Nem nyilakat kell nyomogatni. :) Azok igazából az irányt mutatják és a mozgást vezérlõ iránybillentyûknek feleltethetõek meg(már ha keyboard irányításra kapcsoltál amit szintén az options-ben tehetsz meg).
Jah arra, akkor vhogy nem vettem észre :S, mert amikor kiírja h nyomogassam a nyilakat, de közbe menjek wasdvel és még nézelõdjek egérrel, na attól kicsit elképedtem xd de megnézem thx
Ebben a fos játékban nem is lehet beállítani az irányítást??!
Késõbb majd át kell állnod a kardokról a balta és buzogány kombinációkra (szóval ne a kardok fejlesztésébe öld a pontjaidat mert késõbb azok nagyon fognak hiányozni), mert a kard egyre haszontalanabb lesz, ahogy egyre több páncélt kapnak az ellenfelek. A kardot meg a páncél nagyon gyorsan amortizálja (ellenben a buzogánnyal és a baltával). Persze ha minden pályán minden célt teljesítesz akkor mindig lesz elegendõ pontod fejleszteni (szóval keresd meg az elveszett lelkeket amiket csak cursed módban látsz meg a szintén csak így észlelhetõ kereszteket és purgáld ki õket; a lelke közül a kékeket verheted de a vörösek és a kereszt ellen láng kell).
A klikkelgetésnél ne számolgass meg ne lassan klikkelj hanem a karakteredet figyeld. Tehát ha kardnál például elindítod a gyengébb kombinációt ami például áll 3 gyors és két erõsebb ütésbõl akkor nyomkodd a bal klikket kétszer majd gyorsan a harmadikat és már menjen is a jobb klikk. Ha lassan nyomtad meg akkor bizony kiesik az ütembõl a manusod. Ha fejleszted a tulajdonságok közül a weapon mastery (vagy mi a rák) skill-t akkor egyre simábban mennek majd a kombinációk.
Kétkezes kardnál én például nagyon kedveltem a 4 gyors és két erõs ütésbõl álló kombinációt (szóval azt ami nem csak a bal klikekt használja mert az nagyon gyenge ráadásul elsõsorbna a páncélozott felületeket támadja ahol a kard marha gyorsan amortizálódik), de itt például a harmadik bal klikk után (amit hosszabban nyomtam) már nyomtam is a jobb klikket, máskülönben kiesett a manus a ritmusból ha nekiálltam számolgatni. Csak figyeltem éppen hol jár a mozdulatnál és aszerint nyomtam a következõ ütést (ezért érdemes végignézni milyen mozgásokból tevõdik össze az ütéssorozat).
A Halál elleni meccseknél meg elõbb érdemes kinyírni a megadott számú kárhozott lelket (ugyanúgy tudod megnézni ahogy a fegyver állapotot ellenõrzöd), azt ha ez megvan vagy nagyon kevé hiányzik hozzá akkor foglalkozni a rosszarcúval, de addig hanyagolni kell. Legfeljebb ha közel jön akkor lökd el vagy támadd le, de ne õ legyen a lényegi célpont. Plusz ellene mindig azokat az új képességeket kell használni amit éppen az adott pályán megszereztél. Tehát am ásodik bunyónál a távlövészeti képességet, amit messzirõl kell használni. Ha közelrõl lõsz akkor visszafordítja rád (ez az mikor azt látod hogy köztetek száguldoznak a lángnyalábok).
ja még annyit hogy mitõl van az hogy sokszor a combót nem tudja végigvinni a hõs? Látom a technikai ágon hogy a kidolgozott combó mibõl áll( pl: 3 bal klikk+1 jobb klikk és hasonlók) de legtöbbször csak az jön be hogy gyorsan klikkelgetek a bal egérrel és azok jönnek be.Nincs még erõs karakterem vagy mi? Vagy gyúrjak rá jobban az 2-es? tulajdonságok menüben a fegyverhasználat skillekre?
hú köszi! Eddig az volt a baj hogy elõször az összes kisebb lelket legyepáltuk, majd a szikla ALÁ mentem és onnan küldtem rá a "lángszórót". Majd akkor messzebbrõl próbálom. A kard-pajzs, 2 kard, 2 kezes kard technikák vannak eddig 100% on kidolgozva.Még terveztem a kard-bárd(balta) kidolgozását mert az nagyon tetszik, csak ritka az eldobott balta amit felvehetek.
Az messze nem a vége a játéknak. Még csak az elsõ harmad vége felé jársz.
Ott meg úgy kell lecsapni a "halált", hogy kicsit gyepálod a lelkeket, majd visszább mész nagyjából oda ahol bejöttél erre a területre, átváltasz a túlvilági crossbow-ra és nagy távolból küldöd meg egy lövéssel a delikvenst mikor fenn ácsorog. Utána lejön és mindketten nekiestek. Hagyd hogy a társad elvonja a figyelmét és menj neki valami hosszabb kombóval (milyen fegyvert használsz éppen?). Két teljes kombó sorral kiüthetõ (egy alap támadássorral ami elgalább 5 ütésbõl áll össze meg egy erõsebb támadássorral ami szintén legalább 5 ütésbõl áll legalábbis a legnehezebb alapból elérhetõ nehézségen ennyi elég volt neki) és már húz is vissza a sziklára. Ezt még kétszer megismétled és le van tudva ez a pálya.
A dolog trükkje tehát az, hogy ne menj neki egyedül és szembõl, mert állandóan le fog állítani és õ fog gyepálni. A társad közelébe menj, hagyd hogy õ nekiessen és ekkor te (mondjuk mikor éppen lánggal lövik egymás) oldalról vagy hátulról megtámadod és ütöd egy jó hosszú kombinációval amit már kifejlesztettél. Mikor elkábult mehet rá a következõ kombináció sorozat (ha csak a gyengét használod, amihez csak a blak klikk kell akkor 3 kombóra is szükséged lesz a karaktered erejétõl függõen).
Hi. A Zára várában megöltem a várurat( neve most nem jut eszembe) Majd utána egy "álomban" meg kell ölnöm a Halált. Õ fönn áll egy sziklán és egyfolytában jönnek elõ a csonvázak. Idõnként a mágikus crossbow-val lángszórozhatjuk és néha lejön, de egyelõre hiába csapjodom idõvel meghalok. Már vagy félórája megy ez a szellemharc és már nagyon uncsi...EZ LENNE A VÉGE egyébként a játéknak?????? Mert akkor nem szenvedek tovább vele... köszi.
A 2. fejezetben miután a katapulttal szétlövöm a tornyokon a lövész állásokat bemegyek a nagy kapun, majd ki kellene nyitnom a nagy rácsos kaput, na ott mit kellene kezdeni, mert végigjártam mindent démon módban is de sehol semmi.
harcolunk abban a vizes udvarban, egy idõ után a fater elmenekül. Na ott mit kéne csinálni? A rácsot nem lehet bezúzni, máshol meg láthatatlan falakba ütközök.
Egykezes nagy kard nincs. :) Van kétkezes kard (ezt viseli a hátán a karakter és a 6-os gombbal hívható elõ ha éppen más fegyverre váltott az ember) meg egykezes kard meg két fegyver amik közül lehet az egyik kard plusz kard és pajzs kombináció.
Az elején lévõ ellenfeleknél még nincs nagy különbség ez tény (fõleg úgy nem, hogy a kétkezes karddal hadonászik az ember míg el nem törik és nem a kisebb méretû egykezessel pörög mint a búgócsiga és metéli el az ellen lábát). Késõbb majd páncélozottabb és szívósabb ellenfelek lesznek akiket egy menetben kellene lezúzni ha jót akar magának az ember (mert hárít, lefog és gyorsan támad vissza). Namost ehhez jó ütéskombináció/sorozat kell ami fejlesztés nélkül nem valósulhat meg.
Tehát ha például a horizontal attack ágból (ez az elsõ oszlop minden fegyvernél, gyorsabb de gyenge sebzésû és általában van oylan kombináció benne ami 5 egyforma támadás sorozatára épül) az egykezes kardnál nincs fejlesztés, akkor 2-3 ütés után leáll a karakter kis idõre és aztán kezdi csak el ismételni ugyanazt. Ha ki van tolva maximumra akkor 5-6 ütéses kombinációt végig tud csinálni aminél többnyire a negyedik már köríves támadást (tehát egynél több célpontra is hat) míg az ötödik hatodik után az ellenfél ha még nem purcant ki akkor szédeleg és utána kinyírható anélkül hogy üthetne (hatásában olyan mint egy beépített kábitás amit a középsõ egér gombbal lehet elõhívni).
Ha a kellõen hosszú sorozat nincs meg fejlesztés híján, akkor az ellenfél lélegzethez jut és tud támadni ami a játékosnak nem jó. Mondjuk a játék elején ez nem probléma. De miután jönnek a két baltával vagy balta buzogány kombóval rohangászó páncélos ellenfelek, lándzsás és kétkezes fegyvert lóbáló bandával körülvéve, egyszerre hatan, na akkor életmentõ tud lenni ha az ember végigviszi a teljes támadás kombinációt amit kifejlesztett. Csak ne vétse el az ütemet és a megfelelõ támadást nyomja (figyelni kell mert bizonyos támadásféleségek kombinálják a horizontális és vertikális támadásokat és ha nem idõven nyomja meg az ember a megfelelõ támadást akkor kiesik az ütembõl és már kapja is az arcába az áldást).
Egyébként mi értelme van a fejlesztésnek, mert én nem veszek észre semmi különbséget, pedig kimaxoltam pl. az egykezes nagy kardot. Ugyanaz van, mint korábban, ütök, ütök, átszúrja majd lerúgja a kardról.
Elég sok hasonló szar van a játékban. Nekem amúgy a The First Templar jobban bejött; csõjáték az is, de valamivel tágasabb az a csõ.
Igen. :) Egyébként semeddig nem tart ilyen helyzetekben a kameraállás módosítása, csak az egeret kell mozgatni és akkor emelkedik/kimozog a megadott irányba a kamera.
A váltás meg általában okkal következik be és erre elõre figyelmeztet is Noviembre. Ahogy szól ha lõnek (ha a játékos nem venné észre a nyilzáport) meg más dolgokra is figyelmeztet.
ahh, nem mi vagyunk a nyomik, hanem a keszitok. Kovetkezo jelenet, tolom magam elott a vedelmet a var ostromnal, a kepernyon picit jobbra igazitva vagyok, majd parbeszed, utana hirtelen mar nem is engem mutat, hanem a tolem jobbra levo egyseget, megint nezem miert nem azt csinalja amit nyomok. Ja, hogy atkerultem a kepernyo bal szelere egy szempillantas alatt. Koszi. Gondolom tele lesz ilyen okos kamera valtasokkal.
Bahh, ezt jol beneztem, probaltam billentyuvel, gamepaddal egyikkel sem ment, mig SaGa Jr leirasat nem ertve, mondom magamban minek nyomnam elore, hiszen magatol setal elore:) Amugy mas hangot is ad, ha nem sikerul megnyomnod a kert gombot idoben, mondom ezzel sincsen baj. Igy jar aki nem nezi meg az atvezetoket, szoval en a tulkos, aranyruhas csavo voltam, nem akit berak a kepernyo kozepebe, istenem, fel ne keruljunk a szanalmas.hu-ra, akik itt elvereztek :) Gamepaddal teljesen korrekt az iranyitasa szerencsere.
Úgy érzem ennek a játéknak lesz második része (vagy DLC-k formájában további fejezetek).
Legalábbis ha jót akarnak maguknak illenék befejezni a történetet, mert mikor úgy igazán beindulna, végre egyre több részlet kerül a helyére, akkor egyszer csak végeszakad.
Aki esetleg végére ért meg tudja mondani hol lehet kétkezes buzogányt találni? Mert az valahogy kimaradt nálam. Minden más fegyver és kombináció elõkerült de az nem.
Én itt nem fogtam az egeret, csak a w-t nyomtam bal kézzel és jobban a feltünõ nyilakat a megfelelõ idõben és pikk-pakk bement a templomba.
Csak nyomd az elõre gombot (elõbb az options-ben állítsd át a játékot keyboard irányításra, van rá külön opció), kerüld el a lángokat és mikor megjelenik a kis szûkülõ karika akkor amint belép a szürke zónába akkor nyomd le egyszer a megfelelõ iránybillentyût. Tehát ha balra mutat akkor az a-t, ha jobbra akkor a d-t, ha fel akkor w, ha le akkor s. Itt ennyi az össz dolgod. Futni elõre a megfelelõ irányba és mikor kell akkor a megfelelõ iránybillentyût megnyomni. Ha ugyanazt kellene megnyomni mint amerre éppen futsz akkor enged el a billentyût és mikor kell újra nyomd le. Aztán mehet tovább a futás.
Ebben akkor is van valami bug vagy crack hiba van. Valami ilyesminek kellene tortennie a jatek elejen.game Nekem veletlenszeruen vagy a masodik vagy a harmadik gomb megnyomasa elott meghal, mert a masik faszi csak jobbra balra rohangal, nem fut be az epuletbe.
Oke adok neki meg egy eselyt.Nem uninstalltam le rogton,szal ez is azt jelenti hogy az alapotlet bejon,de felretettem.Meglatjuk.
Ahogy halad elõre az ember úgy ritkulnak majd a "filmbetétek". Az elején még elgé gyakoriak, de ez nem marad mindig így. Néhány helyen mondjuk zavaróan gyakorivá válhatnak (boss harcoknál ahol nagyon szívós az ellenfél) de a többi helyen kibítható.
Nekem nem volt gondom azzal, hogy megjegyezze a játék a beállításokat. Arra kell csupán figyelni, hogy jókor nyomja az ember a megfelelõ gombot (tehát mikor a szûkülö karika belép a szürke gyûrûbe) és ha teszemazt az adott irányba megy éppen és nyomja am egfelelõ iránybillentyût akkor engedje el majd nyomja meg ismét, máskülönben nem fogja elfogadni a próbálkozását a játék. Ez igazából csak az elején igényel odafigyelést, a késõbbiekben nem lesz hasonló dolog (szaladni is meg iránybillentyût is nyomni).
Kösz, bár én elõször átállítottam de nem volt hatása utána köv belépésnél meg már megint ki volt kapcsolva. Na mindegy érdekes a játék, bár igazából inkább egy filmnek mondanám amibe néha belecsapkodhatunk 2-t.
Ha átállítod az irányítást keyboard állapotra akkor nem kell hozzá két kéz. :) Akkor reagál a WSAD billentyûkre is nagyon szépen.
dartonita: A fegyver skill pontok elosztása arra van, hogy adott fevernél vagy fegyverkombinációnál tudod növelni a folyamat ot aminek a végén elég masszívan leosztod az ellenfelet. Tehát ha például rámész az egykezes kardnál az elsõ oszlopra és veszegeted a plusz opciókat akkor a vége az lesz hogy kihozható egy 6 ütéses kombináció amit ha sikeresen kivitelezel akkor ha nem is sikerül kinyírni normál módban az ellent, akkor is szédelegni fog pár másodpercig.
A "tulajdonság" skill pontok már más tészta. Ott a felszerelésnél egyre több és jobb páncélt kap a játékos (növeli a túlélését). A constitution növelése több életerõt eredméynez. A curse növelése gyorsabb curse regenerációt ad meg curse módban sokkal masszívabban sebzel. Az erõ (strength) növelésével egyre könnyebben billented ki az ellenfelet a védekezésébõl, kevesebbszer kell összeakaszkodáskor nyomkodni a megfelelõ billentyût plusz a sebzés is nõ.
A kamerával én nekem nem volt bajom. Tény, hogy idõnként elég idióta helyekrõl mutatja a harcot de egy pillanat mûve az alkalmazkodás.
A menüben én is hiányolom az egeret, bár billentyûvel sem probléma a menük elérése.
Szóval van bõven potenciál a játékban, csak bele kell merülni ki kell próbálni. Tutorial hiánya egy oylan dolog, hogy tegyedül harcban lenne rá szükség arra meg van tutorial (az elsõ tornán lesz benne része a játékosnak) ahogy például van beépített tutorial a curse opciókhoz is. A csapkodás kombinációk meg világosan meg vannak jelenítve a skill menüben (akármikor elõhívható a "t" megnyomásával).
Miért nem tudnak jó prg-ket csinálni? Az utóbbi idõben volt pár tps-akció-rpg szerüség (First Templar, Cursed Crusader, Hunted, stb) amik jó játékok lehettek volna egy kicsit több szabadsággal. Elegem van az olyan játékokból ahol csak hentelés van és köztük átvezetõ animációk. Sajnos a új Lord of the ring játék is ugyanilyen lesz. (bár tévednék)
Hát igen az irányítás jól hazavágja a gamet, túlságosan is konzolos lett PC-n.
Oriasi varakozasom volt a jatek fele,legalabbis ahogy meglattam a trailert es az ingame videokat.Azt hittem valami jofele rpg+hacknslash keverek.De ilyen elbaszott iranyitassal,kameramozgassal neki sem erdemes allni.Lehet hogy kontroller-el teljesen mas az erzes,vagy co-opban,de a bill+eger kombo szinte teljesen hasznalhatatlan.A szintlepeskor ill.menuben is csak billentyuvel lehet navigalni,az eloszthato fegyverpontok mibenlete sincs elmagyarazva normalisan,tutorial nincs,vagy fel orat balfaszkodtam a templomba futasnal mire rajottem hogy nem a WASD-re reagal hanem az iranybillentyukre. Sajnalatos,de nalam ez boven sok ahhoz hogy jo jatek legyen,meg akkor is ha pofas a grafika es tetszene a korszak/fegyverek/pancelok is.Nagy kar,ebben sokkal tobb volt.Mindenesetre jo szorakozast azoknak akiknek bejon.Ja az meg eleg vicces mikor az atvezeto videoban egy szal kardmarkolattal hadonaszik es fenyegetozik a fohos mert epp elotte tort el a penge:D
Hát megnéztem megéegyszer, gombnyomkodós résznél csak a kurzor gombokra reagál vagyis plusz 1 kéz nem ártana. Kontroller nekem sem megy de majd megnézem az xboxkontroller emuval is, hátha.
Én is kipróbáltam...hát több lenne benne, de az irányítás valahogy nem az igazi. Nálam is az a gond hogy WASD-al megyek, egérrel csapkodok+a kamera mozgás is ezen van.Viszont ha jönnek a körök arra nincs szabad kéz.Ráadásul olyan gyorsan kell váltani a cursor beütésre hogy szinte lehetetlen a kellõ idõben JÓ IRÁNYT IS eltalálni hogy már le is tettem errõl--- :((( Amúgy a kombók is tök esetlegesen jönnek össze, csak nyomogatod a bal egér+jobb egér gombot aztán majd lesz valami.... tökre nem úgy érzem hogy én irányítom a harcot.
kérdésem: a billentyûzet helyett miért nem lehet a controllerrel irányítani??? ( hiába van az opcióban hogy nem a billel akarok menni, akkor sem reagál a controllerre) A másik: valaki azt írta hogy ki lehet kapcsolni az átvezetõ videókat. azt hol lehet????
Hát nekem a kurzorral megy de ok akkor ez lehet csak valami egyedi hiba a többi viszont nem hiszem. ilyen szar kamera kezelesét utoljára valamikor 5 éve láttam valamelyik Gûrûk Urás játékban.
Nem tudom milyen kezes vagy de alapból a WASD-n + egeren van az irányítás.Tehát egyik kézzel bill másikkal egeret bûvölöd. Ha bejön a nyilas cucc nem értem minek hagyod ott az egeret mivel a nyilakat is a WASD-vel nyomod szóval tényleg nem értem!
Tegnap éjjel kipróbáltam a játékot. Hát az irányítás egy vicc legalábbis billel. Az mekkora vicc már ,hogy mikor jön a gombnyomkodós rész akkor egérrõl nyúlkáljak vissza a kurzor gombokhoz. A kamerakezelés valami borzalom és emiatt az egész játék olyan középszerû valamivé degradálódik, pedig amúgy egész tûrhetõ lenne. Ja és a fejlesztési oldal is micsoda, sokat nézték a winfos könyvátrszerkezetét és csak ennyi jutott eszükbe, valami kevésbé egyszerût is kitalálhattak volna talán akkor még ennyire se lehetne eligazodni rajta.
Csak ismételni tudom magamat:
"Megvárod amíg a nyíl körül beszûkül a kör és világos lesz akkor nyomd meg és jó lesz!"
mi a faszt kell csinalni amikor feljonnek a nyilak az elejen? arra kene menni ? vagy csak 1x arra nyomni? kibaszott idiotak valami tutorialt tehetnenek bele
valahogy a virágbolti verziót nem lehet rávenni h lanon,vagy online lehessen coop játszani?Azt tudom h osztott képernyõ van,de az sajnos nem játszik.
na az hogy nem lehet elnyomni az átvezetõket elég is volt az uninstallhoz :D
Cursed Mode (alapértelmezett "C")
Csináltam videót az elsõ, teljes küldetésrõl. Prologuet nem tartalmazza!
Amennyire vártam, annyira csalódtam. Ez a nagy epikus háttérzene inkább idegesítõ, játékmenet meg alig létezik. 10 perc videó 10 perc játék. Azért ne már...
Itt a történet az átvezetõ animációkon keresztül zajlik (amik egyébként elsõ osztáyu karakter animációkkal vannak megrendezve) és ha megkapod az irányítás az mindig csak hentelés. Kicsit több szabadsággal ez egy ütõs játék lehetne.
Köszi a választ. Akkor nagyjából mégis : Juss el A pontból B-be és közben ölj le 20-30 ellenfelet ? Mondjuk ettõl még lehet jó is a game. A környezet és korszak minden esetre nekem tetszik.
"Nekem a Witcher2 küldetései nagyon bejöttek, annál szegényesebb a lánc??"
Itt van a történet amin végighenteled magad és ennyi. Nincs semmiféle küldetések ugyanis csak fõszál van csak és semmi más!
köszi a választ. Csak az zavart a videókban hogy csupán hentelõs vidik vannak. semmi történet, vagy misszió. Ebbõl azt vontam le hogy az egész játék csak kardozásból áll? Juss el A pontból B-be és közben ölj le 20-30 ellenfelet ?? Köszi.
Hát nem is tudom. végülis csak 4-féle harcmodor van benne, van a kábítás, suhintás, heavy suhintás, meg a védekezés. Illetve van cursed része, ha ezt aktiválod, akkor amolyan pokoplbeli szörnyekkel harcolsz, közben te is démoni fajzattá alakulsz át, ám az emberi alkatod mégis meglátszik.
De a Witcher 2 akkor is más kategória. Engem eddig meggyõzött. Akció-RPG, hack and slash van itt minden. kivéve szerepjátékos elemek....
hi most láttam ezt a gammát a jutóbon.Tetszik a kardozás..de ez nem csak amolyan hentelõs mindenkit lekardozós rohangálás? Jók a küldetések? Nekem a Witcher2 küldetései nagyon bejöttek, annál szegényesebb a lánc?? Köszi.
Jobb attól, de nekem az is tetszett anno. sztem az ien témájú gammákat. de ez eddig eléggé meglepõ, tud újat mutatni. pl az ostrom kiba jól kezdõdött.
Én már az elején elakadtam, ahol az elsõ harcok után jön a boss és elõször kiirja hogy lefele nyíl majd balra nyíl, de hiába nyomkodom meghalok, kivégez...mit kell csinálni????
Helyesbitek, a harc tenyleg jó, de egyébként az irányítás elég nyögvenyelõs, kicsit félkész érzete van a játéknak.
Még csak ez elején vagyok, a grafikára ráférne egy kis tupirozás, de maga a kardozás nagyon jól van megoldva. Szerintem (az eddigiek alapján) jobb mint Assassin Creed-ben és biztos hogy jobb mint a witcher2 "csap-bukfencezik" taktikája.
ok sikerült köszönet. Egész pofás kis cucc lesz talán csak a grafikai beállítás elég szegényes
Gondolom WASD, csak azt én pl utálom. Ezért nézek most game controllort, csak nem tudom h támogatja-e. Remélem igen.