Ha átállítod az irányítást keyboard állapotra akkor nem kell hozzá két kéz. :) Akkor reagál a WSAD billentyûkre is nagyon szépen.
dartonita:
A fegyver skill pontok elosztása arra van, hogy adott fevernél vagy fegyverkombinációnál tudod növelni a folyamat ot aminek a végén elég masszívan leosztod az ellenfelet. Tehát ha például rámész az egykezes kardnál az elsõ oszlopra és veszegeted a plusz opciókat akkor a vége az lesz hogy kihozható egy 6 ütéses kombináció amit ha sikeresen kivitelezel akkor ha nem is sikerül kinyírni normál módban az ellent, akkor is szédelegni fog pár másodpercig.
A "tulajdonság" skill pontok már más tészta. Ott a felszerelésnél egyre több és jobb páncélt kap a játékos (növeli a túlélését). A constitution növelése több életerõt eredméynez. A curse növelése gyorsabb curse regenerációt ad meg curse módban sokkal masszívabban sebzel.
Az erõ (strength) növelésével egyre könnyebben billented ki az ellenfelet a védekezésébõl, kevesebbszer kell összeakaszkodáskor nyomkodni a megfelelõ billentyût plusz a sebzés is nõ.
A kamerával én nekem nem volt bajom. Tény, hogy idõnként elég idióta helyekrõl mutatja a harcot de egy pillanat mûve az alkalmazkodás.
A menüben én is hiányolom az egeret, bár billentyûvel sem probléma a menük elérése.
Szóval van bõven potenciál a játékban, csak bele kell merülni ki kell próbálni. Tutorial hiánya egy oylan dolog, hogy tegyedül harcban lenne rá szükség arra meg van tutorial (az elsõ tornán lesz benne része a játékosnak) ahogy például van beépített tutorial a curse opciókhoz is. A csapkodás kombinációk meg világosan meg vannak jelenítve a skill menüben (akármikor elõhívható a "t" megnyomásával).