Zoliz: A való életben, ellentétbe a te életeddel, nem csak annyi információt kell befogadnia egy katonának, hogy mekkora a kill/death aránya. Pont errõl regél a cikk is, hogy 10 monitort kell érdembe figyelni (amin tömény adatok futnak, nem youtube videók), továbbá másik 12 emberrel folyamatosan kommunikálni és az elõljárójának is minden parancsát végrekell hajtania.
e57: Ügyvédektõl tanulni probléma megoldást? Ennél nagyobb marhaságot is régen halottam. Az ügyvédek a legalja minden emberi méltóságnak, tõlük max a paragrafusok beseggelését illetve a folyékony hazudozást tudod megtanulni. Látszik nem voltál katona, az egyenruhának nem az az egyetlen funkciója, hogy beleolvadj a terepbe, nézz utána, meg fogsz lepõdni.
HENCIG: FPS játék és a stressz? Ez fájt. Próbálj már meg felállni a géped elõl, és kimenni az utcára és nyisd ki a szemed, próbálj meg DÖNTÉST hozni, aminek kötvetkezménye van. Felesleges errõl írni, majd egyszer jobb esetben rájössz ezekre.
gondolkodjatok, olvassatok utána dolgoknak, mielõtt ilyeneket írtok.
Szerintem is több FPS-t kéne nyomniuk, hogy amellett hogy hatékonyan gyilkolnak a HUD összes információját is szem elõtt tudják tartani. Igen. Ez jó ötlet.
A legfontosabb hogy gyilkoljanak, de a legkevesebb civil áldozat mellett.
Tömény csúsztatás az egész. Ha a háborúból videojátékot csinálnak akkor ez az eredmény.
Múltkor az ügyvédek szenvedtek információ áradattól. Kérdezzék meg õket, hogyan oldották meg a problémát.
Egyébként, hogy ha nap mint nap a számítógépközpontban dolgoznak, akkor miért kell terepszínû ruhában lenniük? Lehet innen tudják, hogy most melóznak, és nem egy MMO-t béta tesztelnek?
A mák termelés engedélyezett ill. a fegyver tartás is, csak az elõállított anyag nem azt hiszem.
"Akkor tanulnának együtt élni a stresszel?.... " sztem a két stressz nem ugyan az. Próbáld ki ;)
Kezdjük talán azzal, hogy a nemzetközi hadijogban az minõsül kombattánsnak, aki látható azonosító jelzéseket visel, (egyenruha, jelzések, felségjel, stb.) és fegyverét nyíltan viseli. A katona is ilyen, és arra van kiképezve, hogy másik hasonló kombattánst semlegesítsen (nem feltétlenül megöljön).
Ehhez képest a kiba drága csúcsfegyvereket, és speciális képzettségû szakállományt a nyugati országok arra használják, hogy kábítószert termesztõ kecskepásztorokat hajkurásszanak a hegyekben. Kvázi civileket, akik max valamilyen ország törvényei szerint törvénysértõk, bûnözõk, max. Feltéve ha pl Afganisztánban a máktermesztés és a fegyvertartás/viselés tilos. Ha engedélyezett, akkor meg mi alapján is lehet õket baxtatni?
Ha jól tudom, akkor a tálibok vagy kik, gerillásat játszanak. Lö kettöt, majd eldobja a fegyvert. Civilnek álcázzák magukat a gyávák. Meg olyasmi is rémlik, hogy láttam egy iraki videót, ahol több tucatnyi gyerek katonát képeztek. Hát hogyha választhatnék hogy kilövök pár rakétát egy olyan konvojra, akik mondjuk 70 % hogy ellenségesek, vagy ahogy hogy megtámadják a társaimat, akkor inditanám a rakétákat. :D
A katonák majd kapnak HMD-t akkor szerintetek hatékonyabbak lesznek majd?
Bocsi hogy hülyén fogalmazok, másnapos vagyok.
A cikkben inkabb arrol van szo, hogy az egyre nagyobb informacio tulterheltseg miatt egyre tobb rossz dontest hoznak es ez egyre magasabb vezetokre is jellemzo. Ez azert rossz, mert igy elobb-utobb kirobbanhat egy komoly haboru, minden ok nelkul, pusztan egy felreertes miatt.
A rendszerek nem jol vannak osszerakva, a felhasznaloi felulet nem egyseges es nem a hasznalhatosagra van optimalizalva. Ezt a rendszert ha videojatek lenne, akkor iranyithatatlannak nevezne mindenki.
Lehet, hogy több fps-t kellene nyomniuk?..... Akkor tanulnának együtt élni a stresszel?....
Képaláírás az 1-es képhez:
- Jössz haza? Vége a melónak. - Áh, maradok túlórázni. Van még egy afgán lakodalom. Azt elintézem, aztán megyek én is.
Nem... Ez azért volt mert azt hitte a takarító, hogy a flight simulator-ozhat. A második képen a katonalánynak pont olyan a feje, mint aki épp Wow-ozik, a háttérben a pali pedik a fészbúkot bújja. Az áldigálló ipsének pedig törölték az accountját. Ezek nem is katonák, hanem bitzombik...
lassan itt lesz a k.i.s a kóros ideg sorvadás :)) (Johnny Mnemonic)
Azért mert a természeti katasztrófák miatt nem lehet háborút indítani, míg egy "támadás" (maximum ön támadás), miatt lehet
H at azert ezt jol beneztetek sracok. :D (zola2000, Rotcsa). Nem arrol van szo hogy par ember hibazot mert masnaposanment melozni, vagy mert nem tanultak meg a 2*2-t, esteleg kavezgattak melo helyett. Hanem arrol hogy az utobbi evekben kialakult amerikai gyakorlat a informacioatadasban a donteshozasban, nme veszi figyelembe hogy az emebernek veges a kapacitasa. Ergo ujra kellene tervezni az egesz rendszert. De ehelyett dutyiba rakjak azokat akiknek ezzel kell dolgozniuk. Ez olyan mint egy szar vallalati kocsi soforjet elitelni ha balaesetet okoz, a vallalat tulajdonos helyett, aki hagyta hog fuson a kocsi.
Mellesleg meg nem tudhatog mikor jon M. o.-ra egy konfliktus. Akkor nezhetsz majd ha kilovi alolad a metrot vagy kispolszkit egy tulterhelt katona.
Engem csak egy apróság zavar: mikor is volt a cunami, és az a Haiti földrengés? Csak mert mindkettõ 2001 után volt, és rengeteg áldozat volt, de mégis a kettõrõl összesen nem lehet annyit hallani mint errõl a szept.11 rõl, miért fontosabb az amerikai terrortámadás, mint a másik két tragédia (vagy ugyanígy miért hallani kétszer annyit a holokausztról mint a gulag/holodomor/tibet tragédiájáról együttvéve)? Tudom hogy ezek a gazdag nyugaton voltak a többi szegényebb országokban, de akkor is...
Nehogy hibáztassátok õket 23 ember haláláért, mert szerencsétlen amcsiknak a szeme is kifolyik a nagy munkában... kismillió azonosító-megfigyelõ rendszer és mégsem tudják mi a fene van..:D