvetõen két támadás van, rövid klikk (tap), hosszú klikk (hold), ezek segítségével indíthatod a kombókat, ami fegyvertõl függõen közelharci, vagy távolsági lehet (de vannak átfedések, pl. handblaster (ami távolsági fegyver) esetében kapsz közelharci támadásokat is). Lehet blokkolni (védekezni) alapból a shift gomb lenyomásával. Ezt viszont nem lehet minden esetben használni, mert vannak ún. blockbreaker támadások, amik (nevébõl adódóan) megtörik a blokkolást és stunolják is a játékost. Van még jónéhány ingame technika, amik megfelelõ alkalmazásával lehet erdeméyesne pvpzni. Ebbõl könnyen leszûrhetõ, hogy nem azon múlik egy harc kimenetele, hogy egy adott player milyen gearben van. Fontos még megemlíteni, hogy kombokat minden mennyiségben használhatsz, speciális képességeket (amik a power traitedbõl kapsz) viszont csak a rendelkezésedre álló power mennyiségbõl. A power akkor töltõdik vissza, ha harcolsz (kombózol). Tehát attól függetlenül, ha valaki healre specel, ugyanúgy kell harcolnia.
Képességek: A karakter választhat power traiteket, úgy mint: sorcery, gadgets, fire, ice, mental, nature. Ezeken belül kapod a speciális képességeket. Valamint fegyvereket: staff, handblaster, bow, rifle, brawling, martial arts, dualpistols, dual-wield, one-hand, two-hand. Ezeken belül kapod meg a kombokat.
Egy-egy power traithez 2 role tartozik, amiket a játékos váltogathat játék közben. Összesen 4 fajta role van: dmg dealer, controller (cc), healer, tank.
PvP/Content: A másik nagy erõsség :) Mivel a questek a két nagy város (Gotham / Metropolis) területén játszódnak (kivéve az instanceolt story/mentor questek), ezért az open-world összetûzések folyamatosak. Vannak ún. player bounty questek, ahol a náladnál legfeljebb 5 szintel kisebb szintû játékosból 5-t le kell verni, ebbõl a játék néha versenyt csinál (1-2 óránként, nem tudom pontosan), adott idõ alatt amelyik frakció több player bounty questet ad le, az bonust kap. A pvp instanceolt formái: arena (4v4, 5v5, 8v8) (ctf, capture and hold stb): mivel nem csak grpal de soloba is (pug) lehet jelentkezni, ezért ezek inkább battlegroundok, a méretük is elég nagy legends pvp: dc karakterek (batman, robin, superman stb) bõrébe bújva (egyedi képességek) kell bgzni open eventek: pl. a fent említett player bounty questek
PVE: alap questek: szokásos mmo forma, ölj meg ebbõl ennyit, beszélj ezzel stb. felfedezõs questek: adott terület (nevezetes hely) pl. metropolis metro állomás termináljait kell meglátogatni, ez egyrészt segíti a késõbbi tájékozódást, másrészt lore bounty questek (npc): elite bossokat kell ölni xpért és rewardért (ismételhetõ) story questek: dc karakterek (riddle, batman, wonderwoman, circe, joker stb) quest sorozatai mentor questek: story linet viszik végig, attól függõen, hogy milyen mentort választottál a karakter generáláskor raids/alerts: (4 fõs, 8 fõs): jól kialakított szép instanceok duos: lvl30-as instanceok két fõ részére
Vannak dolgok, amik elsõre furcsának hatnak, pl: nem lehet enemyt, partytagot kijelölni, de ezt hamar megszokja az ember. Irányítás is hamar elsajátítható.