Bár itthon a brands a leghíresebb de az enyhen fogalmazva is szar Outletbõl visszamaradt áruk. Mérettáblázat kint van de már a megjelenés pillanatában sincs minden méret... Mikkor rendelsz valamit a megígért szállítás 3-4 hetes késés és a válasz mindig sajnos sok a rendelés elnézést ...
itthon a http://www.bonuszbrigad.hu/ probálja lekoppintani persze egy 320 dolláros clone scriptel az eredetit amit meg istaláltam a forrásban :D hol lett megvéve :D
Az nincs a cikkbe hogy már 12 milliárdot ér és idei tiszta nyeresége minimum 2 milliárd! Fog ez még érni nem 8 at hanem 80 vagy akár 800 at :D csak terjegyen USA 307.7 Millió Canada 33 Millió a lakosság összes vásárlás náluk: 25,704,964 szóval nagy még a piac :D
Az 50% kedvezményt akkor lehet elérni, ha mondjuk egy ruhánál a pláza-béli árat összehasonlítod egy internetes csomagküldõ árával. Ugye nem mind1, hogy a Mammutban kell bérelni 20 nm-et, vagy Budaörsön egy raktárban 2000nm-et... Egyébként hasonló van pl iwiwen is ikupon néven, bár egyelõre elég karcsú ott a választék.
Igazából ez nem közösségi vásárlás. "Az egyéneknél egy közösség tagja jóval olcsóbban tud vásárolni" - ez igaz lehet de a Groupon esetében nem errõl van szó. A quantity discounttal a legritkább esetben lehet elérni 50% és afeletti kedvezményt. Ez fõként az amúgy is drága, nagy árréssel dolgozó szolgáltatásoknál lehetséges. Ez egy olyan hirdetési forma ami a közösségi média révén (feliratkozások, virálmarketing) sok emberhez eljut. A cégeknek ez reklámköltség ami vagy megtérül, vagy nem. Akkor éri meg a cégnek ha a kampány után többen vásárolnak teljes áron mint azelõtt.
Huh, hatmilliárd dollárért nem odadni,ekkora kísértésnek ellenállni... Tökös gyerek!
beregisztrálsz egy honlapra, és olcsóbban vehetsz cuccokat. Magyarul pl. ott van a brands.hu.
A Groupon letárgyalja a cégekkel, hogy "van itt nekem sokezer vevõm, add nekem olcsóbban a terméket, és én hozzádirányítom õket". A Groupon lenyeli az engedmény bizonyos részét, a többit továbbadja a beregisztrált tagoknak, akik pedig olcsóbban vásárolnak így, mintha simán elmennének az adott boltba. A bolt pedig garantált forgalmat és ingyenreklámot nyer, hiszen sokezer ember megkapja hirlevélben, hogy nála olcsóbban lehet venni valamit.