Miért nem tudnak jó prg-ket csinálni? Az utóbbi idõben volt pár tps-akció-rpg szerüség (First Templar, Cursed Crusader, Hunted, stb) amik jó játékok lehettek volna egy kicsit több szabadsággal. Elegem van az olyan játékokból ahol csak hentelés van és köztük átvezetõ animációk. Sajnos a új Lord of the ring játék is ugyanilyen lesz. (bár tévednék)
Ha átállítod az irányítást keyboard állapotra akkor nem kell hozzá két kéz. :) Akkor reagál a WSAD billentyûkre is nagyon szépen.
dartonita: A fegyver skill pontok elosztása arra van, hogy adott fevernél vagy fegyverkombinációnál tudod növelni a folyamat ot aminek a végén elég masszívan leosztod az ellenfelet. Tehát ha például rámész az egykezes kardnál az elsõ oszlopra és veszegeted a plusz opciókat akkor a vége az lesz hogy kihozható egy 6 ütéses kombináció amit ha sikeresen kivitelezel akkor ha nem is sikerül kinyírni normál módban az ellent, akkor is szédelegni fog pár másodpercig.
A "tulajdonság" skill pontok már más tészta. Ott a felszerelésnél egyre több és jobb páncélt kap a játékos (növeli a túlélését). A constitution növelése több életerõt eredméynez. A curse növelése gyorsabb curse regenerációt ad meg curse módban sokkal masszívabban sebzel. Az erõ (strength) növelésével egyre könnyebben billented ki az ellenfelet a védekezésébõl, kevesebbszer kell összeakaszkodáskor nyomkodni a megfelelõ billentyût plusz a sebzés is nõ.
A kamerával én nekem nem volt bajom. Tény, hogy idõnként elég idióta helyekrõl mutatja a harcot de egy pillanat mûve az alkalmazkodás.
A menüben én is hiányolom az egeret, bár billentyûvel sem probléma a menük elérése.
Szóval van bõven potenciál a játékban, csak bele kell merülni ki kell próbálni. Tutorial hiánya egy oylan dolog, hogy tegyedül harcban lenne rá szükség arra meg van tutorial (az elsõ tornán lesz benne része a játékosnak) ahogy például van beépített tutorial a curse opciókhoz is. A csapkodás kombinációk meg világosan meg vannak jelenítve a skill menüben (akármikor elõhívható a "t" megnyomásával).
Kösz, bár én elõször átállítottam de nem volt hatása utána köv belépésnél meg már megint ki volt kapcsolva. Na mindegy érdekes a játék, bár igazából inkább egy filmnek mondanám amibe néha belecsapkodhatunk 2-t.
Ahogy halad elõre az ember úgy ritkulnak majd a "filmbetétek". Az elején még elgé gyakoriak, de ez nem marad mindig így. Néhány helyen mondjuk zavaróan gyakorivá válhatnak (boss harcoknál ahol nagyon szívós az ellenfél) de a többi helyen kibítható.
Nekem nem volt gondom azzal, hogy megjegyezze a játék a beállításokat. Arra kell csupán figyelni, hogy jókor nyomja az ember a megfelelõ gombot (tehát mikor a szûkülö karika belép a szürke gyûrûbe) és ha teszemazt az adott irányba megy éppen és nyomja am egfelelõ iránybillentyût akkor engedje el majd nyomja meg ismét, máskülönben nem fogja elfogadni a próbálkozását a játék. Ez igazából csak az elején igényel odafigyelést, a késõbbiekben nem lesz hasonló dolog (szaladni is meg iránybillentyût is nyomni).
Ebben akkor is van valami bug vagy crack hiba van. Valami ilyesminek kellene tortennie a jatek elejen.game Nekem veletlenszeruen vagy a masodik vagy a harmadik gomb megnyomasa elott meghal, mert a masik faszi csak jobbra balra rohangal, nem fut be az epuletbe.
Csak nyomd az elõre gombot (elõbb az options-ben állítsd át a játékot keyboard irányításra, van rá külön opció), kerüld el a lángokat és mikor megjelenik a kis szûkülõ karika akkor amint belép a szürke zónába akkor nyomd le egyszer a megfelelõ iránybillentyût. Tehát ha balra mutat akkor az a-t, ha jobbra akkor a d-t, ha fel akkor w, ha le akkor s. Itt ennyi az össz dolgod. Futni elõre a megfelelõ irányba és mikor kell akkor a megfelelõ iránybillentyût megnyomni. Ha ugyanazt kellene megnyomni mint amerre éppen futsz akkor enged el a billentyût és mikor kell újra nyomd le. Aztán mehet tovább a futás.
Legalábbis ha jót akarnak maguknak illenék befejezni a történetet, mert mikor úgy igazán beindulna, végre egyre több részlet kerül a helyére, akkor egyszer csak végeszakad.
Aki esetleg végére ért meg tudja mondani hol lehet kétkezes buzogányt találni? Mert az valahogy kimaradt nálam. Minden más fegyver és kombináció elõkerült de az nem.
Bahh, ezt jol beneztem, probaltam billentyuvel, gamepaddal egyikkel sem ment, mig SaGa Jr leirasat nem ertve, mondom magamban minek nyomnam elore, hiszen magatol setal elore:) Amugy mas hangot is ad, ha nem sikerul megnyomnod a kert gombot idoben, mondom ezzel sincsen baj. Igy jar aki nem nezi meg az atvezetoket, szoval en a tulkos, aranyruhas csavo voltam, nem akit berak a kepernyo kozepebe, istenem, fel ne keruljunk a szanalmas.hu-ra, akik itt elvereztek :) Gamepaddal teljesen korrekt az iranyitasa szerencsere.
ahh, nem mi vagyunk a nyomik, hanem a keszitok. Kovetkezo jelenet, tolom magam elott a vedelmet a var ostromnal, a kepernyon picit jobbra igazitva vagyok, majd parbeszed, utana hirtelen mar nem is engem mutat, hanem a tolem jobbra levo egyseget, megint nezem miert nem azt csinalja amit nyomok. Ja, hogy atkerultem a kepernyo bal szelere egy szempillantas alatt. Koszi. Gondolom tele lesz ilyen okos kamera valtasokkal.
Igen. :) Egyébként semeddig nem tart ilyen helyzetekben a kameraállás módosítása, csak az egeret kell mozgatni és akkor emelkedik/kimozog a megadott irányba a kamera.
A váltás meg általában okkal következik be és erre elõre figyelmeztet is Noviembre. Ahogy szól ha lõnek (ha a játékos nem venné észre a nyilzáport) meg más dolgokra is figyelmeztet.
Egyébként mi értelme van a fejlesztésnek, mert én nem veszek észre semmi különbséget, pedig kimaxoltam pl. az egykezes nagy kardot. Ugyanaz van, mint korábban, ütök, ütök, átszúrja majd lerúgja a kardról.
Egykezes nagy kard nincs. :) Van kétkezes kard (ezt viseli a hátán a karakter és a 6-os gombbal hívható elõ ha éppen más fegyverre váltott az ember) meg egykezes kard meg két fegyver amik közül lehet az egyik kard plusz kard és pajzs kombináció.
Az elején lévõ ellenfeleknél még nincs nagy különbség ez tény (fõleg úgy nem, hogy a kétkezes karddal hadonászik az ember míg el nem törik és nem a kisebb méretû egykezessel pörög mint a búgócsiga és metéli el az ellen lábát). Késõbb majd páncélozottabb és szívósabb ellenfelek lesznek akiket egy menetben kellene lezúzni ha jót akar magának az ember (mert hárít, lefog és gyorsan támad vissza). Namost ehhez jó ütéskombináció/sorozat kell ami fejlesztés nélkül nem valósulhat meg.
Tehát ha például a horizontal attack ágból (ez az elsõ oszlop minden fegyvernél, gyorsabb de gyenge sebzésû és általában van oylan kombináció benne ami 5 egyforma támadás sorozatára épül) az egykezes kardnál nincs fejlesztés, akkor 2-3 ütés után leáll a karakter kis idõre és aztán kezdi csak el ismételni ugyanazt. Ha ki van tolva maximumra akkor 5-6 ütéses kombinációt végig tud csinálni aminél többnyire a negyedik már köríves támadást (tehát egynél több célpontra is hat) míg az ötödik hatodik után az ellenfél ha még nem purcant ki akkor szédeleg és utána kinyírható anélkül hogy üthetne (hatásában olyan mint egy beépített kábitás amit a középsõ egér gombbal lehet elõhívni).
Ha a kellõen hosszú sorozat nincs meg fejlesztés híján, akkor az ellenfél lélegzethez jut és tud támadni ami a játékosnak nem jó. Mondjuk a játék elején ez nem probléma. De miután jönnek a két baltával vagy balta buzogány kombóval rohangászó páncélos ellenfelek, lándzsás és kétkezes fegyvert lóbáló bandával körülvéve, egyszerre hatan, na akkor életmentõ tud lenni ha az ember végigviszi a teljes támadás kombinációt amit kifejlesztett. Csak ne vétse el az ütemet és a megfelelõ támadást nyomja (figyelni kell mert bizonyos támadásféleségek kombinálják a horizontális és vertikális támadásokat és ha nem idõven nyomja meg az ember a megfelelõ támadást akkor kiesik az ütembõl és már kapja is az arcába az áldást).
harcolunk abban a vizes udvarban, egy idõ után a fater elmenekül. Na ott mit kéne csinálni? A rácsot nem lehet bezúzni, máshol meg láthatatlan falakba ütközök.
A 2. fejezetben miután a katapulttal szétlövöm a tornyokon a lövész állásokat bemegyek a nagy kapun, majd ki kellene nyitnom a nagy rácsos kaput, na ott mit kellene kezdeni, mert végigjártam mindent démon módban is de sehol semmi.
Az a hídszerû rész lenne? A korlátot tört be démon módban.
Hi. A Zára várában megöltem a várurat( neve most nem jut eszembe) Majd utána egy "álomban" meg kell ölnöm a Halált. Õ fönn áll egy sziklán és egyfolytában jönnek elõ a csonvázak. Idõnként a mágikus crossbow-val lángszórozhatjuk és néha lejön, de egyelõre hiába csapjodom idõvel meghalok. Már vagy félórája megy ez a szellemharc és már nagyon uncsi...EZ LENNE A VÉGE egyébként a játéknak?????? Mert akkor nem szenvedek tovább vele... köszi.
Az messze nem a vége a játéknak. Még csak az elsõ harmad vége felé jársz.
Ott meg úgy kell lecsapni a "halált", hogy kicsit gyepálod a lelkeket, majd visszább mész nagyjából oda ahol bejöttél erre a területre, átváltasz a túlvilági crossbow-ra és nagy távolból küldöd meg egy lövéssel a delikvenst mikor fenn ácsorog. Utána lejön és mindketten nekiestek. Hagyd hogy a társad elvonja a figyelmét és menj neki valami hosszabb kombóval (milyen fegyvert használsz éppen?). Két teljes kombó sorral kiüthetõ (egy alap támadássorral ami elgalább 5 ütésbõl áll össze meg egy erõsebb támadássorral ami szintén legalább 5 ütésbõl áll legalábbis a legnehezebb alapból elérhetõ nehézségen ennyi elég volt neki) és már húz is vissza a sziklára. Ezt még kétszer megismétled és le van tudva ez a pálya.
A dolog trükkje tehát az, hogy ne menj neki egyedül és szembõl, mert állandóan le fog állítani és õ fog gyepálni. A társad közelébe menj, hagyd hogy õ nekiessen és ekkor te (mondjuk mikor éppen lánggal lövik egymás) oldalról vagy hátulról megtámadod és ütöd egy jó hosszú kombinációval amit már kifejlesztettél. Mikor elkábult mehet rá a következõ kombináció sorozat (ha csak a gyengét használod, amihez csak a blak klikk kell akkor 3 kombóra is szükséged lesz a karaktered erejétõl függõen).
hú köszi! Eddig az volt a baj hogy elõször az összes kisebb lelket legyepáltuk, majd a szikla ALÁ mentem és onnan küldtem rá a "lángszórót". Majd akkor messzebbrõl próbálom. A kard-pajzs, 2 kard, 2 kezes kard technikák vannak eddig 100% on kidolgozva.Még terveztem a kard-bárd(balta) kidolgozását mert az nagyon tetszik, csak ritka az eldobott balta amit felvehetek.
ja még annyit hogy mitõl van az hogy sokszor a combót nem tudja végigvinni a hõs? Látom a technikai ágon hogy a kidolgozott combó mibõl áll( pl: 3 bal klikk+1 jobb klikk és hasonlók) de legtöbbször csak az jön be hogy gyorsan klikkelgetek a bal egérrel és azok jönnek be.Nincs még erõs karakterem vagy mi? Vagy gyúrjak rá jobban az 2-es? tulajdonságok menüben a fegyverhasználat skillekre?
Késõbb majd át kell állnod a kardokról a balta és buzogány kombinációkra (szóval ne a kardok fejlesztésébe öld a pontjaidat mert késõbb azok nagyon fognak hiányozni), mert a kard egyre haszontalanabb lesz, ahogy egyre több páncélt kapnak az ellenfelek. A kardot meg a páncél nagyon gyorsan amortizálja (ellenben a buzogánnyal és a baltával). Persze ha minden pályán minden célt teljesítesz akkor mindig lesz elegendõ pontod fejleszteni (szóval keresd meg az elveszett lelkeket amiket csak cursed módban látsz meg a szintén csak így észlelhetõ kereszteket és purgáld ki õket; a lelke közül a kékeket verheted de a vörösek és a kereszt ellen láng kell).
A klikkelgetésnél ne számolgass meg ne lassan klikkelj hanem a karakteredet figyeld. Tehát ha kardnál például elindítod a gyengébb kombinációt ami például áll 3 gyors és két erõsebb ütésbõl akkor nyomkodd a bal klikket kétszer majd gyorsan a harmadikat és már menjen is a jobb klikk. Ha lassan nyomtad meg akkor bizony kiesik az ütembõl a manusod. Ha fejleszted a tulajdonságok közül a weapon mastery (vagy mi a rák) skill-t akkor egyre simábban mennek majd a kombinációk.
Kétkezes kardnál én például nagyon kedveltem a 4 gyors és két erõs ütésbõl álló kombinációt (szóval azt ami nem csak a bal klikekt használja mert az nagyon gyenge ráadásul elsõsorbna a páncélozott felületeket támadja ahol a kard marha gyorsan amortizálódik), de itt például a harmadik bal klikk után (amit hosszabban nyomtam) már nyomtam is a jobb klikket, máskülönben kiesett a manus a ritmusból ha nekiálltam számolgatni. Csak figyeltem éppen hol jár a mozdulatnál és aszerint nyomtam a következõ ütést (ezért érdemes végignézni milyen mozgásokból tevõdik össze az ütéssorozat).
A Halál elleni meccseknél meg elõbb érdemes kinyírni a megadott számú kárhozott lelket (ugyanúgy tudod megnézni ahogy a fegyver állapotot ellenõrzöd), azt ha ez megvan vagy nagyon kevé hiányzik hozzá akkor foglalkozni a rosszarcúval, de addig hanyagolni kell. Legfeljebb ha közel jön akkor lökd el vagy támadd le, de ne õ legyen a lényegi célpont. Plusz ellene mindig azokat az új képességeket kell használni amit éppen az adott pályán megszereztél. Tehát am ásodik bunyónál a távlövészeti képességet, amit messzirõl kell használni. Ha közelrõl lõsz akkor visszafordítja rád (ez az mikor azt látod hogy köztetek száguldoznak a lángnyalábok).
Jah arra, akkor vhogy nem vettem észre :S, mert amikor kiírja h nyomogassam a nyilakat, de közbe menjek wasdvel és még nézelõdjek egérrel, na attól kicsit elképedtem xd de megnézem thx
Nem nyilakat kell nyomogatni. :) Azok igazából az irányt mutatják és a mozgást vezérlõ iránybillentyûknek feleltethetõek meg(már ha keyboard irányításra kapcsoltál amit szintén az options-ben tehetsz meg).
hajjaj...igazad volt Saga! Tóljutván az alább leírt küldetésen most Konstantinápolyt kéne bevenni. Még az elején vagyunk vagy 6-an, itt nem is volt gond. Csak miután az ostromtorony létrája után felértem az új helyszínre talán ha 3-an maradtunk, de valahogy elfogytak mellõlem és ott találom magam szemben az általad említett páncélos baltás "terminátorokkal"...küzdök böcsülettel( felkapkodtam axékat is csak mivel ez az ág nincs kimaxolva gondolom nem vagyok elég hatékony)szinte mindig 3 an vannak akik mindenhonnan csapnak, hely szûkös kitérni nem tudok...Ha átkapcsolok túlvilág módba akkor ugyan erõsebb vagyok, többet lecsapok csak újak jönnek...nagyon izzasztós most ez a rész! :)
Nem szabad ott megállni harcolni, hanem menni kell elõre folyamatosan. Ha megállsz harcolni akkor bizony folyamatosan jön majd az utánpótlás. Én is elkövettem azt a hibát hogy harcolgattam azt szépen elfogytak mellõlem már odalenn a társak. Ha nem lett volna ekkorra maximumra tolva a felszerelés, valamint hiányzott volna az a pár pont az erõrõl és a fegyveres technikákról (weapon amster) na úgy naagyon csúnya vége lehetett volna a bunyónak. Így csak egyedül kellett elõreküzdenem magam.
Egyébként ott a lándzsa sem rossz fegyver. Alkalmas rá, hogy egyszerre több ellenfelet is eltalálj vele ha közel állnak egymáshoz. Csak sajna ennek is hátránya ugyanaz mint a kardoknak, hogy viszonylag gyorsan elhasználódik. Cserébe elég jól viszi a páncélos kollégákat is (bár én továbbra is buzogny és balta párti maradok, ez a kettõ kombinálva nagyon hatékony).
nah így kell ezt csinálni, általában mikor beírok rögtön megtalálom.. ott a hordó mellett kirobbantható a fal, csak rossz mert épp ot van kameraváltás és könnyen elfuthatsz mellette
Na most nekiálltam megint a Konstantinápolynak. Elsõ szint ok, jön a második, igyekszem keveset leállni harcolni, sikerült is túlrohannom azon a 4 emberen, nem jöttek utánam és erõsítésük sem jött. futok tehát a 2. ostromtoronyhoz ( azt hittem majd itt megint vált a kövi szintre ahogy az induló szakaszban ) de nem történik semmi, itt a pálya vége nem enged elfutni sem mellette.Látok ugyan 2 létrafélét de nem mászhatóak. Hmmm most akkor hol lehet az a hely ahol tovább lehet menni ?? Vagy mégis le kéne harcolni a magam mögött hagyott 4 ellenséget??? Sok lesz az nekem, biztosan levágnak....
ok, tehát akkor amikor az elsõ fight van a rampa után, akkor azért az ostromtoronyig el kell menni ? itt vált a kamera egy következõ helyszínre. itt kéne akkor valamilyen hordó mellett a kirobbantható falszakasznak lennie?
szóval, szétlövöd elsõ katapultot, elmész fal mellett, szétlövöd másikat, sarokban megtalálsz egy bazi nagy fekvõ hordót, az mellett van
késõbb lesz egy this is the curs! :D mint a spártában mennyire röhögtem :D persze még élvezetesebbé tette hogy az én karakterem láthatatlan volt valamiért :D
hmm, basszus akkor én vak vagyok! nem is láttam a katapultot! lehet hogy nagyon lekötött a harc????? figyu itt egy vidi errõl a pályáról. hát a gyerek fullosra kimaxolt életerõvel megy rajta. persze õ mindenkit ledarál....
hmm, ahogy nézem akkor az elsõ kameraváltás után IS MINDENKIT lekell ölni hogy a MÁSODIK VÁLTÁS után elérjem a katapultokat??
nem tudom hogy hogyan kell nekem már mindenki le volt ölve, szal fogalmam nincs. de közel a pálya vége, ott lesz egy szoba, aztán ott is robbantás, majd ki a térre még pár ellen és vége. mondjuk én legkönnyebb fokozaton játszom de ez a pálya engem is megizzasztott :D
hehe, jó ha majd ezen egyszer túl leszek... de lehet hogy gyenge vagyok hozzá. Máshogyan kellett volna fejlesztenem( bárdra+buzogányra+ talán életerõre), csak nincs kedvem újrakezdeni azért.
nem tudom melyik szinten játszol, szal valszeg a tapasztalatom nem ér sokat mert én leggyengébben :D elõsször erõt kimaxoltam aztán életet annyira még nag barokat adnak most mert úgy néztem aztán csak kicsiket, aztán páncél max, fegyver max, curse 2. nah most gondolom az életet majd a curset maxra.
emígy ajánlom a buzogány kard, balta kard, buzogán, balta pár, kétkezes kar, kétkezes balta kimaxolását is sokszor sajna nem lehet választani mivel hadonássz :D
Palinko: Igazából a könnyû fokozat túl könnyû és az ott tapasztaltak nem igazán mérvadóak. Ott sétagalopp a játék, egyszerûen el sem lehet hullani. Normál nehézségen már megfogható a játékos és oda kell figyelni, bár leverõdéstõl nagyon nem kell tartani ha nem hagyja magát beszorítani az ember (akkor meg szinte elkerülhetetlen a dolog). Nehéz fokozaton meg nem kevés szitkozódást fog okozni a játék (én már nekimentem nightmare fokozaton is a játéknak, ott aztán lehet szentségelni pár helyen).
A szerecsen kapitány leverése nem kéne gondot okozzon mire eljutsz odáig. Mikor támad akkor hárítasz (leszorítod a fegyverét), majd megindítasz egy támadás sorozatot ellene. Ha elkábult mehet rá a következõ sorozat aztán egy újabb. Ha gondolod idõnként lángot is dobhatsz rá közelrõl. Arra kell csak figyelned, hogy ne hagyd eltaláni a karaktered és akkor 5 sorozattal (vegyessel vagy az erõsebb fajtával) le is verted (normál fokozatban kell ennyi, könnyûn talán 4 elég, csak gyors, egyszerû kombinációkból viszont több kell). A nyilakat meg a hajadra kenheted a fõbb ellenfelekkel szemben, semmit nem érnek, mivel erõsen páncélozottak és képesek blokkolni a lövedéket is. Közelharcban kell leverned õket. Ezt indíthatod akár lángcsapással is így nyersz 2 másodpercnyi szabad cselekvést ami elég elkezdeni egy támadási sorozatot. Cursed mód sem szükséges ellene bár jelentõs könnyebbséget adhat, már ha rágyúrtál erre a harcra (ugyanott ahol a felszerelést és az erõt is növeled), mert minden pontnak kihatása van a cursed módban zajló harc hatásfokára.
Hunor1: Bizánc ostrománál ugye indulsz egy négyfõs kis különítménnyel úgy, hogy nincs melletted a haverod (Noviembre). Itt elindulsz, szétvered a rosszarcúakat és futsz tovább, lényegtelen, hogy a kísérõid elhalnak vagy elmaradnak. Elfutsz az elsõ majd a második torony mellett is és mész tovább amíg tudsz. Ha a megfelelõ helyre elértél majd továbbkerülsz automatikusan (már nem emlékszem biztosra de talán lesz itt is egy rejtett falszakasz szóval ha már abszolút nem tudsz továbbmenni akkor nézz körül cursed módban is).
Katapult gyilkolásnál már Noviembre lesz a társad (és már fenn leszel a falakon belül), szóval majd akkor keressed a megsemmisítendõ trebuche-kat ha már õ is veled van (egyébként olyan marha nagyok, hogy nem tudod nem észrevenni azokat fõleg hogy komplett õrkoszorú védi mindegyiket).
Erõs a gyanum hogy DLC formájában jönnek a további fejezetek (hacsak nem produkál eszement nagy eladásokat mert akkor lesz második rész ahol folytatódnak a kalandok).
igen ettõl tartottam hogy nem lesz nagy eszement eladás és itt abba is marad. pedig egész pofás a történet ha tele is van hülyeségekkel *spoiler veszély* pl 2 relikviával semmit nem tehettünk õ meg 1 el megnyitja a pokol kapuját :D aztán a fater jól elrejti az ereklyét hogy aztán jól bevehessünk 1 várat és nem is ereklyét vadászni mentünk oda....
de összességében tetszik, viszont ha dlc vel fogják befejezni a történetet csalódott leszek, nehogy példát vegyenek róla mert akkor mérges leszek.
A vége (illetve annak hiánya) miatt én is bukást jósolok a játéknak. Ha lesz is sikere az csak a konzolok miatt lesz (ha már egyszer eleve arra írták).
"A játék a tervezett október közepi megjelenése odébb mozgott október 25-re, melyet megelõzõen a fejlesztõk szerint lehetõségünk lesz kipróbálni a demót. Ebben az Assault on Castle Biron missziót játszhatjuk végig, amikor egy erõdöt kell ostromolni, lángoló barikádok, és hadseregnyi ellenséges erõvel szemben."
A 3. fejezetben miután leszállunk a hajóról és Esteban nélkül vagyunk akkor mi a frászt kell csinálni ,mert a végtelenségig jön az ellenség a semmibõl természetesen és mindig legyõznek.
Menni elõre és nem leállni harcolgatni, mert bizony az ellenfél erõsítése folyamatosan érkezik és így elvérzik a játékos ha nagyon belemegy a harcokba. A feladat egyszerû, feljutni a falakra. Namost ehhez bizony menni kell elõre és nem bunyózni. A második ostromtoronynál lesz egy kis szûkület de itt is tovább kell menni elõre, nem megállni és majd végül eljutsz a megfelelõ helyre.
Amint eléred a megfelelõ helyet a játék átdob a felsõ részre ahol már Noviembre is melletted lesz és ahol majd trebuche-kat kell semlegesíteni.
engem a 2. torony mellett nem engedett továbbfutni... olyan volt mintha a pálxa vége lenne, egy láthatatlan fal. tehát azt mondjátok hogy többször neki kell futni és egyszer csak átereszt?? Vagy itt cursed módban kéne egy falszakaszt áttörni esetleg? Mondjuk én visszafordultam harcolni a visszamaradt emberekkel mert azt hittem azért nem enged át... na ma akkor újra nekilendülök.
más: kár hogy nincs amolyan fegyverbolt vagy kovácsmûhely. mert ok hogy felszedegetem a fegyókat, de a kövi küldetésben már nincsenek velem. és pl azért nem fejlesztettem pl. a baltás ágat mert nem nagyon voltak eddig az ellenfeleknél. Most meg 0% fejlesztéssel vannak a kezemben ami ugye nem a legjobb.
Nekem az úgy volt, hogy mikor elértem a láthatatlan falat, visszamentem levágni 1-2 katonát, aztán utána jöttek a társaim is.
ja csak én vagy 4 et hagytam vissza, mivel Saga írta hogy nem kell velük leállni verekedni hanem rohanni kell tovább. csak aztán a 2. ostromtoronynál nem enged átfutni. 4-en meg levertek mint vak a poharat.
Rohangálj elõlük, próbálj idõt nyerni aztán rövidesen jönnek a többiek. Nem mondom, hogy könnyû, én is szenvedtem ott, de aztán meglett.
ja meglett azóta. azt csináltam hogy a visszamaradt 4-bõl 3-at lenyílpuskáztam. a mardék 1-et levágtam. erre jött még 3 a 2- torony felõl, de kis lemaradással, így belõlük is szedtem le a nyílpuskéval, a többit legyaktam. na ezek után bejutottam a várba. A néger föszert kinyírtuk már. Most azonban megint izzasztós, mert ott vagyok hogy a 2 szobor mögül kell indulni( de nem lehet átmenni az Esteban oldalára)Elmentem balra. volt egy falszakasz amit ki lehetett törni(cursed módban) na itt jönnek végeláthatatlanul. sokakat legyaktam, volt hogy a falra is fel tudtam menni és rohanni tovább, de itt nagyon szar a kamera állás rosszu8l látni, van hogy takarásban vagyok. na mindegy itt már sokszor elhullottam..de jó kis fight!
Ott sem kell leállni harcolni, hanem menni fel a falra aztán ott végig menni. Levághatsz pár védõt ha kell fegyver, de alapvetõen ha nem szorítanak be akkor inkább menj tovább és ne harcolj. A kamerával nekem nem volt gondom. A váltásoknál pár pillanat alatt azonosulni tudtam az új irányokkal és nem volt olyan hogy takarásba kerültem volna (az egész játék során két alkalommal történt ilyen de ott is tulajdonképpen kilökött az ellenfelem a kamera látószögébõl).