Pár név ami valóban szimu hangulatú: -operation flashpoint(ez inkább átmenet az arcad vs szimu között) -arma sorozat nah ez már eléggé realisztikus -Americas Army dacára a sok bugnak, szerintem ez a legjobb ingyenes online szimu
Van összefüggés! A közös pont pedig a fizika! Amivel csak a monitoron keresztül érdemes újjat húzni! Természetesen butaság, hogy akik játszanak azok több balesetet okoznak! A baleset okozásban (törvények szerint) sokan mondják, hogy ennyi és annyi éve és sosem okoztam....aham. Mennyit idéztek elõ arról nem szól a hír a vezetési tudással kapcsolatban. Állítólag nem vezetek rosszul. Próbáltam egyszer-egyszer játszani ilyen tipusú játékokkal. Katasztrófálisan sz.....**k!!! Semmi közük nincsen a vezetés valódiságához!!! Pontosan mint a legújabb FPS-ek! Toronymagasat ugrálunk, több emeltrõl ugrunk le és még a hajunk szála sem görbül! Kipróbáltatnám ezekkel a játékosokkal a valódi katonaságot. LOL:D Lenne meglepi! Nincs wallhack, unlimite hack, aimbot.....bruhaha :) Persze, ha ezek a hibák kijavítottak lennének akkor szimulátornak hívnák a játékot. Valóban nem értem, hogy miért kell ilyen elvont játékokat gyártani aminek közük nincs a valósághoz! Sajnos a fiatalság sokat játszó rétegében valóban egy kicsit a fizika szabályainak eltorzult felfogása a jellemzõ! Mindig azt mondtam: Minden szabályt meg lehet szegni, de a fizika szabályait sosem! ...illetve csak egyszer!
Lásd: Taxi filmek :D
És ezek a fantasztikus tudósok vajon tudják-e vajon mi az a standardizálás? Ebbõl a "aki sokat játszik balesetet okoz" dologból szerintem inkább az jön le, hogy:
- több fiatal játszik, mint idõs IGAZ (17-39 évesek közötti a felmérés) - a fiatalok tapasztalatlanabbak, több balesetet is okoznak IGAZ - "ó hát aki játszani szokott az több balesetet okoz"
az életkor a releváns tényezõ, nem a játék
Jó itt az "autósjáték" kimerül az arcade szarokban...
Michelisz Norbertet be kellene mutatni a kutatóknak - szeretnék én annyira nem tudni vezetni mint õ: Szimulátoron magyar bajnok lett, ezért 2005-ben kapott egy lehetõséget hogy igazi versenyautóba üljön. 2006-ra már leigazolták, Suzuki Swift kupa bajnok lett. 2007 Renault Clio kupa bajnok, 2008 SEAT León Eurocup futamgyõzelem, 14. hely, 2009 SEAT León Eurocup bajnok, 2010 WTCC újonc bajnok (összesített 9.), 1 futamgyõzelem.
Na megint egy hülye cikk, tisztára mint a lövöldözõs játékok agresszivvá tesznek.
15 éve van számítógépem 95%-ban autós játékokkal játszom/játszottam. 6 éve van jogosítványom, és semmi balesetet,koccanást nem okoztam.
Szerintem az hogy valaki hányszor okoz balesetet sokkal inkább függ a vezetési stílustól minthogy játszik-e ilyen játékokkal vagy sem. Tudni kell különbséget tenni a valóság és a játék között.
Tipikus ostoba tévhit, hogy a brit tudósok eredményei nem igazak.
hát az enefes szerû "szimulátorok" után persze... kicsit elefesezni kell, aztán rájön az ember hogy hoppá azért figyelni kell
Ez most hír? Szerintem SPAM.
Pontosabban nem lehet azt gyakorolni, szóval egyáltalán nem lesz több tapasztalata egy játékosnak.
Egy autóversenyes játékból nem lehet megtanulni a valódi forgalomban való közlekedést. Egy autóversenyben nem kell figyelni a kresz szabályokra.
Mi a helyzet azzal a korral pl. 2000-ben vagy elõtte amikor nem voltak szimes játékok és mégis fiatalok tucatjai tekeredtek fel a fára? Az volt a diszkóbalesetek kora.
Ez egy hülye cikk..mindig volt és lesz mire fogni a baleseteket.
Én is egyetértek a cikkel, illetve annyit hozzátennék, hogy a játékokban nincs kátyú, amiket kerülgetni kell. :D
Egyetértek a cikkel. Sajnos valószínünek tartom azt, hogy néhány játékos túlzott magabiztoságal indul neki a valós autóutaknak is.
Van benne valami, de azért emberfüggõ...
Elsõ pár rutinórámon mindig rámszólt az oktatóm, hogy ne centizzem már ki a jobb oldali bólyákat, miközben a bal oldalon 1 méter helyet hagyok, nem középen ülök.
Hirtelen leesett, hogy NFS-ekben nincs normális belsõ nézet, helyette van hood nézet ami viszont középen van, és én bizony akkoriban több órát játszottam naponta úgy :D
Na akkor úgy döntöttem amíg nincs meg a jogsi, addig semmi NFS és egyéb középnézetes autós játékok, aztán be is jött a dolog, mert azóta inkább a játékokban nézem be az autó széleit ha nem baloldali-belsõnézettel megyek.
A vezetési stílus aggresszívvá válása meg megint csak egyedi tényezõkön múlik. A jogsim megszerzése óta is gyakran játszok autós játékokkal, de sokkal inkább a játékokban vezetek azóta aggresszívabban, mintsem a valóságban.
Persze nekem ott az egyedi tényezõ édesapám személyében, akinek legtöbbször hallgatnom kell a megjegyzéseit, ugyanis saját autó híján(de már nem sokáig :)) általában az õ autóját van lehetõségem vezetni. Ezek a megjegyzések pedig nem is akármilyenek, mert szakmabeli, ahányszor kissé durva mozdulatot teszek már sorolja is éppen milyen alkatrész élettartamát rövidítettem meg és mennyivel, továbbá volt szerencséje autóversenyezni is fiatalkorában, úgyhogy ha meg sietni kell, akkor durvább kioktatást kapok tõle, mint amit Palik szokott osztani a nézõknek F1 közvetítés közben...
Valószínûleg ha ez nem így lenne már én is hoztam volna a játékokon felnõtt korosztályom papírformáját, miszerint elsõ évben minimum 1 koccanás, de eddig semmi, pedig nem vezetek nagypapásan, csak nem merészkedek, tudom mikor lehet nyomni neki, és tudom mikor nem. Asszem ezt hívják dinamikus vezetésnek :)
Meggondolatlanabbak. Én látok igazságot a cikkben.
Na, ezek brit tudósok-e voltak? Nem hiszem, hogy túlságosan összefüggne a játék és a valós vezetés. Csak bír disztingválni a sofõr, nem? Vagy csak én vagyok csodaember, hogy nem volt még semmi komoly balesetem annak ellenére, hogy néha LFS-ezem kicsit?